aantoonbare nonsens die je verkondigt, Antillianen zijn in totaal (alle leeftijden) naar verhouding het meest in aanraking geweest met justitie en in de jongeren groep zijn de Marokkanen en Antillianen bijna gelijk in hun relatieve aandeel:
Ten eerste heb ik het daar duidelijk over geweld. Jij komt met cijfers aan over criminaliteit. Prima, maar dat is niet hetzelfde.
Je bent trouwens te beroerd om die cijfers ff hier te quoten. Dus ik zal het ff doen.
Oververtegenwoordiging niet-westerse migranten in verdachtencijfers
onverminderd hoog
Niet-westerse migranten zijn onverminderd fors oververtegenwoordigd in de verdachtencijfers.
Van alle autochtone Nederlanders was in 2009 1% verdacht, tegen 3,8% van
de niet-westerse migranten. De rangorde van de vier grote migrantengroepen is de
afgelopen tien jaar gelijk gebleven. De Antilliaanse Nederlanders zijn het vaakst verdacht
(6,0%), gevolgd door de Marokkaanse (5,3%)
En dan ga je roepen gebaseerd op dit stukje
aantoonbare nonsens die je verkondigt, Antillianen zijn in totaal (alle leeftijden) naar verhouding het meest in aanraking geweest met justitie en in de jongeren groep zijn de Marokkanen en Antillianen bijna gelijk in hun relatieve aandeel:
Het scheelt hier maar 0,7% 1 8e deel, en dat noem je
Antillianen zijn in totaal (alle leeftijden) naar verhouding het meest in aanraking geweest met justitie
Maar dan gaan we naar het volgende kijken
en in de jongeren groep zijn de Marokkanen en Antillianen bijna gelijk in hun relatieve aandeel:
Van de minderjarige jongens van Marokkaanse herkomst is bijna 13% verdacht. Dit cijfer
ligt op 10% voor de jongens van Antilliaanse herkomst.
Een derde deel meer is Marokkaan. En dat noem je.
in de jongeren groep zijn de Marokkanen en Antillianen bijna gelijk in hun relatieve aandeel:
Bijna gelijk? Een derde deel meer vind ik nogal een fors verschil. Maar ja. Alweer een punt waar Marokkanen dus hoger scoren.
Het hoogst dus!!!!
dat maakt het nog niet louter een Marokkanen-probleem...
Dit zeg ik ook nergens trouwens.
We gaan even verder.
Vooral jongvolwassen mannen (18-24 jaar)
Jong volwassen mannen van Marokkaanse herkomst spannen de kroon met een verdachtencijfer
van bijna 20%, gevolgd door Antilliaans-Nederlandse jonge mannen met 13%.
Ook hier winnen de Mocro's. Ook weer meer dan een derde deel hoger.
Nogal fors verschil.
Helemaal schrikbarend wordt het beeld, wanneer we naar cohortgegevens kijken. Van
alle jongens van Marokkaanse herkomst is 65% tussen zijn twaalfde en drie‘ntwintigste
levensjaar wel eens aangehouden; van alle Antilliaans-Nederlandse jongens 55%. Onder
de jongens uit andere niet-westerse groepen lopen de aandelen tegen de 50%
En ook hier winnen de Mocro'tjes.
Nederlandse cijfers uit 2007: aantal verdachten naar etnische achtergrond ( 12 tot 17-jarigen)
# Nederlandse achtergrond: 1,8 %
# Marokkaans 8,4%
# Antilliaans 8,3%
# Surinaams 5,9%
# Turks 4,3%
# Oost-Europees 4,2%
En ook hier staan de Mocro's weer bovenaan.
Dus wat lul jij nou over
aantoonbare nonsens die je verkondigt
En nogmaals jij haalt criminaliteit erbij, ik had het over geweld. Das dus wel iets totaal anders. Dus leer eens lezen.
En vooral gaat het hier dus over de jongeren en jong volwassenen. En daar blinken de Marocjes dus ruimschoots uit.
Wat dus mijn stelling bevestigd. AANTOONBAAR.
Maar het blijven criminaliteitscijfers en niet cijfers over geweld.
verhoudingsgewijs zijn Antillianen nog vaker verdachte, toch is er niemand, ook geen Wilders, die roept dat er een Antillianen probleem is...
waarom niet?? omdat het niet in zijn kraam van anti-islam gelul past, net zoals bij velen hier op de flock, en dat vind ik tamelijk hypocriet (n)
Kijk als we het nou eens over
aantoonbare nonsens
hebben die jij verkondigt. Let eens op.
http://www.rnw.nl/suriname/article/surinamers-en-antillianen-pvv-pakt-problemen-aan
http://www.rnw.nl/suriname/article/pvv-wil-afscheid-nemen-van-de-antillen
Dus ik weet niet in wat voor realiteit jij leeft, maar het is toch echt niet DE realiteit.
roepen zonder na te denken en goed te lezen wat de ander zegt, dat is blijkbaar kenmerkend voor jouw manier van discussiëren...
Tsja, blijkbaar dus niet. Meer jou ding. Nog aantoonbaar nu ook he?