4082x bekeken
helaas ga ik het nooi meer meemaken op MDMA hallicuneren.
Laatst me kaak laten fixen voor 400 euro,, dan ben je er mooi klaar mee
Hele gebit gaat compleet naar de klote bij mij als ik boven de 180-220mg ga
Tandklem = hallicuneren.. hiero
magnesium gebruiken?
(permanent verbannen)
magnesium gebruiken?
zelfs dan... bij een gram werkt het zelfs nog slecht ik heb ook absurd grote kaak spieren zij de tandarts
en te veel magnesium is diaree
Ik heb ook slechte tanden doordat ik te veel fris dronk tussen mijn 13e/15e omdat ik geen energie had anders om 15 km te fietsen
laatste aanpassing
op hws vorige week heel de avond lekker gespaced het was rond 5 uur en had 2.5 ferrari op
daarna werd het even rustig toen heb ik best snel achter elkaar nog 3 halfjes genomen toen sloeh het in als een raket
ik heb bankjes tafels een huldigingspodium en een kinderwagen gezien
op den duur voelde het een beetje alsof ik boven mijn eigen lichaam zweefde ik was me niet helemaal bewust van alles
ook heb ik 2 keer mee gemaakt dat ik alleen op de dansvloer stond ondanks dat t toch aardig druk was
iemand bekent met dat boven je lichaam zweven?
daarna werd het even rustig toen heb ik best snel achter elkaar nog 3 halfjes genomen toen sloeh het in als een raket
ik heb bankjes tafels een huldigingspodium en een kinderwagen gezien
op den duur voelde het een beetje alsof ik boven mijn eigen lichaam zweefde ik was me niet helemaal bewust van alles
ook heb ik 2 keer mee gemaakt dat ik alleen op de dansvloer stond ondanks dat t toch aardig druk was
iemand bekent met dat boven je lichaam zweven?
Is het niet zo dat de lever een aantal procentjes van de ingenomen MDMA omzet in MDA? Verklaart in ieder geval waarom mensen hallucineren na het vreten van 500 mg? En ik las dat vroeger de XTC-pillen nog wel eens wat MDA wilden bevatten. Tegenwoordig is het in 99% van de gevallen gewoon MDMA met een bindmiddeltje toch?
Dit komt ordat MDMA een serotonine releaser is. Doordat er enorm veel serotonine vrijkomt, bij dosissen van 500 mg, wordt het enzym wat voor de afbraak van deze stof zorgt (MAO A&B) als het ware overbelast. Hierdoor is er geen ruimte meer in de bindingsplekken van het enzym en gaan ook andere enzymen zich met de afbraak bemoeien. Een hiervan is histone demethylase. Deze verwijdert het methylgroepje van MDMA waardoor er MDA gevormd wordt. En de hallucinaties zijn geboren.
Dit komt ordat MDMA een serotonine releaser is. Doordat er enorm veel serotonine vrijkomt, bij dosissen van 500 mg, wordt het enzym wat voor de afbraak van deze stof zorgt (MAO A&B) als het ware overbelast. Hierdoor is er geen ruimte meer in de bindingsplekken van het enzym en gaan ook andere enzymen zich met de afbraak bemoeien. Een hiervan is histone demethylase. Deze verwijdert het methylgroepje van MDMA waardoor er MDA gevormd wordt. En de hallucinaties zijn geboren.
Eén van de meest heldere uitleggen die ik heb mogen lezen hier op PF!
Het enige wat ik heb gehad is dat ik de hele avond dacht dat een vriendin van mij (die ik op het feest tegenkwam) een blauw truitje aanhad. Ik weet nog dat ik dacht: "O dat truitje had ze ook aan naar ... festival. Grappig"
De volgende dag zag ik op de foto dat ze een beige (totaal ander) truitje aanhad. Ik heb zelfs nog gevraagd of ze haar kleding verwisseld had... maar ze heeft dit de hele avond aangehad
De volgende dag zag ik op de foto dat ze een beige (totaal ander) truitje aanhad. Ik heb zelfs nog gevraagd of ze haar kleding verwisseld had... maar ze heeft dit de hele avond aangehad
Duidelijk! Niet voor niets Sir
(permanent verbannen)
ja kan zkkr je ziet gekke dinge kanker grappig maar als je dichter bij komt gaat het weg das nog et mooiste:Pwahhaha
Niet altijd
Ik heb het alleen maar bij echt hoge dossisen en dan vet veel in 1 keer.....
laatste aanpassing
Ik heb het alleen maar bij echt hoge dossisen en dan vet veel in 1 keer.....
Dat is niet mijn ervaring hoor. Ik ga juist hallucineren als ik rustig opbouw en begin met een halfje en dan regelmatig bijpak. De eerste uren heb ik het euforische enzo, en dan na een uur of 3-4 ben ik echt vaag.
Ik heb alleen bij mij eerste keer gehad, een halve triforce, (later nog wat bijgenomen). We liepen door het bos en het was best donker. Ik zag onder andere het gezicht van een van mijn maten onder de rimpels zitten en zijn ogen leken dicht te zitten. Toen we op een gegeven moment op een bankje ergens zaten, was ik aan het praten met een andere maat. Hij had een capuchon op en terwijl hij praatte begon zijn gezicht zich een beetje te vormen als dat van Quasimodo (van de Notre Dame
). Ook leek het als we door het gras liepen dat er allemaal struiken en onkruid met stekels groeiden, dus ik aldoor voorzichtig met mijn handen voelen voordat ik doorliep. Op een gegeven moment kwamen we aan het rand van het bos dat overging in duinen, maar daar zat (dat dacht ik tenminste) prikkeldraad met vet grote stekels tussen. Toen ik het draad omlaag probeerde te drukken, kreeg ik een schok. Het bleek stroomdraad te zijn waar helemaal geen stekels aan zaten. En toen we ergens in de duinen liepen zag ik in de verte opeens een flat staan.
Verder nog wel grappige dingen gezien, was wel een geslaagde avond
Verder nog wel grappige dingen gezien, was wel een geslaagde avond

![[img width=456 height=342]http://i.qkme.me/36gaas.jpg[/img]](http://i.qkme.me/36gaas.jpg)