Partyflock
 
Forumonderwerp · 1136573
Iemand wel is gehad?
Heb ik af en toe als ik na een feestje thuis kom, dan zie ik soms mijn vrienden door het huis lopen, terwijl ze er helemaal niet meer zijn :D
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Pivot op donderdag 11 oktober 2012 om 15:06:
dan zie ik mijn vrienden nog af en toe door het huis voorbij lopen


dat heet een after toch?
Ik moest het even opzoeken, wat hacculineren betekende, maar nu je het zegt, ja dat heb ik ooit wel eens gehad.
 
Uitspraak van Pivot op donderdag 11 oktober 2012 om 15:06:
terwijl ze er helemaal niet meer zijn


8)
Nee. Want toen ik 16 was, gebruikte ik nog geen xtc.
Uitspraak van Heartpressure op donderdag 11 oktober 2012 om 15:11:
Nee. Want toen ik 16 was, gebruikte ik nog geen xtc.


Maar ik neem aan dat je toen ook wel om aandacht vroeg. Klopt? :lol:
wel wat wegvallen en weg wazigen, maar dat was altijd na een nacht of 2 wakker....
Uitspraak van Technoasis op donderdag 11 oktober 2012 om 15:13:
Maar ik neem aan dat je toen ook wel om aandacht vroeg. Klopt?


Je kent me te goed :D!
Niet gehad, tenminste niet dat ik het me kan herinneren, ik heb wel altijd na gebruik, als ik voor me zelf de avond even evalueer, dan ga ik na denken of er gekke dingen zijn gebeurd die ik niet kan verklaren, en of het misschien hallu's waren. Maar ik moet dan tot de conclusie komen dat ik hallucinaties nooit heb gehad.
 
Artiest {SHOWLIST artist 44702, 68263}
had een x gehad in de club dat ik mn glas op een tafel wou zetten...
viel mn glas door de tafel heen :')

kwam er 3 minuten later achter dat er geen tafel stond :lol:
Uitspraak van actief op donderdag 11 oktober 2012 om 16:17:
had een x gehad in de club dat ik mn glas op een tafel wou zetten...
viel mn glas door de tafel heen :')

kwam er 3 minuten later achter dat er geen tafel stond :lol:


Haha, altijd nog beter dan mijn kamaraad die dacht dat er een sta tafel stond midden in de HC tent op een feest, gaat ie proberen te leunen, flikkert tie om..
ja ach... wat is hallucineren? de brillen, hekjes en idd tafels heb ik best gezien maar roze olifanten niet hoor :p
Bij mij word vaak de grond een parketvloer
 
Uitspraak van Chemical Sister op donderdag 11 oktober 2012 om 16:29:
hekjes en idd tafels heb ik best gezien maar roze olifanten niet hoor


opstapjes midden in het weiland van Dance Valley
Paarden in het zelfde weiland zien staan :x
Ik hallucineer wel eens van X, maar al helemaal na een paar ballonnen met lachgas.
Dan worden die hallucinaties levensecht ..

Het vreemdste was toen er Lego-poppetjes uit het plafond van mijn WC kwamen vallen :')
Het was zo echt .. Ik heb ze zelfs zitten vangen .. En zodra ze m'n hand raakten, veranderden ze in een blauw pluimwolkje dat weer opsteeg ..
Heb wel een half uur op die wc gezeten, zo gefascineerd was ik :lol:

Op Qlimax was ik een enorme struik die uit het publiek kwam groeien opzij aan het duwen.
Deze hallucinatie verdween direct toen m'n vriendin zei: WTF ben jij aan het doen?!
'Die struik...uh...nevermind...' :')
laatste aanpassing
Uitspraak van Italian-Skull op donderdag 11 oktober 2012 om 17:11:
Het vreemdste was toen er Lego-poppetjes uit het plafond van mijn WC kwamen vallen :')
Het was zo echt .. Ik heb ze zelfs zitten vangen .. En zodra ze m'n hand raakten, veranderden ze in een blauw pluimwolkje dat weer opsteeg ..
Heb wel een half uur op die wc gezeten, zo gefascineerd was ik :lol:


:lol: Zoiets wil ik ook wel eens meemaken haha
Uitspraak van Italian-Skull op donderdag 11 oktober 2012 om 17:11:
et vreemdste was toen er Lego-poppetjes uit het plafond van mijn WC kwamen vallen :')


hahahaha dat zou ik idd ook wel is mee willen maken
 
Meestal zit er een beetje MDEA in als je echt gaat hallucineren. Vroeger zat het veel vaker in goeie pillen er bij. :respect:

Ben overigens al jaren gestopt met harddrugs al mis ik het soms wel.
 
Vroeger, na een weekendje pilen en pep. Helemaal leip. Gelukkig duurde die periode niet zo lang :LOL:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2012 om 18:29:
Meestal zit er een beetje MDEA in als je echt gaat hallucineren


:lol: fail
 
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2012 om 18:29:
Meestal zit er een beetje MDEA in als je echt gaat hallucineren. Vroeger zat het veel vaker in goeie pillen er bij.


klok horen luiden maar de klepel kwijt...


Halucinaties komen door de stof MDA.
Als je lichaam teveel MDMA binnenkrijgt maakt je lever tijdelijk MDA van de MDMA.
Deze stof is hallucigeen.
 
ga stuk hier 8)

1 keer pleisters op de neus van een vriendin gezien :/ die er natuurlijk helemaal niet zaten, dat was t wel.
 
ff naar je mattie''s lopen die bij de bus staan te wachten..ben je er eindelijk is er geen mens te bekennen :')

op een feest denken dat er security aankomt met een paar man dus snel alle shit weggooien...blijkt dat je gewoon in de rij staat om wat drinken te bestellen :')
toen ik op mysteryland was kwam ik de heletijd mensen tegen die ik kende. nou dat dacht ik dus, zag ik bijv in de verte een vriendin ik erheen sprinten was ze nergens te bekennen. en ik zie vaak verhogingen en staantafels hahaha
 
Uitspraak van Saaaaaar op donderdag 11 oktober 2012 om 19:18:
en ik zie vaak verhogingen en staantafels


klinkt zeer bekend ja!
Uitspraak van Saaaaaar op donderdag 11 oktober 2012 om 19:18:
toen ik op mysteryland was kwam ik de heletijd mensen tegen die ik kende.


Dat is zo irritant
Nog erger als je je moeder voorbij ziet lopen .. :S
 
Uitspraak van Italian-Skull op donderdag 11 oktober 2012 om 19:30:
Nog erger als je je moeder voorbij ziet lopen ..


ahaha ja dan ga je wel lekker ja :lol:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 oktober 2012 om 19:37:
ahaha ja dan ga je wel lekker ja :lol:


Achteraf ken je lachen maar op het moment zelf word je echt paranoïde :lol:
 
Uitspraak van Italian-Skull op donderdag 11 oktober 2012 om 19:52:
Achteraf ken je lachen maar op het moment zelf word je echt paranoïde


hehe ja dat wel ja,,,spannende tijden vaak idd b)
dag of wat later kun je er vaak wel om lachen ja
vroegah van een paar pilletjes heb x hele groep agenten met van die fel gele hesjes zien staan toen ik dichterbij kwam waren het bosjes. Koekwaus op de fiets een hekje ontwijken en vervolgens in de bosjes belanden en dan was er geen hekje te zien.
En op mindcontroller 2004 waren we zo koekwaus dat we ff waren gaan zitten vriendin vroeg ineens verdwaasd het nath geef mij eens een boterham aan die dacht dat ze op de werk zat.
Op een after bij een maatje zittend op de wc denken: waarom zit ik apewaus op de wc.. op me werk op zondag :s
Dan opgelucht: Ohnee zit bij me maatje. En gelijk daarna weer afvragen waarom ik zo waus op de wc zit op me werk:s

Patronen op muren, witte dingen hebben gekleurde randjes, brillen, hekken, mensen met vervormde gezichten, op een feestje overal bekende mensen, mensen die er niet zijn, de wc die overstroomd, mistig/rokerig in de wc, dingen die trillen, dingen die helemaal geblurred worden, dingen met pluisachtige shit erop/omheen, spinnenrag voelen en zien etc.
laatste aanpassing
Gewoon een paar extra naar binnen pleuren, je bent al 16 wat kan er misgaan (Y)
 
Als je hallucineert door XTC, dan zit er óf iets anders dan MDMA (bij) in je pilletje óf je hebt gewoon echt teveel gebruikt :P
Ik was ooit op mijn eerste feestje in een tent waar ik niet meer uitkon omdat ze er een groot net overheen hadden gehangen. Wilde al aan een paar mensen gaan vragen of ze dat net even open konden doen toen m'n vriend zei dat er helemaal geen net hing... Toch bijzonder want we zagen het allebei!
 
Uitspraak van Nath010 op donderdag 11 oktober 2012 om 21:01:
En op mindcontroller 2004 waren we zo koekwaus dat we ff waren gaan zitten vriendin vroeg ineens verdwaasd het nath geef mij eens een boterham aan die dacht dat ze op de werk zat.

Eigenlijk is het gewoon een soort van dromen terwijl je 'wakker' (hoewel dat misschien een te groot woord is in zo'n staat :') ) bent :P
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 oktober 2012 om 00:41:
Als je hallucineert door XTC, dan zit er óf iets anders dan MDMA (bij) in je pilletje óf je hebt gewoon echt teveel gebruikt :P


Ik ben heel gevoelig voor drugs. Dus ik hallucineer standaard :lol:
Zweet spuit letterlijk uit mijn hoofd. :rot:

1 keer gehad in een wat nare sfeer met veel onbekenden toen zag ik mensen met ogen en mond dichtgenaaid en aliens in de keuken :lol:
 
dranghekken alles :lol:
Uitspraak van Nath010 op donderdag 11 oktober 2012 om 21:01:
mindcontroller 2004 waren we zo koekwaus dat we ff waren gaan zitten vriendin vroeg ineens verdwaasd het nath geef mij eens een boterham aan die dacht dat ze op de werk zat


Zonde van een feest in mijn ogen...
 
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 12 oktober 2012 om 13:35:
Ik ben heel gevoelig voor drugs. Dus ik hallucineer standaard :lol:
Zweet spuit letterlijk uit mijn hoofd. :rot:

1 keer gehad in een wat nare sfeer met veel onbekenden toen zag ik mensen met ogen en mond dichtgenaaid en aliens in de keuken :lol:

Misschien toch een nieuwe dealer zoeken of op een lagere dosis overgaan? :P Zelfs al ben je gevoelig voor MDMA, dan nog zou je niet standaard moeten hallucineren van XTC. Wat visuals ok, maar als je keihard hallucineert en tript van alleen MDMA dan zijn je hersenen al redelijk fucked up.. Je lever heeft dan geloof ik flink wat MDA aangemaakt en je bloedbaan ingepompt.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 oktober 2012 om 00:41:
Als je hallucineert door XTC, dan zit er óf iets anders dan MDMA (bij) in je pilletje óf je hebt gewoon echt teveel gebruikt


Niet helemaal mee eens. Heb weleens gehallucineerd, maar altijd mooi en vrolijk en diepgaand. Niet van die enge dingen die ik hier lees. Ik kon structuren zien, bijvoorbeeld keek ik naar een sigaret: zag ik de structuur van het hout in 3D. Of keek ik naar mijn arm was het alsof ik door de huid kon heenkijken. Niet beangstigend, maar mooi. Ik had het na inname van 2 capsules met 200mg Mdma, genomen over een tijdsbestek van 6 uur.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 oktober 2012 om 14:14:
maar als je keihard hallucineert en tript van alleen MDMA dan zijn je hersenen al redelijk fucked up.. Je lever heeft dan geloof ik flink wat MDA aangemaakt.


Hoe bedoel je MDA aangemaakt? ja ik woog 60 ik zat aan de blauwe mitsus. En ik was 17 denk ik haha.

Laatste keer was 2008 toen veel pilletjes gehad en toen had ik die vage hallucinaties.

Als ik het weer is doe is het puur op lichaams gewicht verhouding.
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 12 oktober 2012 om 14:21:
Hoe bedoel je MDA aangemaakt?


~7% van de MDMA in je lichaam wordt door je lever omgezet in MDA, dat is wat hij bedoeld. Een beetje je drugs kennen kan geen kwaad Joep :9
 
Uitspraak van Heartpressure op vrijdag 12 oktober 2012 om 14:26:
~7% van de MDMA in je lichaam wordt door je lever omgezet in MDA, dat is wat hij bedoeld.

Dit dus ja. En MDA wil je geloof ik niet teveel in je lichaam hebben want dat is veel sterker en dat krijg je er dus nog even erbij bovenop de MDMA.
Uitspraak van Heartpressure op vrijdag 12 oktober 2012 om 14:26:
~7% van de MDMA in je lichaam wordt door je lever omgezet in MDA


Dat is dan toch veel te weinig om van te hallucineren?
MDA is pas werkzaam in een dosis van 100-150 mg
Vlug berekend zal je dan al snel 1000 mg MDMA achter de kiezen moeten hebben :S

Correct me if I'm wrong .. maar het is dan toch onwaarschijnlijk dat de MDA zorgt voor hallucinaties bij :xtc: ?
 
Uitspraak van Italian-Skull op vrijdag 12 oktober 2012 om 16:19:
Dat is dan toch veel te weinig om van te hallucineren?
MDA is pas werkzaam in een dosis van 100-150 mg
Vlug berekend zal je dan al snel 1000 mg MDMA achter de kiezen moeten hebben :S

Correct me if I'm wrong .. maar het is dan toch onwaarschijnlijk dat de MDA zorgt voor hallucinaties bij :xtc: ?

Mm, als je het zo bekijkt, klopt het idd. Misschien dat de al aanwezige MDMA in je lichaam voor een soort wisselwerking zorgt en de effecten van MDA op zijn beurt weer versterkt? (Dus: MDMA zorgt voor aanmaak MDA > MDA komt in je bloed > de effecten van MDA worden door de MDMA weer versterkt).
Maar dat is slechts gissen van mij :P Wellicht dat iemand hier een beter antwoord op heeft.