Partyflock

Forumonderwerp · 1135755
2 volgers · 2880x bekeken
Waarschuw beheerder
-4
Poll, geopend op woensdag 12 september 2012, looptijd van 4962.3 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Wat heb je gestemd of wat ga je stemmen?

4322%
VVD
4222%
PVV
2513%
SP
2312%
PvdA
158%
D66
147%
Ik ben zo iemand die niet gaat stemmen, maar wel altijd loopt te janken dat 'ze' in den Haag niks goed kunnen doen
95%
Eén of ander nietszeggend klein amateuristisch kutpartijtje
74%
Diertjespartij :facepalm:
42%
Een gitaar
42%
Bomenknuffelaarsch GL
32%
CDA
21%
50+
21%
SGP
00%
CU

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 september 2012 om 15:04:
Ik ben van mening dat we nieuwe Nederlanders die nog een heel leven voor de boeg hebben een goede kans moeten geven in deze maatschappij.

Hiermee zeg je dus iets heel erg zieks. Laat de ouwetjes maar verrotten, want die hebben toch geen toekomst meer, en geef het uit aan importtuig. Schaam je, echt je moet je diep schamen. De enige reden waarom dat jij zo'n walgelijke landverradende allochtonenknffelaar bent is omdat je je zieke egootje daar mee voedt. Je hept een Moeder Theresa complex mafkees.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 september 2012 om 15:11:
Nee, het is geen drama. Het is wel een drama om al die mensen bij elkaar te stoppen in de slechtste wijken. Dat keur ik af.

Dat doen ze zelf jankert. Dat waren geen slechte wijken. De meeste waren erg goede wijken. Totdat al dat tuig er de boel over ging nemen, maar dat wil jij natuurlijk weer niet zien, want jij bent Oost-Indisch BLIND

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 september 2012 om 15:14:
Dat doen ze zelf jankert. Dat waren geen slechte wijken. De meeste waren erg goede wijken. Totdat al dat tuig er de boel over ging nemen, maar dat wil jij natuurlijk weer niet zien, want jij bent Oost-Indisch BLIND

Nee kneus. Denk jij dat mensen uit de laagste economische klasse uit dit land in een gemiddelde wijk kan wonen? Of laat staan in een wijk met dure huizen.
Ik ben van mening dat we deze tweedeling tegen moeten gaan en alles mengen. Dure huizen tussen goedkope huizen en alles er tussen.
Tevens de bevolkingssamenstelling tot de juiste afspiegeling van de maatschappij.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 september 2012 om 15:11:
Hiermee zeg je dus iets heel erg zieks. Laat de ouwetjes maar verrotten, want die hebben toch geen toekomst meer, en geef het uit aan importtuig. Schaam je, echt je moet je diep schamen. De enige reden waarom dat jij zo'n walgelijke landverradende allochtonenknffelaar bent is omdat je je zieke egootje daar mee voedt. Je hept een Moeder Theresa complex mafkees.

Neen. Lees mijn reactie nog een keer, wie weet begrijp je het dan beter. Succes.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 september 2012 om 15:09:
Het gaat erom dat we asielzoekers bescherming aanbieden aangezien het in hun eigen land zeer onveilig is.

Bijna alle asielzoekers hier zijn geen politiek maar economisch vluchteling, de meeste hebben poen zat, zeker genoeg poen om op schiphol een advocaat te kunnen betalen.
Vraag mij wat familie van me is daar advocaat en verdient er meer dan een goede boterham aan.
1 op de 500 ongeveer is politiek vluchteling vanwege onveilige situatie in land, de rest zijn goud/funzoekers.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 september 2012 om 15:23:
Bijna alle asielzoekers hier zijn geen politiek maar economisch vluchteling, de meeste hebben poen zat, zeker genoeg poen om op schiphol een advocaat te kunnen betalen.
Vraag mij wat familie van me is daar advocaat en verdient er meer dan een goede boterham aan.
1 op de 500 ongeveer is politiek vluchteling vanwege onveilige situatie in land, de rest zijn goud/funzoekers.

Ze hebben recht op een advocaat. Kost ze helemaal niets hoor :).

Er zijn inderdaad ook politieke vluchtelingen maar de meeste echt niet. Kijk waar ze vandaan komen en beoordeel de situatie in hun land.
Waarschuw beheerder
Je wilt niet van die praktijken zoals sommige buurten van Parijs :| dat is niet tof.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 september 2012 om 15:32:
Er zijn inderdaad ook politieke vluchtelingen maar de meeste echt nie

dat zeg ik net

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Psychonaut op maandag 17 september 2012 om 15:33:
Je wilt niet van die praktijken zoals sommige buurten van Parijs dat is niet tof.

Totaal onvergelijkbaar met Nederland. Bovendien hebben ze daar die mensen aan hun lot overgelaten.
Daar zit de fout..
Mensen die geen toekomst hebben kunnen rare dingen doen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 17 september 2012 om 15:23:
de meeste hebben poen zat

Bron?

Waarschuw beheerder
e hebben recht op een advocaat. Kost ze helemaal niets hoor

Wat denk je dat het gekost heeft om hier te komen? Kneus. Ben je dat maar even voor het gemak vergeten?
Enkel diegene met geld hebben hier kunnen komen. En vaak is men niet op de netste manier aan dat geld gekoen. Veel "foute" klootzakken vluchten hierheen. Die mensen die echt hulp nodig hebben kunnen hier niet eens komen, kneus. Daarnaast wat heeft een land eraan als wij hier alles naartoe halen? Helemaal niks. Daar word het land niet beter van. In de 2e wereldoorlog waren het veelal ook enkel de rijkere joden die wegkonden(en vraag je maar eens af waarom men zo rijk was). Het gross wat niks had misdaan, die kon niet weg.

Waarschuw beheerder
Ze hebben recht op een advocaat.

Alleen maar omdat dit door een allochtonenknuffelaar zo bedacht is. Ik vind niet dat men als nieuweling zomaar rechten moet hebben. Dat recht moet je verdienen, en niet zomaar krijgen.

Waarschuw beheerder
Er zijn inderdaad ook politieke vluchtelingen maar de meeste echt niet. Kijk waar ze vandaan komen en beoordeel de situatie in hun land.

Dus u ben je het ineens ermee eens dat de meesten geen politiek vluchteling is, maar goudzoeker? Blij dat je tot inzicht bent gekomen, of weet je van gekkigheid niet meer waar je het moet zoeken, en zit je een beetje klem nu?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 september 2012 om 15:37:
Totaal onvergelijkbaar met Nederland. Bovendien hebben ze daar die mensen aan hun lot overgelaten.

Onzin, je moet het in verhouding zien. De steden in Frankrijk waar deze problemen zich afspelen zijn vele, vele malen groter dan de steden in Nederland. En daardoor ook de problematiek en de grotere "probleemwijken".

Maar die problemen spelen zich hier ook net zo goed af. Daarnaast geef je zelf al aan dat men in Frankrijk de mensen aan hun lot heeft over gelaten, en hier niet. En toch zijn er dezelfde problemen. Dus lijkt het me duidelijk dat wat je ook doet, het is nooit goed. Het probleem ligt echt bij de mensen zelf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op maandag 17 september 2012 om 15:09:
Je bent bang voor het onbekende aan je reactie te zien. Is nergens voor nodig..
Maak een praatje met deze mensen, leer ze kennen.

Jij hebt dus echt niet door dat de meesten wel met je mee praten, maar ondertussen denken; Laat die gast maar lullen, we doen toch wat we willen. De meesten laten je ook maar tot zover toe in hun leven hoor. Als jij er niet bij bent praat men heel anders over de dingen dan als jij er wel bij bent. Maar ja, dat is je naieviteit

Waarschuw beheerder
Mensen die geen toekomst hebben kunnen rare dingen doen.

Nee, het komt niet omdat men geen toekomst heeft. Het komt omdat men een excuus denkt te hebben om maar niks te doen om te werken aan die toekomst. Men kruipt liever in een slachtoffer rol en dan word alles voor je gedaan, dat is hoe het zit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WLOJS op maandag 17 september 2012 om 16:03:
Bron?

Ja, inderdaad. Waarschijnlijk een wensput
Waarschuw beheerder
Mensen die geen toekomst hebben kunnen rare dingen doen..

Dan lijkt mij het beste ze op het vliegtuig te zetten, toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mike E op maandag 17 september 2012 om 18:01:
Dan lijkt mij het beste ze op het vliegtuig te zetten, toch?

Nou, je hebt gezien wat er met de twin towers is gebeurd, toch?

Ik stel voor; voetreis naar Mekka, enkele reis.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 17 september 2012 om 13:56:
Ben je nou werkelijk zo dom? :rot:
Iets met appels en peren lijkt me.

lol ik doe precies hetzelfde gast, het gaat gewoon om je eigen interpretatie
iets met oogkleppen lijkt me :facepalm:
ik lul hier precies hetzelfde als jij, want je pakt 1 punt en voila. Alsof alle mensen pvda stemmen om die reden
maargoed je bent nog te dom om te poepen dus laaaaat maar weer :LOL:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WLOJS op maandag 17 september 2012 om 16:03:
Bron?

nee boom
Waarschuw beheerder
genoeg ruimte???
Nooit gehoord van kamernood voor studenten in de binnenstad?
Boeren hebben weiland nodig
Natuur heeft zijn ruimte nodig
Groningen stad is zo goed als samengesmolten met Hoogkerk.
Waarschuw beheerder
Gewoon niet meer allochtonen, natuurlijk is het zielig voor sommigen dat ze in hun eigen land niet veilig zijn. Maar de wereld is groter dan alleen Nederland die in mijn optiek al ruim voldoende heeft gedaan voor asielzoekers.
Heb je wel es goed de wereldkaart bekeken? Hoe groot ons land is tov van de wereld?

Waarschuw beheerder
Ik ben zo iemand die niet gaat stemmen, maar wel altijd loopt te janken dat 'ze' in den Haag niks goed kunnen doen

Waarschuw beheerder
+1
SP. Ooit uit principe, tegenwoordig omdat het de minst slechte optie is. Vind het alleen belachelijk dat ze geen versoepeling van het ontslagrecht willen, het moet veel makkelijker worden om mensen aan te nemen en te ontslaan, daartegenover moet dan wel staan dat de lage en modale salarissen gecontroleerd harder stijgen dan de inflatie tot het te grote verschil in inkomen met de top rechtgetrokken is, en dat de sociale voorzieningen moeten verbeteren. Dit land bulkt van het geld, het moet alleen beter verdeeld worden. Da's beter voor de economie, maar vooral voor de mens, want de economie en alle andere instituties staan in dienst van ons, niet andersom. Geld, werk, onderwijs en zorg, allemaal ondergeschikt aan het belang dat zij dienen: wij.

Uitspraak van verwijderd op zondag 7 oktober 2012 om 20:28:

En groot gelijk heb je. Als niet-stemmer geef je een signaal af dat je er geen vertrouwen in hebt, en je bent op geen enkele manier medeverantwoordelijk voor wat die idioten er uitvreten, want je hebt immers niet meegeholpen om die koekenbakkers in het zadel te krijgen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 oktober 2012 om 20:36:
SP. Ooit uit principe, tegenwoordig omdat het de minst slechte optie is

beter dan denken dat je de directeur van shell bent, gezien de uitslag vvd hier op pf, hebben nogal wat pf peeps last van grootheidswaanzin.

Uitspraak van verwijderd op zondag 7 oktober 2012 om 20:28:

maakt ook niet zoveel uit of je wel of niet gaat stemmen, politiek hobbelt meer achter ons aan dan dat ze het voortouw durven te nemen, daar zijn ze alleen met bezuinigingen goed in.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 oktober 2012 om 20:36:
Als niet-stemmer geef je een signaal af dat je er geen vertrouwen in hebt

volgende keer is dat bij mij ook, we stemmen op niet te vertrouwen mensen, is toch gek? :yes:
als je niet stemt wil niet zeggen dat je dan niet meer iets mag zeggen, gewoon geen vertrouwen in degene die op de lijst staan, niks meer en niks minder dan dat.
laatste aanpassing