Uitspraak van inactief op donderdag 3 mei 2012 om 02:27:
Zolang jij ervan overtuigd bent dat thc niet schadelijk is voor je heb je niks te verliezen. Of je bent hypocriet en wil niet geasssocieerd worden met drugs/selfdestroyin' 

ben je selfdestructive als je op recreatief nivo een joint rookt? klok, klepel, nu eventjes goed gebruiken...
Uitspraak van inactief op donderdag 3 mei 2012 om 16:17:
Ook van de drugs die je bij de aptheek haalt liggen de gegevens op straat hoor en voor verzekeringen word je ook gevraagd om in te vullen wanneer je het laatst gescheten hebt, lieg je, dan heb je ingeval van 'n geval ook pech gehad !
Mja, ik gebruik geen medicijnen, en de laatste keer dat ik wat heb moeten invullen voor de verzekering is laáááng geleden.....

De volgende stap die gezet gaat worden is dat die lijsten gebruikt gaan worden voor andere doeleinden, daar ben ik bang voor....dat je ongewild gezien gaat worden als iemand die iets verkeerds doet [ want dat doe je als je blowt, volgens het gros van de nederlanders ] terwijl je niks anders doet dan lekker genieten van het leven....

Genieten ja, ik heb een goede baan met dito salaris, geen schulden, laat mij lekker mijn daily jointje roken

waarom moet ik me nou registreren...

? de enige die er wat mee opschiet is de regulator, want je verschaft zo op vrijwillige basis allerlei onnodige gegevens....
Geestverruiming
Dat heb ik nooit gesnapt, ik blow al héél lang vrijwel dagelijks, maar geestverruimend, zo heb ik dat nooit gezien....

Als je ermee kan omgaan is het gewoon een roesmiddel, die bij verkeerd gebruik vervelende bijwerkingen kan hebben/veroorzaken [ op lange termijn ]
Als je doelt op een psygose bij geestverruiming, ok, dan moet ik je gelijk geven.....
Heksenjacht gaat dit worden

en mag jij raden wie de heks is in dit verhaaltje....