Klopt het nu dat ik voor 3 a 4 jointjes die ik rook per jaar ( als er gelegenheid voor is en de kinderen een nachtje weg zijn ) mij moet registreeren om 1 zo'n ding de halen ???
net naar de shop geweest wetende dat ik nog geen pas heb en mn id kaart kwijt, maar nee hoor krijg niks.
"Ik heb niks te verbergen"
ik heb ook niks te verbergen, maar vindt het van de zotte dat ik voor mijn recreatieve gebruik van iets wat al jarenlang gedoogd is mijzelf inene moet registreren....
Pasjes ben ik zo kwijt, doe mij dan maar een tatoo op mijn arm met het registratienummer, get my point?!
Wat ik doe met mijn geld is mijn probleem
Precies. Maar het is zo frappant dat bij dit onderwerp opeens iedereen zegt: gaat niemand wat aan, maar bij het EPD roept iedereen: ik heb niks te verbergen. Dit is privacyschending op zijn best, en pas wanneer het de smokers raakt snappen ze opeens hoe schandalig al deze registratieplichten zijn. Wietpas, vingerafdruk, EPD, RFID, OV Chip, we zouden al die shit helemaal niet moeten accepteren. 'Ik heb niks te verbergen' is een schandalig slecht argument om privacy te schenden, hopelijk dringt dat nu weer tot een paar mensen door.
Dan heb je toch wel iets te verbergen?
Nee er zijn echt veel te veel haken en ogen aan dit beleid.
wie doet er mee?
en wie juist niet?
Precies. Maar het is zo frappant dat bij dit onderwerp opeens iedereen zegt: gaat niemand wat aan, maar bij het EPD roept iedereen: ik heb niks te verbergen. Dit is privacyschending op zijn best, en pas wanneer het de smokers raakt snappen ze opeens hoe schandalig al deze registratieplichten zijn. Wietpas, vingerafdruk, EPD, RFID, OV Chip, we zouden al die shit helemaal niet moeten accepteren. 'Ik heb niks te verbergen' is een schandalig slecht argument om privacy te schenden, hopelijk dringt dat nu weer tot een paar mensen door.
Mensen zien alleen maar wat ze willen zien.
Ze denken is voor veiligheid en al die bullshit.
Maar stiekem is het gewoon alleen maar voor massa controle
Omdat debiele beslissingen nemen nog niet betekent dat je iemand niet meer vertrouwt. Een motie van wantrouwen dien je in als iemand gelogen heeft, feiten heeft achter gehouden etc. Je hebt letterlijk geen vertrouwen meer in de dingen die iemand zegt. De wietpas vind ik een bezopen idee, maar dat is een mening. Dat je het niet met Opstelten eens bent betekent nog niet dat je hem uit de kamer kan kicken. Hoe goed dat ook zou zijn voor Nederland.
vol leugens en halve waarheden
een van de betere initiatieven!
en het heeft ook direct een uitstekend effect, alle shops in maastricht zijn dicht
Hopen dan dat het ook zo blijft, weer een probleem minder.
minder toeristen, minder wegpiraten en minder ongelukken.
iedereen klaag maar, nu proberen ze het eens op een goede manier legaal te maken gaat iedereen alsnog huilen.
de criminaliteit eromheen gaat nou ook weg, alleen maar voordelen dus.
alle shops in maastricht zijn dicht
minder toeristen
nu proberen ze het eens op een goede manier legaal te maken gaat iedereen alsnog huilen.
de criminaliteit eromheen gaat nou ook weg, alleen maar voordelen dus.
wa een kwats zak zeg jij weet it nie echt nie wtf wa zech je man
Of leer nederlands typen, of stopt met blowen.
niet te lezen dit...
wa een kwats zak zeg jij weet it nie echt nie wtf wa zech je man
Whahahah shittttttttttttttttt heb jij je school wel afgemaakt?
ik heb gewoon gelijk jij nie daarom he
was aan wezig ma school boeide me nie
das nie goed jonge slechte school jij
ben ik blij da ik tog wa beter heb gedaan daar
ik ben tegen drugs als je daar op doelt?
echt niet te ontcijferen man..
ik ben tege jou
was aan wezig ma school boeide me nie
mja Onno hoes heeft stront in zn ogen en oren, heeft dit koste wat kost gehandhaaft zodat ie dadelijk carriere kan maken in Den hAag hij wil gewoon laten zien dat ie de regeltjes van baasje opstelten kan opvolgen ook al ziet iedere mongool dat dit niet gaat werken
bort spagetie
Dan heb je toch wel iets te verbergen? Niet iedereen hoeft te weten dat je wiet gebruikt. Gaat niemand ene fuck aan of wel dan?
we zouden al die shit helemaal niet moeten accepteren.
zakenvulers da het zn
Nee is een lijst met alle adressen waar je ingeschreven bent geweest in je leven.
Nederlands ID zou genoeg moeten zijn. Daar houdt je toeristen toch ook al mee buiten de deur?
maar zodra ik me moet gaan registreren gaan we een stap verder, want wie verzekerd mij dat die gegevens niet bij de verkeerden terechtkomen [ zorgverzekeraar/werkgever ].
Nu is dat echt het enige wat mij tegenhoudt die pas te halen in 2013.