Ik heb nog nooit iemand laveloos op straat zien liggen zwalken van een paar jointjes
Van blowen wordt ik altijd zo in mezelf gekeerd, en niet-sociaal.
hebt gestemd, jouw keuze was: "Liever blowen"
liever als
Ik mis nog een paar ander opties
heb 2 jaar lang elke dag geblowd werd er paranoia van
mensen die blowen zitten altijd in hunzelf gekeerd naar een muur te staren met van die lelijke rode doppen.. tijdens uitgaan dan
doe mij maar mensen die stoned zijn,die zuipers vinden zichzelf altijd zo leuk en geweldig
dat ze niet eens in de gaten hebben dat ze stront vervelend zijn
Met blowen wordt het er meestal niet gezelliger op
k weet niet hoe dat voor jou is, maar ik heb nog nooit 2 stonede mensen zien vechten
dronken lui daarentegen
bedoel het meer in de trant van als ik met een groep vrienden ben en iedereen blowt is de gezelligheid er snel uit en wordt er weinig meer gezegd
Mensen die blowen kiezen zijn gewoon van die zielige kneuzen die agressief worden van drank!
mensen die drinken zijn mensen wat geen wiet kunnen betalen!!!
mensen die drinken zijn mensen wat geen wiet kunnen betalen!!!
goed ice hasj betaal je een 40 euro de gram voor !!!!
en wat kost dat afwas water dan....goed ice hasj betaal je een 40 euro de gram voor !!!!
Remy Martin - "XO" - €109,95
Ragnoud Sabourin - "FONTVIEILLE" - €112,95
Hennessy - "Private Reserve" - €159,50
Inhoud bij allen: 0,70.
goed ice hasj betaal je een 40 euro de gram voor !!!!
Daar kan ik zeer lang van genieten.
Remy Martin - "XO" - €109,95
Ragnoud Sabourin - "FONTVIEILLE" - €112,95
Hennessy - "Private Reserve" - €159,50
5e run ja
dat zou het mij niet waard zijn...
heb 6 jaar in marokko gezeten dus ik weet wel waar ik over praat
6 jaar in marokko gezeten
iemand met niet zo veel verstand van hasj..heb 6 jaar in marokko gezeten dus ik weet wel waar ik over praat
Bovendien ken je de achtergrond van DanM niet. Misschien is hij wel de linker (of rechter) hand van een topcrimineel geweest. Weet jij veel?
als je er echt verstan d van hebt laat dan eens zien wat je zoal maakt...........
Blowers zijn vaak van die apatische onzekere mennekes, pik je er zo tussenuit. Hoeft maar boe te roepen en ze schrikken al. Para volk, THC zou verboden moeten worden.
THC zou verboden moeten worden.
Hoe zit dat met alcohol ook alweer?
Ja zo kan ik ook van meerdere slechte middelen positieve effecten weergeven.
waarschijnlijk wel...... als je weet wat je nodig hebt om een goede kwaliteit ice hasj te maken praten je wel anders!!!!
slimpie het gaat zich ook niet om de thc het gaat om een anders stof wat in wiet zit, zo veel weet je ervan!!!!
Wat zou je 6 jaar daar doen denk je....... vakantie houden? , ik in ieder geval niet hoor!!!
Als iemand 6 jaar vastzit voor drugsbezit/smokkel,
misschien was hij gewoon op bezoek bij familie daar in het rifgebergte.....