Had je al op de link geklikt? Op onze site staat een stuk met soortgelijke strekking over dosering. En sowieso meer info over GHB (effecten, aantoonbaarheid, risico's, combigebruik) etc.
De toevoeging van het gebruik van een spuitje is inderdaad waardevol. Maar niet iedereen zal daarvoor naar de apotheek gaan. Ook het noteren van (bij)doseren is aan te bevelen. Dank voor de toevoeging.
Uiteraard heb ik op de link geklikt, ik heb er begrip voor dat het heel erg moeilijk is om praktisch doseringsadvies te geven als instantie omdat je dan jezelf in de vingers kunt snijden. Vandaar mijn persoonlijke toevoegingen, ik snap dat niet iedereen ervoor naar de apotheek zal gaan, maar mijn persoonlijke ervaring zegt dat je van ghb moet afblijven als je hem niet wilt laten testen op sterkte (wanneer je nieuwe ghb hebt -> testservice) en wanneer je geen ml spuitje wilt gebruiken. Mensen moeten stoppen met het zien van outgaan als een 2 uur durend slaapje, je bent gewoon in een licht coma.
Voor de mensen wat denken dat ik een tegenstander van ghb gebruik ben, dit is absoluut niet zo

Maar ik ben een sterke voorstander van veilig ghb gebruik.
Verder vind ik het antwoord op jullie site ook niet geheel kloppen, heb nog nooit meegemaakt dat een half buisje zorgt voor out gaan en een heel buisje kan juist een heel goede dosis zijn als je behoorlijk 'slappe' G hebt.
Ik ken een meisje waarvoor een prettige dosering 1.5ml is, 2.5ml.. Dit is gewoon te sterk voor haar, nu is dit een redelijk klein en licht meisje maar het toont maar weer dat het wel kan dat 2.5ml te sterk is. Bij iemand van normaal postuur gaat 2.5ml meestal inderdaad niet te sterk zijn, ook niet bij relatief sterke ghb.
En soms verwijzen we naar onze eigen website, maar lang niet altijd. Enerzijds willen we hier mensen bereiken, anderzijds verwijzen we naar onze eigen site, of andere bronnen. We hopen natuurlijk ook dat als mensen door partyflock op onze site komen, dat ze meer pagina's bekijken dan alleen de op flock geplaatste link. Uiteindelijk willen we zo veel mogelijk mensen bereiken op diverse manieren.
Ik ben het eens met House + Pirkies hierover, dit is gewoon onvervalste linkbuilding, de op bevat geen enkele nuttige informatie, dat je je site versterkt door middel van linkbuilding is prima (door bijvoorbeeld een link te plaatsen zodat mensen kunnen doorklikken voor meer informatie), maar zorg tenminste dat je op hier een goede basis bevat.
Voor de mensen met interesse kun je uiteraard ook de Unity pagina over GHB nalezen met ook allerhande tips:
http://www.unity.nl/index.php?page=ghb
5ml spuitje halen bij de apotheek, de enige juiste manier om GHB correct te doseren. punt.
Precies!

Eigenlijk zouden voorlichtingsinstanties moeten afstappen met het voorlichten over dosering in buisjes, ik ken geen enkele ghb gebruiker in mijn omgeving die zo doseert en dit komt juist door de peer educatie die in mijn vriendenomgeving gebeurt. Dosering gebaseerd op 'dopjes' of 'buisjes' is not done. Instanties als drugsenuitgaan zouden juist een goede rol kunnen spelen in het aanzetten tot mensen om van dit soort methodes af te stappen. Het is volgens mij juist in deze kringen waar zo gedoseerd word waar outgaan ook als iets 'normaal' word gezien.