Partyflock

Forumonderwerp · 1130521
1 volger · 20074x bekeken
Waarschuw beheerder
GHB doseren is ontzettend moeilijk en gaat vaak verkeerd. De dosis luistert uiterst nauw en is afhankelijk van het lichaamsgewicht van de gebruiker, de maaginhoud en zijn/haar gevoeligheid. Wat de een kan hebben, is voor de ander teveel. Als je veel GHB gebruikt ontstaat er tolerantie. Dat wil zeggen dat je steeds meer nodig hebt voor hetzelfde effect. Lees op onze site belangrijke doseertips.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Hoe moeilijk is het om een shotglaasje tot de rand te vullen en leeg te kieperen en dat 4 keer?

Wat je dan hebt is 4x verdunde GHB. Waarbij je dus 4x zoveel pakt voor hetzelfde effect, dus luistert het doseren voor gebruik dan niet nauw meer.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 16 april 2012 om 20:00:
Wat je dan hebt is 4x verdunde GHB. Waarbij je dus 4x zoveel pakt voor hetzelfde effect, dus luistert het doseren voor gebruik dan niet nauw meer.

Bij GHB kan een halve ML of een kwart zelfs al verschil maken dus en als je niet weet hoe sterk hij is aantal mg/ml dus weet je ook niet als je hem al 4x verdunt hoeveel het dan is...;)

Eerst testen dan weet je hoeveel je hem moet verdunnen voor hetzelfde effect en dan kan je hem verdunnen tot dat je eventueel 10x zoveel pakt voor hetzelfde effect....;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2012 om 08:58:
Ik zou niet weten of veel mensen dat doen maar is in ieder geval wel handig ja!

Stevige boterhamzakjes werken ook goed hiervoor, in een puntje van het zakje doen, dichtknopen en afknippen thuis ;)
En inderdaad handig, beter dan in het donker al half vaag op een feest met je flugel stiekem een buisje vullen :lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2012 om 21:55:
Bij GHB kan een halve ML of een kwart zelfs al verschil maken dus en als je niet weet hoe sterk hij is aantal mg/ml dus weet je ook niet als je hem al 4x verdunt hoeveel het dan is...;)

De foutmarge is met 4x verdunnen iig 4x kleiner.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van House + Pirkies op dinsdag 17 april 2012 om 00:08:
Stevige boterhamzakjes werken ook goed hiervoor, in een puntje van het zakje doen, dichtknopen en afknippen thuis ;)
En inderdaad handig, beter dan in het donker al half vaag op een feest met je flugel stiekem een buisje vullen :lol:

Haha ja;p

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 17 april 2012 om 00:29:
De foutmarge is met 4x verdunnen iig 4x kleiner.

:facepalm:
Waarschuw beheerder
ik heb nu 3 a 4x G gehad en bij mij was het lke x 1 zo'n cola dopje!

En dan eerst geleidelijk een half glaasje op drinken. ff wachten tot je wat voelt. en dan rustig de rest op drinken. En ook je glas weg zetten en niet in de hand houden is mij verteld. Bij mij ging het heel goed!

Maar dan nog verschilt het per persoon wat je kan hebben... gewoon niet te snel en te veel maar geleidelijk. Gaat het (bijna) altijd goed!

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Drugsenuitgaan.nl op dinsdag 10 april 2012 om 15:52:
Er zijn gevallen bekend dat zelfs 2 ml al teveel is.

Je moet het ook niet aan kinderen onder de 12 geven. :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Drugsenuitgaan.nl op dinsdag 10 april 2012 om 15:52:
Het is goed dat jij die toevoeging zelf geeft want omdat jij het nooit meegemaakt hebt wil dat nog niet zeggen dat de informatie niet klopt. Er zijn gevallen bekend dat zelfs 2 ml al teveel is.

Dat zal ongetwijfeld zo zijn, alleen kan het absoluut niet zonder dat hier gecombineerd gebruik (met alcohol of wiet) aan te pas komt of dat iemand oververmoeid o.i.d. is. Andere optie is dat het pure GBL of dat de persoon lange tijd niet gegeten/gedronken heeft. Met "normale GHB" dus gemaakt met gootsteenontstopper, gedestilleerd water & GBL en de juiste PH waarde kan men niet plat gaan met 2 ml. Dan heeft het een andere reden zoals ik eerder al zei...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van BBaarrttjjee op dinsdag 24 april 2012 om 04:03:
Maar dan nog verschilt het per persoon wat je kan hebben... gewoon niet te snel en te veel maar geleidelijk. Gaat het (bijna) altijd goed!

Als je wilt dat het echt altijd goed gaat, zorg er dan voor dat je genoeg hebt gegeten en gedronken en gebruik er pep bij, een paar uur voordat je aan de G gaat een flink bommetje of lijntje doet wonderen... (je gaat er wel echt van stuiteren, maar dat is ook de bedoeling lijkt mij...)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2012 om 07:16:
Je moet het ook niet aan kinderen onder de 12 geven. :lol:

En hoe wil je dan dat ik de kinderfeestjes van die kleine leuk en gezellig hou?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op dinsdag 24 april 2012 om 14:23:
En hoe wil je dan dat ik de kinderfeestjes van die kleine leuk en gezellig hou?!

Gewoon met pillen. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2012 om 14:57:
Gewoon met pillen. :lol:

G'tje was juist de uitkomst omdat ze daar zo lekker rustig van worden..
Ga je er klinkers ingooien breken ze helemaal de tent af :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ? op dinsdag 24 april 2012 om 15:57:
Ga je er klinkers ingooien breken ze helemaal de tent af :(

:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ? op dinsdag 24 april 2012 om 15:57:
Ga je er klinkers ingooien breken ze helemaal de tent af

Dan gewoon jointjes geven. :smoke:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2012 om 17:20:
Dan gewoon jointjes geven. :smoke:

Kinderen laten roken, ben je wel goed wijs?!!?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 april 2012 om 08:58:
Maar aan de kleuren dat risico zou ik niet willen nemen want als je zo van het pad bent dat dat je de kleuren met de hoeveelheid door elkaar haalt ben je ook de zak

ja dat dacht ik dus ook en bleek niet waar te zijn, in elke balon zit evenveel heb zelf alleen geen idee hoeveel maarja het idee dat telt! ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Drugsenuitgaan.nl op dinsdag 10 april 2012 om 12:43:
GHB doseren is ontzettend moeilijk en gaat vaak verkeerd. De dosis luistert uiterst nauw en is afhankelijk van het lichaamsgewicht van de gebruiker, de maaginhoud en zijn/haar gevoeligheid. Wat de een kan hebben, is voor de ander teveel. Als je veel GHB gebruikt ontstaat er tolerantie. Dat wil zeggen dat je steeds meer nodig hebt voor hetzelfde effect. Lees op onze site belangrijke doseertips.

Ik had toch wel wat meer info verwacht dat dit.

:nocheer:
Waarschuw beheerder
gewoon paar slokken hop..niet lullig doen

Waarschuw beheerder
Maat gooide laatst 3 cola doppen naar binnen in een kroeg, was niet eens ervaren, tijdje later in de ambu
(was er niet bij)
Waarschuw beheerder
Ja dat is dus niet de normale weg
Ik ben zeker voor goed en veilig GHB gebruik. Ik maak het al jaren en degenen die met mij dit doen zijn volledig op de hoogte van de veiligheidseisen. Ik blijf erbij dat je goed spul moet hebben en het wel goed moet doseren.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 april 2012 om 11:18:
Maat gooide laatst 3 cola doppen naar binnen in een kroeg, was niet eens ervaren, tijdje later in de ambu

Gewoon liggen laten...
Zelf schuld en dat kost de staat geld en daarbij als nou iemand die door iets anders doodging niet kon worden geholpen omdat er ambulances e.d. te kort waren zou ik het ook jammer vinden;)

Uitspraak van romeo op vrijdag 27 april 2012 om 08:51:
Ik maak het al jaren

Jij ook al :lol:?

Uitspraak van romeo op vrijdag 27 april 2012 om 08:51:
Ik blijf erbij dat je goed spul moet hebben en het wel goed moet doseren.

Jup gewoon van 1 litertjes o.i.d. even iets laten testen en je weet 'Ongeveer' hoeveel er in zit per ML maar dat is natuurlijk ook niet de meest voorhanden manier;p