Partyflock

Forumonderwerp · 1130494
Waarschuw beheerder
-6
Blanke vrouwen die per se een marokkaan willen

Ik ben persoonlijk geschokt door een gesprek dat ik net heb gehad met een vage vriendin van me. Het is een heel knappe vrouw, ze staat onder andere in het magazine p-magazine ed en ze wil dus enkel met marokkaanse mannen een relatie.

ik hoor steeds vaker van mooie blanke vrouwen , dat ze alleen een marokkaan willen ? waarom komt dat nu steeds vaker voor?
wat maakt de marokkaan zo uniek anders dan andere rassen ? wat zien vrouwen in hun ? zal dat komen omdat ze erg groot geschapen zijn of , of stoerheid uitstralen .... of komt dat ze beter uithoudingsvermogen hebben tijdens seks ?
er zijn zoveel bekende sterren die met marokkaanse mannen date .
laatste aanpassing
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FlaxxDesign op donderdag 19 april 2012 om 19:31:
Ik zou er toch niet blij van worden als mijn zusje thuis zou komen met een van deze mannetjes!

Nee, inderdaad....smaken verschillen, dat dan weer wel :D
Waarschuw beheerder
Bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !

vies
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van jandeman op zondag 8 april 2012 om 23:23:
wat maakt de marokkaan zo uniek anders dan andere rassen ?

Marokkanen hebben geld G.. Kijk nou eens voor de gein Opsporing Verzocht oid; zij stelen van die rijke tatta's ;)

Ok ok, ff serieus.. Algemeen: Vrouwen vallen voor geld, aandacht en bescherming.
- Beschermend zijn Marokkanen zeker, aangezien ze nooit zonder 'bescherming' het huis uit gaan en als je ze aankijkt meteen beginnen met "Watwatwat kijk je!?"
- Ze gaan buiten hangen en hebben alle tijd voor een meisje, want 80% heeft namelijk geen bijbaan.
- Ze krijgen het TOCH voor elkaar om met een dik horloge en Prada-schoenen over straat te lopen, ra ra ra.

Tenslotte zijn 'knappe' vrouwen (blond, blauwe ogen, mooi lichaam) vrijwel allemaal kadavers met het IQ van een broodrooster en willen alleen maar aandacht van oudere jongens. Toch heb je uitzonderingen, die naast lekker ook nog slim zijn. Geloof me, die zie je niet met een buitenlander tenzij hij ook hersens heeft :lol:. Met andere woorden, als je een zwaar lekkere chick ziet met een buitenlander met petje er naast, moet je er hard voorbij lopen en vooral niet omkijken ;)

Uitspraak van DanM op donderdag 19 april 2012 om 15:18:
omdat ze zien dat ik met Marokkanen ben krijg je respect

Respect? Omdat ze in elke zin minimaal 3 taalfouten maken? Omdat ze al hun maatjes opbellen als ze ruzie hebben? Omdat ze schijt aan heel het systeem hier hebben? Omdat mama-lief thuis geen woord Nederlands spreekt en jouw wekelijkse knip-beurt betaalt van mijn belastingcenten? Omdat ze met een cola in hun hand tegen de muur staan in de club? Respect moet je verdienen, niet krijgen omdat je een opscheertje hebt..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RPVDD op vrijdag 20 april 2012 om 19:45:
Ze krijgen het TOCH voor elkaar om met een dik horloge en Prada-schoenen over straat te lopen, ra ra ra.

2 opties, gezien het feit dat ik werkelijk geen 1 Marokkaan ken die werkt:
-De hele familie werkt voor die Prada tas en 'duur' horloge..... [ een Fossil ofzo? heb nog nooit een mocro met Tag Heuer of Breitling zien lopen ;) ]
-Fake shit, waarschijnlijk afkomstig uit Marokka, meegenomen na een familiebezoekje :)
Waarschuw beheerder
het is toch alleen maar goed , dat een mooie blanke meisje , met een mooie Marokkaanse jongen gaat ? niks mis mee juist goed ,Marokkanen zijn gewoon in het algemeen blank (licht getint) ,
ik heb niks tegen Marokkanen , je heb zat hele goede nette Marokkanen ,je heb ook wat foute Marokkanen die hebben vast hun reden , je heb ook zat foute slechte Nederlanders ,
de verschil tussen Marokkanen en andere rassen , Marokkanen hebben betere uithoudingsvermogen , ze vinden geld, luxe leven heel belangrijk ze vinden uiterlijk heel belangrijk , daarom doen ze extra hun best, om beste te worden , ik heb daar respect voor . ik gaan ze niet haten , omdat ze de beste willen zijn , betere indruk willen maken bij de vrouwen ,dat mag Nederland is een vrije land .

natuurlijk komt het wel voor dat sommige Marokkanen , niet zo loaded zijn net als andere Marokkanen ,maar ze zetten er wel allemaal meestal netjes goed gekleed , goede uitstraling goed verzorgd , dat mogen we niet ontkennen , je heb zat Marokkanen die goed geld hebben , die gewoon eerlijke zakjes runnen , zoals de Marokkaanse Beste Kickboxer Badr Hari , die heeft het ook heel goed gedaan , hij is een wereld ster geworden , iedereen wild hem zien . we moeten juist van Marokkanen houden juist mee omgaan , is juist goed voor Nederland als blanke meisjes met Marokkanen een relatie hebben . is alleen maar mooi voor Nederland , krijgen we mooie kindjes , echte stoere helden .

[img width=334 height=500 cacheid=0000daa1002fefa63519a4e11a02d0df15]http://www.fansofk1.com/uploads/articles/2214/2256167515nesvmedium.jpg[/img]
Kijk maar goed wat voor horloge dit is .......

[img width=500 height=321 cacheid=001250b4002fefa796082d4e1a02d0df15]http://www.petersmulders.nl/500px/Apr2010/Badr%20Hari%20140310454.JPG[/img]
[img width=500 height=336 cacheid=001250b5002fefa863888b8e1a02d0df15]http://www.petersmulders.nl/500px/Apr2010/Badr%20Hari%20140310450.JPG[/img]
kijk maar goed een Marokkaan in een bentley gt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hey Marco.....is dit een gemiddelde Marokkaan of een uitzondering op de regel die toch wel geldt in Nederland? :facepalm:

Overigens....

Hari raakte meermaals in opspraak. Voor mishandeling van mensen buiten de ring, zoals de buren van zijn ex-vriendin, is hij in 2006 veroordeeld tot een celstraf. In 2010 werd hij gezocht voor mishandeling van een portier in Amsterdam met drie medeplichtigen

Nuff said....dan mag ie een Bentley rijden.....zegt dus helemaal niks....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vipmarco op maandag 23 april 2012 om 13:02:
Kijk maar goed wat voor horloge dit is .......

Ja wat is het voor horloge? :O alsof je dat zo kan zien :lol: heeft wel wat weg van een Fossil van 129,- bij de Prijzencircus van de V&D....:blinky:

we moeten juist van Marokkanen houden juist mee omgaan

Ja precies.....kom hier eens buurten, hier wonen véél Marokkanen.....het gros is niks mis mee, maar het overgrote deel van de jongeren hiero heeft een strafblad, geen opleiding cq werk, en hangen de godganse dag rond op pleintjes of in de shop.....dat is gewoon een feit!
Waarschuw beheerder
-1
zegt heel veel , hij is een Multimiljonair .. het was gewoon een Marokkaanse jongen , uit Amsterdam . die een wereld ster is geworden , in Amerika zijn ze gek om hem, ze hebben miljoenen aanbod aan hem gegeven, om de overstap na boksen te maken , hij word een ware legenda , er zijn zat Marokkanen die goed geld hebben, Marokkanen zijn goed zakelijk ingesteld , dat heb ik het over de normale nette Marokkanen , die wel wat in hun leven willen maken , Marokkanen zijn in algemeen , hele goede vechtsporters , ze doen het heel erg goed in Thai kickboks wereld .
Waarschuw beheerder
kijk maar goed een Marokkaan in , een bentley gt

Ja dus wat wil je hiermee zeggen? dat ie poen heeft? nou poe, een Bentley GT koop je al voor minder dan 50K [ http://auto.marktplaza.nl/bentley/ ]
Moet m wel nageven dat ie smaak heeft, dat wel.....:yes:
Waarschuw beheerder
hij heeft ook de nieuwe Porsche . kijk we moeten de Marokkanen niet haten , we hebben ze juist nodig , anders is het zo saai in Nederland , het zijn ware sensatie mannetjes , met hun beleef je wel altijd dingen , Marokkanen hebben geen hekel aan Nederlanders , ze houden juist van ons , dus Nederlanders moeten gewoon samen met Marokkanen omgaan , wist je dat een Nederlander samen met een Marokkaan, samen veel kunnen bereiken samen , dan bijvoorbeeld een Nederlander met een neger.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:lol:
Uitspraak van Vipmarco op maandag 23 april 2012 om 13:18:
kijk we moeten de Marokkanen niet haten , we hebben ze juist nodig , anders is het zo saai in Nederland , het zijn ware sensatie mannetjes , met hun beleef je wel altijd dingen , Marokkanen hebben geen hekel aan Nederlanders , ze houden juist van ons , dus Nederlanders moeten gewoon samen met Marokkanen omgaan , wist je dat een Nederlander samen met een Marokkaan, samen veel kunnen bereiken samen , dan bijvoorbeeld een Nederlander met een neger.

Wtf gast.....:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vipmarco op maandag 23 april 2012 om 13:11:
hij is een Multimiljonair ..

:lol: overdrijven is een vak, jwt....zijn vermogen is ongeveer 7 miljoen.....;p dus onroerend goed [ huis ] en andere bezittingen zitten daarbij....multimiljonair? :O nope....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vipmarco op maandag 23 april 2012 om 13:11:
er zijn zat Marokkanen die goed geld hebben, Marokkanen zijn goed zakelijk ingesteld , dat heb ik het over de normale nette Marokkanen

Dit is wel waar, ik ken hier diverse shophouders in de regio, veelal Marokkaan, goed zakelijk inzicht (Y)
Waarschuw beheerder
wist je dat een Nederlander samen met een Marokkaan, samen veel kunnen bereiken samen , dan bijvoorbeeld een Nederlander met een neger.

leuk wistjedatje :\

nee serieus wat een onzin zeg.
Waarschuw beheerder
+1
Of die gasten nou wel of geen geld hebben maar geef mij maar een nederlandse man.
Alleen verwege het cultuur verschil zou ik er nooit aan beginnen en je weet wat men zeg
met 2 soorten geloof op een kussen slaapt vaak een duivel tussen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Don Mega op maandag 9 april 2012 om 18:36:
gordon ,joling,verlinde enz

:lol:

wist je dat een Nederlander samen met een Marokkaan, samen veel kunnen bereiken samen , dan bijvoorbeeld een Nederlander met een neger.

:lol: :lol: :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wist je dat een Nederlander samen met een Marokkaan, samen veel kunnen bereiken samen , dan bijvoorbeeld een Nederlander met een neger

Daar ben ik het mee eens, de negermens werkt meestal amper/niet

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Australian Girl op maandag 23 april 2012 om 23:15:
die zijn niet goed snik

:gaap: volgens mij heb jij wat tegen buitenlanders he? :aai:

Waarschuw beheerder
Kennito kent alleen blanke nederlandse vrouwen die een getinte man willen :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2012 om 11:20:
Kennito kent alleen blanke nederlandse vrouwen die een getinte man willen

:yes: en daar is niets mis mee! :P
Waarschuw beheerder
Wat word er veel poep gepraat zeg!
Tuurlijk heb je er slechte marokkaanse mensen bij zitten, maar die heb je ook van het turkse, surinaamse, of chinese volk hier in nederland zitten!
Als meiden nou op Marokkaanse jongens vallen, laat ze lekker...
Jij hoeft er dan toch niet naast te liggen, dus wat kan het jou verrotten wat een mooie blonde, blauwe ogen en slanke nederlandse meid doet...!
Jezus wat een vooroordelen zeg!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~JuSt NiCkY~~ op dinsdag 15 mei 2012 om 22:42:
Jezus wat een vooroordelen zeg!

Dat kennen ze goed hier

Waarschuw beheerder
Ach ja, sommige mensen van tegenwoordig

Waarschuw beheerder
ik merk het :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van angelsam op dinsdag 10 april 2012 om 14:02:
Marokkanen zijn gewoon blank tot lichtgetint , zoals johnny depp enz dus even voor de duidelijkheid marokkanen zijn geen donkere mensen , ik zal nooit op donkere mannen vallen ...vind ze ieder vies een lelijk totaal eng , geef mij maar gewoon een mooie blanke of een lekkere Marokkaan

Een creatie van Allah die jij vies en lelijk noemt schaam je.
Dat je niet op donkere mannen valt ok, iedereen zijn voorkeur maar om iemand zijn huidskleur zo af te kraken zegt iets over jezelf.

Waarschuw beheerder
Rood bruin of wit
Als er maar een gat in zit