Partyflock

Forumonderwerp · 1130494
Waarschuw beheerder
-6
Blanke vrouwen die per se een marokkaan willen

Ik ben persoonlijk geschokt door een gesprek dat ik net heb gehad met een vage vriendin van me. Het is een heel knappe vrouw, ze staat onder andere in het magazine p-magazine ed en ze wil dus enkel met marokkaanse mannen een relatie.

ik hoor steeds vaker van mooie blanke vrouwen , dat ze alleen een marokkaan willen ? waarom komt dat nu steeds vaker voor?
wat maakt de marokkaan zo uniek anders dan andere rassen ? wat zien vrouwen in hun ? zal dat komen omdat ze erg groot geschapen zijn of , of stoerheid uitstralen .... of komt dat ze beter uithoudingsvermogen hebben tijdens seks ?
er zijn zoveel bekende sterren die met marokkaanse mannen date .
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2012 om 21:47:
Uitspraak van Yudah op woensdag 11 april 2012 om 21:30:
het zijn hele goede lieve gasten als je de juiste kent , ze moeten je gewoon mogen dan heb je zeker zich je achter je staan ze doen echt dan alles voor je

dat met alle soorten en rassen zo dus slaat nergens op :no:

ben ik totaal niet met je eens ? in de Marokkaanse gemeenschap kan je heel moeilijk in komen , ze vertrouwen niet snel mensen van andere rassen .als ik bijvoorbeeld uitga met me Indische of Nederlandse of Surinaams maatjes proberen we dames te versieren dan komt zo groep hechte Marokkanen die probeer vaak de dames van je af te pakken niemand van me vriendengroep zegt wat omdat ze gewoon simpel weg bang zijn voor de Marokkanen . wanneer ik met me Marokkaanse maatjes uitga ik probeer een meisje te versieren , komt en andere groep Marokkanen die durven niet bij me te komen ,omdat ze zien dat ik met Marokkanen ben krijg je respect .als er ruzie zijn of wat dan ook zie je altijd Marokkanen achter je staan , het zijn graag vechtersbazen we moeten wel eerlijk praten en de waarheid niet ontkennen hun bloed is eenmaal warmer dan andere rassen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yudah op woensdag 11 april 2012 om 22:00:
ben ik totaal niet met je eens ? in de Marokkaanse gemeenschap kan je heel moeilijk in komen , ze vertrouwen niet snel mensen van andere rassen .als ik bijvoorbeeld uitga met me Indische of Nederlandse of Surinaams maatjes proberen we dames te versieren dan komt zo groep hechte Marokkanen die probeer vaak de dames van je af te pakken niemand van me vriendengroep zegt wat omdat ze gewoon simpel weg bang zijn voor de Marokkanen . wanneer ik met me Marokkaanse maatjes uitga ik probeer een meisje te versieren , komt en andere groep Marokkanen die durven niet bij me te komen ,omdat ze zien dat ik met Marokkanen ben krijg je respect .als er ruzie zijn of wat dan ook zie je altijd Marokkanen achter je staan , het zijn graag vechtersbazen we moeten wel eerlijk praten en de waarheid niet ontkennen hun bloed is eenmaal warmer dan andere rassen

Ik hoef geen Marokaan te zijn om beetje respect te krijgen scheelt mij dat ff :P

En weet niet hoor, maar hoe jij dat er neer zet, word ik er ook niet vrolijk van, iedereen moet elkaar respecteren zeg je net... Dan ga je toch normaal met elkaar om, en ben je niet 'bang'voor elkaar :S

Of moet ik men haar ma weer blond verven :lol:
Waarschuw beheerder
ze haten Marokkanen niet , ze hebben gewoon angst voor ze . omdat Marokkanen macht uitstralen en geweld waar door veel mensen hun bek niet durfen te trekken, ik ben gelukkig snel bevriend met ze , ik weet hoe ik ze moeten benaderen , wanneer ze beetje stoer willen doen dat hun de baas zijn , moet je ze gewoon gevoel geven dat je respect voor ze heb neem van mij aan ze gaan je daarna hun ware gezicht laten zien.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yudah op woensdag 11 april 2012 om 22:13:
omdat Marokkanen macht uitstralen en geweld waar door veel mensen hun bek niet durfen te trekken,

Ben ik gelukkig toch weer iets anders, dan anders :D

moet je ze gewoon gevoel geven dat je respect voor ze heb neem van mij aan ze gaan je daarna hun ware gezicht laten zien.

Ik ga echt niet iemand et gevoel geven dat ik respect voor ze heb als ik dat niet heb, om vriendjes te worden hoor :S
Dat zou men laatste wezen...
Respect moet je verdienen, niet afdwingen met geweld, of een agressieve op blik die macht uitstraalt...

ik ben gelukkig snel bevriend met ze

Ik niet :D en ik vind dat ook niet nodig :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik denk zelf dat ze jouw niet snel zouden willen versieren of lastig vallen , je boft dan wel erg voor jouw doen dan ,
dan ben jij een gelukkige trouwe ras Nederlander is alleen maar top toch
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yudah op woensdag 11 april 2012 om 22:18:
ik denk zelf dat ze jouw niet snel zouden willen versieren of lastig vallen

Klopt :)

je poft dan wel erg voor jouw doen dan ,

Oh Bof :D
Ok ik snap em ;)
Ja ik bof ook (H)

dan ben jij een gelukkige trouwe ras Nederlander is alleen maar top toch

Vink wel :) maar ieder zen eigen :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De marokaantjes worden Hier wel heel erg opgehemeld zeg. Grote lullen :roflol: is toch algemeen bekend dat arabieren/moslims Klein geschapen zijn? Tevens zijn het kuddedieren vooral niet bang voor zijn... Gewoon de grootste eruit pakken. En laat die meiden lekker, zijn vast puber meisjes die nog geen idee hebben. leven en laten leven (y)
Waarschuw beheerder
Veel geluk en wijsheid dames met zo'n woestijnprins.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ghostfucker op woensdag 11 april 2012 om 20:14:
Klopt ik heb een groot hekel ! , is beetje logies als ze alles van je afpakken , wat bij ons toebehoort .

:')

Waarschuw beheerder
Hollanders zijn net als Mokers vaak mietjes

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ghostfucker op woensdag 11 april 2012 om 16:28:
blanke meisjes kunnen de marokkaanse man niet voor hun winnen ,

daarom willen ze m ook
vrouwen altijd op pad voor t avontuur, het ongrijpbare dit dat

Uitspraak van ghostfucker op woensdag 11 april 2012 om 20:14:
De mooiste blanke meisjes pakken die marokkanen , laten ze voor ons die lelijke achter , omdat marokkanen hun niet willen

vaak al gare wijven, ik weet niet :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 april 2012 om 11:10:
Hollanders zijn net als Mokers vaak mietjes

:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ghostfucker op woensdag 11 april 2012 om 14:17:
wrm moet ik jaloers zijn .ik heb gewoon een hekel aan vrouwen die zich door marokkanen laten neuken , netalsof blanke niet goed genoeg zijn .voor die kut sletjes zijn de marokkanen de beste tijdens seks , daar erger ik me aan ze moeten gewoon bij blanke blijven . wanneer ze een marokkaan mee maken willen ze niks anders , wij als blanke raken zo mooie vrouwen kwijt .want die willen dan ons niet meer . in onze eigen land onze eigen mensen worden door onze eigen soort vrouwen , in steek gelaten ? vind je dat zelf wel normaal dan ?

jij neukt geloof ik al n paar jaartjes helemaal niks zo te horen :lol:

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 april 2012 om 21:35:
Ooit al een mooie marokkaan gezien zonder dan?

Genoeg en die hoeven zich geen 'dirtyblonde' te noemen voor een beetje aandacht en om te compenseren voor het feit dat het lelijke goedkope snollen zijn die wel alles nemen wat ze krijgen :D
Waarschuw beheerder
wat een discussies hier, iedereen moet gewoon zelf weten waar ze op vallen right?
Waarschuw beheerder
+2-1
Godschristus, al die bitches die hier tegen elkaar lopen te zeiken of Marokkanen al dan niet geaccepteerd worden in ons land. Het spijt me zeer hoor, we mogen allemaal klagen en lullen wat we willen, toen wij jaren geleden zo tolerant waren om de grenzen open te gooien voor dat volk voerden mensen om ons heen precies dezelfde discussies. Punt is wel dat de meeste Marokkaanse gezinnen in Nederland een verblijfsvergunning hebben gekregen en dus net zoveel recht hebben in ons land te zijn als wijzelf. Hoe kun je dan verwachten dat ze het bij hun eigen volk gaan houden als het gaat om liefde en seks? Serieus, ik vind jullie reacties allemaal zo kortzichtig en van laag niveau. De meesten weten niet eens waarover ze het hebben, wonende in Friesland, Limburg en andere provincies waar het aantal moslimfamilies redelijk tot laag is. En toch vind ik het dan prachtig dat juist die boertjes lopen te zaniken over het feit dat hun vrouwen worden ingepikt door mannen met een beter uiterlijk, een kleurtje en een grotere auto.
Begrijp me goed, ik heb niets met Marokkanen en door mijn ervaringen een lichte aversie, maar dat wil nog niet zeggen dat ik mijn logische beredenering moet laten voor wat het is. Ik vind dat een aantal mensen in dit topic even het principe "actie-reactie" moeten herlezen, blijkbaar zijn jullie straal vergeten hoe dat werkt.

Verder ga ik op niemand persoonlijk in omdat ik daar veel te lui voor ben en ik vind het wel grappig hoe deze discussie is geëscaleerd naar een achterlijk welles-nietes spelletje. De tyfus, iedereen moet toch lekker zelf weten wat hij/zij neukt? Het is maar net waar je jezelf druk om kunt maken :'D

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van tha guru op vrijdag 13 april 2012 om 12:47:
Godschristus, al die bitches die hier tegen elkaar lopen te zeiken of Marokkanen al dan niet geaccepteerd worden in ons land. Het spijt me zeer hoor, we mogen allemaal klagen en lullen wat we willen, toen wij jaren geleden zo tolerant waren om de grenzen open te gooien voor dat volk voerden mensen om ons heen precies dezelfde discussies. Punt is wel dat de meeste Marokkaanse gezinnen in Nederland een verblijfsvergunning hebben gekregen en dus net zoveel recht hebben in ons land te zijn als wijzelf. Hoe kun je dan verwachten dat ze het bij hun eigen volk gaan houden als het gaat om liefde en seks? Serieus, ik vind jullie reacties allemaal zo kortzichtig en van laag niveau. De meesten weten niet eens waarover ze het hebben, wonende in Friesland, Limburg en andere provincies waar het aantal moslimfamilies redelijk tot laag is. En toch vind ik het dan prachtig dat juist die boertjes lopen te zaniken over het feit dat hun vrouwen worden ingepikt door mannen met een beter uiterlijk, een kleurtje en een grotere auto.
Begrijp me goed, ik heb niets met Marokkanen en door mijn ervaringen een lichte aversie, maar dat wil nog niet zeggen dat ik mijn logische beredenering moet laten voor wat het is. Ik vind dat een aantal mensen in dit topic even het principe "actie-reactie" moeten herlezen, blijkbaar zijn jullie straal vergeten hoe dat werkt.

Verder ga ik op niemand persoonlijk in omdat ik daar veel te lui voor ben en ik vind het wel grappig hoe deze discussie is geëscaleerd naar een achterlijk welles-nietes spelletje. De tyfus, iedereen moet toch lekker zelf weten wat hij/zij neukt? Het is maar net waar je jezelf druk om kunt maken :'D

:respect: (y) niets meer aan toe te voegen!

Artiest The Carcass
Waarschuw beheerder
donateur
een fake profiel maakt een forum aan ....
en mensen gaan er ook nog op in ....

nogmaals :
fake = not real = not interesting = wasting time
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2012 om 13:01:
een fake profiel maakt een forum aan ....
en mensen gaan er ook nog op in ....

nogmaals :
fake = not real = not interesting = wasting time

Maar dan kan je toch 95 % van het hele forum dichtknallen? :devil: :lol:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2012 om 13:01:
en heb je een oogje op me ?
dat je altijd alleen maar op mij reageert
haha

ik val op vrouwen
niet op gays

Je zou het eigenlijk wel denken he?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2012 om 13:04:
Maar dan kan je toch 95 % van het hele forum dichtknallen?

haha daar heb je een punt

paar jaar geleden was het nog leuk op PF
300 forums op een dag
vandaag de dag nog hooguit 30 ofzo waarvan de helft wel zo zinloos is ( voetbal gedeelte bijv )
en dan idd het hoge fakers gehalte
eerst waren het "bi-wijven" die altijd tussen de 16 en 20 zijn en topics openen over :
Ik ben nog nooit klaargekomen
nu zijn het nederlandse mannen , jaja wij nederlanders doen positief over marokkanen , sure (mocro's dus ) die topics openen over :
Blanke Vrouwen die persee een Marokkaan willen

haha

partyflock kunnen ze beter omtoveren tot : Fakersflock

:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2012 om 13:11:
paar jaar geleden was het nog leuk op PF
300 forums op een dag
vandaag de dag nog hooguit 30 ofzo waarvan de helft wel zo zinloos is ( voetbal gedeelte bijv )
en dan idd het hoge fakers gehalte
eerst waren het "bi-wijven" die altijd tussen de 16 en 20 zijn en topics openen over :
Ik ben nog nooit klaargekomen
nu zijn het vrouwen (mocro's dus ) die topics openen over :
Blanke Vrouwen die persee een Marokkaan willen

haha

partyflock kunnen ze beter omtoveren tot : Fakersflock

Ik roep al jaren dat ik niet echt snap wat voetbal te maken heeft met de dancescene maar dat wordt me niet in dank afgenomen :[ maar kennelijk is het nu tegenwoordig 'in' om meerdere profieltjes te hebben zodat je telkens weer een ander persoon kan zijn online :Rot: :gaap:

En in het forum wordt er eigenlijk alleen maar nuttelooss gediscussieerd over niet dance gerelateerde zaken maar meer met een maatschappelijk karakter.... :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van tha guru op vrijdag 13 april 2012 om 12:47:

(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 12 april 2012 om 12:13:
Uitspraak van ghostfucker op woensdag 11 april 2012 om 14:17:
wrm moet ik jaloers zijn .ik heb gewoon een hekel aan vrouwen die zich door marokkanen laten neuken , netalsof blanke niet goed genoeg zijn .voor die kut sletjes zijn de marokkanen de beste tijdens seks , daar erger ik me aan ze moeten gewoon bij blanke blijven . wanneer ze een marokkaan mee maken willen ze niks anders , wij als blanke raken zo mooie vrouwen kwijt .want die willen dan ons niet meer . in onze eigen land onze eigen mensen worden door onze eigen soort vrouwen , in steek gelaten ? vind je dat zelf wel normaal dan ?

jij neukt geloof ik al n paar jaartjes helemaal niks zo te horen

ik neuk wel , maar als je steeds hoort van je eigen vriendin , marokkanen zijn goed in bed , krijg je gelijk een afknapper ..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ghostfucker op vrijdag 13 april 2012 om 15:31:
o jij praat wel goed , waren alle vrouwen die maar zo dachten over kutmarokkaantjes ,
volgens die marokkanen sletjes , hebben marokkanen mega lullen , zijn hun de beste tijdens seks , marokkanen moeten het land gewoon weg gaan , we moeten hun leven zuur maken .. gewoon tegengas geven ... vrouwen moeten harder tegen ze doen

Jij spoort echt niet he? :aai:

Uitspraak van ghostfucker op vrijdag 13 april 2012 om 15:32:
ik neuk wel , maar als je steeds hoort van je eigen vriendin , marokkanen zijn goed in bed , krijg je gelijk een afknapper ..

Minderwaardigheidscomplexje??? :devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ghostfucker op vrijdag 13 april 2012 om 15:44:
ik spoor niet meer klopt , sinds de opmars van de marokkanen , word je gek in je hoofd is beetje logies hey . ze pakken de mooiste vrouwen , word je door je eigen soort voor kaas uitgemaakt, je kan niet neuken marokkanen zijn veel beter in bed . tuurlijk word je gek in je eigen land.

Rijp voor het gesticht (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op vrijdag 13 april 2012 om 15:53:
lekker discrimineren jongens (Y)

altijd leuk om n beetje de tijd de doden toch?

Waarschuw beheerder

je doet je best niet

ligt aan jou, niet aan de mocro's
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

dan vraag je: Ik niet dan?

en wat het antwoord ook is, gewoon altijd kwaad worden. dan ben je er met 1 of 2 dagen vanaf.

Uitspraak van actief op vrijdag 13 april 2012 om 15:57:
altijd leuk om n beetje de tijd de doden toch?

je hoeft maar wat te doen hebben...

Waarschuw beheerder
, maar als je steeds hoort van je eigen vriendin , marokkanen zijn goed in bed

oooooh

I see :)

Je chick bangt mocro bois omdat jij een naald in een hooiberg hebt. En daarom zit je zo te hateng :)

Ik zeg pak een gabbersnol, die nemen met iedere zwakbegaafde genoegen!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van jandeman op zondag 8 april 2012 om 23:23:
Blanke vrouwen die per se een marokkaan willen

kaal scheren en stenigen!! en van dat geneuk met die ratten krijg je bastaard kinderen. :[
Waarschuw beheerder
ik hou wel op , jullie komen nog wel achter als jullie vrouwen allemaal jullie niet meer willen ...
Waarschuw beheerder
Dan zijn er meer vrouwen voor mij :honger:
Waarschuw beheerder
+3-1
ik zeg een hele grote nee op dat..
ik zie steeds meer als ik over straat loop een mooie nederlandse meid met een marokaanse jongen wat is er mis ?
ik kan me niet voor stellen dat je met hoofddoek wil lopen gedomineerde vent stik jaloers andere wijfe neukt naast jou nou echt leuk vind ..

ik zeg nee bedankt en ik moet zeggen ik snap er vrij weinig van waarom vrouwen zich zo anders gaan gedragen dan hoe ze zijn opgevoed !

ik vind het zonde van die mooie nederlandse meiden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van 'Kim (L) op woensdag 18 april 2012 om 18:34:
ik zeg een hele grote nee op dat..
ik zie steeds meer als ik over straat loop een mooie nederlandse meid met een marokaanse jongen wat is er mis ?
ik kan me niet voor stellen dat je met hoofddoek wil lopen gedomineerde vent stik jaloers andere wijfe neukt naast jou nou echt leuk vind ..

ik zeg nee bedankt en ik moet zeggen ik snap er vrij weinig van waarom vrouwen zich zo anders gaan gedragen dan hoe ze zijn opgevoed !

ik vind het zonde van die mooie nederlandse meiden

Met jou kan ik praten :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denskie ® :cheer: op donderdag 19 april 2012 om 14:00:
waar vind je die?

ik zie der elke dag genoeg als ik in apeldoorn op het bus station sta om te overstappen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 april 2012 om 16:52:
I see

Je chick bangt mocro bois omdat jij een naald in een hooiberg hebt. En daarom zit je zo te hateng

Ik zeg pak een gabbersnol, die nemen met iedere zwakbegaafde genoegen!

:respect::lol:
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yudah op woensdag 11 april 2012 om 22:00:
in de Marokkaanse gemeenschap kan je heel moeilijk in komen , ze vertrouwen niet snel mensen van andere rassen .als ik bijvoorbeeld uitga met me Indische of Nederlandse of Surinaams maatjes proberen we dames te versieren dan komt zo groep hechte Marokkanen die probeer vaak de dames van je af te pakken niemand van me vriendengroep zegt wat omdat ze gewoon simpel weg bang zijn voor de Marokkanen . wanneer ik met me Marokkaanse maatjes uitga ik probeer een meisje te versieren , komt en andere groep Marokkanen die durven niet bij me te komen ,omdat ze zien dat ik met Marokkanen ben krijg je respect .als er ruzie zijn of wat dan ook zie je altijd Marokkanen achter je staan , het zijn graag vechtersbazen we moeten wel eerlijk praten en de waarheid niet ontkennen hun bloed is eenmaal warmer dan andere rassen

:lol: je beschrijft hier gewoon echt het stereotype Marokkaan die dus gewoon de hele dag doelloos rondhangt hiero...:roflol:

Je krijgt respect omdat je met Marokkanen bent? gast.....respect hoor je nog altijd te verdienen....:/
Zoals jij de Marokkaan hier in dit topic beschreven hebt, ik zou me diep en diep schamen tegenover je Marokkaanse vrienden...;)
Waarschijnlijk doe je dat al, gezien je anonieme profiel.....

In mijn ogen zou het geen fokking berber uitmaken of het een Marokkaan betreft of een Mogool, als je wat voor elkaar voelt zou dat helemaal geen ene geit mogen uitmaken :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 april 2012 om 15:04:
ik zie der elke dag genoeg als ik in apeldoorn op het bus station sta om te overstappen

:facepalm:

die posters hangen hier ook.

ik bedoel levende mensen die ook echt lopen!

Waarschuw beheerder
Marokkaanse mannen bestaan helemaal niet, het zijn allemaal knulletjes :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op donderdag 19 april 2012 om 15:18:
In mijn ogen zou het geen fokking berber uitmaken of het een Marokkaan betreft of een Mogool, als je wat voor elkaar voelt zou dat helemaal geen ene geit mogen uitmaken

Ik zou er toch niet blij van worden als mijn zusje thuis zou komen met een van deze mannetjes!