Partyflock

Forumonderwerp · 1128897

Hallo ik ben 26 jaar. en heb al paar jaar een relatie. deze relatie gaat heel super en niets aan de hand. althans zo lijkt het. maar van mijn kant ziet het er heel anders voor me uit. voorheen heb ik wel eens wat gedaan met 3 jongens ( 2 daarvan aantal keren ) maar dat was voor me relatie. en zij weet ook hier totaal niet van... tijdens me huidige relatie nooit meer wat mee gedaan. dacht het is voorbij wat dit betreft. niks is minder waar. ik heb sinds een paar maand weer het gevoel dat ik hierin iets mis, en dat ik weer best zin heb ik sex met eigen geslacht.

Is dit wel helemaal oke ??? en wat voor tips kan ik hiervoor krijgen want me gevoel wil het wel. maar relatie zit ook goed en wil ik niet kwijt.

Kortom zit momenteel niet lekker in me vel...

Eerlijk zijn tegenover je partner, en jezelf. Doe wat het best voelt :)

ik wil natuurlijk wel eerlijk zijn / maar daartegenover ik heb het voor me relatie ook al gedaan, en weet ze ook niet. dus ik zit nu wel van ja heb het toen ook gedaan waarom is nu de stap wel iets moeilijker maar in me hoofd wil ik het alsnog,

Je hebt jezelf hier in gewerkt. Wees eerlijk tegenover jezelf, en kijk wat je wilt. Handel daarna.

Maar wat ik voor me relatie heb uitgespookt. moet ik sowieso al geheim houden anders is het over relatie.,.

Luister nou, het is niet mijn probleem. Je moet doen wat je wilt, ik zeg je enkel wat ik vind.

Dat is zo. idd.
feeeeeeeeeeeek

Helemaal niet fake. beetje dom antwoord wederom van je. ik doe hier heel serieus.

Ontopic maar weer. want is niet zijn eerste simpele bericht:
dit topic vond ik nog wel geloofwaardig maar aangezien iedereen hier op pf altijd loopt te faken als het gaat over iets met homo of biseksualiteit en je een topic later over naaktstrand lopen begint is het wel weer duidelijk. doei :bye:

Ben in beide gevallen serieus. en ik weet dat er veel gefaked wordt. maar daar doe ik totaal dus niet aan mee.
Je krijgt van mij het nadeel van de twijfel, sorry

Nogmaals geen fake. nu even wat normale antwoorden graag.,

geen berichten meer als fake ( zal vast nog wel maargoed ) kun je zien hoe het iq van sommigen zijn helaas.

Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2012 om 01:13:
Kortom zit momenteel niet lekker in me vel...

shit happens, maar
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2012 om 01:16:
Eerlijk zijn tegenover je partner, en jezelf. Doe wat het best voelt

Is dit wel helemaal oke ???

nee

nee, dit is fake

Artiest {SHOWLIST artist 44702, 68263}
#UltimateGaylordShit

Jammer dat we hier niet serieus kunnen doen. op een topic wat eerlijk en oprecht de waarheid is. jammer dat er van zie zinloze reacties op komt (op een enkele na.)
Uitspraak van verwijderd op zondag 19 februari 2012 om 14:00:
shit happens

Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2012 om 00:16:
Jammer dat we hier niet serieus kunnen doen. op een topic wat eerlijk en oprecht de waarheid is. jammer dat er van zie zinloze reacties op komt (op een enkele na.)

verwacht je ook dan serieuze reacties op een openbaar forum als pf waar het niveau beneden NAP is?:x

Een tranny of een shemale palen ok, maar echt met mannen is echt smerig boy!
Elke relatie valt en staat met communicatie, maak het dus bespreekbaar, dit houd je ook niet vol

Uitspraak van verwijderd op maandag 27 februari 2012 om 14:21:
Een tranny of een shemale palen ok

Whehe....

Ga lekekr naar een homoneuqsauna en laat je lekker palen ouwe faker! (y)

nee dit is juist helemaal niet ok.
Een tranny of een shemale palen ok

Getver :lol:

Harm spuit graag in een jongensdarm

Heb vanmorgen een afspraak gemaakt met een man vlakbij me straal van 10 km. maar ik durfde toch niet te gaan. aangezien ik nu wel een relatie heb die ik toen niet had. en toen het ook geregeld deed. valt allemaal niet mee.

Uiteindelijk toch maar niet gedaan wel een paar chatsessies gehad.

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 maart 2012 om 03:05:
Heb vanmorgen een afspraak gemaakt met een man vlakbij me straal van 10 km. maar ik durfde toch niet te gaan. aangezien ik nu wel een relatie heb die ik toen niet had. en toen het ook geregeld deed. valt allemaal niet mee.

Ik zeg: doen!

Enige wat jou kan overkomen:
1. je kan een hivspuit in jouw kont krijgen
2. Je chatte met jouw vriendin ipv een man. Je wordt betrapt
3. je chat met een partyflocker en hij naait jou.

Slaat ook weer 10 keer nergens op wel ???

Serieus wezen kan kennelijk op dit forum niet meer.

(DIT IS NAMELIJK WEL DE WAARHEID) wil graag er serieus over typen/lezen als je niet serieus kan wezen donder je maar op hier op me topic.

alleen serieus graag vanaf NU.

:LOL:

Lekker door blijven liegen, fakie!

ik bin BI harms,
ik kom uut fakeland
en ik hol van faken
ik weet het is niet te geleuv`n
moar dat is zo..
blablabla....

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 maart 2012 om 10:39:
ik bin BI harms,
ik kom uut fakeland
en ik hol van faken
ik weet het is niet te geleuv`n
moar dat is zo..
blablabla....

en ik hol van allerlei soort'n gleuv'n

Niveau ligt weer heel hoog hier, maar niet heus. alsof ik dit bij elkaar lieg ofzo.

Niet dus.
Dit is een deel van jou, ik zou graag alles van mijn partner willen weten en dus ook dit. Ik vind het liegen als jij zegt dat je hetero bent terwijl je bi of bischierig bent. Praat gewoon met je partner erover. Het kan natuurlijk verkeerd gaan, maar dan houdt ze niet van wie jij echt bent. Zorg er wel voor dat ze niet bang is dat zij niet genoeg is ofzo, vrouwen zien dit soort dingen nl snel als zijnde tekortschieten van hen. Wie weet kunnen jullie wel eens een trio doen of kunnen jullie afspraken maken over open avondjes uit, waarbij jullie beiden met iemand anders naar bed mogen.

Uitspraak van Itakje op zondag 25 maart 2012 om 03:07:
vrouwen zien dit soort dingen nl snel als zijnde tekortschieten van hen.

terecht, moet ze maar beter dr best doen.

misschien is je vriendin wel in voor een trio met een bi man.
Probleem opgelost...

De Rossi citeer+1 27 februari 2012 14:21

Een tranny of een shemale palen ok, maar echt met mannen is echt smerig boy!

Nah, als ik gedwongen zou worden dan pomp ik liever een 'echte' man dan een shemale of tranny.
Hmz, ik, denk er nog ff over na tijdens het hardlopen zometeen. Lol..

Uitspraak van verwijderd op zondag 11 maart 2012 om 10:26:
Serieus wezen kan kennelijk op dit forum niet meer.

Wat geeft jou het idee dat je op een party forum serieuze reacties krijgt op een onderwerp als dit?
Waarvan je blijkbaar ook weet dat serieus zijn hier al jaren geleden niet meer aan de orde was. Zoek dan een site waar je met dit soort problemen terecht kan.
Met de waarheid kom je het verste! is met alles!

Uitspraak van Sacred Flame op woensdag 28 maart 2012 om 23:16:
Met de waarheid kom je het verste! is met alles!

Ok, je gedichten zijn debiel kut.
eerlijkheid is alles gozer. heb ook te lang geheimen gehad en ben er door naar de klote gegaan. ik kan nu met mijn bi schierigheid bij mijn vriendin terecht omdat ik er vanaf het begin geen geheim van heb gemaakt.
maar ga haar niet belazeren. de waarheid komt altijd boven. maak het bespreekbaar. vraag haar hoe ze tegenover een trio staat met twee mannen. en vertel haar dat je dat wel spannend lijkt omdat je dat ook graag wil ontdekken.
mocht je er over willen praten. stuur me maar een PB .... succes. ( ps de grootste fakers zijn diegene die het lopen te brullen )

Gayter
Uitspraak van verwijderd op woensdag 22 februari 2012 om 00:16:
Jammer dat we hier niet serieus kunnen doen. (op een enkele na.)

partyflock is niet voor serieuze mensen..
dat moet je toch wel weten ..

en vooral met zoiets niet..
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 maart 2012 om 03:20:
terecht, moet ze maar beter dr best doen.

Wat een onzin! Een vrouw kan je nooit geven wat een man je kan geven en andersom. Ik heb ook de vrijheid om af en toe met een dame af te spreken en mijn vriend is super goed in be
laatste aanpassing
Triotjes doen met bi mannen, daar is ze voor te porren?