Partyflock

Forumonderwerp · 1127464
Waarschuw beheerder
+1-2
Royston Drenthe wil terug naar Feyenoord

Royston Drenthe is niet van plan nog heel lang in het buitenland te voetballen. De 24-jarige flankspeler, die momenteel uitkomt voor Everton, mikt op een terugkeer in de eredivisie binnen twee á drie jaar.

Er is maar één club binnen Nederland waar hij wil spelen: Feyenoord. “Ik keer daar zeker terug. Feyenoord doet het weer goed hè,” vertelt hij in het magazine van NUsport.

“Wanneer? Zeker voor 2015. Ik wil nog een beetje explosiviteit hebben. Wil zeker niet als pinch hitter terugkeren.”

Gevoel

De laatste Feyenoord-PSV had voor Drenthe een dubbele lading. Feyenoord is de club waar hij zijn opleiding genoot en twee jaar in het eerste speelde, maar bij PSV speelt zijn boezemvriend Georginio Wijnaldum. Toch was Drenthe opgetogen over de 2-0 zege van de Rotterdammers.

“Georginio is mijn neefje, maar sorry, ik kan niet ineens voor PSV zijn omdat hij daar speelt. Ik heb gewoon een heel ander 010-gevoel dan iedereen, je weet toch. Het is niet eens een liefdegevoel. Het is gewoon… Rotterdamse trots.”

Centen

De veelbesproken overstap van Wijnaldum was voer voor discussie afgelopen zomer. Ook tussen Drenthe en de huidige PSV’er. “Ik was met hem in Suriname toen hij die keuze moest maken.”

“Georginio is ook een rasechte Rotterdammer. Feyenoord is de club die hem heeft groot gebracht. Waardoor hij nu zijn centen kan verdienen. Ik had die keuze nooit gemaakt. Ik zei tegen hem: je bent echt gek als je dat doet. Maar, ik respecteer hem wel.”

http://www.nu.nl/sport/2711615/drenthe-wil-terug-feyenoord.html

:respect:
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
allemaal lekker ingaan op een fake account :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Gabriel Batistuta op dinsdag 10 januari 2012 om 15:51:
Money is de motief. Die jongen voor de rest van ze leven financieel onafhankelijk

Zijn keuze, had misschien hetzelfde gedaan.
Uitspraak van van der Rama op dinsdag 10 januari 2012 om 11:40:
Royston Drenthe wil terug naar Feyenoord

Leuk, best welkom wat mij betreft. Maar enkel als ie wil inleveren op salaris, anders rot ie maar een eind op
Uitspraak van Gabriel Batistuta op dinsdag 10 januari 2012 om 15:51:
Als ie een beetje normaal doet dan, zal nog lastig genoeg worden voor hem

:D Ben benieuwd, veel van die gasten met Antiliaanse / Surinaamse roots waar je over hoort dat ze bankroet zijn (V.Gobbel, Helder, Bogarde, Wooter). En volgens mij ging Gyan ook niet zo lekker
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wheee laat je ff lekker gek maken door die vuistneuker
Waarschuw beheerder
-1
hij is grappig :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NV010 op woensdag 11 januari 2012 om 15:33:
Hef je vuist voor boze vuist

Waarschuw beheerder
donateur
roystong purrel :smoke:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op donderdag 12 januari 2012 om 08:08:
En volgens mij ging Gyan ook niet zo lekker

Die werkt nou toch gewoon in de Rotterdamse Haven? 8)