Partyflock

Forumonderwerp · 1126826

schandalig dan de keeeper nog rood krijgen :/
Curieus detail, na de uitspraak van het bestuur betaald voetbal van de KNVB, is dat Ajax en AZ elkaar nu twee keer in vier dagen tijd treffen.

De KNVB bepaalde dat de gestaakte bekerwedstrijd van 21 december jongstleden in z'n geheel op donderdag 19 januari om 14.30 uur moet worden overgespeeld. Het duel wordt waarschijnlijk in de ArenA afgewerkt. Publiek is niet welkom. Drie dagen later ontmoeten beide clubs elkaar in competitieverband. Dan wordt er in Alkmaar afgetrapt.

Nog een opmerkelijk puntje. De laatste wedstrijd voor de winterstop speelden beide clubs ook al tegen elkaar.

voetbal :nocheer:
Uitspraak van THP op woensdag 28 december 2011 om 19:50:
Curieus

opmerkelijk

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 december 2011 om 19:48:
,

Ajax en AZ elkaar nu twee keer in vier dagen tijd treffen.

Ik hoop dat ze elkaar helemaal van gort tot ginter trappen, is gunstig voor Feyenoord en PSV, jwz.

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 28 december 2011 om 19:48:
Ajax zal in de volgende thuiswedstrijd in het bekertoernooi, na overleg met de tegenpartij, de supporters op een passende wijze proberen te compenseren"

5 euro korting voor de pot az-gvvv?

gewoon gratis naar binnen als de volgende ronde uberhaupt wordt gehaald,iedereen blij...
Schandalige beslissing van de overduidelijk corrupte tering KNVB. Wederom wordt Ajax genaaid (Suarez, Lyon etc, etc) en wederom laat Ajax over zich heen lopen. Hoop inderdaad dat De Boer de A1 stuurt in de rematch.

Ik zeg Deutschland Europa Meister 2012!

Enige positieve hieraan is dat de laatste Verbeek fans hier nu hopelijk ook wel inzien dat deze man NOOIT trainer bij Ajax mag worden. (Mocht dat ooit alsnog gebeuren dan ben ik weg).

Ik zou zeggen, tyf maar op met je beker, stel lekker Jong Ajax of de A1 op de 19e. En laat onze uitfans bij de uitwedstrijd lekker zingen als een speler of Verbeek protesteert bij de scheidsrecher "loop maar van het veld olé olé"

Met die beker in de hand kun je dan juist een veel beter statement maken, bijvoorbeeld door bij de uitreiking uit protest geen badjas aan te doen, de medaille te weigeren maar de beker wel in ontvangst nemen om dan zonder ereronde de catacomben in te gaan. Laat de KNVB op de finaledag maar lekker voor l*l staan, een betere wraak dan dat ding winnen is er echt niet.

:lol: kut knazb!
laatste aanpassing
Uitspraak van De Gemaskerde Muchacho op woensdag 28 december 2011 om 23:02:
Met die beker in de hand kun je dan juist een veel beter statement maken, bijvoorbeeld door bij de uitreiking uit protest geen badjas aan te doen, de medaille te weigeren maar de beker wel in ontvangst nemen om dan zonder ereronde de catacomben in te gaan. Laat de KNVB op de finaledag maar lekker voor l*l staan, een betere wraak dan dat ding winnen is er echt niet.

pff:roflol:

Schandalige beslissing van de overduidelijk corrupte tering KNVB. Wederom wordt Ajax genaaid

:gaap:
En laat onze uitfans bij de uitwedstrijd lekker zingen als een speler of Verbeek protesteert bij de scheidsrecher "loop maar van het veld olé olé"

Flink geks dezeng liedje :lol:

Nou dat zal ze raken inderdaad, badjas niet aantrekken :')
Ik zou zeggen, tyf maar op met je beker, stel lekker Jong Ajax of de A1 op de 19e. En laat onze uitfans bij de uitwedstrijd lekker zingen als een speler of Verbeek protesteert bij de scheidsrecher "loop maar van het veld olé olé"

:')

:lol: :lol: :lol:

Nog een opmerkelijk puntje. De laatste wedstrijd voor de winterstop speelden beide clubs ook al tegen elkaar.

komt wel heel dichtbij zo....
Schandalige beslissing van de overduidelijk corrupte tering KNVB. Wederom wordt Ajax genaaid (Suarez, Lyon etc, etc) en wederom laat Ajax over zich heen lopen. Hoop inderdaad dat De Boer de A1 stuurt in de rematch.

Ik zeg Deutschland Europa Meister 2012!

Enige positieve hieraan is dat de laatste Verbeek fans hier nu hopelijk ook wel inzien dat deze man NOOIT trainer bij Ajax mag worden. (Mocht dat ooit alsnog gebeuren dan ben ik weg).

kut knazb!

sarcasme kan en mag ook met minder woorden

dank u
De rechtszaak tegen de belager van AZ-keeper Esteban is vanmiddag in Amsterdam begonnen. Wesley van W. (19) uit Almere wordt beschuldigd van poging tot zware mishandeling met voorbedachten rade en het overtreden van zijn stadionverbod.

Ook staat hij terecht voor mishandeling van een persoon in februari. Dat incident vond plaats in de proefperiode van een eerdere, deels voorwaardelijk opgelegde, straf door de kinderrechter in 2009.

Wesley is zelf in de rechtbank aanwezig, net als zijn ouders. Voetbalhooligans zijn er niet, wel veel pers. (ANP/Redactie)

:lol:
Die advocaat net: Wesley heeft een IQ van 71 en heeft een verstandelijke handicap :lol:
Uitspraak van Richard op donderdag 29 december 2011 om 15:51:
de kinderrechter

Die is zeker heel jong? ;p;p haha snapje hij is zelf een kind?? ;)
Uitspraak van Richard op donderdag 29 december 2011 om 15:51:
wordt beschuldigd van poging tot zware mishandeling met voorbedachten rade

zware mishandeling nog al liefst :lol:

lekker gek hier in Nederland

Nevermind

Nieuws was alweer een minuut oud :cry:
laatste aanpassing

wesley :respect:
laat onze uitfans bij de uitwedstrijd lekker zingen als een speler of Verbeek protesteert bij de scheidsrecher "loop maar van het veld olé olé"

:respect:
De Officier van Justitie eiste tien maanden gevangenisstraf tegen Van W., waarvan vier maanden voorwaardelijk, met een proeftijd van twee jaar. Ook wil het Openbaar Ministerie dat hij een gebiedsverbod krijgt voor de ArenA en omgeving, en voor de binnenstad van Amsterdam.

Belachelijke eis dit:lol:
laatste aanpassing

4 maanden zitten en 2 voorwaardelijk is uitspraak
4 mndjes zitten voor een mislukte schop naar een keeper :lol:

hoe leg je dat uit in de bajes? ja euhh heb hem eigenlijk niet eens geraakt
ongeveer net zo erg, moet zich ook laten behandelen voor zn alcoholprobleem :lol:
:lol: dan moeten wij dat dadelijk ook zeker
laatste aanpassing
pfff wat moet je dan toch met al dat geld doen? :D
4 maanden gevangenisstraf, wtf :facepalm:
Uitspraak van j.hertog op donderdag 29 december 2011 om 18:12:
hoe leg je dat uit in de bajes? ja euhh heb hem eigenlijk niet eens geraakt

ik denk dat ze het in de bajes wel gezien hebben hoor ;p ;p
na 9 uur gaat de tv uit daar ;P;P;P

Uitspraak van skoebenakkie op donderdag 29 december 2011 om 18:24:
ongeveer net zo erg, moet zich ook laten behandelen voor zn alcoholprobleem

ik ook 1 keertje gezegt,ik zei weet niks meer zat al vanaf 9 uur smorgen aan bier jwt...rechter zei"oke jou agressie komt dus voort uit je drankmisbruik hehe kreeg ik half jaar cursus erboven op:D mooiste was dat ik gewoon nuchter was heghe
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2011 om 19:38:
kreeg ik half jaar cursus erboven op

is dat met bloedtesten enzo?
mooiste was dat ik gewoon nuchter was heghe

Uitspraak van skoebenakkie op donderdag 29 december 2011 om 19:56:
is dat met bloedtesten enzo?

ik had urine testen en agressie therapie:D
Uitspraak van verwijderd op donderdag 29 december 2011 om 20:05:
ik had urine testen en agressie therapie

alcohol blijft er lang inzitten he...
maatje van me mocht maanden niet drinken om zn rijbewijs terug te kunnen krijgen :/
Uitspraak van skoebenakkie op donderdag 29 december 2011 om 20:49:
maatje van me mocht maanden niet drinken om zn rijbewijs terug te kunnen krijgen

Hehe kameraadski van me krijgt ze rijbewijs terug als ie drugstest doorkomt, kan ie iets van 3 maanden niet gebruiken, die gozer heeft klein kind en alles, maar kan maar niet door die test heen komen :lol:
Hadden nog wel wat meer mogen zijn. Nederland moet gewoon een duidelijk signaal afgeven dat we dit echt niet tolereren. Nu ook nog even doorvoeren buiten het stadion (bijv. uitgaansleven).
Heey hardstikke bedankt voor je ongezouten opinie, ouwe tijger!
Ekte geks die Wesley:

http://www.distrifood.nl/web/Nieuws/Opmerkelijk/Opmerkelijk-artikel/141692/Wesley-van-W.-gefilmd-in-Plus-Almere.htm
ik ook 1 keertje gezegt,ik zei weet niks meer zat al vanaf 9 uur smorgen aan bier jwt...rechter zei"oke jou agressie komt dus voort uit je drankmisbruik hehe kreeg ik half jaar cursus erboven op mooiste was dat ik gewoon nuchter was heghe

Uitspraak van Gabriel Batistuta op donderdag 29 december 2011 om 20:55:
die gozer heeft kleinkind

zo dan istie zeker al heel oud ;p;p
Lam als een pertje en moet gruwelijk schijten :D...
Uitspraak van Tollen:cheers: op vrijdag 30 december 2011 om 07:50:
Ekte geks die Wesley:

"de crack"

Die boi staat ineens op 1 hooligan top 100 jwz.

pfff ban gekregen omdat ik iets over ajax zei.... het moet toch niet gekker worden.....
Hollands next top hooligan