5 volgers · 53904x bekeken
donateur
(speciaal voor jou)
merci
speciaal voor koen
donateur
mooie tijd
zeker
zelfde jaar ander feest favorietje van mij
hier L nul z e r
Waarom noemt u hem niet gewoon lozer baas?
in de hoek jij..
Sorry rens, ik zal het nooit meer doen.. :oops:
heb in totaal 3 uur in de ontvangsthal gezeten omdat t overal bagger was
In de industrial heb ik me prima vermaakt. En op sommige momenten in de main ook
In de industrial heb ik me prima vermaakt. En op sommige momenten in de main ook
tja alles was opzich wel goed verzorgt, er werd gewoon nergens maar dan ook nergens lekker gedraait.....
wel 1 klein foutje van de organisatie.... t geluid in de terror.. was opzich nix mis mee, maar 1 fout . de subs stonden op een verhoginkje... die moeten op de grond staan anders ben je na 5 meter je bass kwijt zoals nu het geval was.. jammer
rest was er egt geen reet aan... heb in totaal 3 uur in de ontvangsthal gezeten omdat t overal bagger was
t is maar hoe je t bekijkt..
ze hebben organisatorisch een knap staaltje afgeleverd...
ze hebben organisatorisch een knap staaltje afgeleverd...
ja organisatorisch had ik er maar 1 kleine aanmerking op :
t geluid in de terror.. was opzich nix mis mee, maar 1 fout . de subs stonden op een verhoginkje... die moeten op de grond staan anders ben je na 5 meter je bass kwijt zoals nu het geval was.
verder was het top.. groots uitgepakt alles( kermis attractie etc) . maar naar mijn mening werd er egt belabberd gedraait.. maar dat is ook maar weer hoe je het bekijkt. want er werd "thunderdomes" gedraait..
met een zeer hoog ( voor mij veel te hoog) hitjes gehalte in de early ( wat thunderdome eigelijk is) ... maar dat is niet mijn smaak
en ik heb potverdomme lady dana gemist
en ik heb potverdomme lady dana gemist::W
$:Q#$#
#W$
...
![]()
Ik niet, stond gezellig naar rebel!
met een zeer hoog ( voor mij veel te hoog) hitjes gehalte in de early ( wat thunderdome eigelijk is) ... maar dat is niet mijn smaak
no shit..
ik was juist blij met de 'hitjes' , veel klappertjes van de TD cd'tjes voorbij horen komen..
en ik heb potverdomme lady dana gemist
in principe weinig aan gemist hoor..
t was gewoon prachtig dat ze dr weer stond..!
Ik niet, stond gezellig naar rebel!
ik stond niet naast rebel.. denk ik..
in principe weinig aan gemist hoor..
ik zie net dat ik dr niet gemist had, maar dat ik laatste kwartier van haar set achter in de zaal stond ( net voor die gang naar rookhok)
t was gewoon prachtig dat ze dr weer stond..!
dat had ik dus toen niet door
dat had ik dus toen niet door
hahaha je was niet de enige..
gedurende de hele set hoorde ik mensen om me heen,, OH FUCK, LADY DANA..
heb sommige wijsgemaakt dat t korsakoff was..
heb sommige wijsgemaakt dat t korsakoff was..
uhhh bloemkool? waar heb je t over?
oh oh sorry verkeerde, we dachte dat jij dat was
danny is voor afschaffing mc's
Sietse is geen MC.. is gewoon een legende.. koest nu...
Sietse is geen MC.. is gewoon een legende.. koest nu...
tja ff tijdens een setje 2 keer de muziek stil leggen om een verhaaltje te doen , daar ga ik me aanstoren als ik net zo lekker los sta te gaan, zit ik lekker in die flow en dan bam muziek stil....
tis nix persoonlijks want elke mc heeft er een handje van
tis nix persoonlijks want elke mc heeft er een handje van
ben k t wel met je eens over t algemeen...
maar sommige mc's hebben bij mij t privilege om dit te doen, zonder dat ik me dr aan stoor..
danny is voor afschaffing mc's
+1
donateur
maar sommige mc's hebben bij mij t privilege om dit te doen, zonder dat ik me dr aan stoor..
+1

![[B.O.T]:vaag:Danny:rot: / Crystalsh0ck](/images/user/944524_1304342.jpg)
![[N.G.F.] R.](/images/user/920547_3645968.jpg)