dus niet meer
Uitspraak van [B.O.T]Danny [U.B.T] op dinsdag 20 maart 2012 om 20:24:
in die anoes!
danny.. raar! nu doet ie het weer
in die anoes!
heerlijk irritant
jaja , als ik post dat je niet meer
Uitspraak van [B.O.T]Danny [U.B.T] op dinsdag 20 maart 2012 om 20:24:
in die anoes!
mag , 2 minuten later kan ik ineens weer posten. ik vind dit maar heel toevallig....
okee ik gooi je er weer uit
ok is goed, je mag nu weer posten
laat pvda hat maar worden,mark rutteng zal de doodsteek worden
laat pvda het maar worden,mark rutteng zal de doodsteek worden
liefst pvv
offtopic: ik voel een strafpuntje aankomen voor uitlokking @ thunderdome toppa
offtopic: ik voel een strafpuntje aankomen voor uitlokking @ thunderdome toppa Koen!!!
en we zijn verplaatst naar : https://partyflock.nl/party/219898:Ghosttown_2012.html#pgcntrl
Geert
mark rutteng zal de doodsteek worden
liefst pvv. t wordt tijd dat nederland weer eens aan alleen nederland gaat denken ipv de eu. opzouten met de rest van die europese profiteurs. grensen dicht allesch
wordt tijd dat nederland weer eens aan alleen nederland gaat denken ipv de eu. opzouten met de rest van die europese profiteurs.
je hebt ook zo'n kleding bon dat zie ik op de reclame wel is mischien is dat wat?
bestaat dit verdomme nog steeds..
Kutjes zeg, ik moet nog een cadeautje kopen voor m'n muts die zondag jarig is maar ik weet niet wat
niet doen
nee, we doen net alsof omdat we wisten dat jij vandaag een kijkje zou komen nemen
niet doen
beter een dagje uit samen
ontbijtje op bed.. met een cadeau..
daarna samen in bad..
dan zijn we weer een paar uur verder...
dan lekker buiten de deur lunchen of terrasje pakken
of iets anders romantisch doen
en avond diner voor twee uiteraard en een filmpje pakken
en daarna mag je zelf invullen
hoeft niet duur te zijn.. maar een dagje met elkaar waar je haar helemaal in de watten legt is veel meer waard
bestaat dit verdomme nog steeds.. ?
nee, we doen net alsof omdat we wisten dat jij vandaag een kijkje zou komen nemen
Zij zou t geweldig vinden maar ik niet, ik moet het al doen met een heel beperkt gedeelte in de kast en dat mag niet minder worden
moet dat nu zo met mijn liefdesverdriet ik heb het al zoo moeilijk weeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhh
hoeft niet duur te zijn.. maar een dagje met elkaar waar je haar helemaal in de watten legt is veel meer waard
beter een dagje uit samen
ontbijtje op bed.. met een cadeau..
daarna samen in bad..
dan zijn we weer een paar uur verder...
dan lekker buiten de deur lunchen of terrasje pakken
of iets anders romantisch doen
en avond diner voor twee uiteraard en een filmpje pakken
en daarna mag je zelf invullen
moet je maar niet vreemdgaan
Het meest erge is is dat haar 2 ontzettend lieve fijne aardige zussen de hele middag langskomen. Zij vinden mij ook zoooo aardig!
ik ga niet vreemd
rens.. gaat ook lekker op het topic van je ex achterbuurman ofzo
ik ga niet eens kijken...