Uitspraak van verwijderd op zondag 1 april 2012 om 21:50:
We dachten dat ie homo was, maar uiteindelijk bleek het dat ie op zichzelf valt.
"

ekte verhaal gevonden van van god los..
Joost vermoord om sekstapes ex-vriendin Van een onzer verslaggevers
DEN BOSCH - Het maken van seksfilms en foto's van zijn vriendin is de 30-jarige Joost van Amstel uit Geldrop, na het stuklopen van de relatie met de vrouw, fataal geworden.
Justitie in Den Bosch wil dat Mike T. (34) uit Gemert achttien jaar de cel ingaat voor de moord op Joost. Tegen medeverdachten Yvonne V. (36) en Anton R. (28), beiden ook uit Gemert, eiste officier van justitie Juliëtte Nederlof respectievelijk twaalf jaar en acht jaar gevangenisstraf.
„Ze hebben hun slachtoffer geliquideerd”, aldus de officier. Yvonne V. had met alle drie de mannen een seksuele relatie gehad en woonde op de dag van de moord, op 6 december vorig jaar, samen met Mike.
„Ik had die nacht drie flessen wodka op en amfetamine gesnoven. Joost had na onze relatie seksfilms en foto’s waar ik op stond, bewaard. Die wilde ik terug hebben. Daarom ben ik met Mike en Anton naar zijn flat gereden”, zei Yvonne tegen de rechterbank. Joost zou ermee gedreigd hebben de seksueel getinte opnamen van Yvonne op het internet te zetten.
Koelbloedige executie
„Deze vrouw heeft haar mededaders gemanipuleerd. Zij nam het initiatief om samen met haar vriend Mike in de vroege ochtend van 6 december, dronken en onder invloed van drugs naar Joost te gaan. Ze had Anton R. gebeld om mee te helpen de sekstapes te gaan halen”, aldus officier Nederlof. „Yvonne ging eerst naar binnen bij Joost en liet de deur op een kier. Enkele minuten later kwamen de mannen binnen. Joost vluchtte naar buiten, waar T. hem koelbloedig executeerde. Een buurvrouw hoorde Yvonne roepen: ’Schiet hem, schiet hem neer’.
Zij is de spil in dit verhaal. Zij verzon zelfs een zwangerschap voor Mike waardoor hij alle schuld op zich nam bij de ondervragingen door de recherche. Omdat ze verminderd toerekeningsvatbaar is, zal ik mijn strafeis voor haar milderen.”
Mike T. bekende tijdens de zitting dat hij Joost van dichtbij heeft doodgeschoten. Anton R. was meegegaan om een eethoek te verhuizen.

flink geks