voor deze zeker puntjes
Ik had op het TD toppa gewoon een nette post geplaatst, krijg ik daarvoor van haar(of dr geyle niet geneukte vriendjes/vriendinnetjes) een PM dat ik niet moet uitlokken,
Sterf dan een partij in je massagraf.
opzeker een ban
ik heb van m'n poepie expliciet te horen gekregen
at ik dom mag lullen in een chat met m'n matties.
ben wel benieuwd wat
ging zeker nergens over kijk naar 020 ook weer voor niks een ban
Beste beheerder,
Jullie zijn vast niet compleet achterlijk, en jullie zullen vast weten dat we op andere manieren ook wel communiceren met elkaar en zodoende te weten komen want jullie naar ons allemaal apart sturen. Maar slaan jullie niet een beetje door met die waarschuwingen/bans uitdelen? Wat hebben jullie nou liever, dat het hier gezellig is en echt door de droogheid gewoon hilarisch is of moeten we ons allemaal maar in een PF-keurslijf laten snoeren en gerichte vragen aan elkaar stellen mbt het feest zelf? Hou op, schei uit. Dacht dat er hier een partygeest heerste, maar blijkbaar zit ik fout.
En nu ook durven reageren hier in het topic, en niet een pm sturen ofzo
Had ik gestuurd
netjes idd vind dit niet uitlokken.
maar goed wie ben ik ik hoor ook bij het groepje outlaws waar op gejaagd word.
tuig van de richel volgens de admings
Gefeli
En sommige mensen die mogen wel stomme opmerkingen plaatsen enzo
Maar op Noord-Koreaflock is alles wat tegen het regime in druist natuurlijk zwaar verboten.
Je zou maar adming zijn van een site genaamd partyflock
En sommige mensen die mogen wel stomme opmerkingen plaatsen enzo
Thankyou, en op serieus 5 minuten lopen van m'n huis haha
Lezen die hier mee?
eckt niks te doen..
maar nu ik weet dat de adminggestapo meeleest doe ik niks meer plaatsen wat enigszins bestraft werde sollte.
iemangd weet dan tok dat hijng een fake accoungt heeft, is toch fake en proxy ditdat
admings lopeng de minneng als eeng gekk
We makeng gewoong een PartyFlock v2 waar wel alles mag en kan