[MelissaFree Aso & RV]
Denk dan aan een weggesnoven neusbotje en je hoort vaak dat mensen het erna ook voor doordeweekse dingen gaan gebruiken..
Denk dan aan een weggesnoven neusbotje en je hoort vaak dat mensen het erna ook voor doordeweekse dingen gaan gebruiken..
Na Ground Zero/Q-base de draad zonder weer proberen op te pakken. Zal lastig worden denk ik
mwah altijd zo gedaan vind me zelf niet een verslaafdeng
maar het kan iedereen overkomen. Vriendin van me zei ook dat ze het 'onder controle' had, maar wel stiekem ook doordeweeks blijven gebruiken Chris--
en wil je dat speed NOG langer door werkt? ik toch zeker niet...
ik met kjubees
onderbouw eens waarom pillen ''beter'' zijn voor je dan bijvoorbeeld speed, buiten het feit dat het door je neus gaat?
Schijnt dat 'de rush' van het snuiven het zo verslavend maakt
Nooit zooi door je neus gaan jagen, never doen. Je gaat er echt zwaar van naar de tyfus(persoonlijke ervaring met bezoekjes naar de afschopkliniek)en het is een aanslag op je sociale leven en je bankrekening.
Vooropgesteld dat het beiden gewoon slecht voor je is - maar dat geef je zelf al aan - ga je van pillen fysiek minder hard naar de klote, vraag me niet hoe of wat maar ik heb dat gelezen bij Trimbos en die menseng zijn slim dus die moet je geloveng.
Serieus, dat ga je niet trekken . Vorig jaar nuchter gedaan (had nog nooit van drugs gehoord) en was me een partijtje naar de kloten en dat was om 12 uur 's avonds al, toen moest ik nog 7 uren . Heb
ik moet zeggen, ik kan niet verslaafd raken aan drugs... nu bijvoorbeeld heb ik het HE-LE-MAAL gehad ermee hoef t echt niet meer te zien
en ja, sowieso, waarom zou ik verslaafd moeten raken aan drugs? als je nou niksw te verliezen hebt of erg vatbaar ervoor bent kan ik me het voorstellen, maar dat heb ik totaal niet