5 volgers · 75236x bekeken
donateur
Er duikt vast wel een organisatie in het gat dat Q-dance dan laat, een die wel normaal de btw-teruggeeft aan de bezoeker. Stelletje flikker, wel btw doorbereken, maar niet teruggeven
2006/08 ben ik hier op flocks er zwaar q gaan disseng maar was de enige samen met nog 2.
Nu worden mensen een beetje wakker maar is al te laat
q-dance doet vrij weinig nog voor de ekte liefhebber qore stond ik wel van te kijken maar op hardstyle gebied niks.
q is een organisatie voor de dagjesmenseng aan de ene kant wel respect want met die uitgekauwde sound weten ze al 5 jaar lang volle zalen te trekken.
blijf het verbazingwekkend vinden dat men het niet zat word
donateur
Het begint langzaam te komen. Vond Dominator al erg 'standaard'
ja maar er blijft telkens nieuwe aanwas nieuwe generatie die het kent van youtube en dat maar al te graag wil meemaken
geef ze geen ongelijk toen ik sensation op tv zag die clip van cygnus x wilde ik dat ook een keer meegemaakt hebben
dit is de tijd van jullie de nieuwe generatie die ook zijn herrineringen wil hebben
sensation op tv
Daarmee is het bij mij ook begonnen, en filmpjes van Qlimax. Q doet een ding heel goed, en dat is mensen op jonge leeftijd helemaal gek maken. Vraag een keer een random persoon en vraag wat ie van hardstyle vind, antwoord wat je krijgt is : Defqon lijkt me leuk of Headhunterz draait wel fijn.
Eeeeendyyyyymiooooooong
Dat was het beste half uur uit mijn fucking leven
donateur
Daarmee is het bij mij ook begonnen, en filmpjes van Qlimax. Q doet een ding heel goed, en dat is mensen op jonge leeftijd helemaal gek maken. Vraag een keer een random persoon en vraag wat ie van hardstyle vind, antwoord wat je krijgt is : Defqon lijkt me leuk of Headhunterz draait wel fijn.
precies heb wel respect voor ze commercieel gezien .
hoe ze die marketing aanpakken dat doen ze gewoon erg goed.
id&t net zo met sensation wereldwijd alles.
alleen voor de liefhebber wat ik ook zeker ben is het wel funest .
zal altijd wel een beetje hekel gevoel blijven houden voor q-dance omdat ze mijn favo muziek genre gekilt hebben.
laatste aanpassing
omdat ze mijn favo muziek genre gekilt hebben.
Ik was vroeger van de Jumpstyle, dat is toen ook omzeep geholpen door het commercieel te laten worden. en ik heb zo het idee dat Hardstyle nu ook omzeep wordt geholpen, omdat het te commercieel wordt. de dj's doen het niet meer voor het publiek of de mensen, maar voor het geld. en het probleem met geld is. zodra je wat heb, wil je er meer van.
donateur
https://partyflock.nl/news/22998:Scantraxx_Recordz_en_Supersized_organiseren_The_Prophet_s_label_night
laat je horen voor de remuxen
laat je horen voor de remuxen
donateur
Ik was vroeger van de Jumpstyle, dat is toen ook omzeep geholpen door het commercieel te laten worden. en ik heb zo het idee dat Hardstyle nu ook omzeep wordt geholpen,
dat is het al en ze zijn nu bezig om meer richting de house te gaan en dan krijg je weer precies het zelfde als wat ze bij de eerste generatie hardstylers hebben geflikt .
dan gaat de generatie van 2007 tot nu balen omdat hun muziek genre niet meer wat het is
de dj's doen het niet meer voor het publiek of de mensen, maar voor het geld. en het probleem met geld is. zodra je wat heb, wil je er meer van.
dit is gebeurd in 2008 hardstyle uit dat jaar en verder is zo toegankelijk .
toegankelijke muziek trekt meer volk dus meer cash nadeel hiervan wel is dat de echt liefhebbers weg blijven de sfeer minder word en dat het uitgekauwd en tot op het bot uitgemolken word.
ik was tot 2006 ook qfan maar toen ging het ook nog echt om de muziek
als een dj een dubbele plaat draaide of niet goed afmixte kreeg ie dat echt wel te horen tijdens een set of daarna van het publiek.
dat gebeurt nu niet meer nu is het van 2 keer gehoord mijn favo plaat dag kan niet meer stuk
Je moet ook niet bij de mainstage of hardstyle komeng..
Soms heb je het niet voor het zeggen, maar mocht hetzelfde op Decibel weer gebeuren trek ik mooi mijn eigen plan
hardstyle
Hier hing de beste sfeer, veel gezellige luitjes daar. Maar ja daarvoor ga je niet naar Dominator he
Raw Industrial?
Zo dat was me het avondje wel weer
Had'n bbq van me pa dus was om 8 uur al dronken, toen maar ff een bommetje gedropt en verdergezopen, daarna ging ik m'n lijpe hazzes m'n boot pakken en ben naar een stuk land gevaren en heb daar wat zitten spacen
Wat'n top spul, ben nog, heb d'r ook ille bij genomen, dat kan wel
Had'n bbq van me pa dus was om 8 uur al dronken, toen maar ff een bommetje gedropt en verdergezopen, daarna ging ik m'n lijpe hazzes m'n boot pakken en ben naar een stuk land gevaren en heb daar wat zitten spacen
Wat'n top spul, ben nog, heb d'r ook ille bij genomen, dat kan wel
(permanent verbannen)
donateur