Partyflock

Forumonderwerp · 1126567
5 volgers · 72244x bekeken
Waarschuw beheerder
+18-6
Dit forum is alleen bedoeld voor Steef en Koen (L)

Waarschuw beheerder
Hoi

Waarschuw beheerder
Hey! Lekker geklust :D?

Waarschuw beheerder
Hey! :yes: ik heb lekker geklust en het huis ook weer beetje schoongemaakt, dat maakt de mensen blij :D

Lekker feestje gehad zo te lezen?
Jammer dat je de mensen van dit forum niet bent tegengekomen :( Ook de raketjesmeeting gemist?

Nou ja, als je t maar naar je zin hebt gehad, daar gaat t om hè :bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2012 om 16:32:
Jammer dat je de mensen van dit forum niet bent tegengekomen Ook de raketjesmeeting gemist?

Nou ja, als je t maar naar je zin hebt gehad, daar gaat t om hè

idd, op partyflock altijd leuke meetings en "praatjes" om het zo maar te noemen om elkaar te meeten, maar komt er toch nooit van :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2012 om 16:35:
idd, op partyflock altijd leuke meetings en "praatjes" om het zo maar te noemen om elkaar te meeten, maar komt er toch nooit van :roflol:

Nee joh, had met mijn groepje af gesproken om raketjes meeting te doen. Dus wij daar kwart voor 6 langslopen, was der niemand. En aangezien we een waus persoon kwijt waren, ging dit natuurlijk voor. Der is altijd wel wat, of ik vergeet ze, of niemand wil mee, of ik sta net lekker te snoeien :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op zondag 22 juli 2012 om 16:38:
En aangezien we een waus persoon kwijt waren

:roflol: herkenbaar hahaha, en maar sms'en en whatsappen en bellen.. geen reactie te bekennen :lol:

maar idd, meestal staat niemand bij de meeting... altijd jammer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2012 om 16:35:
idd, op partyflock altijd leuke meetings en "praatjes" om het zo maar te noemen om elkaar te meeten, maar komt er toch nooit van

Mij is het al een paar keer gelukt, 1x dat ik iemand toevallig tegen het lijf liep in de Jaarbeurs met een feest ( nou en de Jaarbeurs is ook best groot!) en Marco op Free Festival :yes:
Maar ja, mss komt het ook doordat ik lekker nuchter daar rond loop en altijd wel om mij heen kijk of ik überhaupt bekenden zie :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2012 om 16:42:
Maar ja, mss komt het ook doordat ik lekker nuchter daar rond loop en altijd wel om mij heen kijk of ik überhaupt bekenden zie

ik kijk ook vaak rond naar bekenden.. maar soms ben ik wat vager dan gepland :lol:
op fucking bastards zag ik echt gewoon 10 look-a-like karstenhardcore gappies rondlopen, en maar vragen of hij karstenhardcore van partyflock is :roflol:
"Wat? kasten? Waar?" "Laat maar :roflol:"
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2012 om 16:42:
Maar ja, mss komt het ook doordat ik lekker nuchter daar rond loop en altijd wel om mij heen kijk of ik überhaupt bekenden zie :D

Daar zit inderdaad een behoorlijke kern van waarheid in. Wanneer ik nuchter ben maak ik me niet alleen druk om de muziek, maar ook om de stages, letten op bekenden, etc. Wanneer ik iets gebruikt sta 'ik zelf' centraal.

Waarschuw beheerder
ik vind 't altijd jammer als je iets teveel op hebt, dat je de muziek gewoon "niet meer hoort" en alleen staat te ouwehoeren met mensen en alleen ligt weg te spaceng
je loopt alleen als een zombie op wat harde beats te stampen, zonder dat je daadwerkelijk de muziek hoort en naar de dj kijkt/luistert oid

4FA ftw :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2012 om 16:50:
4FA ftw

Laten we hopen dat het nog lang 'legaal' mag blijven krijgt alles mee, lekker scherp, bakken met energie, niet opgefokt, geen kater en weet alles nog. Maar das een ander topic.

Heb inderdaad ook het idee dat mensen altijd zeggen dat ze naar meetings gaan, maar dat 80% dit niet kan of wil waarmaken :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op zondag 22 juli 2012 om 16:56:
Heb inderdaad ook het idee dat mensen altijd zeggen dat ze naar meetings gaan, maar dat 80% dit niet kan of wil waarmaken

idd, ik kom graag naar meetings. Lekker een praatje maken, nieuwe mensen ontmoeten. Dan ken je die mensen die je op partyflock spreekt, tenminste ook eens in het echt, vind ik altijd wel leuk om te doen :yes:
Op 'n gegeven moment ben je ook nooit meer alleen op een feest, als je je eigen groep kwijt bent, kom je vast iemand tegen van partyflock en ga je daar lekker mee knallen, heb je daar ook weer een betere band mee haha :P
Dit hele feesten is gewoon een grote sociale verruiming :P

Waarschuw beheerder
ik vind 't altijd jammer als je iets teveel op hebt, dat je de muziek gewoon "niet meer hoort"

Nou...mss minder gebruiken?

4FA ftw

En dat is?

Uitspraak van Pieter.. op zondag 22 juli 2012 om 16:47:
Wanneer ik iets gebruikt sta 'ik zelf' centraal.

Grappig! Dat heb ik ook, alleen ik gebruik niet en sta toch ook zelf centraal :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2012 om 17:00:
Nou...mss minder gebruiken?

Ik gebruik amper meer hoor ;) en als ik het doe, doe ik minder dan ik deed, waardoor ik toch gewoon alles meemaak :yes:
ik had het meer ook over andere mensen, niet specifiek over mijzelf

En dat is?

http://www.dhpforum.nl/wiki/index.php/4-FMP
Waarschuw beheerder
En dat is?

4-fluor amfetamine. Is een Research Chemical die online kan worden gekocht. Voordeel hiervan is dat het niet versneden is, nadeel ervan is dat schade op lange termijn niet bekend is.

Grappig! Dat heb ik ook, alleen ik gebruik niet en sta toch ook zelf centraal :P

Heb je niet dat je, wanneer je los staat te gaan op andere mensen let? En dan met name op de mensen die stilstaan? Daar doelde ik meer op, dat doe je als je iets op heb in mindere mate. Niet meer kijken, maar gewoon gezellig met je voorganger, die meestal ook iets op heeft, lekker losgaan, duimpjes geven, lullen en knuffelen :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op zondag 22 juli 2012 om 17:04:
Heb je niet dat je, wanneer je los staat te gaan op andere mensen let? En dan met name op de mensen die stilstaan?

Uhm ik sta ook weleens stil ;) gewoon omdat ik een plaat niet lekker genoeg vind of omdat ik moe ben....

edit: maar ja weet je, ieder moet lekker doen waar hij zin in heeft, ik kan ook juist lekker los gaan als de helft stil staat :D

Uitspraak van Pieter.. op zondag 22 juli 2012 om 17:04:
Niet meer kijken, maar gewoon gezellig met je voorganger, die meestal ook iets op heeft, lekker losgaan, duimpjes geven, lullen en knuffelen

Kijk en dat doe ik ook gewoon, althans niet het knuffelen :lol:
Maar wel lekker los gaan 'samen' en beetje ouwehoeren (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zat om kwart voor zes op de bankjes bij de bungee voor de raketjesmeeting, maar ik zag ook niemand.. ( nu was ik ik ook niet heel scherp meer moet ik toegev
en :P)

Maar ik was er wel! ;)

Waarschuw beheerder
Ik vind het echt altijd heerlijk om met onbekende mensen lekker hard te feesten, en als er dan zo'n leuk adrenaline momentje komt eens even flink een hand en schouderklop te geven en flink loos te gaan :d
Heerluk gewoon :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van groetjes van Koen op woensdag 18 juli 2012 om 19:07:
meisjes die hun lichaam verkopen

Dat heb je volgens mij niet zo snel met X, het is een relatief goedkope drug.
Coke en hero daar in tegen.. :/

Uitspraak van groetjes van Koen op woensdag 18 juli 2012 om 19:07:
... nog suggesties?

Mensen die er ziek van worden, en het toch blijven gebruiken.
En jij zit met de rotzooi :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Aso23 op zondag 22 juli 2012 om 17:11:
Ik zat om kwart voor zes op de bankjes bij de bungee voor de raketjesmeeting, maar ik zag ook niemand..

Kijk :D en je hebt het onthouden :D Goed hoor Aso :lol:

Uitspraak van Aso23 op zondag 22 juli 2012 om 17:11:
Maar ik was er wel!

Precies!! idd goed bezig!
Waarschuw beheerder
Vonden de Dominator gangers ook dat er een raar sfeertje heerste? Ik ben wel 25x aangekeken op een manier, waarop je niet aangekeken wil worden.
Waarschuw beheerder
Nergens last van gehad qua rare sfeer. Alleen maar gezellige mensen gezien en gesproken om eerlijk te zijn. Nu ben ik ook niet bij de main geweest, dat scheelt.. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 21 juli 2012 om 14:28:
In Qontrol

(L)

Nooit mogen meemaken helaas :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Aso23 op zondag 22 juli 2012 om 11:25:
Voor de rest niemand tegengekomen. Was ook niet al te helder gister..

Ik wachten op je smsje, maar die kwam maar niet :P

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2012 om 17:03:
Ik gebruik amper meer hoor en als ik het doe, doe ik minder dan ik deed, waardoor ik toch gewoon alles meemaak

Niet liegen, dat zijn je toekomst plannen..
3 weken terug was je zoals gewoonlijk koekwaus (zo goed als dood), door de vele drugs

Sfeer vond ik niet top, maar ook weer niet echt vijandig.
Wel gezien dat er op sommige plekken veel beveiliging stond, omdat daar relletjes uitbraken.
Ook 3 mensen bewusteloos afgevoerd zien worden (N)
En de meeste zie je niet eens

Ook een takke eind lopen van en naar dominator, pendelbussen waren slecht geregeld (10 bussen, 45 minuten rijden retour), heb 35 minuten moeten staan wachten tot ie eindelijk kwam, en toen was t nog proppen want er stond voor 5 of 6 bussen aan mensen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2012 om 17:38:
Niet liegen, dat zijn je toekomst plannen..
3 weken terug was je zoals gewoonlijk koekwaus (zo goed als dood), door de vele drugs

3 weken geleden ja... vorige week niet :yes:
En niet mijn toekomst plannen, was ik vorige week al mee bezig.. snap verder ook niet waar je je druk om maar lol
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
(zo goed als dood)

(Maar wel de tijd van zen leven) :P

Waarschuw beheerder
donateur
1x minder gebruiken is niet meteen constant minder gebruiken.

Ik gebruikte de afgelopen weken minder (of niet), en dat is een kwestie van aanwennen.
Dat zit er niet na 1x in :no:
Waarschuw beheerder
relletjes uitbraken.

Wij kwamen midden in zo'n relletje terecht:( Je voelt je direct zwaar onveilig. Wat ik kon zien waren het dezelfde idioten die vorig jaar ook 'los gingen' op Decibel. Maatje van me (had aan de pep gezeten), werd van die vijandige sfeer, zwaar gestrest en emotioneel. Waar je op hardstyle feestjes (en waarschijnlijk ook op kleine hardcore feestjes) van 80% van de mensen duimpjes en knuffels krijgt, kreeg je op Dominator voornamelijk een blik die vol vijandigheid en woede zat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2012 om 17:43:
Ik gebruikte de afgelopen weken minder (of niet), en dat is een kwestie van aanwennen.
Dat zit er niet na 1x in

Ik ben nu 4, 5 week gestopt met roken :D voor mij een hele prestatie. En dat is ook echt een kwestie van wennen en je andere gewoontes aanleren...;)

Ben ff naar de snackbar :bye: later!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op zondag 22 juli 2012 om 17:40:
(Maar wel de tijd van zen leven)

Viel wel mee :P Ging zo goed als fout :nocheer:

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2012 om 17:43:
1x minder gebruiken is niet meteen constant minder gebruiken.

jonge... het is toch een begin? Ben ik verder nog naar feessies geweest? Neen, dus kan je niet over oordelen, verder in pm, mocht je behoefte daaraan hebben :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2012 om 17:45:
Ik ben nu 4, 5 week gestopt met roken

(Y) :D
De 1e 3 maanden zijn het moeilijkst

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2012 om 17:46:
Ben ik verder nog naar feessies geweest?

1x winkelen bij een supermarkt of winkel maakt je nog niet meteen een vaste klant.
Verder ga ik er niet verder op in (N)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2012 om 17:49:
1x winkelen bij een supermarkt of winkel maakt je nog niet meteen een vaste klant.

denk wat je denken wilt :loser:
Waarschuw beheerder
Jongens houdt het vriendelijk. Chris, Marco heeft waarschijnlijk het beste met je voor en wijst je er alleen op dat het slimmer is om niet zo veel naar binnen te werken. Het is slechts een goede raad.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op zondag 22 juli 2012 om 17:52:
Jongens houdt het vriendelijk. Chris, Marco heeft waarschijnlijk het beste met je voor en wijst je er alleen op dat het slimmer is om niet zo veel naar binnen te werken. Het is slechts een goede raad.

Nee dat zit anders

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op zondag 22 juli 2012 om 17:52:
Jongens houdt het vriendelijk.

Idd guys hou het gezellig :)

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2012 om 17:52:
Nee dat zit anders

Prima, maar vecht dat dan uit via pm's, maar niet via deze chat :)

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2012 om 17:49:
De 1e 3 maanden zijn het moeilijkst

Ik ben weleens eerder gestopt, in 2003 en toen 3 jaar ( ja ja ik weet t , stom dat ik weer begonnen ben :facepalm: ), maar ik had er toen minder moeite mee dan nu...:S
Toen was ik ook samen met mijn toenmalige partner en stopten we samen, nu ben ik alleen en voel ik me soms ook echt alleen...dat ik een maatje mis zeg maar. Ook al weet ik dat de sigaret niet het juiste maatje is ;)
Maar vergeleken met de eerste week (dus 3 weken) geleden, gaat het een heeeel stuk beter :D
Maar komt goed, veel water drinken helpt ook :D
Waarschuw beheerder
Vriendin van me eet elke keer als ze drang heeft naar een sigaret een stuk fruit. Gewoontes omgooien, noemt ze dat. En dat werkte tot op heden prima.

Waarschuw beheerder
donateur
10 bananen, 3 kiwi's, 5 appels op een dag :rot:
Waarschuw beheerder
Is wel een stuk gezonder :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pieter.. op zondag 22 juli 2012 om 18:09:
Gewoontes omgooien, noemt ze dat.

Like I said..

Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2012 om 17:45:
je andere gewoontes aanleren...;)

Na het eten meteen gaan afwassen, idd fruit eten of glas water bij drang naar sigaret.

Uitspraak van Pieter.. op zondag 22 juli 2012 om 18:09:
dat werkte tot op heden

Nu is ze weer gaan roken?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2012 om 18:11:
Nu is ze weer gaan roken?

Nee niet dat ik weet, maar ja je weet hoe dat gaat he. Het begint weer met 'eentje', dus ik zou het zo niet kunnen zeggen :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Pieter.. op zondag 22 juli 2012 om 18:12:
je weet hoe dat gaat he. Het begint weer met 'eentje'

Tijdje terug 2 hijsjes genomen om een viese smaak weg te werken, damn!
Wat een gore smaak zijn sigaretten :/

Wist ik meteen weer waarom k gestopt was (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2012 om 18:15:
Wat een gore smaak zijn sigaretten

Wist ik meteen weer waarom k gestopt was

:D Goed zo Marco

Maar mensen om mij heen roken (collega's, vrienden) en toch vind ik het nog niet stinken..

Uitspraak van Pieter.. op zondag 22 juli 2012 om 18:12:
maar ja je weet hoe dat gaat he. Het begint weer met 'eentje'

I know helaas en 'dat ene sigaretje' bestaat ook niet :no:

Waarschuw beheerder
4FA weer wat nieuws? Waar kan je dat kopen dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 22 juli 2012 om 18:44:
4FA weer wat nieuws?

Heb je een pb'tje gestuurd. De link van leveranciers moeten niet op het internet terecht komen, dan worden ze namelijk snel opgedoekt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2012 om 16:32:
Hey! ik heb lekker geklust en het huis ook weer beetje schoongemaakt, dat maakt de mensen blij

Lekker feestje gehad zo te lezen?
Jammer dat je de mensen van dit forum niet bent tegengekomen Ook de raketjesmeeting gemist?

Nou ja, als je t maar naar je zin hebt gehad, daar gaat t om hè

Goed bezig geweest dan (y)
Ja, was zeker een leuk feestje! Ik heb de meeting idd ook gemist. Had de tijd niet in de gaten en te druk met dansen om op de foon te kijken ;)

Citeren werkt nu weer niet meer :/

@Pieter.. Hoe duur is dat 4FA dan?
Soms hing er idd een raar sfeertje.. Maar dacht al dat het aan mij lag :lol:

Ik ben een asociale partyganger.. Helemaal in mn eigen wereldje :lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Best, als ik thuis ben van dominator zal ik er ff voor gaan zitten (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2012 om 18:48:
Hoe duur is dat 4FA dan?

22 euro voor een grammetje, daaruit kun je ongeveer 6-7 bommetjes halen. Dus is niet zo duur, en je krijgt het puur en niet versneden met andere bende.

Waarschuw beheerder
Ik spreek jullie later mensen, ik ben nog even de stad in, een lekker Italiaans ijsje kopen :D

Fijne avond!!
:bye: