hoho, we zitten danny hier toch niet belachelijk te maken he , want als dat zo is dan doet danny gewoon mee(en ja we maken danny belachelijk in 3e persoon)
ik voel mezelf belangrijk(geen id waarom )
nah, ik was van mezelf al een raar mannetje hoor
jaa, gekkigheid dat leer je niet, dat is aangeboren
jaa, gekkigheid dat leer je niet, dat is aangeboren
whahaah marco heeft gelijk
geweldig hoe IE DE REEN uit zn dak gaat
nee ik ook niet, ik krijg meteen een hartaanval
vooral vanaf 2.44 dan begint ie de spanning op te bouwen... tot 4.44 en op 4.54 iedereen op en neer
slipknot
bah, dat is dus echt totaal NIET mijn muziek en type mensen.. Als ik in gesprek raak met zulke mensen krijg ik altijd een of ander menings verschil of dan wel ruzie..
die hippies, alto's, skaters en nog meer van die alternatieve types vind ik juist helemaal geweldig
ik niet. En dat zijn nu juist het type kanslozen wat een tentje gaat bouwen op een occupy plein
da war toch kei skon in eindhove
die zaten er 24/7 drugs te gebruiken en de wouten stonden er maar beetje bij te kijken
in tegenstelling tot een andere soort groep jongeren dat 'pssst psst chickie' en 'kanker' roept en dingen vernielt
Met het onderwerp: niet werken en toch een uitkering, terwijl je tegen de regering bent die de uitkering voor hun financiert.
uitzonderingen daargelaten natuurlijk voor elke subcultuur, maar als ik die skaters/ alto's en andere alternatieve culturen zie dan doen ze van alles behalve mensen lastig vallen
Heb überhaupt een hekel aan mensen die een uitkering zitten te trekken en niet eens de moeite doen/nemen om een baan te zoeken Of mensen die te lui zijn om te werken...echt dan ben je bij mij echt verkeerd!
Als je écht wil, is er werk zat! Alleen mss niet in de branche waar je voor hebt gestudeerd...
Helemaal mee eens
Heb überhaupt een hekel aan mensen die een uitkering zitten te trekken en niet eens de moeite doen/nemen om een baan te zoeken Of mensen die te lui zijn om te werken
Als je écht wil, is er werk zat! Alleen mss niet in de branche waar je voor hebt gestudeerd...
Maar uitkering heb ik nog nooit gehad.
ik ben weer trampoline springen bij mn ouders ahhaah
k heb niet eens de moeite genomen om te wezen kijken. Toen die tijd was ik een borrel avondje doen met wat vrienden in Utregggggggg en daar zaten ze ook. En ik kon het dus niet laten om eens een goeie discussie met die paupers te starten. Met het onderwerp: niet werken en toch een uitkering, terwijl je tegen de regering bent die de uitkering voor hun financiert.
lekker nuttig: kijk ons eens pauper zijn en tegendraads
ja dat heb ik gemerkt vannacht, wat zat jou dwars joh?
ik ben weer trampoline springen bij mn ouders ahhaah
als je maar gelukkig bent
en lief bent
ik ben altijd lief