en toen
Feyenoord
en toen
Utreg
en toen
Feyenoord
en toen
Feyenoord
en toen
Utreg
en toen
Feyenoord
en toen
Utreg
en toen gooide Feyenoord vuurwerk in het vak van Utreg
Aflasten die wedstrijd en inhalen op een donderdagmiddag(dacht ik) met Jan de Visser in de basis
Yeah werd 4-3 ofzo voor fey met igor korneev.....was door wed tegen twente geloof ik dat die op donderdagmiddag werd gespeeld....beker tok?
Nee Utje toen tegen gae toch?
Ja om 2uur doordeweeks destijds haha
ja was door deze ja
nee ken je klasiekers.... we mochten door twente thuis gee avondwedstrijden meer spelen...
over,ging los nog op vakkie j
Alleen student in Arnhem, Groningse roots
appeltje eitje deze pot jwz
kan puur administratief worden afgedaan...
Wij gaaaaaaaaaaaan winnen alleen met hoeveel is de vraag
Jesus wat een kut voetbal... zo apatisch de hele tijd!
Viel mee toch, 90 minuten de wedstrijd gecontroleerd op 2 achterlijke tegengoals na. Tegen vitesse was het niet anders maar dan valt alles net wel goed
Hoe was Leerdam? Klonk niet slecht op de radio, maar vertrouw die gasten van Megastad niet zo
cabral
Hoe was Leerdam? Klonk niet slecht op de radio, maar vertrouw die gasten van Megastad niet zo
degelijk als altijd, goede gozer.
Indi ook prima centraal achterin. Middenveld ook goed alhoewel Bakkal niet veel aan de bal kwam. Guidetti ook bij vlagen weer klasse, echt zonde van dat schot kwartier voor tijd.
Vond het serieus gewoon vrij goed vandaag, echt onbegrijpelijk dat je niet wint daar als je zoveel beter bent.
degelijk als altijd ? mooie degelijke goal ....
Guidetti ook bij vlagen weer klasse
Leerdam nooit opvallend maar altijd prima
eindelijk weer is iemand in t team die opstootjes uitlokt en altijd vooraan staat
Altijd mooi maar uit is dat niet altijd slim, beste voorbeeld Perez namens Twente in de Kuip hoe een wedstrijd kan kantelen door publiek wat opeens wakker wordt door zo'n opstootje. Vandaag had ook niet veel langer moeten duren anders had hij er met rood afgegaan
de rest van het seizoen wel ja maar dit was niet nodig
hehe ja t gaat sowieso een keertje fout maar dat moet dan maar, heb dit veel liever als die suffe mentaliteit van de laatste jaren
Zie hem nu terug, slapjes verdedigd daar idd, vond het alleen geen overtreding van Schaken die er aan vooraf ging.
Tweede keer dit seizoen dat je tegen joden te weinig krijgt
Ja utrecht echt kk bout gewoon maar dan zie je fey ook nog echt wisselvallig
Was idd weer erg slecht en gelijkspel was denk ik wel terecht
Tis dat Feyenoord niet echt wilde(op de laatste 10minuten na) anders was het gewoon weer een nederlaag
gelijkspel was denk ik wel terecht
gelijkspel ken ik zeker mee leven ja hehe
Lelijk voetbal, maar werken als paarden.
Als Feyenoord gewoon hun eigen spelletje waren blijven spelen, had FCU niet eens een doelpunt hoeven maken.
die speler die alsnog rood kreeg d.m.v. een 2e gele, had er een tijdje eerder al direct af gemoeten na die charge op Cabral
Al met al voor Feyenoord 2 punten verloren, maar wel eigen schuld
En dan ?
Guidetti, wat een kanker speler is dat zeg
en kakkies hebben kanker