Partyflock

Forumonderwerp · 1126041

Waarschuw beheerder
+1-2
Poll, geopend op donderdag 1 december 2011, looptijd van 5148.0 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

DubStep tijdens Hardstyle/Hardcore feesten, wat vinden jullie?

17362%
weg ermee!
8129%
vind ik leuk
2710%
boeit me niet

Ik begin me de laatste tijd op Hardstyle en hardcore feesten steeds meer te irriteren aan de DubStep"breaks"/stukken die langskomen.

Laat Hardstyle feesten hardstyle, laat Hardcore feesten Hardcore....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tacone* o:) op vrijdag 20 januari 2012 om 19:21:
DubStep tijdens Hardstyle/Hardcore feesten, wat vinden jullie?
ik vind van niet

Waarschuw beheerder
Uitspraak van T.immeh op woensdag 7 december 2011 om 14:30:
Leuk dat er een speciale area is op bijvoorbeeld Defqon, maar ga niet ineens dubstep bij intro's/ tijdens sets draaien, of zelfs aan het einde van een set (Zany op Q-base),

Mee eens een aparte area is ok bij de grotere feesten, maar verder heb ik er weinig mee..
Zie ze ook geen hardstyle op Dubstep party's draaien....
Artiest {SHOWLIST artist 64912, 90726}
Waarschuw beheerder
Bij MoH Statement of Disorder hadden ze op 't begin van Dyprax ook een stuk dubstep.
Dat vond ik zelf wel apart om te horen maar ook wel vet, want gelijk erna die overgang naar HC.

Soms is 't wel vet.
Werkzaam bij Decade Events
Waarschuw beheerder
Ik heb echt serieus geprobeerd dat Dubstep te snappen. Diverse platen aangezet en puur geluisterd naar de muziek.
Een dag later nog een keer geprobeerd en ook toen snapte ik helemaal niks van die muziek en nog steeds niet.
Ik hoor gewoon echt de muziek niet in Dubstep. Het doet mij denken aan een aflevering van Southpark.

:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DECADE op vrijdag 3 februari 2012 om 01:19:
Ik heb echt serieus geprobeerd dat Dubstep te snappen. Diverse platen aangezet en puur geluisterd naar de muziek.
Een dag later nog een keer geprobeerd en ook toen snapte ik helemaal niks van die muziek en nog steeds niet.
Ik hoor gewoon echt de muziek niet in Dubstep. Het doet mij denken aan een aflevering van Southpark.

Dan moet je goed spul luisteren, ik vind het overgrote deel ook bagger namelijk.
Zoek eens zulk soort dingen op:
Reso - Holograms / Toasted
Matta - Release The Freq (Album)
Hecq - Sura
Waarschuw beheerder
Heb even geluisterd. Is inderdaad wel beter aan te horen dan wat ik voorheen heb kunnen vinden. Is wel interesant om me hierin te verdiepen.
Release The Freq is tenminste een nummer wat in z'n geheel in balans is. Dat heb ik nog niet eerder gehoord bij Dubstep. LOL.
Sura vind ik niet echt een boeiende track maar ik denk dat dit echt iets is waar je van moet houden.
Ik ga wel even wat beter m'n best doen moet het vinden van goeie Dubstep tracks. Tis wel interesant al vind ik wel 100% dat ze dit niet door Hardcore/Hardstyle set's moeten draaien. Een apparte zaal/tent zou misschien wel een optie zijn.

Waarschuw beheerder
Ik vind dubstep niet zo heel boeiend op feesten. Heb al veel liever drum n bass dan.

Maar er is zeker goed spul te vinden, wat niet alleen om oeverloos gewobble draait. En dat soort dingen zijn best leuk om te luisteren.
Waarschuw beheerder
Dubstep: Tomatensoep zonder ballen! :kots:
Waarschuw beheerder
donateur
Vervelende slappe hap vind ik het
Waarschuw beheerder
het is een hardcore feest dus wrm dubstep bahbah , of het moet zo zijn dat je er bijna niks van merkt mja dat maakt je ook niet mee haha tis gwn een STAMP feest dus komop geen dubstep dat verpest het! :(
Waarschuw beheerder
ik haat het, kappen nau met die ongein, echt dislike