Uitspraak van actief op donderdag 30 augustus 2012 om 21:31:Verandering van spijs doet eten..
Pat B - Body Rock
G-Swatt - Basnetron
Lethal MG - Until You Die
Davoodi & Gave - Balrog (Gave remix)
Jones - Salsa Beat
Dit zijn volgens mij wat nieuwere platen. Eerlijk gezegd nog nooit gehoord.
Ach ja, ik ben nog meer van de oude stempel.
Tegenwoordig richt ik me meer op Dubstep dan op Jump, alhoewel ik af en toe zeker nog wel eens Jump draai.
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 6 september 2012 om 04:09:5Hi-Gate- Pitchin
Leuk plaatje blijft dat wel, het is alleen geen jump. Heb m zelf op single en op wat oude trance verzamelaars staan.
Alhoewel ik de synth-a-pella wel eens door n jumpset heb gemixt.
Uitspraak van actief op donderdag 6 september 2012 om 10:26:Leuk plaatje blijft dat wel, het is alleen geen jump. Heb m zelf op single en op wat oude trance verzamelaars staan.
Alhoewel ik de synth-a-pella wel eens door n jumpset heb gemixt.
Klopt..
Ik draai de track wel eens op de begin van een avond.
Leuk plaatje blijft het inderdaad
https://partyflock.nl/topic/931324/PAGE/1.html#pgcntrl
hier waren ze ook positief over je man, top
Mooie top 5, bedankt
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 september 2012 om 16:26:3Dj Mert - Big Orgus(nondeju remix)
Dit is dus precies wat jij maar niet lijkt te snappen als het om bronvermelding gaat, en om het respecteren van de artiest van wie de track werkelijk is
Misschien helpt het als ik het even voor je uittyp.. Het moet dus zijn:
DJ Furax - Big Orgus (dj mert nondeju remix)
Weer wat geleerd vandaag mert (hopelijk)
Als je al je bootlegjes remixjes etc op deze manier had vermeld op youtube, had dat je al ietsjes meer respect opgeleverd onder jumpliefhebbers
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op maandag 24 september 2012 om 17:43:Dit is dus precies wat jij maar niet lijkt te snappen als het om bronvermelding gaat, en om het respecteren van de artiest van wie de track werkelijk is
Misschien helpt het als ik het even voor je uittyp.. Het moet dus zijn:
DJ Furax - Big Orgus (dj mert nondeju remix)
Weer wat geleerd vandaag mert (hopelijk)
Als je al je bootlegjes remixjes etc op deze manier had vermeld op youtube, had dat je al ietsjes meer respect opgeleverd onder jumpliefhebbers
Doe niet zo moeilijk. Het gaat om een creatie van 5 jaar geleden
Iedereen weet wel dat het origineel van Furax is.
Dat respect heb ik toch wel gekregen. Natuurlijk zijn er ook mensen die geen respect voor mijn creaties hebben. Maar goed, daar hebben alle artiesten last van.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 september 2012 om 22:28:Iedereen weet wel dat het origineel van Furax is.
Je kan zeggen wat je wil, het is en blijft niet correct om zo met andermans materiaal om te gaan, 5 jaar geleden niet en nu niet
Uitspraak van actief op maandag 24 september 2012 om 22:37:Je kan zeggen wat je wil, het is en blijft niet correct om zo met andermans materiaal om te gaan, 5 jaar geleden niet en nu niet
Hardcore en Hardstyle dj's gebruiken redelijk vaak vocals uit Hiphop of nummers uit andere genres. Die vermelden ook niet de echte naam van de track.
Daarom ben ik van mening dat je er niet zo'n ophef over moet maken.
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 24 september 2012 om 22:51:Hardcore en Hardstyle dj's gebruiken redelijk vaak vocals uit Hiphop of nummers uit andere genres. Die vermelden ook niet de echte naam van de track.
Jump producers net zo goed
Dacht je echt dat de originele artiest waar de vocals vandaan komen buiten beschouwing wordt gelaten??
Dat is iets anders dan Big Orgus ff omhoog pitchen en het onder je eigen naam op youtube te plaatsen
Poging zoveel je iets te leren