Partyflock

Forumonderwerp · 1123565
2 volgers · 34470x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-1
Britt Dekker gaat naakt voor Playboy

AMSTERDAM - Britt Dekker gaat uit de kleren voor Playboy. De 19-jarige realityster is eindelijk ingegaan op het aanbod van de hoofdredacteur van het mannenblad, Jan Heemskerk.

Het was al enige tijd bekend dat Heemskerk een naakte Britt in de Playboy wel ziet zitten. In de nacht van zondag op maandag was ze te gast in het radioprogramma Echte Jannen, dat wordt medegepresenteerd door de Playboy-hoofdredacteur.

Daar werd ze opnieuw geconfronteerd met het voorstel. "Misschien moet ik het toch maar doen dan", zei Britt.

"Ik ben wel een beetje 'flabbergasted', het zweet loopt me over de rug", liet de realityster weten nadat ze haar toezegging had gedaan.

Take Me Out

"Nu maar hopen dat de advocaten eruit komen", aldus Heemskerk. Britt is waarschijnlijk naakt te bewonderen in het november- of kerstnummer.

Britt werd bekend dankzij haar deelname aan Take Me Out en Echte Meisjes in de Jungle. In de RTL-programma's deed ze vaak niet al te snuggere uitspraken. Het maakte haar echter enorm populair, wat zelfs resulteerde in een eigen single: F*cking Vet.

Echt, een nieuw dieptepunt voor het blad. Ik beloof bij deze dat ik maximaal één keer ga fappen op die foto's :facepalm:
Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 november 2011 om 21:42:
ontzettend gefotoshopt door playboy, in het echt is zei niet zo strak zoals op de foto, wil de onbewerkte wel eens zien, wereld van verschil.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 4 november 2011 om 11:13:
Ok en waar haal jij die wijsheid vandaan? Heb je haar weleens naakt gezien dan?

Idd ja, ten eerste is ze nog jong, dus alles zal best nog aardig strak zijn, ten tweede knap altijd hoe andere mensen precies denken te weten hoe iets gedaan is. :lol: :facepalm:

En tja, dat ze een Patricia Paay moeten photoshoppen bij het leven om er nog enigzins iets moois cq. toonbaars van te maken, dat lijkt me vrij logisch aangezien die vrouw begin 60 is ofzo.

Maar denk dat het bij Britt wel mee zal vallen qua photoshop.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van tha guru op woensdag 12 oktober 2011 om 22:56:
Als ik er ooit voor gevraagd word dan ga ik zeker ja zeggen (y)
Leuk voor mn kindjes! "Kijk schat!, mama was ooit een lekker wijf B)"

hahaha nou ik zou het wel doen hoor.. voor een flink zak geld.. kom maarop..
Waarschuw beheerder
donateur
nou dat er flink is gefotoshopt zie je wel toch? En al helemaal als je haar gezien hebt in meisjes in de jungle. Niet dat dat nou horror was, maar inderdaad niet strak ;-)

Maar alles en iedereen wordt in de playboy gefotoshopt...what's new ;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2011 om 20:10:
heb ze net bekeken zou der zeker wel doen

jij liever dan ik , wat een hoofd heeft zij zeg
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van actief op donderdag 27 oktober 2011 om 17:25:
Smaken verschillen
Doe mij maar doutzen of lara stone in de playboy

Idd Britt woont hier om de hoek, maar ja toch liever

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 oktober 2011 om 18:00:
Dan liever RebelCat ™

hihi 8)

Waarschuw beheerder
Vind haar figuur wat mannelijk..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Duracell Darz op dinsdag 1 november 2011 om 16:35:
http://www.toweltv.com/show/Op+de+WC+met+Angelo+B/Op+de+WC+met+Angelo+B.+Afl.+3+-+Britt+Dekker/1190387

domding

ze praat poep!
zoals bijv: Ik heb nog nooit n trofee gewonnen maar ik zet m bij de andere neer :facepalm:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 28 oktober 2011 om 11:56:
Die Paay gaf de meeste 20 jarigen die je op straat ziet nog een 'run for their money'

Waarschuw beheerder
Je ken beter de tetten van britt hebben dan dat ongeschoren poeswerk van stacey rookhuizen of hoe dat mormel ook heet.
Ze is blijven steken in het nena tijdperk.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die foto's zijn best mooi geworden vind ik..