Partyflock

Forumonderwerp · 1123355
12 volgers · 38262x bekeken
Artiest Jones
Waarschuw beheerder
+2-1
donateur
Op naar 2012!

Post hier al je Ibiza ervaringen en nieuwtjes!
Nieuw? Check dan ook het 2011 topic: https://vip.partyflock.nl/topic/1103576:Ibiza_2011

Prijslijst clubs:

Bier 10€
Water 10€
Baco e.d. vanaf 16€
Redbull Wodka vanaf 20€
Entree +/- /35/45/55/65/75€

Line-ups:
www.ibiza-spotlight.com/night/club_dates_i.htm
Muziek:
www.ibizaglobalradio.com & www.ibizasonica.com
Meer info:
www.welcometoibiza.com

[img width=350 cacheid=0011e85b002f7ab10ccb64e01a02c90cff]http://www.victoriahotel-ibiza.com/wp-content/uploads/aeropuerto.jpg[/img] [img width=350 cacheid=0011e85e002f7ab3a2534fd31a02c90cff]http://www.ibizagevoel.nl/wp-content/uploads/2011/02/Ibiza-2008-011.jpg[/img]

[img width=350 cacheid=0011e86d002f7ab6ade366f11a02c90cff]http://www.mycoolbackgrounds.com/backgrounds/19111/Ibiza,%20Spain.jpg[/img] [img width=350 cacheid=0011e870002f7ac5381efe6b1a02c90cff]http://www.schmeter.com/tl_files/images/ibiza/Ibiza-7.jpg[/img]

[img width=350 cacheid=0011e88a002f7ac9f11890631a02c90cff]http://juiceonline.com/wp-content/uploads/2009/11/dsc_0156.jpg[/img] [img width=350 cacheid=0011e8a9002f7aeaccad5a841a02c90cff]http://www.jetsetlife.tv/robsblog/wp-content/uploads/2011/06/Ushuaia-2.jpg[/img]

[img width=350 cacheid=0011e8ac002f7b0b187082731a02c90cff]http://www.yogaretreats.nl/shop/images/CasaAzul3.JPG[/img] [img width=350 cacheid=0011e8b4002f7b0fa051eb5c1a02c90cff]http://ibizatalk.com/wp-content/uploads/2010/08/Sunset_cafe_del_mar_ibiza_142151892-1024x768.jpg[/img]

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Monno op zaterdag 23 juni 2012 om 00:47:
hoe lang ben je dan onderweg vanuit san antonio en hoeveel kost de busrit?

20 minuutjes, prijs +- 3 euro. Zeker de moeite waard :-) Er rijden overigens de hele nacht bussen terug dus je hoeft ook niet op de tijd te letten.
Uitspraak van Fcukmme op zaterdag 23 juni 2012 om 18:02:
Dat is ook het moment dat ik lekker naar binnen ga. Zodra de zon onder gaat en het tarras net een blik met sardientjes. Dan ga ik lekker naar binnen waar je ruimte hebt en het fris is.

Exactly :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 24 juni 2012 om 17:48:
Heerlijk. Lig in het zwembad!

kruis aan wat van toepassing is:

[ ] ik droom

[ ] ik jok

[ ] het is een binnenbad

[ ] ik ben niet in Nederland

(meerdere antwoorden mogelijk)

Waarschuw beheerder
Wie gaan er donderdag naar Ibiza.

Waarschuw beheerder
Wie gaan er donderdag naar Ibiza

Artiest Tuur
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Blutz² op zondag 24 juni 2012 om 19:52:

[X ] ik droom

[ ] ik jok

[ ] het is een binnenbad

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vlieg zondag ochtend voor een weekje!

Waarschuw beheerder
zou ik ook wel willen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 juni 2012 om 10:37:
zou ik ook wel willen

Kwestie van boeken toch?
Waarschuw beheerder
Beste Ibiza vrienden,

wilde jullie even laten weten dat mijn zoon Ocean Peulen geboren is op 25-05-2012.
En nu lees ik dat er een Club komt met de naam Ocean.

Hoe mooi is dat Ibiza blijft toch altijd in mijn hart zitten..............

Namasté...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kale Boeli op maandag 25 juni 2012 om 11:55:
wilde jullie even laten weten dat mijn zoon Ocean Peulen geboren is op 25-05-2012

Gefeliciteerd!
Waarschuw beheerder
Dank je wel Blutz.......
Waarschuw beheerder
Welke datum gaat de laatste toerist van het eiland?
Waarschuw beheerder
+1
Iemand al eens bij Sands gegeten? En iemand een idee wat het kost om daar zo'n bed te 'huren' op t strand?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van markmark op maandag 25 juni 2012 om 17:41:

ik denk overmorgen, want dan begint één van de beste festivals ter wereld FUSION!

een afscheidssetje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van markmark op maandag 25 juni 2012 om 17:41:

Na de closing van Amnesia is het wel zo goed als gedaan
Waarschuw beheerder
hoe is het weer momenteel op ibiza?

want op het internet zie ik op verschillende sites heel uiteenlopende voorspellingen
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van inactief op maandag 25 juni 2012 om 08:10:
Uitspraak van Blutz² op zondag 24 juni 2012 om 19:52:

[ ] ik droom

[ ] ik jok

[ ] het is een binnenbad

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kale Boeli op maandag 25 juni 2012 om 11:55:
wilde jullie even laten weten dat mijn zoon Ocean Peulen geboren is op 25-05-2012.

Gefeliciteerd!! :D
Waarschuw beheerder
+3
Zometeen vertrekken naar IBIZAA!! :D
Morgen om half 9 hopenlijk aangekomen :)
Waarschuw beheerder
morgen naar fusion... daar ff checken welke muziek ze draaiden over 2 jaar op ibiza...
iig een sunrise set van 'alle farben' op vrijdagmorgen tussen 4 en 10
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van ZAZAZA op woensdag 27 juni 2012 om 04:50:
morgen naar fusion... daar ff checken welke muziek ze draaien over 2 jaar op ibiza...

:lol:

iig een sunrise set van 'alle farben' op vrijdagmorgen tussen 4 en 10

See you @ the Fire Space Stage om 4 uur(y)
laatste aanpassing
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
2 jaar op ibiza...

Staan deze jongens te draaien! Zou toch was zijn!

http://soundcloud.com/faux-couture/horizontaal-podcast-001-faux
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -RiRi op dinsdag 26 juni 2012 om 23:54:
Zometeen vertrekken naar IBIZAA!!
Morgen om half 9 hopenlijk aangekomen

Genier er van! Het is bloedje heet vandaag ;-) Meteen naar het strand!
Waarschuw beheerder
Gisteren gespot:
Kenteken DC10
Waarschuw beheerder
DC10 lol
Waarschuw beheerder
Volgende week donderdag naar Luciano @ Ushuaia...naast hem draaien ook Mountain People en Maya Jane Coles. Iemand bekent met deze 2?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roelio op donderdag 28 juni 2012 om 12:17:
Maya Jane Coles

Dope chick, vette producties.. Draaitechnisch wat minder.. Volgens mij haar 2e jaar op ibiza. Voornamelijk space.. Ze heeft wel een coole sound alhoewel het al zeker een jaar geleden is dat ik een set heb gehoord van har.
Waarschuw beheerder
Luciano @ Ushuaia

jij gaat volgens mij een prima avondje tegemoet, enjoy!

Waarschuw beheerder
Maya Jane Coles.

Waarschuw beheerder
Uber veel zin in, nog een paar uurtjes en dan 8 dagen lekker relaxen!

Iemand nog of-the-beaten-track suggesties voor Ibiza?

Waarschuw beheerder
Blutz² ff een info vraag aan je.

Over autoverhuur op Ibiza ik zag dit van je staan oa

Nee hoor, ik ken een aantal verhuurders die je opwachten aan de gate en meelopen naar de parking. Ze hebben een portabel pin/creditcard apparaat en hoppa rijden maar. Echt niet in de rij dus!

Zal je wel de hoofdprijs voor moeten betalen ook!

Integendeel, ze zijn vele malen goedkoper dan de reguliere verhuurders. Een kennis van met betaalde afgelopen voorjaar 12 euro per dag voor een Fiat Cinquecento.

Maar hoe zit dat dan met dit soort zaken : Brandverzekering Verzekering tegen brandschade altijd inclusief
WA verzekering Deze verzekering dekt materiële of lichamelijke schade die aan derden wordt toegebracht (alle personen, met uitzondering van diegenen die zich in de huurauto bevinden c.q. geen bestuurder of passagiers). De dekking varieert per land c.q. per staat 🇺🇸. Binnen de EU en vele andere landen is deze dekking ruim toereikend. In landen waar de dekking ontoereikend kan zijn, biedt de verhuurder ter plaatse vaak een additionele verzekering hiervoor aan, met een verhoogde dekking (bv. EP=Extended Protection, ALI=Additional Liability Insurance, LIS=Liability Insurance Supplement) altijd inclusief
All-risk verzekering (CDW) De All-Risk verzekering (CDW) vrijwaart de klant van de financiële verantwoordelijkheid betreffende het voertuig, in geval van schade. In de meeste gevallen blijft de klant verantwoordelijk voor een Blijvend Eigen Risico. De meeste autoverhuurmaatschappijen bieden ter plaatse een verzekering aan, teneinde dit Blijvend Eigen Risico, facultatief en voor eigen rekening, te reduceren.

CDW dekt nooit de schade aan banden, ruiten, spiegels, onderzijde en dak, interieur en sleutel van de huurauto. Inclusief
Diefstalverzekering De Diefstalverzekering (TP) vrijwaart de klant van de financiële verantwoordelijkheid betreffende het voertuig, in geval van diefstal. In de meeste gevallen blijft de klant verantwoordelijk voor een Blijvend Eigen Risico. De meeste autoverhuurmaatschappijen bieden ter plaatse een verzekering aan, teneinde dit Blijvend Eigen Risico, facultatief en voor eigen rekening, te reduceren. Inclusief
Onbeperkt aantal vrije km's U kunt een onbeperkt aantal kilometers met de auto rijden zonder dat daar extra kosten voor gerekend worden. Inclusief
Gratis extra bestuurder U kunt zonder extra kosten een additionele bestuurder opgeven bij deze huurauto. Inclusief

Dat kan toch dan nooit voor dat bedrag er ook in zitten heb het dan over de verzekering ?
Van de mensen die jij ken die je opwachten bij de gate ?
Waarschuw beheerder
Wat een lang verhaal man. Wat wil je nou precies van mij weten?
Prijzen zijn natuurlijk afhankelijk van het seizoen bijvoorbeeld.

Waarschuw beheerder
Wat een eiland is het toch :D
Met 3,5 week rondhangen eind van de zomer was het tijd alvast eens losjes de lineups op spotlight.com te checken en naast de "verplichte" nummers als LaTroya, Matinée en SupermartXe staan er ook weer bizarre dingen tussen....een DJ set van Snow Patrol, Front 242 in Space (ow yeah!!) en Sven Vath op bezoek bij Hawtin in Space en nog meer rare eenden in den discobijt, t zal allemaal nog wel veranderen als we eenmaal daar zijn, maar het is nu alweer leuk om avondjes vooruit te plannen :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Blutz²
Wat ik wil weten als je zo,n auto huurt in de maand Juli is die prijs wat die mensen vragen die jij kent bij de gate all incl met verzekering ?
Grtz.
Waarschuw beheerder
Maya Jane Coles

draaide een hele dikke set tijdens Cocoon vorige week!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blutz² op woensdag 27 juni 2012 om 14:17:
Genier er van! Het is bloedje heet vandaag Meteen naar het strand!

Late reactie, maar bedankt! :D
Vanavond helaas alweer m´n laatste nachtje in Ibiza :(
Maar het was in ieder geval een geweldige vakantie, en ik kom zeker (en hopenlijk gauw!!) weer eens terug naar dit prachtige eiland :)
Waarschuw beheerder
Thnx voor de reacties, ben erg benieuwd! Heb er zin an :D
Waarschuw beheerder
Lekkere plaat inderdaad!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van -RiRi op dinsdag 3 juli 2012 om 21:04:
Late reactie, maar bedankt!

Je had ongetwijfeld leukere dinden te doen dan op Partyflock dit topic lezen!
Goed om te horen dat het leuk was!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Monno op zaterdag 23 juni 2012 om 16:36:
ja natuurlijk is het zwembad van mijn hotel gratis ik zit in een jongerenhostelletje van gogo... alleen is het zwembad aan de kleine kant

Ook Central Park toevallig? :)

Waarschuw beheerder
Blutz² thanks voor de tip.

Ik zag nog wat anders bij jou staan ik citeer:Gastenlijst iemand voor Space of Amnesia vanavond?
Gratis drankje naar keuze bij Aura pm me.

Kan je voor elke club iemand op de gastenlijst laten zetten ?
Donderdag 12 juli Pacha & Mandag 16 juli Privilege & Dinsdag 17 juli Space bijv ?

Waarschuw beheerder
LOL...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 juli 2012 om 18:19:
Kan je voor elke club iemand op de gastenlijst laten zetten ?

iemand ja...
Waarschuw beheerder
Waar kan je het beste zitten in ibiza?

ben van plan om een vlucht via ryanait te boeken..

Iemand nog suggesties voor mooie hotels?

Graag niet teveel rumoer. Beetje rustig, maar wel aan strand en overal dichtbij :D
Waarschuw beheerder
Hoe dichterbij alles, des te rumoeriger...
Waar je wilt zitten hangt er van af wat je van plan bent te gaan doen op Ibiza.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Italo Ferrero op woensdag 4 juli 2012 om 22:38:
Iemand nog suggesties voor mooie hotels?

wij zaten in Palladium Palace dit jaar, is goed bevallen. Volgens mij komt dit best redelijk dicht in de buurt van hetgeen je zoekt. Het ligt wel op loopafstand van b.v. Space maar tegelijkertijd op een plek waar niemand komt die er niets te zoeken heeft, je hebt hier dan ook totaal geen last van herrie. Een mooi strand ligt ook om de hoek.