Partyflock

Forumonderwerp · 1122678
1 volger · 5216x bekeken
Waarschuw beheerder
-2
Woedende Feyenoord-hooligans hebben zojuist geprobeerd om het bestuur en de directie van de club te belagen. De politie moest een pistool trekken om de menigte te kalmeren, er is niet geschoten.

Een paar honderd herrieschoppers dreigden het Maasgebouw te bestormen. Ze wilden de roltrap naar boven nemen om de beleidsbepalers van Feyenoord een lesje te leren. Ze hadden vuurwerk en fakkels bij zich en riepen om het hoofd van algemeen directeur Eric
Gudde.

Om 20:45 is in de Kuip de competitiewedstrijd tegen De Graafschap begonnen. De bestorming van het Maasgebouw vond een half uur voor het begin van de wedstrijd plaats

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/09/rellen_bij_de_kuip.html
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2011 om 16:26:
Dus als een voetbalgroep slecht presteert en dit via praten niet opgelost word is het maar normaal dat je zo gaat rellen?

Het gaat over het financiële aspect. Als jij als leidinggevende van een bedrijf het voor elkaar krijgt om in een paar jaar tijd een schuld op te bouwen van 40 miljoen euro, zou het niet gek zijn als je er uit gekickt wordt? Maar zij kunnen blijven zitten en blijven er een puinhoop van maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2011 om 17:43:
Die supporters ja, die zich zo gedragen

Als ik met jouw vriendin vogel, dan verdoem je mij toch ook?

Dat is hetzelfde als dat er wanbeleid gevoerd wordt binnen jouw club..
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op zondag 18 september 2011 om 12:29:
leg uit?

Er staat altijd minimaal voor een halve ton me bij de kuip. Die worden bewust niet in het zicht opgesteld, want dit zou een rode lap voor een dolle stier zijn. Men was op de hoogte van de protestactie, men was op de hoogte van eventuele agressiviteit. Hoezo is het dan nodig om wapens te trekken? Laat duidelijk zien dat ze de situatie totaal niet onder controle hadden.

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2011 om 16:26:
Dus als een voetbalgroep slecht presteert en dit via praten niet opgelost word is het maar normaal dat je zo gaat rellen? Wat mij betreft mogen dit soort figuren direct opgepakt worden, zonder coulantie.

Jij bent duidelijk iemand zonder enig verstand van zaken en die puur afgaat op berichten in de media, pootje. :facepalm:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
:roflol: De schapen zijn zich aan het organiseren. Net als je denkt dat het niet droever kan, moet je dit eens lezen. Die reacties ook :lol: 800 man die vol lof over de huidige gang van zaken zijn. Zouden Gudde en zijn medewerkers nu druk aan het 'werk' zijn om deze petitie een succes te maken?

http://www.petities24.com/steunenfeyenoord

Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van Tumult op zondag 18 september 2011 om 20:36:
Laat duidelijk zien dat ze de situatie totaal niet onder controle hadden.

8)

Ik liep gisteren toevallig ook mee (was met een biertje naar Varkenoord gelokt 8) ). Vielen ons gisteren al een paar zaken op die, nu ik de effecten en het 'gespin' in de media zie, wel erg toevallig zijn. Ik zou bijna een alu hoedje vouwen 8)

Ik vermoed dat ze het 'gecontroleerd' los hebben laten gaan... Waar ze afgelopen 2 jaar bij elke slechte wedstrijd, bij elk kleinste signaal met 4 busjes en volle slagorde voor het Maasgebouw stonden, daar stonden ze nu om de hoek, en zeker klaar voor actie. Het komt zowel Gudde als Aboutaleb bijzonder goed uit dat er weer eens wat 'groots' gebeurd... Ze weten dat er met zulke demonstraties altijd malloten meelopen die over de grens gaan, met 3 busjes voor de deur gebeurt er helemaal niets...

Nu kan Gudde mooi die duizenden (misschien wel 10.000, niet in de mars, maar die wel achter de kritiek staan) kritische supporters wegzetten als tuig en hoeft hij niet in te gaan op de boodschap (de boodschappers zijn rellende mongolen, dus de boodschap kan niks wezen) en Aboutaleb kan zijn miljoenen kostende oorlog tegen het Feyenoordtuig rechtvaardigen, nadat hij wat tegengas had gekregen over onnodig hard optreden en dat geintje van het fototeam.

Mooiste was nog dat de glaszetter binnen een kwartier ter plekke was met 2 wagens, moet jij eens proberen een glaszetter te bellen op zaterdagavond 8)

Aluhoedje...

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Donn045 op zondag 18 september 2011 om 20:32:
Als ik met jouw vriendin vogel, dan verdoem je mij toch ook?

Geweeeeeldige vergelijking....

Uitspraak van Tumult op zondag 18 september 2011 om 20:36:
Jij bent duidelijk iemand zonder enig verstand van zaken en die puur afgaat op berichten in de media, pootje. :facepalm:

In de media?! Dus je zegt nu dat dit absoluut niet is gebeurt en de beelden hierin waanzin zijn? Dat al die goedaardige supporters zich altijd formidabel gedragen en alles tot nu toe pure leugens waren? :facepalm:

"Pootje" Is dat een typische supporter kreet?

Laat het maar naar de klote lopen, ik geef geen fuck jwtok :honger:
Waarschuw beheerder
Hoezo niet Tata?
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2011 om 21:11:
Geweeeeeldige vergelijking....

Jouw vriendin is jouw liefde, jouw club is ook jouw liefde en daar mag niemand aankomen. ;)
Waarschuw beheerder
-3
Laat het maar naar de klote lopen, ik geef geen fuck jwtok

tief lekker op met je geouwehoer dan
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van lindaaatje op zondag 18 september 2011 om 21:13:
Hoezo niet Tata?

Omdat bij het volgende meetpunt volgens het plan van aanpak het bedrijfsresultaat positief moet zijn... nu denk ik dat dat zowiezo wel gehaald wordt boekjaar 2011/2012, mocht dat niet zo zijn zullen de VvF ongetwijfeld het verschil bijleggen... anders zijn ze ca. 16 miljoen kwijt nu ze de (opeisbare) schulden omgezet hebben naar aandelen.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2011 om 17:38:
het doel heiligt de middelen

Waarschuw beheerder
+1-3
donateur
is er nog gestoken ?

Waarschuw beheerder
-1
Gelukkig spreekt waterreus zijn waardering uit voor de veroordeling van Koeman!

Ik hoop dat Koeman nu beter kan slapen vannacht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2011 om 21:08:
Ik liep gisteren toevallig ook mee (was met een biertje naar Varkenoord gelokt ). Vielen ons gisteren al een paar zaken op die, nu ik de effecten en het 'gespin' in de media zie, wel erg toevallig zijn. Ik zou bijna een alu hoedje vouwen

Ik vermoed dat ze het 'gecontroleerd' los hebben laten gaan... Waar ze afgelopen 2 jaar bij elke slechte wedstrijd, bij elk kleinste signaal met 4 busjes en volle slagorde voor het Maasgebouw stonden, daar stonden ze nu om de hoek, en zeker klaar voor actie. Het komt zowel Gudde als Aboutaleb bijzonder goed uit dat er weer eens wat 'groots' gebeurd... Ze weten dat er met zulke demonstraties altijd malloten meelopen die over de grens gaan, met 3 busjes voor de deur gebeurt er helemaal niets...

Nu kan Gudde mooi die duizenden (misschien wel 10.000, niet in de mars, maar die wel achter de kritiek staan) kritische supporters wegzetten als tuig en hoeft hij niet in te gaan op de boodschap (de boodschappers zijn rellende mongolen, dus de boodschap kan niks wezen) en Aboutaleb kan zijn miljoenen kostende oorlog tegen het Feyenoordtuig rechtvaardigen, nadat hij wat tegengas had gekregen over onnodig hard optreden en dat geintje van het fototeam.

Mooiste was nog dat de glaszetter binnen een kwartier ter plekke was met 2 wagens, moet jij eens proberen een glaszetter te bellen op zaterdagavond

[img width=640 height=570 cacheid=0011e3b2002f754e0bab92f01a02c86e67]http://api.ning.com/files/G834pRjVCIGBkO2PDPQ1ymsC0kAAMXC3-ygoi9Ota*rEZlaP5z93dOHQvxUEcf4-ps0n7SPCMHDIa-qKvz18jezHW-DUad5O/911InsideJob1.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
8) Ik zei toch alu hoedje op. Maar het komt Gudde en Aboutaleb wel bijzonder goed uit én ze hadden het bijzonder makkelijk kunnen voorkomen (door simpel te doen wat ze al zo vaak gedaan hebben: paar busjes voor de deur, me in slagorde en iedereen masseren die er niet als een bobo uitziet 8) ). Nu worden die 2 gesneuvelde ruitjes (meer was het ook weer niet, net of Gudde en de bobo's ook maar 1 seconde echt gevaar hebben gelopen) zo opgeblazen, dat heel het 'werk' van de kritische supportersgroeperingen weer voor niets is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Donn045 op zondag 18 september 2011 om 21:18:
Jouw vriendin is jouw liefde, jouw club is ook jouw liefde en daar mag niemand aankomen. ;)

Ze is niet mijn eigendom, en je club idem...
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2011 om 17:35:
Psychiatryczny Parweniusz'999 BWAHA

Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2011 om 17:20:
een mongool

Laat hem maar naar de klote lopen

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2011 om 22:31:
én ze hadden het bijzonder makkelijk kunnen voorkomen (door simpel te doen wat ze al zo vaak gedaan hebben: paar busjes voor de deur, me in slagorde en iedereen masseren die er niet als een bobo uitziet 8) ).

Misschien hebben ze het vorige protest met de doodskist als voorbeeld genomen he, toen stond er ook geen ME en stond men ook voor de ingang.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 18 september 2011 om 23:27:
Misschien hebben ze het vorige protest met de doodskist als voorbeeld genomen he, toen stond er ook geen ME en stond men ook voor de ingang.

Ja, dat zei die korpschef ook. In ieder geval is heel de bodem onder het jarenlange protest weggeslagen nu... Een paar potjes winnen en nu dit geintje en de positie van Gudde is nu veel sterker dan een paar weken terug.

Waarschuw beheerder
-1
Beetje beleving is wel ok

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2011 om 23:54:

:D
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2011 om 23:17:
Ze is niet mijn eigendom, en je club idem...

Je betaald genoeg voor je wijf toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2011 om 23:45:
Een paar potjes winnen en nu dit geintje en de positie van Gudde is nu veel sterker dan een paar weken terug.

gudde leeft feyenoord beeft
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op zondag 18 september 2011 om 21:21:
mocht dat niet zo zijn zullen de VvF ongetwijfeld het verschil bijleggen... anders zijn ze ca. 16 miljoen kwijt nu ze de (opeisbare) schulden omgezet hebben naar aandelen.

Misschien, maar is natuurlijk geen oplossing. Aan het beleid en allerlei vage constructies verandert dat niets, ben je binnen de kortste tijden weer zover. Alleen dan met nog grotere schulden. VvF hebben erg geholpen, maar willen er uiteindelijk ook gewoon aan verdienen natuurlijk.

En grootste financiele problemen zijn alleen nog maar indicaties van, zullen binnenkort nog wel meer dingen naar buiten komen.
Maar ondertussen zegt Gudde dat het goed gaat en er zijn dan blijkbaar ook nog genoeg supporters die dat geloven :frusty:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op maandag 19 september 2011 om 09:10:
Misschien, maar is natuurlijk geen oplossing. Aan het beleid en allerlei vage constructies verandert dat niets, ben je binnen de kortste tijden weer zover. Alleen dan met nog grotere schulden. VvF willen er ook gewoon aan verdienen natuurlijk.

dat is in utrecht ook man... ze vullen het ene gat met het andere en aan het einde is die schuld weer hoger .. echt ongelofelijk hoe ze toch voor elkaar krijgen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2011 om 23:54:

zonder getrokken pistool geen spanning toch
Uitspraak van lindaaatje op maandag 19 september 2011 om 09:10:
Misschien, maar is natuurlijk geen oplossing

Om het bestuur er nu per direct uit te trappen is ook geen oplossing. Dan wordt de chaos pas echt compleet, geen overdracht van complexe materie... nieuwe mensen die zich in de meest vage constructies en financiële zooi in moeten lezen, gaat niet goed komen. Laat iedereen lekker tot einde jaar zitten, zwarte cijfers worden toch wel gehaald. Plan van aanpak af laten ronden en dan tijd voor nieuwe mensen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2011 om 23:45:
de positie van Gudde is nu veel sterker dan een paar weken terug

'Het is de smerige kant van het voetbal' om Mourinho maar te citeren.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 18 september 2011 om 17:38:
het doel heiligt de middelen

Uitspraak van lindaaatje op maandag 19 september 2011 om 09:45:
Denk je? Ik wacht angstig het komende jaarverslag af.

Komende verslag is 2010/2011.. dat is nog verliesgevend (zoals voorspeld). Maar het gaat om het jaarverslag daarna, daar worden ook de transfers van Fer en Wijnaldum in gestopt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op maandag 19 september 2011 om 10:34:
Komende verslag is 2010/2011.. dat is nog verliesgevend (zoals voorspeld). Maar het gaat om het jaarverslag daarna, daar worden ook de transfers van Fer en Wijnaldum in gestopt.

ik lees overal dat transfergelden geen invloed hebben op het wel of niet behouden van de licentie...

Waarschuw beheerder
Dachten jullie echt dat feyenoord geen licentie zou krijgen of dat een voetbalclub van de grote van feyenoord ooit zou omvallen? :D
Waarschuw beheerder
waarom zouden ze voor ons een uitzondering maken dan?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fox Raving op maandag 19 september 2011 om 11:38:
waarom zouden ze voor ons een uitzondering maken dan?

Denk eens even na man!

Waarschuw beheerder
de post voegt niets toe...
Waarschuw beheerder
Gaat erom dat het al zover heeft moeten komen.

Paar jaren flink saneren is het probleem niet, als er daarna maar weer een financieel gezonde organisatie staat. Dat gaat zo nooit gebeuren.

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2011 om 11:31:
of dat een voetbalclub van de grote van feyenoord ooit zou omvallen

We waren zonder VvF vorig jaar november al failliet geweest he.
Wedden dat het kan.

Waarschuw beheerder
Jan de Hoop hyves poll :respect:

Wedstrijden van Feyenoord moeten verboden worden, tot de problemen met hooligans zijn opgelost

Ja
66.6%
2008 stemmen

Nee
33.4%
1006 stemmen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hehe, fuck. Abou al gezegd dat verbieden geen optie is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van " Tbs'r op verlof " op maandag 19 september 2011 om 11:46:
barca, real, man Utd enz enz enz

sinds wanneer worden die getoetst door de knvb?

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2011 om 11:41:
Denk eens even na man!

geen zin in, dus vraag ik het aan jou

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 september 2011 om 11:52:
tot de problemen met hooligans zijn opgelost

Ook wel mooi. Bepaal maar eens wanneer die opgelost zijn dan 8). Daar zijn ze al 30 jaar mee bezig. Voorlopig dus geen Feyenoord 8)

Waarschuw beheerder
+1
Ook altijd mooi als gasten van 45 zeggen dat je tegenwoordig niet meer normaal naar het voetbal kan en als je ze dan vraagt of ze dat vroeger wel konden dat ze zeggen van wel :D
In de jaren 80 en 90 was het 10x erger wat er gebeurde, er gebeurd nu geen mallemoer man.

Uitspraak van lindaaatje op maandag 19 september 2011 om 11:46:
We waren zonder VvF vorig jaar november al failliet geweest he.
Wedden dat het kan.

Ik denk van niet, zelfs Veendam bestaat nog joh, die gasten zijn al 10x failliet geweest en hebben 0,0 draagkracht onder de samenleving
Uitspraak van Fox Raving op maandag 19 september 2011 om 11:27:
ik lees overal dat transfergelden geen invloed hebben op het wel of niet behouden van de licentie...

Juist wel... netto-resultaat is het belangrijkste onderdeel. Er wordt inderdaad ook gekeken naar het bedrijfsresultaat uit gewone bedrijfsvoering (is zonder transfers) en zo zijn er nog wel meer onderdelen waar naar gekeken wordt. Maar resultaat uit gewone bedrijfsvoering is naar verwachting dan ook positief en zo niet zal het verschil (wat nooit groot kan zijn) ongetwijfeld bijgelegd worden door de VvF anders zijn ze hun 16 miljoen echt kwijt.
Waarschuw beheerder
-1
is er nog met patat gegooid?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tatatapatatatatatatetetetatatatatabanya op maandag 19 september 2011 om 12:19:

kan de VvF het bedrijfsresultaat beinvloeden met een lening cq gift?
persoonlijk vind ik het bedrijfsresultaat toch een belangrijk gegeven, want als er wederom negatieve cijfers geboekt worden zit er gewoon niet genoeg progressie in..

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van FUGEDABODIT op zondag 18 september 2011 om 18:52:
rare mensen daar gaat al jaren slecht en dan word er niks gedaan en nu ze lekker draaien gaan ze maasgebouw bestormen .Rare timing

domme kakkies
Waarschuw beheerder
Aslof het gaat om de sportieve prestaties?!
Uitspraak van Fox Raving op maandag 19 september 2011 om 12:34:
kan de VvF het bedrijfsresultaat beinvloeden met een lening cq gift?

Jup dat kan... heeft ASR vorig jaar ook gedaan met een eenmalige toelage van 2,5 miljoen.

Uitspraak van Fox Raving op maandag 19 september 2011 om 12:34:
persoonlijk vind ik het bedrijfsresultaat toch een belangrijk gegeven, want als er wederom negatieve cijfers geboekt worden zit er gewoon niet genoeg progressie in..

Eensch, maar heb zo het idee dat dat wel goed komt. :o Zie tenminste geen gekke dingen meer gebeuren zoals 2/3 jaar geleden, er is veel gesaneerd en er zitten veel succesvolle zakenmensen nu met geld in Feyenoord wat ze kwijt zijn als het omvalt. Die grijpen echt wel in als het fout dreigt te gaan.