Partyflock

Forumonderwerp · 1121063
1 volger · 2636x bekeken
Waarschuw beheerder
-1
Ik, mn vriend en nog een paar andere vrienden gaan soms in het weekend verlaten gebouwen en dat soort dingen af om een beetje te filmen en te kijken of het nou echt waar is dat het op sommige locaties spookt... Tot nu toe hebben we nog weinig meegemaakt, maar toch wel een aantal vreemde dingen gehoord en gezien.

Nou vraag ik me af of er meer mensen zijn die dit soort dingen doen, en of er mensen zijn die ooit een vreemde ervaring hebben gehad.. Let me know!

Oh en als je trouwens ook nog een goeie tip hebt voor een verlaten pand o.i.d. mag alles en overal zijn, mag je me dit ook altijd laten weten!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: MissBehaviour :bounce: op vrijdag 19 augustus 2011 om 19:23:
zoals ik al zei... pfff... we lokken niks uit, we lopen meerendeels alleen een beetje op verboden terrein rond... even wat beter lezen en dan pas spreken ;)

Zelfs met dat alleen kun je al dingen uitlokken (Y)
Beter in verdiepen en dan pas doen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ChannA op vrijdag 19 augustus 2011 om 19:27:
Zelfs met dat alleen kun je al dingen uitlokken

De locaties die wij afgaan zijn al tientallen urbex groepen doorheen gegaan met camera's en al, wij zijn dus echt niet de enige die deze plekken opzoeken.

Als het je niet intreseerd of je komt alleen om de boel af te kraken, ga dan ergens anders kijken wat je wel intereseerd of ook jij moet misschien een eindje gaan fietsen.
Waarschuw beheerder
Denk je dat dit onderwerp mij niet interesseert? ;)
Ik zeg alleen dat het heel gevaarlijk kan zijn en als je er geen verstand van hebt, je er niet diep in moet gaan. Verder moet je het helemaal zelf weten als je door een pand heen wilt lopen ;)

Waarschuw beheerder
bitchfight :cheer:
Uitspraak van :bounce: MissBehaviour :bounce: op vrijdag 19 augustus 2011 om 19:25:
nou heb ondertussen alweer aardig wat adresjes verzameld om de komende weken weer even zoet mee te zijn maar ben altijd in voor een goede en nieuwe locatie! dus we blijven gewoon bezig he..

houdt je van de straat dit dat....spanning en sensatie zus zo :yeS:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 augustus 2011 om 20:08:
houdt je van de straat dit dat....spanning en sensatie zus zo

Das zekers waar! :jaja: Beter dan een potje hang-groep-ouderen :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: MissBehaviour :bounce: op vrijdag 19 augustus 2011 om 20:10:
Beter dan een potje hang-groep-ouderen

whe dat komt over een jaartje of 50 jwt ouwe lullen brigade :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: MissBehaviour :bounce: op donderdag 18 augustus 2011 om 21:51:
de psychiatrische inrichting te Santpoort

Ben ik ook geweest, is hier in de buurt. Vriend van mij woonde daar antikraak, zijn s,avonds naarboven gegaan en door de galerijen gelopen...voelde niet echt goed daar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Onitsuka op vrijdag 19 augustus 2011 om 22:25:
Ben ik ook geweest, is hier in de buurt. Vriend van mij woonde daar antikraak, zijn s,avonds naarboven gegaan en door de galerijen gelopen...voelde niet echt goed daar

Ja ik last net een stuk ergens dat de krakers er inmiddels weer uit zouden zijn...? Toen ik er was voelde het alsof we vanuit iedere hoek bekeken werden. Heb je daar nog dingen meegemaakt dan?
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
je hebt diverse tv programma's zoals GHI [ ghost hunters international ] en daarbij leggen ze alle waarnemingen heel mooi uit adhv bodemgesteldheid, nabeiheden van communicatiemasten enz....dingen die dus de oorzaak zijn van sightings enzo....:) [ natuurlijk of menselijke oorzaken dus ]
Waarschuw beheerder
Ik heb vroeger in de regio Amsterdam vaak met een hele groep geesten opgeroepen met zo'n bord en zo'n steen.....
Ik was altijd zéér sceptisch, helemaal na een eerder voorval, een bolbliksem die in mijn huis huishield en net zo snel verdween als kwam, dit terwijl de buren zwoéren dat de duivel ressurect was :facepalm:
Anyway, wij zitten aan het water ergens in een groot bos, beetje vaag te doen met zon bord en véél alcohol, tot er inene dus wél iets uit het niets boven ons kwam 'zweven'....het deed mij aan een 'klein sillhouet' denken met een soort van lichtkrans [ héééél fel ] eromheen.....meer kon ik er niet van maken.....
1 iemand van onze groep is zo erg geschrokken dat ie in paniek weggereden is en een eenzijdig ongeval heeft gehad [ boom ]....
Er zal vast wel wat meer zijn, iets wat niet zo dagelijks is, maar er zeker wel is.....er is nog zoveel dat wij niet weten...;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op vrijdag 19 augustus 2011 om 23:25:
een bolbliksem die in mijn huis huishield

euhhh weet niet of ik dit helemaal snap?

tot er inene dus wél iets uit het niets boven ons kwam 'zweven'....het deed mij aan een 'klein sillhouet' denken met een soort van lichtkrans

bizar verhaal wel :) weet niet, maar zo'n bord vind ik echt helemaal niks.. Zo kun je met alles van de andere wereld contact leggen zeg maar... goed of kwaad...

een eenzijdig ongeval heeft gehad

hoop dat ie ok is!

maar er zeker wel is.....er is nog zoveel dat wij niet weten...

helemaal mee eens!

Waarschuw beheerder
waarom zijn de eerste paar replies weggehaald? :s admintaliban hier.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 augustus 2011 om 01:26:
admintaliban

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: MissBehaviour :bounce: op zaterdag 20 augustus 2011 om 00:49:
weet niet, maar zo'n bord vind ik echt helemaal niks.. Zo kun je met alles van de andere wereld contact leggen zeg maar... goed of kwaad...

[buiten de doos]
Klinkt in de geest van internet.
[/buiten de doos]

Maar je wilt dus halverwege zeg maar. Doet me denken aan de lyrics van System of a Down - Aerials

Life is a waterfall,
we drink from the river,
then we turn around and put up our walls.

Klinkt mss een beetje vaag allemaal - wat daarbij wel weer past, gezien het onderwerp ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 20 augustus 2011 om 01:33:
je wilt dus halverwege zeg maar

Daar zat ik nou de hele tijd naar te zoeken, naar die omschrijving dus (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: MissBehaviour :bounce: op zaterdag 20 augustus 2011 om 00:49:
euhhh weet niet of ik dit helemaal snap?

Bolbliksem....een bliksembol die in een seconde of 10 door de dichte!!!! terrasdeur naar binnenkwam, en door het dichte!!!! raam weer pleitte ging?
Het is dat er een schroeiplek op de houten vloer te zien was, en dat de tv er mee uitscheet [ ? :/ ] anders had ik het ook niet geloofd, maar bolbliksem komen bij élke onweersbui voor als de bliksem de grond raakt....en in ons geval ging ie dwars door de woonkamer heen :s

Waarschuw beheerder
eyz mensen welke drugs gebruiken jullie? wil die shit ook wel eens proberen :yes:

Waarschuw beheerder
[img width=1024 height=512 cacheid=0011dd14002f6d6f882fad061a02c74729]http://4.bp.blogspot.com/-s78u-rpVFDw/TZzyZFAchPI/AAAAAAAAAFo/P6-iczyqIqA/s1600/Insidious+gas+mask.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 augustus 2011 om 12:01:
welke drugs gebruiken jullie

Af en toe een lekkere :smoke:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zaterdag 20 augustus 2011 om 11:55:
Bolbliksem....een bliksembol die in een seconde of 10 door de dichte!!!! terrasdeur naar binnenkwam, en door het dichte!!!! raam weer pleitte ging?
Het is dat er een schroeiplek op de houten vloer te zien was, en dat de tv er mee uitscheet [ ? :/ ] anders had ik het ook niet geloofd, maar bolbliksem komen bij élke onweersbui voor als de bliksem de grond raakt....en in ons geval ging ie dwars door de woonkamer heen :s

Leipe shit :d

Waarschuw beheerder
een bliksembol die in een seconde of 10 door de dichte!!!! terrasdeur naar binnenkwam, en door het dichte!!!! raam weer pleitte ging?

Dus deur en raam bleven intact :O ? Of waren die ook naar de kloten ?
Waarschuw beheerder
Owhh, verkeerde topic :rot:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het is dat er een schroeiplek op de houten vloer te zien was, en dat de tv er mee uitscheet [ ? ] anders had ik het ook niet geloofd, maar bolbliksem komen bij élke onweersbui voor als de bliksem de grond raakt....en in ons geval ging ie dwars door de woonkamer heen

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 20 augustus 2011 om 13:28:
Leipe shit

zeker leipe shit :vaag:

vanavond weereens bij het Provinciale ZH kijken :woop:

Waarschuw beheerder
have fun jwt :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: MissBehaviour :bounce: op zaterdag 20 augustus 2011 om 17:02:
vanavond weereens bij het Provinciale ZH kijken

Je bent toch niet van plan om brokken te gaan maken :O ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: MissBehaviour :bounce: op zaterdag 20 augustus 2011 om 20:08:
nooit:)

En dat icm je forumfoto, believe you (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 21 augustus 2011 om 02:22:
En dat icm je forumfoto, believe you

euhh... wat heeft dat er nouweer mee te maken dan??

Uitspraak van :bounce: MissBehaviour :bounce: op zaterdag 20 augustus 2011 om 17:02:
vanavond weereens bij het Provinciale ZH kijken

Was weer een zeer geslaagde nacht :) Krakers indd verdwenen en dankzij hun erg makklijk binnen gekomen via een gesloopt luikje!

Wat een groot gebouw zeg, amazing! We zijn dit keer dus echt dik een uur zoet geweest, door de gangen gelopen... Kamertjes bekeken, erg vet! Zou binnekort nog graag eens terug willen gaan!

Erg mooi!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: MissBehaviour :bounce: op zondag 21 augustus 2011 om 12:58:
euhh... wat heeft dat er nouweer mee te maken dan??

Nou, je ziet er niet alleen mooi uit, je maakt ook 'n betrouwbare en doortastende indruk (op die foto)(Y)

Uitspraak van :bounce: MissBehaviour :bounce: op zondag 21 augustus 2011 om 12:58:
Was weer een zeer geslaagde nacht :)

:lol: zie je wel ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op zondag 21 augustus 2011 om 13:35:
Nou, je ziet er niet alleen mooi uit, je maakt ook 'n betrouwbare en doortastende indruk (op die foto)

Nou dankjewel dan :lol:

Uitspraak van inactief op zondag 21 augustus 2011 om 13:35:
zie je wel

:jaja:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: MissBehaviour :bounce: op donderdag 18 augustus 2011 om 21:33:
Nou vraag ik me af of er meer mensen zijn die dit soort dingen doen, en of er mensen zijn die ooit een vreemde ervaring hebben gehad.. Let me know!

ik heb t niet gefilmd of geluidsopnames van maar heb vaak genoeg dingen meegemaakt die erop duiden dat er spoken wel bestaan ja...

iedereen mag lekker geloven wat hij of zij wil, ik ben er heilig van overtuigd dat er iets is :yes:

Waarschuw beheerder
Spokeng

[img width=400 height=328 cacheid=0011dd5b002f6dc765fe664f1a02c751e5]http://www.martinfrost.ws/htmlfiles/kkk_cross2.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 21 augustus 2011 om 19:45:
ik ben er heilig van overtuigd dat er iets is

me2, al genoeg meegemaakt op dat gebied.

alleen vind ik het woord ''spoken'' beetje verkeerd.

ik vind het meer energie.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2011 om 13:22:
ik vind het meer energie

ach je weet wat ermee word bedoeld, en het zou sowiezo een beetje raar staan als ik dit topic "energie bestaat"? had genoemd toch? Er zijn immers meerdere benoemingen mogelijk...

Waarschuw beheerder
Zou binnekort nog graag eens terug willen gaan!

zo mooi was het? :o
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2011 om 13:40:
zo mooi was het?

ja dat zeker ook, was er al een keer geweest trouwens... maar indd het is gewoon erg mooi!

Waarschuw beheerder
-1
wat doe je er precies dan? gewoon een beetje ronddwalen of wat :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2011 om 13:51:
gewoon een beetje ronddwalen of wat

:jaja:

klinkt je misschien een beetje raar in de oren maar verlaten plekken trekken mij gewoon :) vooral de plaatsen met een prachtig ouderwetse architectuur!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: MissBehaviour :bounce: op maandag 22 augustus 2011 om 14:19:
klinkt je misschien een beetje raar in de oren maar verlaten plekken trekken mij gewoon vooral de plaatsen met een prachtig ouderwetse architectuur!

hehe opzich wel tof ja , mja moet er van houden denk :yes:
x iets anders hoor je iig niet vaak dat mensen zoiets als hobby hebben :D

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van :bounce: MissBehaviour :bounce: op maandag 22 augustus 2011 om 14:19:
maar verlaten plekken trekken mij gewoon

Het zijn wel verlaten plekken, maar ze hebben meestal 'n behoorlijk beladen verleden, dus ik denk dat daar vooral de spanning voor jou ligt ?
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2011 om 14:21:
hehe opzich wel tof ja , mja moet er van houden denk

je moet het gewoon eens proberen, ik dacht eerst ook van ja... tis zo doelloos.. maar eenmaal gedaan, en je wilt het volgende weekend het liefste weer een nieuwe plek gaan bekijken!

Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2011 om 14:21:
iets anders hoor je iig niet vaak dat mensen zoiets als hobby hebben

en ik dacht eerst ook van wie doet er nou zoiets, dus ik een beetje googlen... kom ik berichten tegen van al jareeeeen terug dat mensen aan het "urban exploren" geslagen zijn. Wat dus eigenlijk precies op hetzelfde neerkomt als wat wij doen, alleen zijn wij tot nu toe alleen nog maar snachts geweest. Maar wij zijn dus lang niet de enige met deze grote interesse :)

Uitspraak van inactief op maandag 22 augustus 2011 om 14:24:
maar ze hebben meestal 'n behoorlijk beladen verleden, dus ik denk dat daar vooral de spanning voor jou ligt

combinatie van: historie, architectuur, en de spanning wat betreft betreding van verboden plaatsen :) het is gewoon kicken!!

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van :bounce: MissBehaviour :bounce: op maandag 22 augustus 2011 om 19:19:
je moet het gewoon eens proberen, ik dacht eerst ook van ja... tis zo doelloos.. maar eenmaal gedaan, en je wilt het volgende weekend het liefste weer een nieuwe plek gaan bekijken!

soort verslaving ja?
Uitspraak van :bounce: MissBehaviour :bounce: op maandag 22 augustus 2011 om 19:19:
en ik dacht eerst ook van wie doet er nou zoiets, dus ik een beetje googlen... kom ik berichten tegen van al jareeeeen terug dat mensen aan het "urban exploren" geslagen zijn. Wat dus eigenlijk precies op hetzelfde neerkomt als wat wij doen, alleen zijn wij tot nu toe alleen nog maar snachts geweest. Maar wij zijn dus lang niet de enige met deze grote interesse

dat zal wel idd ook al hoor je er bijna nooit iets over zoiets ...mja moet je ook niet té bekend maken natuurlijk :no:
Waarschuw beheerder
-1
Spoken bestaan echt.

Er staan er genoeg in PF
Waarschuw beheerder
Haha ben toch nog even vet op de foto gezet door onze fotografe Senna, Provinciaal ZH:

[img width=720 height=540]http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/296195_165461926863539_100001991997020_423044_1277150_n.jpg[/img]

Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2011 om 21:47:
soort verslaving ja?

:jaja: duidelijk :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 22 augustus 2011 om 21:47:
mja moet je ook niet té bekend maken natuurlijk

ach wie komt er nou op de Flock :P Nee joh grappie he :D