Partyflock

Forumonderwerp · 1120935
Bij hoeveel pillen word je gepakt en als je word gepakt wat is de straf die je kan krijgen??

Uitspraak van Noize Syndrome op maandag 29 augustus 2011 om 19:15:
haha ik stop het altijd in me portemonee en ben nog nooit gepakt :P

verstandig om dat hier nog even te melden! (Y) Weten we dat we daar voortaan ook moeten kijken! ;)

Uitspraak van Twan O. op maandag 29 augustus 2011 om 18:36:
dat betwijfel ik aangezien da ding niet eens ging blaffen toen ik voorbij kwam

Een drugshond blaft ook niet als je voorbij loopt. Een surveillance hond wel.
Uitspraak van actief op maandag 29 augustus 2011 om 21:25:

Ik blaf altijd terug,
Uitspraak van actief op maandag 29 augustus 2011 om 21:25:

ok maar die hond merkte niks :S
Die controles vallen me erg mee.. Het is maar hoe je er zelf tegenover staat.

Heb je wat bij je dan weet je dit natuurlijk van jezelf en loop je een controle/drugs hond al heel anders tegemoet.

Dancevalley, sensation, sundance, zelfs de meeste discotheken enz enz. Vallen allemaal reuze mee wanneer je niet met 100 tikkels gaat lopen.
Uitspraak van PietPiraat op donderdag 18 augustus 2011 om 15:35:
Als het fouilleren net zo gaat als bij The Qontinent dan is het zoals sjeep zegt een lachtertje...:)

DIT.
Ik had alles in mn zakken van spullen etc, en ze tikten 2 x op mn been en broekzak en ik mocht elke keer doorlopen, wtf.
Uitspraak van MaikFR1908 op zondag 4 september 2011 om 20:36:
DIT.
Ik had alles in mn zakken van spullen etc, en ze tikten 2 x op mn been en broekzak en ik mocht elke keer doorlopen, wtf.

Ja inderdaad, al was ik daar niet rouwig om ;) Dit was op Mysteryland dit jaar wel even anders, werd er zo grondig gefouilleerd, ze controleerden zelfs of mijn telefoon geen dummy was!
Uitspraak van PietPiraat op zondag 4 september 2011 om 21:08:
Ja inderdaad, al was ik daar niet rouwig om ;) Dit was op Mysteryland dit jaar wel even anders, werd er zo grondig gefouilleerd, ze controleerden zelfs of mijn telefoon geen dummy was!

Haha, vervelend is anders, maar in principe had iedere debiel een pistool of wat dan ook kunnen verstoppen zonder dat iets gemerkt was of messen ofzo, toch niet fijn een mes in je rug als je aan het rondhobbelen ben ghehe
Uitspraak van MaikFR1908 op maandag 5 september 2011 om 14:40:
Haha, vervelend is anders, maar in principe had iedere debiel een pistool of wat dan ook kunnen verstoppen zonder dat iets gemerkt was of messen ofzo, toch niet fijn een mes in je rug als je aan het rondhobbelen ben ghehe

Met je eens, maar dat kan ook gewoon op straat, bij je voor de deur etc. ;)