Partyflock

Forumonderwerp · 1120077
14024x bekeken
Waarschuw beheerder
deze vraag is vast al eens langsgeweest, maar ik ben er wel benieuwd naar. en nog een vraag, hoe maak je een bommetje met een vloeitje? eerlijk gezegd nog niet op t forum tegengekomen haha, en voordelen/nadelen van bommetje?
thnku!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sir Vincent op vrijdag 29 juli 2011 om 18:55:
Je pakt een vloeitje, vouwt hem dubbel.
Afscheuren.
Dichtlikken tot zakje ontstaat
Pep erin
Dicht draaien

al dat vouwwerk slaat nergens op

groot vloeitje scheuren zodat een vierkant ontstaan
losse vuist van je hand maken en vloeitje er in proppen
het gat vullen met spat en dicht draaien
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2011 om 03:56:
Komt me bekend voor

Uitspraak van actief op zondag 31 juli 2011 om 06:51:
Heerlijk, even slikken en weer doorgaan.

En daarna lekker kokhalzen 8)
En hopen dattie niet terugkomt :facepalm:

Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op zondag 31 juli 2011 om 15:16:

Vloetje, beetje pep derin, dichtdraaien klaar.

Ik had een enkele keer een bommetje gedaan, de laatste keer had ik het aan een vriend van mij gevraagd oftie er 1 wilde maken bleek het dat hij het nog nooit had gedaan en er bijna een halve gram in had geflikkerd :facepalm:

Ik ben echt uren van de kaart geweest op Nightmare, en daarna er ook een beetje bij blowen en toen begreep ik helemaal nergens meer wat van %)
Waarschuw beheerder
donateur
:lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op zondag 31 juli 2011 om 17:36:
Ik had een enkele keer een bommetje gedaan, de laatste keer had ik het aan een vriend van mij gevraagd oftie er 1 wilde maken bleek het dat hij het nog nooit had gedaan en er bijna een halve gram in had geflikkerd

Ik ben echt uren van de kaart geweest op Nightmare, en daarna er ook een beetje bij blowen en toen begreep ik helemaal nergens meer wat van

respect

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Dr. Struggle :harry-uf: op zondag 31 juli 2011 om 15:16:

groot vloeitje scheuren zodat een vierkant ontstaan
losse vuist van je hand maken en vloeitje er in proppen
het gat vullen met spat en dicht draaien

of thuis al capi vullen :D goede voorbereiding is het halve werk

Uitspraak van Satanica op zondag 31 juli 2011 om 17:36:
Ik had een enkele keer een bommetje gedaan, de laatste keer had ik het aan een vriend van mij gevraagd oftie er 1 wilde maken bleek het dat hij het nog nooit had gedaan en er bijna een halve gram in had geflikkerd

Hahahaha lekker wakker Beter als te weinig toch
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Snuivé, alleen op feesten vind het echt ranzig!!
Waarschuw beheerder
vandaag 280mg cappie geprobeerd.. leuk hoor+p
Waarschuw beheerder
een aanrader,, draai geen bommetjes met vloeitjes als je zweethanden hebt :X,
Legde hem op de tong en gehele chemische smaak beland op je tong :lol: probeer hem dan nog ma eens door te slikken :P

Artiest Noizerazor
Waarschuw beheerder
slik gewoon het hele zakje door geen gesodemieter!:P
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op donderdag 4 augustus 2011 om 18:09:
een aanrader,, draai geen bommetjes met vloeitjes als je zweethanden hebt :X,

Afrader bedoel je?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die rommel brand je hele neus al weg wat al erg genoeg is laat staan wat er met maagweefsel gebeurd, ik weet t wel
alleen snuiven die troep
af en toe want speed verkracht je tanden echt hard ben k wel achter gekomen, daarom fuck speed sowieso, sorry speed boyz, speed heeft mn kiezen van binnenuit opgegeten en das nie plesant, maarja hoeft nie bij iedereen natuurljk, maar ik zeg t maar

Waarschuw beheerder
Te moet ook niet je bek spoelen met speed.

Waarschuw beheerder
+1
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2011 om 21:18:

hahahaha een mooie weer ,sterker nog ik wist dat die shit mn tanden zo hard verkrachte dat ik mn tanden 10x poetste per speed expeditie en dat was al edcht ranzig opzich, dus da zal t nie geweest zijn, maar leuk bed8 (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 15 september 2011 om 21:11:
die rommel brand je hele neus al weg wat al erg genoeg is laat staan wat er met maagweefsel gebeurd, ik weet t wel
alleen snuiven die troep
af en toe want speed verkracht je tanden echt hard ben k wel achter gekomen, daarom fuck speed sowieso, sorry speed boyz, speed heeft mn kiezen van binnenuit opgegeten en das nie plesant, maarja hoeft nie bij iedereen natuurljk, maar ik zeg t maar

Kom op zeg, valt allemaal reuze mee. Nee het is niet goed, maar weet je wel hoe zuur je maag is. Die kan echt wel ergens tegen. Voor je tanden is het ook allemaal helemaal niet zo slecht.

Dus

Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 september 2011 om 21:18:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Technoasis op vrijdag 16 september 2011 om 16:00:
Voor je tanden is het ook allemaal helemaal niet zo slecht.

nee daarom hebbe al de meth junkies geen tanden meer, uitgekookte speed, meth gaat alleen nog veel sneller maar zoals ik al zei hoeft nie bij iedereen te zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 15 september 2011 om 21:29:
10x poetste per speed

Tanden poetsen met speed bedoel je (Y)

Uitspraak van permanent verbannen op zaterdag 17 september 2011 om 01:18:
meth junkies

Dat klopt niet helemaal Technoasis en ik hebben toch ook nog tanden...;p
Waarschuw beheerder
Zozo in een vloetje ! Goed plan, ga ik ook proberen, iemand nog enig idee waar ik die vloetjes zou kunnen halen ?
Waarschuw beheerder
Na een tijdje Parachuten (Bommetje) gaat het toch wel heel slecht worden voor je maag. Maar als je het toch wilt doen, zorg ervoor dat je het vloeitje(Rizla voor shag, GEEN JOINT VLOEITJE) in een DRIEHOEK vouwt: Leg het vertikaal neer en pak de linkeronderhoek en vouw het kruislings langs de plakrand:

likken maar en knip de rest af. Nu heeft het de vorm van een minizakje Belgische frietjes. Gooi het(witte)poeder erin(niet teveel:1 of 2 mespuntjes) en twist het uiteinde. Die punt van de driehoek zorgt voor de innamesnelheid. Een kogel eindigt niet voor niets in een punt, net als een Badminton/Mortier/Kernkop etc.. Voor de snuivers: na het snuiven je pink in een glaasje water dopen en dan in je neus beide gaten middelmatig snuiven. Maakt het gevoel aangenamer en voorkomt: (Dripping) Pleasant by some, unpleasant by others....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mixen met een AAtje! killer goeie combo!;)

Waarschuw beheerder
Heeft iedereen last van zo'n waanzige kater na speed? ik heb dit bij M eigenlijk niet maar als ik speed heb gebruikt kan je me de volgende twee dagen echt opvegen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2011 om 15:37:
Heeft iedereen last van zo'n waanzige kater na speed? ik heb dit bij M eigenlijk niet maar als ik speed heb gebruikt kan je me de volgende twee dagen echt opvegen

nooit last van een kater. ik haal de nacht na speed gebruik altijd door, rond 7 uur 'sochtends piep klein bommetje of puntje erin zodat je de hele zondag nog fit bent, maar om uurtje of 22:00 gewoon goed kunt slapen. enige wat ik de dagen na speed heb is een vette huid
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2011 om 15:37:
Heeft iedereen last van zo'n waanzige kater na speed?

Nou ik voel me echt bekakt na een avondje speed. Wel jammer want het is de fijnste drug die er is IMO

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Technoasis. op maandag 26 september 2011 om 16:49:
het is de fijnste drug die er is IMO

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2011 om 16:41:
ik haal de nacht na speed gebruik altijd door

Vind ik ook vreselijk, een van de redenen waarom ik het eigenlijk zelden gebruik...

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2011 om 16:41:
ond 7 uur 'sochtends piep klein bommetje of puntje erin zodat je de hele zondag nog fit bent, maar om uurtje of 22:00 gewoon goed kunt slapen

misschien een oplossing...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2011 om 20:54:
misschien een oplossing...

moet zeggen toen ik dat nog niet deed, en probeerde te slapen. als het al uberhaupt lukte was het super kut slapen, ben je de rest van de dag zo gaar als wat.
sinds ik een keer niet kon slapen en dacht dan nog maar een bommetje pakken, en toen ging het prima. dus sindsdien gedaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2011 om 21:20:
moet zeggen toen ik dat nog niet deed, en probeerde te slapen. als het al uberhaupt lukte was het super kut slapen, ben je de rest van de dag zo gaar als wat.
sinds ik een keer niet kon slapen en dacht dan nog maar een bommetje pakken, en toen ging het prima. dus sindsdien gedaan.

Maar alleen of zonder iets te doen is plafond dienst ook saai:(

Wat kan men doen bij een plafond dienst haha?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2011 om 21:25:
Wat kan men doen bij een plafond dienst haha?

Tripmiddel drin? heb je iig nog iets leuks om te zien terwijl je naar je plafond staart :P.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [B.O.T]Deluuusiion op maandag 26 september 2011 om 22:11:
Tripmiddel drin? heb je iig nog iets leuks om te zien terwijl je naar je plafond staart :P.

Ja kijk wij hebben zowat op de plank maar anderen niet en stel nou we zijn out of resource...:P!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2011 om 22:12:
stel nou we zijn out of resource.

Nieuwe halen (Y)

Waarschuw beheerder
Mensen leren kennen die in ploegendienst werken, heb ik me al vaak zat mee vermaakt op zaterdagnacht. Hele nacht door whatsappen. Of met lotgenoten smsen/whatsappen

Waarschuw beheerder
Ervoor zorgen dat je niet alleen naar je plafond staart! Gewoon wat snuif maatjes zoeken en samen gaan kijken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 september 2011 om 22:28:
Ervoor zorgen dat je niet alleen naar je plafond staart!

Op je zij gaan liggen :lol: