niks geen onzin bij gast ga er eerst maar is verstand van krijgen voor je erover gaat lullen
Niks geen onzin?
je hebt ook anabool soorten die in pil vorm komen en daar word je ook echt F*cking groot van .
Allereerst een 'anabool' is iets wat spieropbouwend is. Eiwitten en creatine zijn b.v. ook 'anabool'
Waar jij het over hebt zijn STEROIDEN.
maar is slechter voor je lichaam omdat het eerst in je organen word verteerd en dan nog is een keer met het bloed mee word gepompt door je organen en er zitten vaak gifstoffen in z'n pil
Onzin.
Injectables die rechtstreeks in de spier worden gespoten komen net zo hard in de bloedbaan terecht dus ook langs AL je organen.
Zie hieronder waarom.
als je testo spuit het ten eerste al een lichaamseigen product is
Onzin.
AAS zowel in pilvorm als injectable bevatten een chemische variant op het hormoon testosteron. Dit is dus NIET lichaamseigen.
Je zegt het zelf al; lichaams eigenstof maar wel syntetisch... Daar klopt iets niet volgens mij?
Je 'organen' proberen de stof inderdaad af te breken gezien het lichaam het als gif ziet ja.
Orale AAS zijn inderdaad slechter omdat er een extra alkyl aan is toegevoegd om te voorkomen dat de lever het meeste al afbreekt voordat de werkzame stof in de bloedbaan terecht komt.
Als je het injecteert is deze stap niet nodig omdat het direct in de bloedbaan terecht komt.
De reden dat orals slechter zijn is dus dat extra alkyl wat zorgt dat je lever de werkzame stof een stuk langzamer kan afbreken wat dus je lever extra aan het werk zet.
Get your facts straight.
Ow en voordat iemand gaat schreeuwen of piepen :
Ik promoot hier niks en ben ook geen gebruiker maar ik vind het toevallig allemaal erg interessant en heb wat dat betreft aardig mijn 'huiswerk' gedaan.