1 volger · 734x bekeken
Uitspraak van MooiBoy_1# op maandag 4 juli 2011 om 16:33:
Er zijn zelfs mensen waar ik tegen gekomen die door tijd kunnen reizen en uit hun lichaam kunnen treden wanneer ze willen.. en verschillende incarnaties hebben gehad.. ze kunnen zelfs de toekomst voorspellen..
Aluhoedje?
Oja de begaafde mensen die ik ken kunnen ook remote viewen van honderden kilometers afstand.. zonder enig technologie te gebruiken..
Oja de begaafde mensen die ik ken kunnen ook remote viewen van honderden kilometers afstand.. zonder enig technologie te gebruiken..
En dat zowel de Amerikaanse als Russische geheime diensten hier in de Koude Oorlog serieus mee experimenteerden wil toch ook wel iets zeggen.
En dat zowel de Amerikaanse als Russische geheime diensten hier in de Koude Oorlog serieus mee experimenteerden wil toch ook wel iets zeggen.
Ja, dat wil zeggen dat ze ermee gestopt zijn
Oja de begaafde mensen die ik ken
kunnen 'onbegaafde' mensen goed dingen wijsmaken
Ik wil keiharde bewijzen zien, feiten!
laatste aanpassing
Ja, dat wil zeggen dat ze ermee gestopt zijn
Nee, dat ze het destijds genoeg als potentieel effectieve spionagemethoden beschouwden om er miljarden in te investeren. En dat deze nu deels door de spionagesatelliettechnologie is ingehaald betekent niet per definitie dat ze ermee gestopt zijn.
Ik wil keiharde bewijzen zien, feiten!
1tje van hun wist bijvoorbeeld dat tien jaar geleden dat hun koophuis die samen met haar man die ze destijds hadden gekocht een studentenhuis zou worden. En dat is nu gebeurd.
Ook kunnen ze geesten waarnemen en zien en contact hebben met andere werelden. Ze kunnen hun geest verplaatsten naar andere werelden.
laatste aanpassing
Tarot kaarten lezen
Doe het al 6 jaar, voor mezelf
En oh wat heb ik boze vrienden hier hebben zitten die hebben geëist een reading te doen, omdat ze van te voren hebben gehoord van anderen 'daar moet je zijn' Edit * niet gedaan uiteraard. Heb in het verleden weleens een reading her en der gelegd.
Verder alles wat ik doe, ik hoef dr geen geld voor, ik zal niet durven. Ik leef simpel, vrij afgelegen en heb schrijven als passie
@ RED SNAKE Je avatar, zooooo gelijk.
laatste aanpassing
Nee, dat ze het destijds genoeg als potentieel effectieve spionagemethoden beschouwden om er miljarden in te investeren.
Enige dat ze hebben gedaan is nagaan of die mensen het wel echt konden. Kost echt geen miljarden.
Verder, proleten, uitkeringstrekkers en kwakzalvers met aandachtstekorten. Lugubere misleiding, niet inzien dat ze met hun psychotische waanbeelden met andermans emoties spelen. Vies en goor volk, bestraffing is wel op zn plaats. Talloze voorbeelden over dat het mis ging (Jomanda, Char, die andere dweeb die foute info van google pakte), plus al hetgeen waar wij geen controle op hebben.
Ik dacht dat jij zo spiritueel ontwikkeld was? Hoe komt het dat je nu toch behoorlijk bekrompen over deze mensen praat en hun geloof?
Wie zegt dat het niet waar is? omdat jij niet kunt zien, voelen, beleven kan meteen niemand dat....... Dat egootje van jou he