Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2011 om 16:55:kk, dat paarse vlakje, is toch geintje niet?
misskien publiciteitsstunt ofzo idd,
als het er echt zo uit gaat zien is het met afstand het lelijkste shirt wat ik de laatste jaren heb gezien.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2011 om 17:00:als het er echt zo uit gaat zien is het met afstand het lelijkste shirt wat ik de laatste jaren heb gezien.
eens
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2011 om 17:01:Zou dat paarse vlakje ook op roze-zwart uitshirt komen?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2011 om 16:54:normaal heeft utca toch wel een van de flexte shirtjes
ja snap dit echt niet
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2011 om 16:55:kk, dat paarse vlakje, is toch geintje niet?
we gaan er wel vanuit hahaha
zullen weinig verkocht worden zomdag op de opendag haha
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2011 om 17:15:Die van willem 2 staat gewoon player op de rug
Simpel is het komende seizoen de hoofdsponsor van FC Utrecht. Het snelst groeiende telecombedrijf van Nederland is met de club een eenjarige verbintenis overeengekomen, met een optie voor nog een jaar. Simpel neemt de plaats in van Bank of Scotland, dat het afgelopen jaar op de shirts van Utrecht prijkte.
"Met onze naam op de shirts van FC Utrecht willen wij onze verbondenheid benadrukken met de grootste sport van Nederland", verklaart Jasper de Rooij, directeur van Simpel. "We zijn een vernieuwend bedrijf en zijn blij dat we onze naam kunnen verbinden aan een gerenommeerde club als FC Utrecht."
"Voetbal is de grootste sport in Nederland en met deze overeenkomst sponsoren we een club met ambitie", weet De Rooij. "Een club bovendien van het volk, waar hard wordt gewerkt. Dat past bij ons."
"Vanzelfsprekend gaan we samen met FC Utrecht proberen zo veel mogelijk supporters in de toekomst te laten bellen via Simpel. Dat is goed voor de club en voor ons, maar vooral voor de supporters, want die bellen dan voordelig."
Ook voorzitter Jan-Willem van Dop van FC Utrecht is in zijn nopjes met de overeenkomst. "Simpel is een uniek en sterk bedrijf en wij zijn blij dat we deze onderneming als hoofdsponsor hebben kunnen aantrekken", aldus Van Dop. "We hebben een overeenkomst gesloten voor één seizoen met een optie voor nog een seizoen."
"Simpel is een onderneming die dicht bij haar klanten staat, met scherpe prijzen, eenvoudige tarieven en goede service", weet Van Dop. "Die werkwijze past goed bij ons, want wij staan ook dicht bij onze supporters. Ik denk dat we onze supporters een dienst bewijzen door ze te attenderen op Simpel. Want als je belt met Simpel, dan bel je goedkoop, heb je niet te maken met ingewikkelde procedures en heb je controle over je uitgaven."
Aanstaande zondag, tijdens de Open Dag, zullen de spelers voor het eerst te zien zijn in het nieuwe tenue. Dan wordt ook het nieuwe uitshirt gepresenteerd.
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/14267/simpel-siert-tenue-fc-utrecht-in-komende-seizoen/
gaan veel abonnementjes schrijven nav dit shirt denk ik. marketing dik in orde daar
"Met onze naam op de shirts van FC Utrecht willen wij onze verbondenheid benadrukken met de grootste sport van Nederland", verklaart Jasper de Rooij, directeur van Simpel. "We zijn een vernieuwend bedrijf en zijn blij dat we onze naam kunnen verbinden aan een gerenommeerde club als FC Utrecht."
"Voetbal is de grootste sport in Nederland en met deze overeenkomst sponsoren we een club met ambitie", weet De Rooij. "Een club bovendien van het volk, waar hard wordt gewerkt. Dat past bij ons."
"Vanzelfsprekend gaan we samen met FC Utrecht proberen zo veel mogelijk supporters in de toekomst te laten bellen via Simpel. Dat is goed voor de club en voor ons, maar vooral voor de supporters, want die bellen dan voordelig."
Ook voorzitter Jan-Willem van Dop van FC Utrecht is in zijn nopjes met de overeenkomst. "Simpel is een uniek en sterk bedrijf en wij zijn blij dat we deze onderneming als hoofdsponsor hebben kunnen aantrekken", aldus Van Dop. "We hebben een overeenkomst gesloten voor één seizoen met een optie voor nog een seizoen."
"Simpel is een onderneming die dicht bij haar klanten staat, met scherpe prijzen, eenvoudige tarieven en goede service", weet Van Dop. "Die werkwijze past goed bij ons, want wij staan ook dicht bij onze supporters. Ik denk dat we onze supporters een dienst bewijzen door ze te attenderen op Simpel. Want als je belt met Simpel, dan bel je goedkoop, heb je niet te maken met ingewikkelde procedures en heb je controle over je uitgaven."
Aanstaande zondag, tijdens de Open Dag, zullen de spelers voor het eerst te zien zijn in het nieuwe tenue. Dan wordt ook het nieuwe uitshirt gepresenteerd.
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/14267/simpel-siert-tenue-fc-utrecht-in-komende-seizoen/
gaan veel abonnementjes schrijven nav dit shirt denk ik. marketing dik in orde daar
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2011 om 16:54:woooww
normaal heeft utca toch wel een van de flexte shirtjes
Uitspraak van verwijderd op donderdag 23 juni 2011 om 19:10:Als die van NEC nu ook nog gaan zeggen dat die lelijk is dan moet het wel zo zijn
heeeey ik schijt op nek heeeeeeeeeeeeeeeeee
kroos schijt op nek heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
wij schijten allemaal op nek nek nek nek nek nek
Uitspraak van FC Ultrajectum op donderdag 23 juni 2011 om 19:12:heeeey ik schijt kroos in ze nek heeeeeeeeeeeeeeeeee
kraay schijt kroos in ze nek heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
wij schijten allemaal in kroos zijn nek nek nek nek nek nek





![[077] Reneetjuhh](/images/user/69330_1989758.jpg)
![[D]aan..](/images/user/462064_262761.gif)








