Partyflock

Forumonderwerp · 1117968
4 volgers · 23583x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
Ik ben van plan morgen truffels te nemen met een vriend van me, maar ik heb maar 15g..
We moeten hem allebij heel goed voelen maar is er een manier zodat die effect milder word?
we eten allebij niks, we gaan de truffels in thee zetten en allebij 7,5g. Iemand heeft me gezegt dat je die theezakje open moet maken nadat de truffel thee klaar is en dan die thee spul roken, wat heeft dat voor een effect?
En als we de truffels ophebben nemen we nog een jonko want dat versterkt het en verlengt het. Zijn er nog andere manieren om het te versterken?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yelle op zaterdag 5 mei 2012 om 15:11:
nee nee, heb ze eerst nog een in kleinere stukjes gesneden, en door een vla heen. al heb ik er alsnog even op gekauwt maar dat spul is echt hard.

Volgende keer kun je beter thee zetten. Smaakje erbij en opdrinken en eten en goed kauwen op de stukjes.
(Ik snij ze wel klein maar niet fijn)
heb ik ook wat last van, al ken ik er wel paar die wilden maar niks maar van gehoord want die wilden tijd gelee een weekend.

al heb ik tot nu toe vooral trips gehad met mensen erbij, en een keer op een festival ( 2c-b 20mg ), op geven moment maar aan op de tribune gaan zitten genieten van te lichtshow was te druk overal moest je je doorheen proberen te drukken, liep beetje met iemand mee die steeds maar aan het rondlopen was ( ja heel bekend op festivals he )

Ja ik ken hier wel een paar mensen die mee willen doen maar met hun wil ik niet trippen :lol:

Zat te denken om met harmony een lage 2C-I te pakken maar weet het nog niet hellemaal.
dat wil ik dus ook . en met andere erbij gaat dat best moeilijk

Ik ook alleen weet niet hoe :lol: Misschien komt dat nog wel ooit een keer wanneer we er klaar voor zijn haha.
Waarschuw beheerder
ik zit nog te twijfelen of ik naar harmony ga en wat ik ga pakken haha, elk geval geen truffels dan. zit dan aan een lage 2c-b met 4-fmp ofso te denken haha ;)

misschien zie ik je nog, als ik je mocht herkennen :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Yelle op zondag 6 mei 2012 om 20:52:
ik zit nog te twijfelen of ik naar harmony ga

Ik zeg doen!! Geweldig leuk feesje :cheer:
Waarschuw beheerder
i know haha, en voor mij bijna voor de deur ;-). kan erheen fietsen :D

Waarschuw beheerder
En dan nog twijfelen :no:

Zo een thuiswedstrijd mag je niet missen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PeterDeBoer op vrijdag 4 mei 2012 om 10:28:
wat een liefde weer hier. Ik vond de film ook wel geniaal met truffels op, haha

idd ja wou hem nog wel een 3de keer kijken maar dat ging me maat wat te ver omdat hij inmiddels bijna nuchter was omdat ie alles in de plee had gedumpt :roflol:

denk dat het heel erg uitmaakt of je ze pakt op nuchtere maag of niet

ik had smiddags een bordje macaroni op en daarna niks meer toen 2 flesjes hoegaarden en daarna de truffels kleingesneden en lekker door de vanillevla en goed kauwen , ging echt voor n goeie :lol:
Waarschuw beheerder
Truffels zijn magisch. Ik denk alleen dat t wel slim is om te zorgen dat je
goed in je vel zit op t moment dat je t goed. Voor mij is dat wel echt een must.

Liep trouwens donderdag in zuid limburg door de natuur en vond een aantal van die bakkies.
Die mensen hadden t goed bekeken :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Aightu op dinsdag 15 mei 2012 om 16:48:
Liep trouwens donderdag in zuid limburg door de natuur en vond een aantal van die bakkies.

Brunssumerheide?:lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 15 mei 2012 om 17:21:
Brunssumerheide?:lol:

Weet niet precies waar. We liepen van de oude toren richting de cementgroeve over de Sint Pietersberg.
Was een bakkie atlantis dus die mensen weten waar ze mee bezig zijn! :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Aightu op dinsdag 15 mei 2012 om 17:22:
We liepen van de oude toren richting de cementgroeve over de Sint Pietersberg.
Was een bakkie atlantis dus die mensen weten waar ze mee bezig zijn! :P

Och daar jaja zijn ook de mergel grotten enz...
Daar trip ik ook wel geregeld ja :P
Waarschuw beheerder
door de natuur en vond een aantal van die bakkies.
Die mensen hadden t goed bekeken :P

als ze dan die bakkies niet in de natuur hadden geflikkerd wel :[

haha zondag parachute gesprongen en daarna truffels

was ook weer lache ;p

Waarschuw beheerder
+1
Zo ik vind het zonde om films te kijken van de trip. Hallucineren gebeurd niet door snelle beelden tijdens films.

Ga maar is in de volgende trip gewoon layback op de bank zitten/liggen. Space muziekie aan. En gewoon ergens naar starten.

Eerste paar minuten gebeurd er weinig (beetje golven). Maar daarna wordt alles om je heen totaal andere wereld.!!! is echt bizar!.

In begin ging ik ook alleen films kijken en met dingen bezig zijn. Ga gewoon maar is ergens 15 minuten naar staren.

Ik keek laatst naar me knie (jogging broek). dus die pluisjes beginen als gras te bewegen met een mistige laag eromheen. Vervolgens werden het allemaal gekleurde bloemen en kwamen er vlinders bij kijken. Tot ik weg keek en het was weg.

Dus kortom: hallucineren is vooral naar iets kieken, ik heb altijd weinig hallucinaties als ik films kijk en druk ben. De innerlijke stille trip die zijn pas vaag!!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 mei 2012 om 15:37:
Ga gewoon maar is ergens 15 minuten naar staren.

haha deed ik met een chipje dat was wel lachen idd

ook de reactie van me omgeving was wel leuk :roflol:
Waarschuw beheerder
truffels zit hetzelfde stofje in, waarom pak je die niet gewoon?

Waarschuw beheerder
Ik zou op een kweek wachten (Y)

Waarschuw beheerder
Zeker weten de kweek afwachten! :)

voor 35 euro heb je gemiddeld 400-500gramm paddo's haha

Waarschuw beheerder
Truffels zijn magisch. Ik denk alleen dat t wel slim is om te zorgen dat je
goed in je vel zit op t moment dat je t goed. Voor mij is dat wel echt een must.

hier ben ik het mee eens, ik deed het wanneer ik me niet bijzonder goed voelde, dit gaf een kut ervaring ik blijf er nu ook wel vanaf!
Waarschuw beheerder
donateur
Pas geleden nog een zaki truffels weg gegeven aan een kennis, ik moet het niet meer

te waus!!!

Beetje bij de afhaal koffiesjop vragen om een patatje speciaal en een kaas soufle :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Up voor deze wondermiddel:respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 25 mei 2012 om 00:29:
Up voor deze wondermiddel

Inderdaad een wondermiddel haha, welke heb je gehad?

Uitspraak van Juffrouw Natasja op donderdag 24 mei 2012 om 20:33:
Pas geleden nog een zaki truffels weg gegeven aan een kennis, ik moet het niet meer

te waus!!!

Beetje bij de afhaal koffiesjop vragen om een patatje speciaal en een kaas soufle

Lekker toch, patatje special en kaassoufflé. Was wel kaassoufle met pinda en stukjes magic truffle toch?!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van PeterDeBoer op vrijdag 25 mei 2012 om 10:30:
Inderdaad een wondermiddel haha, welke heb je gehad?

Ben niet zo goed in die namen van dat spul , maar bij ons in de shop heb je drie verschillende soorten van mild , gewoon naar sterk, heb afgelopen zomer een keer van dat mildste spul geprobeerd , en ook nog 2 x de sterkste..

Altijd wel fijn zulke tripjes:D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PeterDeBoer op vrijdag 25 mei 2012 om 10:30:
Lekker toch, patatje special en kaassoufflé. Was wel kaassoufle met pinda en stukjes magic truffle toch?!

Ze verkopen helemaal geen patat en kaas souflees bij de koffiesjop
Waarschuw beheerder
donateur
oke

hahhaa
nee, bij die koffiesjop waar ik ging verkochten ze alleen hasj en wiet en pijpjes ed :)
Waarschuw beheerder
Welke truffel soort is volgens jullie prima voor een eerste keer? De bedoeling is visuals, hallucineren en nogmaals beginner.
10 gram is genoeg voor een eerste keer hoorde ik? Afhankelijk van lichaamsgewicht?

Waarschuw beheerder
Ja eerste keer meestal halve portie. Dus houd het op 7-8 gram.

Qua soort ja daar is iets van te zeggen. Meestal Mexicaanse en atlantis zijn zeer goed te doen. Het gaat eerder om de set en de setting. Zodra je er goed voorbereid aan begint zal je een leuke tijd hebben. Lekker thuis goede vriend leuke muziek. Wat dingen om te doen qua afleiding. Mocht je ff down moment krijgen probeer dan op te staan ff een rondje lopen aan iets grappigs denken. Dan komt het helemaal goed.

Waarschuw beheerder
donateur
Met truffels op heb ik altijd van die schokken door me heen. Lijken wel een beetje op die serotonine schokken, maar dan niet alleen in me hoofd maar door me hele lichaam. Meer mensen hier ervaring mee?

Neem altijd 15g Atlantis
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 4 juni 2012 om 22:20:
Ja eerste keer meestal halve portie. Dus houd het op 7-8 gram.

Qua soort ja daar is iets van te zeggen. Meestal Mexicaanse en atlantis zijn zeer goed te doen. Het gaat eerder om de set en de setting. Zodra je er goed voorbereid aan begint zal je een leuke tijd hebben. Lekker thuis goede vriend leuke muziek. Wat dingen om te doen qua afleiding. Mocht je ff down moment krijgen probeer dan op te staan ff een rondje lopen aan iets grappigs denken. Dan komt het helemaal goed.

Super bedankt, ik ga het dan toch echt doen zaterdag! Wil bij de smartshop vragen of ik 3 porties voor beginners kan krijgen. Als hij dan vraagt wat voor zou ik geen idee hebben wat ik moet zeggen. Mexicaans is dus een optie?

Verder, water, dextro, energie drank en goede muziek. Een nette kamer lijkt me ook wel chill. Dekentjes. Ik heb ook een balkon. Het lijkt me onzin om te denken dat dat gevaarlijk is? Of ben je niet net als met X nog bij zinnen?
Waarschuw beheerder
Je moet al aardig gestoord zijn van jezelf wil je van een balkon afspringen hoor, dan had je die neiging vast al wel eerder gehad :p als je op truffels niet eens meer kunt relativeren in de vorm van: wooow ik kan vliegen, ik spring van dit balkon af! Dan ben je simpelweg gewoon een ezel...

Overigens kan ik je 15 gr atlantis aanraden, was mijn 2e x. De 1e x merkte ik er niks van en deze portie was echt genoeg voor mij :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 4 juli 2012 om 22:08:
Je moet al aardig gestoord zijn van jezelf wil je van een balkon afspringen hoor, dan had je die neiging vast al wel eerder gehad :p als je op truffels niet eens meer kunt relativeren in de vorm van: wooow ik kan vliegen, ik spring van dit balkon af! Dan ben je simpelweg gewoon een ezel...

Overigens kan ik je 15 gr atlantis aanraden, was mijn 2e x. De 1e x merkte ik er niks van en deze portie was echt genoeg voor mij :)

Dat idee heb ik ook, ik ga dus even een chilhoekje inrichten op me balkonnetje :P

Atlantis lees ik meer, 15 gr misschien wat veel voor mij eerste keer. 1.70 65 kilo. Zal de shop owner even vragen.

Truffel in stukjes, in glas met warm (niet kokend) water en dan laten staan 20 minuten en dan opdrinken en ff kauwen op de stukjes dat is een prima manier lees ik her en der?

Dan nog 1 ding, ik wil het doen op een lege maag maar is het niet slecht zo lang zonder eten zitten? 4 uur nuchter + 6 uur trip? Wat is aan te raden als eten tijdens trip?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blaaskaak op woensdag 4 juli 2012 om 22:17:
Truffel in stukjes, in glas met warm (niet kokend) water en dan laten staan 20 minuten en dan opdrinken en ff kauwen op de stukjes dat is een prima manier lees ik her en der?

Je hoeft dan niet te kauwen, alle werkzame stof is in het water getrokken. De stukjes zou ik wel alsnog opeten, voor de zekerheid. Maar ik kreeg het op die manier in ieder geval een stuk beter weg dan met ze gewoon eten.
Waarschuw beheerder
Er werd mij aangeraden in de shop om het niet in 1 x op te eten (de 15 gr atlantis), maar dit te verdelen over de trip, om er nog enigszins wat controle over te hebben. Als het er eenmaal in zit kan het er niet meer uit (nouja kan wel... Fuck it :p). Zo wijs als ik ben heb ik niet naar dit advies geluisterd en het in 1 x opgegeten, en ik vind dat je ook wel even voor 5 minuutjes een vent kunt zijn en de truffels gewoon zo 'rauw' op te eten. Het is zo vies nog niet en zet gewoon even de knop om... Lijkt mij handiger dan eerst nog allerlei handelingen ermee te verrichten! Nogmaals, vreet ze gewoon zo weg jo ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Digitalism op woensdag 4 juli 2012 om 22:28:
De stukjes zou ik wel alsnog opeten, voor de zekerheid. Maar ik kreeg het op die manier in ieder geval een stuk beter weg dan met ze gewoon eten.

Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 4 juli 2012 om 22:51:
'rauw' op te eten. Het is zo vies nog niet en zet gewoon even de knop om... Lijkt mij handiger dan eerst nog allerlei handelingen ermee te verrichten! Nogmaals, vreet ze gewoon zo weg jo ;)

Ik zal overleggen met mijn mede trippers. Met eten moet je er wel even flink op kauwen als kauwgom, als dit niet lukt maak ik wel thee XD
Waarschuw beheerder
Door de trip heen heb ik geen moment aan eten gedacht! En ik had daarvoor al 2/3 uur niet gegeten. Aan t einde van mn trip naar de appie gelopen voor een salade (geen aanrader, zorg ervoor dat je thuis al alles hebt liggen), en die ook maar met veel moeite naar binnen gekregen. Dus eten is een beetje bijzaak op dat moment :p ik had het veels te druk met 'dingen' die ik 'moest' doen, maar niet kón doen omdat het allemaal teveel werd, terwijl ik niet eens iets daadwerkelijk uitvoerde en alleen maar op de bank lag. Raar om uit te leggen... Ik wilde bijv even in bad gaan liggen, maar om daar te komen, móest ik ál mn spullen ook daarnaartoe verhuizen, en die 5 stappen richting de badkamer waren me ook echt veeeeels te veel, dat icm al die spullen die echt perse mee moesten... Wtfff :p overigens wel door mijn huid heen kunnen kijken en mn buikspieren gezien, en mn benen werden zo behaard als een aap, om vervolgens weer kaal te worden, en dat wisselde elkaar de hele tijd af. Om nog maar niet te spreken over het water dat uit de kraan op mn been stroomde, wa-jooo!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blaaskaak op woensdag 4 juli 2012 om 22:55:
op kauwen

Ik kauwde er normaal op, niet speciaal veel korter of langer... Voelde me na een kwartier al trippy!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Saxoferrato op woensdag 4 juli 2012 om 22:59:
Door de trip heen heb ik geen moment aan eten gedacht! En ik had daarvoor al 2/3 uur niet gegeten. Aan t einde van mn trip naar de appie gelopen voor een salade (geen aanrader, zorg ervoor dat je thuis al alles hebt liggen), en die ook maar met veel moeite naar binnen gekregen. Dus eten is een beetje bijzaak op dat moment :p ik had het veels te druk met 'dingen' die ik 'moest' doen, maar niet kón doen omdat het allemaal teveel werd, terwijl ik niet eens iets daadwerkelijk uitvoerde en alleen maar op de bank lag. Raar om uit te leggen... Ik wilde bijv even in bad gaan liggen, maar om daar te komen, móest ik ál mn spullen ook daarnaartoe verhuizen, en die 5 stappen richting de badkamer waren me ook echt veeeeels te veel, dat icm al die spullen die echt perse mee moesten... Wtfff :p overigens wel door mijn huid heen kunnen kijken en mn buikspieren gezien, en mn benen werden zo behaard als een aap, om vervolgens weer kaal te worden, en dat wisselde elkaar de hele tijd af. Om nog maar niet te spreken over het water dat uit de kraan op mn been stroomde, wa-jooo!

AWESOME! haha ik kan niet meer wachten! Ga lekker Atlantis kopen als ze dat hebben en dan gewoon het opeten!
I will report here!

Waarschuw beheerder
morgen lekker pakje halen man:respect: :D werd tijd na bijna een jaar!
Waarschuw beheerder
Ja, morgen weer een x lekker gaan na ongeveer een jaar! :D
Lekker genieten, hopen dat mijn mede genieters ook goed gaan voor hun eerste x! ;)

Nu al zin in dat heerlijke gevoel en alle leuke dingen die we dan weer mogen zien.
Allerlei verschillende soorten kleuren en vormen! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Blaaskaak op woensdag 4 juli 2012 om 22:55:
Ik zal overleggen met mijn mede trippers. Met eten moet je er wel even flink op kauwen als kauwgom, als dit niet lukt maak ik wel thee XD

Gewoon rauw eten, knop omzetten en het is goed te doen. Gewoon kauwen! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ::Jolanda_ op vrijdag 6 juli 2012 om 15:58:
Uitspraak van Bvroom op woensdag 4 juli 2012 om 22:55:

Gewoon Cup a Soup van zetten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ::Jolanda_ op vrijdag 6 juli 2012 om 15:58:

Gaan we doen XD!
Waarschuw beheerder
Ik had laatst wat instantboillion/truffelbrouwsel gemaakt, vond het testpanel en ik een stuk beter als thee of rauw. Het smaakte best lekker eigenlijk.

Volgens mij zijn (verse) truffels minder hooi/caviavoerachtig als gedroogde paddo's maar dat is al zo lang geleden dat ik het niet meer zeker weet.
Waarschuw beheerder
Nou dat was het dan, wat een ervaring!

Bakje 15 gram Golden Teacher sclerotia. Ik werd enorm misselijk en moest overgeven. Gelukkig binnen kunnen houden.
Na een goede 10 minuten begon het al een beetje op te komen. Na een goed half uur waren de closed eyes visuals enorm maar de buitenwereld nog hetzelfde. Draaiende cirkels met kleurenspectrum, ruimtebeelden, een gezin met een dikke vent (vond ik irritant), hele mooie vrouwen die gewoon langs liepen. Auditive was alles enorm sterk, de muziek van The doors tot aan psytrance nam me mee. De bank was trouwens de plek to be. Veilige haven en heerlijk zacht. Op het balkon heb ik ook gestaan, de lucht was heel sterk gekleurd en de bomen onschrijflijk. Verder was water in de wc enorm raar, de grond onder de wc kolkte en ademde. Ik moest ook 5 keer per uur naar de wc als het niet meer is.
Meest opmerkelijke vond ik het krat Hertog Jan. De zwarte randen trokken in het krat en de meneer danste het hele krat door. Wiebel wiebel.

Al met al hele sterke en leuke ervaring, zeker voor herhaling vatbaar.

En weet: de muziek luistert naar ons, wij niet naar de muziek (koekkoek quote)
Waarschuw beheerder
Puike eerste trip. :)

Heb je er ook iets van geleerd of was het alleen leuk? :p

Ik zag trouwens iemand (Kapiteit Cat?) schrijven dat men beter thee kan zetten van de truffels, omdat het dan beter werkzaam is? Maakt dat zoveel uit? Nu ik er over nadenk, mijn eerste trip die ik had was de hardste trip, en dat was de enige trip waarbij ik thee had gezet van de truffels. Bij de andere trips heb ik volgens mij andere soorten gebruikt, dus het is een beetje moeilijk vergelijken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mindkontroller op zondag 8 juli 2012 om 16:36:
Heb je er ook iets van geleerd of was het alleen leuk? :p

Overweldigend en leuk, denk dat de tweede keer meer rustgevend gaat en dus dieper in jezelf.
Ik snapte alleen me lichaam niet, ik dacht dat ik uit een soort energie bestond.

Arm zwaaien en dan de energie +arm in slomotion er achter aan zien komen was ook super vet.
Waarschuw beheerder
Mijn trip ging wat minder..

Na de truffels ingenomen te hebben, werd ik me een partij misselijk. Alles uitgekotst.
Hierdoor niet veel effect gehad en ik had ook geen extra truffels dus was beetje jammer.

Maar ben gaan lopen buiten en tijdens elke stap werd ik een stuk vager. :)
Kleuren van stoplichten werden helderder, was raar in mezelf aan het praten en alles zag er mooi uit.
Eenmaal terug bij mijn vrienden werd ik ontvangen als soort van moeder, als veilige haven, omdat mijn trip niet volop werkte.
Verder nog wel veel closed eyes visuals gehad. Heb in de achtbaan gezeten en zat in de Band of Brothers.
Kan namelijk ongeveer elke x in een leuke serie zitten. Verder ging ook alles op de muziek mee en klopte de muziek met de rest wat bewoog.
Ook de Toy Story film ging precies op de muziek, alles wat er gebeurde klopte met de muziek..
Maar helaas geen volle trip gehad, was wel erg balen. Volgende x toch voor de zekerheid maar extra bakje.

En ook weet ik nu hoe ik t moet nemen, eerste keer dat ik het deed 2 derde gehad en daarna pas de rest genomen, dat ging goed of thee zetten.
De rest van de keren alles in een x en allebei de keren moeten kotsen, maar de 2e keer dat ik het deed had ik gelukkig nog extra truffels.
Lesje geleerd van 3 keer truffels nemen.

Al met al, wel een leuke avond gehad aangezien de rest volop aan t trippen was.. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre@mc@tcher op dinsdag 8 mei 2012 om 00:36:
ik had smiddags een bordje macaroni op en daarna niks meer toen 2 flesjes hoegaarden en daarna de truffels kleingesneden en lekker door de vanillevla en goed kauwen , ging echt voor n goeie

Zat je toen ook in een volle trip toen je het deed met vanille vla? Hield dat niets tegen in de trip?