1 volger · 5674x bekeken
leeft Fleur nog ?
ja die kreeg ineens de kolder in der kop en besloot hele leven op orde te brengen en te beginnen met mijn huis
waar ben ik aan begonnen?
mja, halverwege stoppen is ook geen optie he?
ik heb een boeiend topic geopend. vind ik zelf dan
https://partyflock.nl/topic/1118153:Neger.html#pgcntrl
mja, halverwege stoppen is ook geen optie he?
nee das net als met een tattoo laten zetten en op de helft zijn, dan moet je door
jezus shenk ben je woestverliefd op me of denk je dat je mijn moeder bent? mafkees
hahahaha jij zegt et ik denk et
nee das net als met een tattoo laten zetten en op de helft zijn, dan moet je door
ik ben sws btje doorgeslagen, volgens mij heb ik een premature midlife crisis
wie van jullie rotzakken heeft er wat in mijn drankje gegooid?
laatste aanpassing
ik ben sws btje doorgeslagen, volgens mij heb ik een premature midlife crisis heb me ook opgegeven voor workshops waarover mijn moeder altijd loopt te mekkeren dat het echt iets voor mij is (ik ben dus nog zo puberaal dat het feit dat mijn moeder het zegt genoeg reden is om het absoluut niet te willen whaha )en ben zelfs uitgebreid begonnen aan dat boek waarvan iedereen altijd maar vind dat ik het moet schrijven behalve ikzelf eigenlijk
wow
ik hoor overal uiteraard verslag van
ik heb net iets leuks ontdekt
De artiest van mijn tattoo en ik zijn nu vrienden op facebook, zit ik in zijn art foto's te kijken (staan echt alleen pronkstukken in) staat mijn ruggetje er ook tussen met als bijschrift : Kristal , the best champagne in the world!
trots!!!! als een pauw
Moet toch ooit gebeuren, ben achteraf gezien wel blij dat ik papiertjes gehaald heb
Dan maar nu... serieuzer dit dat
heb me ook opgegeven voor workshops waarover mijn moeder altijd loopt te mekkeren dat het echt iets voor mij is
Breien opoe
donateur
jezus shenk ben je woestverliefd op me of denk je dat je mijn moeder bent? mafkees
zo waar heb jij uit gespookt .. Draaaaaak
wie van jullie rotzakken heeft er wat in mijn drankje gegooid?
Dat zal ik zijn geweest
Dan maar nu... serieuzer dit dat
Moet er toch ooit van komen he
Dat zal ik zijn geweest
nouja, die het zelf ook vaak genoeg dus ben het wel gewend. en bedankt he? doe nu toch iets waar ik pas 10 jaar tegenaan hik
nouja, die het zelf ook vaak genoeg dus ben het wel gewend. en bedankt he? doe nu toch iets waar ik pas 10 jaar tegenaan hik
Geen probleem dan toch
Moet er toch ooit van komen he
Ja daar had ik toen ik 16 was geen tijd voor hoor
ach lik mijn ballen
voor mo
jwzt
iwz
wheeeeeee
hoi kwispie alles chill?!