Partyflock
 
Forumonderwerp · 1117026


Release: November 2011

Final Chapter in the Ezio Trilogy Arrives in November


Paris, France – May 5, 2011 – Today, Ubisoft announced the development of Assassin’s Creed® Revelations, the fourth installment in the critically acclaimed and immensely popular video game franchise. Developed and led by Ubisoft Montreal with the support and expertise of Ubisoft studios Annecy, Massive Entertainment, Quebec, Singapore and Bucharest, Assassin’s Creed Revelations presents the most immersive experience available in the series to date and the culmination of Ezio’s adventure. The game is set to release on the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, the PlayStation®3 computer entertainment system and Windows PC this November.

Initially launched in 2007, the first three Assassin’s Creed® games have sold more than 28 million units worldwide, and the franchise is now established as one of the best-selling series on next generation consoles. Recognized for having some of the richest, most engrossing storytelling in the industry, Assassin’s Creed has transcended video games, branching out into other entertainment experiences such as comic books, Facebook, novels, short films and more.

In Assassin’s Creed Revelations, master assassin Ezio Auditore walks in the footsteps of his legendary mentor, Altaïr, on a journey of discovery and revelation. It is a perilous path – one that will take Ezio to Constantinople, the heart of the Ottoman Empire, where a growing army of Templars threatens to destabilize the region.

In addition to Ezio’s award-winning story, the acclaimed online multiplayer experience returns, refined and expanded, with more modes, more maps and more characters that allow players to test their assassin skills against others from around the world. The latest chapter in the Assassin’s Creed saga also includes revolutionary gameplay, allowing players to manipulate the construct of Desmond’s memories and the Animus to decipher the mysteries of his past and gain insight into the future.

“Delivering the final chapter of the Ezio trilogy is an important milestone in the Assassin’s Creed franchise for us and for our fans,” said Alexandre Amancio, Creative Director at Ubisoft Montreal. “Assassin’s Creed Revelations includes lots of new features and some significant surprises. We can’t wait to show our fans what we have in store at E3 this year.”

bron: http://assassinscreed.uk.ubi.com/brotherhood/news/12738.html
laatste aanpassing
:facepalm:

Juist, de reactie van de gemiddelde flocker die al heel de dag achter het scherm zit omdat ze geen verdere aandacht krijgen, je moeder heeft je verlaten omdat je vader vreemdging met je nichtje
hele dag aan het flocken idd.. ik heb geen leven :no:


wat is jouw excuus om hier te zijn?
laatste aanpassing
eindelijk de laaste deel :D

er komen toch ook meer dan die alleen van hem ?
alleen brotherhood is niet zo leuk eigenlijk :$

je kan ze makeklijk oproepen en iedereen vermoorden is opzich
niet erg maar bijna elke missie lijkt wel ergens op

totaal niew verhaal kan opzich ook leuk zijn dattie ze zus en moeder
moest zoeken bij de templers ofso iets i dont know

einde was wel goed gemaakt met de bal en dat je uiteindelijk je macht
verliest over de bal en je vriendin vermoordt (Y)
Uitspraak van DarkRedje op vrijdag 27 mei 2011 om 16:42:
einde was wel goed gemaakt met de bal en dat je uiteindelijk je macht
verliest over de bal en je vriendin vermoordt

dat was idd wel erg vetjes :yes:
Uitspraak van DarkRedje op vrijdag 27 mei 2011 om 16:42:
einde was wel goed gemaakt met de bal en dat je uiteindelijk je macht
verliest over de bal en je vriendin vermoordt (Y)

ja dacht van wtf die chick ga je tog nie neersteken jonguh!? weer zo'n kut open einde maja zeker deze ook spelen weet ik eindelijk hoe het afloopt! (L)
Uitspraak van Hippopotomonstroses op vrijdag 27 mei 2011 om 17:09:
ja dacht van wtf die chick ga je tog nie neersteken jonguh!? weer zo'n kut open einde maja zeker deze ook spelen weet ik eindelijk hoe het afloopt!

darom :lol:
vooral in het begin dat je elkaar helpt
van ach ik moet zeker al het werk doen
en dan zij neej hoor kan ook weer wat bla bla bla

beetje samen werk game geworden in het begin en dan voor de rest
is alles beetje het zelfde..

hoop dat de wapen uitrusting beter wordt dat je een speer mee kan nemen
en dat je uhm kan verkleinen en dan op je rug kan doen als een crossbow
want elke keer van een guard afpikken doet PIJN ! :O
Uitspraak van DarkRedje op vrijdag 27 mei 2011 om 17:14:
hoop dat de wapen uitrusting beter wordt dat je een speer mee kan nemen
en dat je uhm kan verkleinen en dan op je rug kan doen als een crossbow
want elke keer van een guard afpikken doet PIJN ! :O

idd niet echt handig gemaakt, wil je een speer oppakken pak ik ook elke keer zon lijk op die er boven op ligt schijt irritant :lol: en misschien dat je met 2 zwaarden kan vechten ofzo, dat zou wel bruut zijn :O of 2 daggers.
mijn excuus? net thuis van mijn werk. gelijk ff mail checken, krijg ik mailtje over de nieuwe AC. ik dacht ik meld ook ff iets, wat wel meerdere flockers doen namelijk. (vooral als het gaat om COD spellen)
Uitspraak van Hippopotomonstroses op vrijdag 27 mei 2011 om 17:17:
idd niet echt handig gemaakt, wil je een speer oppakken pak ik ook elke keer zon lijk op die er boven op ligt schijt irritant en misschien dat je met 2 zwaarden kan vechten ofzo, dat zou wel bruut zijn of 2 daggers.

die heb je al (Y)
maar dat zijn je assian kill blades
maar misschien iets idd anders maken dat ook gaaf eruit ziet (Y)

ze kunnen nog genoeg voor elkaar krijgen niet dan
bedoel dat soort games zijn echt wel goed te doen hoor
voor jong en oud
COOL
Uitspraak van Japie :facepalm: op vrijdag 27 mei 2011 om 16:20:
and Windows PC this November.

Van welke we bij voorbaat al kunnen raden dat die traditioneelgetrouw uitgesteld wordt naar april 2012 :p
 
Uitspraak van DarkRedje op vrijdag 27 mei 2011 om 16:42:
einde was wel goed gemaakt met de bal en dat je uiteindelijk je macht
verliest over de bal en je vriendin vermoordt (Y)

mis ik iets? Bij brotherhood?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 mei 2011 om 13:58:
mis ik iets? Bij brotherhood?

Het Einde, Dat je als Desmond de Appel heb gevonden, en dat je dan die 2 chicks en die Britse kerel vermoord.
En dan word het beeld zwart en word je waarschijnlijk gevonden door die Templars die je de hele tijd al achterna zitten.

Maar dat zien we in "Revelations" wel :D
 
Uitspraak van Japie :facepalm: op maandag 30 mei 2011 om 16:44:
Het Einde, Dat je als Desmond de Appel heb gevonden, en dat je dan die 2 chicks en die Britse kerel vermoord.
En dan word het beeld zwart en word je waarschijnlijk gevonden door die Templars die je de hele tijd al achterna zitten.

Maar dat zien we in "Revelations" wel :D

wtf dat heb ik helemaal niet gezien? Ik dacht dat ik hem uit had gespeeld maar blijkbaar niet. Zal hem morgen wel weer f spelen. Misschien ook vergeten, kan ook...


Trailer Online :woeptidoe:

Als het spel nou net zo strak en machtig eruitzag als de filmpjes hehe :P
 
ik ben beta-tester :D
 
Artiest Balbasaur
Ik ben ook beta tester! :P
 
gisteren tot 3x toe de melding "server offline" gekregen.. heb jij m al kunnen spelen?
 
Heb er nog niet naar gekeken, denk morgen maar eens doen
 
Vrijdag ff zitten spelen, best leuk online! 2 keer een spel met 8 man vol kunnen krijgen
"Nothing is true, Everything is permitted"

Kan niet wachten op mijn Animus-Edition hehe
beta is wel leuk :)
Uitspraak van Japie :facepalm: op dinsdag 7 juni 2011 om 16:45:
Trailer Online


Vet, sws aanschaffen :)
Net animus edition opgehaald (n) helemaal niet wat er werd beloofd kist met zegel is gewoon een kartonnen huls (n)
ik heb ook de collectors edition voor de ps3 opgehaald!!
Uitspraak van DJ Ressurection op zondag 13 november 2011 om 14:19:
ben constant bezig je schuilplaatsen te verdedigen..


Ik las iets dat je zodra een van je leerling-assassins level 15 heeft bereikt je ze kan toewijzen aan een schuilplaats, en dan zal die nooit meer overgenomen worden... Maar goed, zover ben je denk ik nog niet? :P

Ben er toch wel erg benieuwd naar en ik hoop ook echt dat ie dinsdag binnen is. :cheer:
Uitspraak van SRF Audio <[Rejects of Society]> op zondag 13 november 2011 om 14:51:
Ik las iets dat je zodra een van je leerling-assassins level 15 heeft bereikt je ze kan toewijzen aan een schuilplaats, en dan zal die nooit meer overgenomen worden... Maar goed, zover ben je denk ik nog niet?


moet je er wel de kans voor krijgen om ze tot lvl 15 te schoppen 8-)
Uitspraak van DJ Ressurection op zondag 13 november 2011 om 15:13:
moet je er wel de kans voor krijgen om ze tot lvl 15 te schoppen 8-)


Gaan ze zo snel dood dan? :O Sneller dan in Brotherhood? :O

Zitten die missies voor ze er trouwens weer in? Waarmee je goed geld kan vangen en waardevolle voorwerpen etc. :P
Uitspraak van SRF Audio <[Rejects of Society]> op zondag 13 november 2011 om 15:30:
Gaan ze zo snel dood dan?


nee je heb gewoon geen tijd voor ze aangezien je schuilplaats elke keer word aangevallen..
denk dat ik dit spel snel weer verkoop nu ik er nog geld voor kan vangen..
Uitspraak van DJ Ressurection op zondag 13 november 2011 om 19:25:
nee je heb gewoon geen tijd voor ze aangezien je schuilplaats elke keer word aangevallen..
denk dat ik dit spel snel weer verkoop nu ik er nog geld voor kan vangen..


Da's wel balen dan... Achja, ik zal me er vast mee vermaken. :)
Uitspraak van DJ Ressurection op zondag 13 november 2011 om 19:25:
nee je heb gewoon geen tijd voor ze aangezien je schuilplaats elke keer word aangevallen..
denk dat ik dit spel snel weer verkoop nu ik er nog geld voor kan vangen..


Jij doet echt iets niet goed ik heb nu 3 assassins op lvl 12 en ben nog geen 1 keer aangevallen gewoon een kwestie van regelmatig een beambte omleggen of een hareut omkopen.
Oeh, kan niet wachten tot morgen.

Net al berichtje gehad van Bol.com dat ze hem aan PostNL hebben overhandigd.

Morgee! :banana:
Uitspraak van BarryDH op zaterdag 12 november 2011 om 16:38:
helemaal niet wat er werd beloofd kist met zegel is gewoon een kartonnen huls


das mooi kut :S
Uitspraak van Japie :facepalm: op maandag 14 november 2011 om 20:43:
Oeh, kan niet wachten tot morgen.

Net al berichtje gehad van Bol.com dat ze hem aan PostNL hebben overhandigd.


Mijne is vorige week besteld bij Wehkamp, hopen dat ie morgenavond mooi op tijd geleverd wordt. :cheer:
Uitspraak van Japie :facepalm: op maandag 14 november 2011 om 20:43:
Morgee! :banana:


Uitspraak van BarryDH op zaterdag 12 november 2011 om 16:38:
Net animus edition opgehaald (n) helemaal niet wat er werd beloofd kist met zegel is gewoon een kartonnen huls (n)


Ik hoorde al meer mensen erover dat de Animus Edition tegenvalt, Collectors Edition hoor ik nog geen klachten over. :)
Uitspraak van SRF Audio <[Rejects of Society]> op maandag 14 november 2011 om 21:10:
Collectors Edition hoor ik nog geen klachten over.


ook van karton..verder wel erg netjes:yes:
begin het eindelijk onder de knie te krijgen overigens..
doe het wel lekker op mijn gemak trouwens, tot nu toe hebben AC2 en brotherhood mij beide 2 PS3 controllers gekost geloof ik en dat record ben ik niet van plan te verbreken8-)
Uitspraak van DJ Ressurection op maandag 14 november 2011 om 21:24:
ook van karton..verder wel erg netjes:yes:


Oke. :) Ook maar eens een keertje kijken voor die encyclopedie, ik heb ook nog gezocht of iemand misschien de collectors editions van AC 1, 2 of Brotherhood wegdeed maar dat helaas niet...
Uitspraak van DJ Ressurection op maandag 14 november 2011 om 21:24:
doe het wel lekker op mijn gemak trouwens, tot nu toe hebben AC2 en brotherhood mij beide 2 PS3 controllers gekost geloof ik en dat record ben ik niet van plan te verbreken8-)


Touwtje eraan vastmaken, net zoals bij de Wii. 8)
 
Uitspraak van DJ Ressurection op zaterdag 12 november 2011 om 17:09:
ik heb ook de collectors edition voor de ps3 opgehaald!!


ik ook!!