NaDiA_ 23 juli 2002 15:01donateurwhaha laat je die toch niet komuh die hoef ik dus eg niet te sien op me verjaardag..phff de gedachte alleen al whehehe
23 juli 2002 15:02ik vier ook niks, maar ze komen toch wel ga denk maar de kroeg in ofzo vanavond om het te ontlopen! wiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nog 15 minuten en dan zit er weer een werkdag op
23 juli 2002 20:07whèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè èèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè èèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè èèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè èèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè èèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè èèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè èèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè èèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè èèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè èèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèè èèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèèlaatste aanpassing 23 juli 2002 20:08
23 juli 2002 20:38kannik nie donderdag komen ze m fixen... maar dat houd wel in dat ik vrijdag pas cdtjes kan branden voor vakantie, en ik ga vrijdag op vakantie
NaDiA_ 23 juli 2002 20:42donateuroohooow whehe tjah...doe je het toch donderdag assie gemaakt is lijkt mij...maja ik ga owk al bijnaaaa op vakantie
23 juli 2002 23:43donateurja ikkes gaat slapie doen... djiezus ik ben al bijna een hele dag 17 jaar hehe *ikkes zegt truste*
yoda Werkzaam bij HouseNation Artiest Yoda 24 juli 2002 07:53Wacky Wake-up! Tering wat zal jij je dan oud voelen zeg! whehehe Ik ga maar even wat doen hier.
24 juli 2002 11:59aaaarrrrgghhh bedrijfsnetwerk heb hele ochtend dr uitgelegen!!! Niks doen wordt vervelend na 3 uur
NaDiA_ 24 juli 2002 12:17donateurghehe tjah dat doe je toch echt zelf hoor wassut nog wel geselliej gister met oma? ghehe moe juh ibru nemuh 2/3 tegelijk gaat auwhoofd wel over
24 juli 2002 12:19oma was snel weg, alleen vrienden bleven erg lang zitten en de rum was zooooooooooooooooo goed. LeKKuR HooR
24 juli 2002 12:26nee, pijn in muh hoofd, muh kronkul is aan het veranderen onder invloed van de drank, ben vandaag maar 113%
NaDiA_ 24 juli 2002 12:37donateurowjee ik heb nog maar een heeel klein beetje sjek kank net 5 uit draaie denk k...en ik kan niet nieuwe haluh hier owww hoe moet ik het nou volhoude tot half 6
24 juli 2002 12:46ik heb nog 1 sigaret en denk genoeg sjek voor 3 peuken kan ook niks halen ma ik moet nog maar tot 1515 uur *geeft beetje sjek aan NaDiA_*
NaDiA_ 24 juli 2002 12:50donateurthnx maar dit is wel een groot probleem vinnik phff das 1 sjekkie per uur weetje.....weetje hoe weinig dat is...moeten er toch zekur 2 of 3 zijn... waarom regende het nou sow hard gisteraaf???? anders hattik nu niej met dit probleem gesetuh phff...sit alluhmaal weah nie mee vandaag
NaDiA_ 24 juli 2002 12:58donateureen huilende regenboog in spé....nee dat kan natuurlijk niet... *traantjes snel wegveeg* neeuh sal nie huiluh
NaDiA_ 24 juli 2002 13:15donateurnee salk niet doen hoor phhf tis pas kwart over 1 moet nog sow lang geen zin meer!!!
24 juli 2002 13:16ben nu aan het eten onder het werk door, en hier een beetjuh kutten enzo. en ik moet nog 2 uur Ik ga denk ff tot 5 uur werken vandaag ff extra uren pakken, want dan kan ik lekker eerder naar huis als het echt warm wordt. (lang leve tijd voor tijd uren )laatste aanpassing 24 juli 2002 13:17