Partyflock
 
Forumonderwerp · 1115217
Een coffeeshop in Amsterdam was op 8 maart 2011 het toneel van een grove mishandeling.



Zo dan... die wordt flink te grazen genomen.
 
Damn en zo te zien weer eens multiculturele beelden
 
Schoften
noord africaans uiterlijk :dood:
meteen ook weer wapens trekken :loser:
dat die gast nog kan lopen joh... tering he.. en idd, pistool en alles erbij :no:

hopelijk worden ze gepakt, al zou degene die klappen kreeg ook geen lieverdje zijn.
het zijn maar een paar rotte appels hoor, het is niet zo dat elke marrokaanse jongen in de leeftijd van 12 t/m 30 zo'n kankergezwel in onze samenleving is
 
Uitspraak van voicher op dinsdag 19 april 2011 om 12:05:
meteen ook weer wapens trekken

Die gebruikt die amper, waarschijnlijk alleen om omstanders op afstand te houden
ik hoop dat ze nekkramp krijgen allemaal
 
shit happents :facepalm:
 
Maar die jongen zal wel wat verkeerds hebben gezegd
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 april 2011 om 12:42:
Maar die jongen zal wel wat verkeerds hebben gezegd

Ik denk dat ie comentaar had op die muts van die gozer :yes:
 
zo die krijgt aardig wat tikken:S
Stone Island pet jwt & jas
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 april 2011 om 12:46:
Ik denk dat ie comentaar had op die muts van die gozer

ik zou idd ook flippen als iemand wat van mijn muts zei :yes:
Ja dat niet natuurlek
Knap dat ie niet zichzelf of 1 van zn maten neerschiet terwijl ie met een doorgeladen pistool aan het rossen is.. Erg jammer ook.
Uitspraak van Sonny B. Good op dinsdag 19 april 2011 om 12:09:
het zijn maar een paar rotte appels hoor, het is niet zo dat elke marrokaanse jongen in de leeftijd van 12 t/m 30 zo'n kankergezwel in onze samenleving is

8)
 
op zich aardige dekking :p
Flinkee klappies.
 
Opzich een aardige baas dat slachtoffer dat hij nog aan het wandelen gaat ook na zo'n serie kniestoten en slagen :p
 
Keihard laten rotten wat denken ze wel niet Hollienoobs.
flik zoiets 1 keer bij mij en ik ruk je kop van je lijf en spuug in je slokdarm, gekke koekwaus met z'n gun..
Komt allemaal door het gedoogbeleid:yes: Coffeeshops verbieden.
stoer man......3 tegen 1 en dan nog een pistool trekken en er dan niet mee om kunnen gaan.
 
Uitspraak van Sonny B. Good op dinsdag 19 april 2011 om 12:09:
het zijn maar een paar rotte appels hoor, het is niet zo dat elke marrokaanse jongen in de leeftijd van 12 t/m 30 zo'n kankergezwel in onze samenleving is

Klopt.. heti s ook helemaal geen probleem of zoiets :nee:
 
Voor dit soort soort mensen moeten ze weer concentratie/vernietigingskampen op gaan richten. Als ik leider was van dit land dan had ik het wel geweten.
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 april 2011 om 17:47:
Voor dit soort soort mensen moeten ze weer concentratie/vernietigingskampen op gaan richten.

Nee, we moeten de Chinezen gewoon wijsmaken dat ze naar kip smaken, moet je eens kijken hoe snel ze verdwenen zijn.
 
Artiest System
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 19 april 2011 om 12:10:
Die gebruikt die

:facepalm:
 
Leuk al die gratis (van soepsidie betaalde) kickbox projecten voor Marokkaantjes.
komt wel goed
zit je net je 4e blow te draaien :'(
 
altijd weer die petjes!!
die moeten ze verbieden inplaats van kopvodden...
 
behalve peter banks uiteraard.. die mag een petje dragen wat mij betreft...