Partyflock

Forumonderwerp · 1113600

Waarschuw beheerder
+2
Jaarlijks bekeren er 6 miljoen Afrikaanse moslims zicht tot het Christendom.

De afgelopen 4 weken hebben er zo'n 80.000 Algerijen zich bekeerd.

Deze ex-moslims vinden in het Christendom liefde en rust, de Islam vinden zij te geweldadig.

Vinden jullie dit een goede ontwikkeling?

Hadden jullie dit verwacht?

In deze tijd is iedereen "bang" dat de Islam de wereld over gaat nemen, maar door deze ontwikkelingen lijkt het tegendeel waar.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hoppaaaaaaaaaaaaaaaa op woensdag 27 april 2011 om 18:12:
noch een stikje over vrijheid

Waar was de vrijheid van Lot zijn dochters toen deze vergeven werden om de seksuele lusten van de woedende massa te stillen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 maart 2011 om 12:14:
In deze tijd is iedereen "bang" dat de Islam de wereld over gaat nemen, maar door deze ontwikkelingen lijkt het tegendeel waar.

Mensen zijn gewoon zoiezo bang dat "iets" de wereld gaat overnemen. Zijn het niet de moslims is het de iluminati of de aliens enz enz.

Er zo altijd wel iets.

Waarschuw beheerder
Hoe komen mensen er toch bij dat er sprake is van een 'overname', die afkomstig is van een één of andere Mafia? :lol: Mensen zijn wereldwijd al EEUWEN en EEUWEN overmeesterd door de bedriegers die onder vele namen te werk gaan, en dit is de tijd om erachter te komen van hoe en wat. Ik kan zo weer mijn stukje aanhalen betreft de psychopaat Mozes/Akhenaton. Of wat dacht je van onze dorpsoudsten die vermoord zijn, de sjamanen die in de brand zijn gezet omdat ze niet in de Christelijke leugen stapten, de geschiedenisboeken die herschreven zijn zodat onder andere de Maya's als een stel barbaren zijn geportretteerd, of het grote Wijsheids-archief dat in Alexandrië vernietigd (en gestolen) werd door de Romeinen (in naam van de Paus), heksen die verbrand zijn waarmee alle extreem belangrijke kennis van kruiden en andere wijsheid verloren is gegaan, ...100-jarige oorlog, 80-jarige oorlog hier in Nederland, 1e en 2e wereldoorlog, Bosnië, Irak...

Overname? Word wakker. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 april 2011 om 00:37:
Hoe komen mensen er toch bij dat er sprake is van een 'overname', die afkomstig is van een één of andere Mafia? :lol: Mensen zijn wereldwijd al EEUWEN en EEUWEN overmeesterd door de bedriegers die onder vele namen te werk gaan, en dit is de tijd om erachter te komen van hoe en wat. Ik kan zo weer mijn stukje aanhalen betreft de psychopaat Mozes/Akhenaton. Of wat dacht je van onze dorpsoudsten die vermoord zijn, de sjamanen die in de brand zijn gezet omdat ze niet in de Christelijke leugen stapten, de geschiedenisboeken die herschreven zijn zodat onder andere de Maya's als een stel barbaren zijn geportretteerd, of het grote Wijsheids-archief dat in Alexandrië vernietigd (en gestolen) werd door de Romeinen (in naam van de Paus), heksen die verbrand zijn waarmee alle extreem belangrijke kennis van kruiden en andere wijsheid verloren is gegaan, ...100-jarige oorlog, 80-jarige oorlog hier in Nederland, 1e en 2e wereldoorlog, Bosnië, Irak...

Overname? Word wakker. ;)

Good reply! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Of wat dacht je van onze dorpsoudsten die vermoord zijn, de sjamanen die in de brand zijn gezet omdat ze niet in de Christelijke leugen stapten, de geschiedenisboeken die herschreven zijn zodat onder andere de Maya's als een stel barbaren zijn geportretteerd, of het grote Wijsheids-archief dat in Alexandrië vernietigd (en gestolen) werd door de Romeinen (in naam van de Paus), heksen die verbrand zijn waarmee alle extreem belangrijke kennis van kruiden en andere wijsheid verloren is gegaan, ...100-jarige oorlog, 80-jarige oorlog hier in Nederland, 1e en 2e wereldoorlog, Bosnië, Irak...

:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap het wel

Moslims en de 72 maagden

Volgens sommigen gaat het hier om een vertaalfout en staat er eigenlijk 72 druiven (Niet zo vreemd als het lijkt, druiven waren toentertijd het voedsel van koningen e.d.)

En dan denk je met je bomgordel op weg te zijn naar 72 bloedgeile fatima's :roflol:

Wat een volk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 27 april 2011 om 18:28:
Lot zijn dochters toen deze vergeven werden om de seksuele lusten van de woedende massa te stillen?

genisis 19 7 ‘Maar vrienden, zoiets kunnen jullie toch niet doen!’ zei hij. 8 ‘Luister, ik heb twee dochters die nog nooit met een man geslapen hebben. Die zal ik bij jullie brengen, doe met hen wat jullie willen. Maar laat die mannen met rust, ik heb hun niet voor niets een veilig onderkomen geboden.

toen werder er wel meer mensen uitgehuwlijkt ook al vind ik het een vaag stukje

(in naam van de Paus),

de meesten pausen zijn dwaalleraren

Mensen zijn wereldwijd al EEUWEN en EEUWEN overmeesterd door de bedriegers die onder vele namen te werk gaan, en dit is de tijd om erachter te komen van hoe en wat.

dit zijn de voor weeen tot dat de wereld in zoveel ellende verkeer dat iedereen schreeuwt om vrede en dus klaar staan voor die ene (antichrist)

die gene van de ''overname'' krijgen wel steeds meer macht hitler had alleen duitseland en omstreken en was het zichtbaar die gasten van de illuminati enzo zitten veel verder stiekem in de tops zonder dat iedereen het weet dus ze hebben veel meer macht dan de meesten denken (en dat ze het stiekem doen is een bewijs dat de dingen niet aan het licht mogen komen
http://eindtijdinbeeld.nl/de_nwo.htm#Religieuze%20vormgeving%20New%20Age%20gelieerd:%20Illuminisme%20(Illuminatie)
http://eindtijdinbeeld.nl/de_nwo%20de%20koningen.htm

2 Tessalonicenzen 2:7 8 hoewel in het verborgene de wetteloosheid nu al werkzaam is, moet eerst digene die hem tegenhoudt verdwijnen. pas dan vesschijnt hij_en dan zal de Heer Jezus hem dodon met de adem van Zijn mond en vernietigen door de aanblik van zijn komst

hier boven staat dat de foute krachten nu stiekem werkzaam zijn en met de opname van de gemeente (die hem tegenhoudt verdwijnen) dat de wetteloosheid zichtbaar de macht krijg(antichrist)

en dan weer later zal Jezus het vernietigen

en als je weet hoeveel macht die geheime clubs hebben (ze zitten in de toppen van bedrijven overheden en noem maar op(stiekem) dan is het voor hun een eitje om wat te veranderen in de geschiedenis

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hoppaaaaaaaaaaaaaaaa op zaterdag 30 april 2011 om 10:32:
toen werder er wel meer mensen uitgehuwlijkt ook al vind ik het een vaag stukje

Uitgehuwelijkt? Ze werden vergeven om te verkrachten... Lekker god heb je dan.

Sowieso? God die haat, god die jaloers is? WTF is de Oudtestamentische God voor vreemd karakter?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hoppaaaaaaaaaaaaaaaa op zaterdag 30 april 2011 om 10:32:
dit zijn de voor weeen tot dat de wereld in zoveel ellende verkeer dat iedereen schreeuwt om vrede en dus klaar staan voor die ene (antichrist)

Dan moet je 't wel goed uitleggen he: eerst zal de anti-christelijke macht de wereld hervormen (secularisatie), dan zal de anti-christelijke macht in toenemende mate steeds meer verderf en terreur zaaien - meest waarschijnlijke: een 3e wereldoorlog waarbij de 2e wereldoorlog zelfs nog bij zal verbleken - en uit alle chaos en ellende (veroorzaakt door diezelfde anti-christelijke macht uiteraard) zal dan de zogenaamde 'redder' opstaan die de boel zou sussen en de wereld 'tot bedaren' zou brengen - totdat zijn ware aard losbreekt - en hij zal dan het sluitstuk vormen van de anti-christ, en hem in één persoon vertegenwoordigen.; de wereldvorst. En dat is dan de bedrieger, de misleider, gewoon voortkomend uit dezelfde macht als die macht die het hele plan bedacht heeft.

Vrij onafwendbaar dus uiteraard als de profetie klopt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 mei 2011 om 14:54:
god die jaloers is?

kijk als God de enige God is die ons gemaakt heeft waarom zouden mensen dan wat anders vereren? (de schepping inplaats van de Schepper)
en God heeft ons Jezus gezonden uit liefde
die een voorbeeld gaf over hoe we zouden moeten leven.
(en Jezus kwam voor iedereen op vooral voor de zwakkere)
Jezus Christus die voor al onze zonden aan het kruis heeft gehangen, dood is gegaan en de dood overwonnen heeft.

en er is zoizo meer met de bijbel :
Laten we nu eens kijken naar de eerste passage van het Nieuwe Testament, dat als volgt begint:

"Het boek des geslachts van JEZUS CHRISTUS, den Zoon van David, den zoon van Abraham. Abraham gewon Izak, en Izak gewon Jakob, en Jakob gewon Juda en zijn broeders..." MATTHËÜS 1:1-11

Deze passage bestaat uit 49 (7x7) verschillende woorden: 28 (4x7) ervan beginnen met een klinker en de overgebleven 21 (3x7) met een medeklinker, zeven eindigen met een klinker en 42 (6x7) met een medeklinker. De 49 woorden bestaan uit 266 (38x7) letters waarvan 140 (20x7) klinkers zijn en 126 (18x7) zijn medeklinkers. Wat meer zegt, 14 (2x7) van de 49 (7x7) woorden komen maar één keer voor, 35 (5x7) meer dan eens, 42 (6x7) zijn zelfstandige naamwoorden, 7 zijn géén zelfstandige naamwoorden.

Panin concludeerde dat als het überhaupt mogelijk zou zijn, Matthéüs er enkele maanden voor nodig zou hebben en er 8 uur per dag aan zou moeten werken, om opzettelijk zo'n familiestamboom op te zetten met een dergelijk wiskundig systeem. Hoe dan ook, de namen van deze familiestamboom bestonden al voordat Matthéüs was geboren. http://www.cai.org/nl/traktaten/bijbel-wiskunde

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 mei 2011 om 16:22:
Vrij onafwendbaar dus uiteraard als de profetie klopt.

we gaan het zien

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 mei 2011 om 14:54:
Lekker god heb je dan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hoppaaaaaaaaaaaaaaaa op maandag 2 mei 2011 om 13:00:
kijk als God de enige God is die ons gemaakt heeft waarom zouden mensen dan wat anders vereren?

Waarom zou God überhaupt vereerd willen worden?

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 mei 2011 om 13:28:
Waarom zou God überhaupt vereerd willen worden?

Behoorlijk inferieure karaktereigenschap voor iets wat door zou moeten gaan voor 'God'

Waarschuw beheerder
Uitspraak van hoppaaaaaaaaaaaaaaaa op maandag 2 mei 2011 om 13:00:
Deze passage bestaat uit 49 (7x7) verschillende woorden: 28 (4x7) ervan beginnen met een klinker en de overgebleven 21 (3x7) met een medeklinker, zeven eindigen met een klinker en 42 (6x7) met een medeklinker. De 49 woorden bestaan uit 266 (38x7) letters waarvan 140 (20x7) klinkers zijn en 126 (18x7) zijn medeklinkers. Wat meer zegt, 14 (2x7) van de 49 (7x7) woorden komen maar één keer voor, 35 (5x7) meer dan eens, 42 (6x7) zijn zelfstandige naamwoorden, 7 zijn géén zelfstandige naamwoorden

jep die knakkers die de bijbel schreven waren goed in numerologie, hobby gecreerd door autisme dit dat zus zo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2011 om 12:53:
Jahwe. :lol:

Yahwehtoch !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2011 om 17:19:
Yahwehtoch !

:P

Ik geloof ook niet in Jahwe, ywt. :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2011 om 17:34:
Ik geloof ook niet in Jahwe, ywt. :no:

In welke godheid geloof jij dan Doozie?

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2011 om 20:25:
In welke godheid geloof jij dan Doozie?

In de enige Ekte. :jaja: Jahweh is de Demiurgh ;d

Ik zou niet kunnen zeggen, 'ik geloof in [een van die namen uit die lijst]'. Geloof wel dat God bestaat, maar niet dat het de werkelijke God is die door de Qu'ran heenschreeuwt of de Talmoed of de Bijbel. Ben nu trouwens de Bijbel aan het lezen.. Exodus nu... njah, als ik dat soort verhalen lees dan komt op mij niet bijster realistisch over om 't maar zo te zeggen. 8)

Waarschuw beheerder
Dozart is een atheïst in ontkenningsfase :lol:

Waarschuw beheerder
De mens heeft God geschapen
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 mei 2011 om 22:38:
Dozart is een atheïst in ontkenningsfase :lol:

:o :lol: