Partyflock
 
Forumonderwerp · 1113314
­ Nederland
But how ?
Nu begint het ineens wel heel snel leeg te lopen, merk je nu vooral op de forums.
Hoe kunnen we dit oplossen ?
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 15 maart 2011 om 07:35:
aat me even weten als je wat anders gevonden hebt

ook opzoek naar wat anders?
jah :yes: ... al een tijdje .. maar kan niet echt iets vinden :/ .. zit ook niet meer zoveel achter de pc dus neem de tijd niet om een nieuw forum te vinden ...

zit nu al meer op andere plekken dan hier ..
Werkzaam bij Partyflock
Uitspraak van verwijderd op maandag 14 maart 2011 om 19:51:
Maar dan mogen ze toch niet het profiel van mijn vriendin verwijderen als er niks strafbaars gebeurt?

Behalve het beleid overtreden. Er zijn 7 (!!) meldingen door leden gedaan over dat profiel. Net twee weekjes lid, aangemeld vlak voordat je eigen account verbannen werd....beetje teveel toevalligheden :) Maar je bericht staat in de inbox bij degene die je vriendin heeft verbannen :yes:

Uitspraak van verwijderd op maandag 14 maart 2011 om 20:42:
Maar meneertje La-Voice heeft een fake account http://vip.partyflock.nl/user/1146019:Hardcore_Dennis_Leiden :lol:

Dat heb jij nooit gemeld. En jouw vriendje is niet verbannen om eenmaal zeggen dat een artiest niet kan draaien. Dat weet je zelf dondersgoed. Als jouw vriendje problemen heeft met een dj dan kan hij dat offline oplossen en niet als een kleuter gaan zitten schelden. Dat toont alleen maar zijn incompetentie.

Wil tot slot even benadrukken dat ik me niet verder laat verleiden in dit topic te antwoorden op allerlei persoonlijke issues. En ook ga ik niet weer serieus reageren op berichten waarbij ik vervolgens alleen maar moet lezen 'alle admins zijn kut en ik ben weg' om vervolgens over 3 maanden precies hetzelfde scenario te zien als in dit topic. In plaats van alleen te zeiken, nodig ik je uit om daadwerkelijk een oplossing te verzinnen om leden te werven en behouden. En dat houd niet in dat er geen admins meer zijn en je alles mag. Want dat is utopisch en gaat ook helemaal niet werken.

(F)
laatste aanpassing
Uitspraak van Karian op dinsdag 15 maart 2011 om 09:18:
alle admins zijn kut
geintje :$
Uitspraak van THP op zaterdag 12 maart 2011 om 11:23:
Status: verbannen


laten we kijken of dit helpt :lol:

Blijkbaar niet
Uitspraak van Karian op dinsdag 15 maart 2011 om 09:18:
Als jouw vriendje problemen heeft met een dj dan kan hij dat offline oplossen en niet als een kleuter gaan zitten schelden.

Kunnen Kadaffi bellen (Y) denk wel dat hij wilt helpen.

Ik denk dat er genoeg vaste members zijn die willen helpen.
Maar probleem is dat er zo koppig wordt gereageerd en de communicatie gewoon belabberd is, maybe daar eerst aan werken !
en het is nogal makkelijk om te zeggen komen JULLIE maar met een oplossing.
Waarom niet rondneuzen bij collega's ? like fuckbook of hivs ?
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 15 maart 2011 om 16:06:
Waarom niet rondneuzen bij collega's ? like fuckbook of hivs ?

omdat het niet dezelfde doelgroep is ? ;)
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 15 maart 2011 om 16:59:
omdat het niet dezelfde doelgroep is ? ;)

Waar is die doelgroep dan heen die afgelopen 3 jaar massaal pf de rug heeft toegekeerd ?
Volgens mij op zulke communities
ligt eraan welk volk je bedoelt
de 'breezers' gaan idd naar zulke plekken omdat dat meer op hun gericht is

als je de forum mensen bedoelt denk ik niet dat ze naar een andere site zijn gegaan (de meeste dan)
denk eerder hier gewoon zat en als er geen alternatief is dan maar niks
en sommige hebben gewoon een leven gevonden...

denk dat het eerder zoiets is dan een andere site gevonden hebben
wie zit daar niet ...


het gaat er om dat je naar de doelgroep HOUSE liefhebbers moet richten .. PF wil alles .. wil zich meeten met de grote jongens .. terwijl ze meer effect als klein en underground hadden kunnen bereiken ..

de doelgroep is uitelkaar geslagen door verschillende redenen denk ik op flock .. en die krijg je ook niet zomaar terug :no: ..


er zal een nieuw iets moeten komen .. waar de juiste doelgroep aangesproken wordt en dingen gewoon blijven zoals het is .. underground .. dat is house en de houser altijd geweest .. het verdomhoekje ...pf was eens de plek waar men niet afgezet wordt door de massa omdat iedereen hetzelfde voelt en denkt .. house
laatste aanpassing
Ja hoe noem je het volk je weet zelf wel van paar jaar terug.
Weet niet waar je ze in moet zetten, idd de breezers of passoahoeren die gaan naar zulke site's toe.
Maar volgens mij zijn er ook meerdere vertrokken die daar niet toebehoren.
Zullen er ook vast een hoop zijn die of zoals je zelf zegt een leven hebben gevonden, of kinderen etc, of pf gewoon vergeten zijn.
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 15 maart 2011 om 17:12:
er zal een nieuw iets moeten komen .. waar de juiste doelgroep aangesproken wordt en dingen gewoon blijven zoals het is .. underground .. dat is house en de houser altijd geweest .. het verdomhoekje ...pf was eens de plek waar men niet afgezet wordt door de massa omdat iedereen hetzelfde voelt en denkt .. house

is house aanzieg geen heel groot begrip waar zowat alle dance muziek stylen onder vallen ?
Dan is het toch begrijpelijk dat je zoveel mogelijk wilt ondersteunen ? of ligt dat aan mij
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 15 maart 2011 om 17:12:
wie zit daar niet ...

ik b)

nja heb alleen profiel op hyves, maar ken me er hooguit een minuut vermaken :lol:
facebook en twitter begin ik niet eens aan


Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 15 maart 2011 om 17:13:
of pf gewoon vergeten zijn.

klinkt eng dit :p
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 15 maart 2011 om 17:13:
Zullen er ook vast een hoop zijn die of zoals je zelf zegt een leven hebben gevonden, of kinderen etc, of pf gewoon vergeten zijn

daarvoor komen altijd jongere in de plaats en de meerste van die groep hebben hierdoor en hier nog steeds hun sociale contacten en onderhouden deze..



Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 15 maart 2011 om 17:13:
Ja hoe noem je het volk je weet zelf wel van paar jaar terug.

heel banaal en simpel .. housers .. omdat het flock volk van goa tot speedcore ging

housers houden van underground .. deden ze vroeger al en dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven :)
Uitspraak van THP op dinsdag 15 maart 2011 om 17:17:
nja heb alleen profiel op hyves, maar ken me er hooguit een minuut vermaken

het is dat ik mij daar vermaak omdat er mensen zitten die ik veel in het echte leven ken .. maar zulke mensen rel en etter ik niet .. dus die site is ook niet geschikt om relletjes te trappen :no: ...

Uitspraak van THP op dinsdag 15 maart 2011 om 17:17:
facebook en twitter begin ik niet eens aan

ik ook niet .. heb twitter eens bekeken .. maar nope .. niet mijn koek :no:
Uitspraak van VageJetje op dinsdag 15 maart 2011 om 17:17:
heel banaal en simpel .. housers .. omdat het flock volk van goa tot speedcore ging

housers houden van underground .. deden ze vroeger al en dat zal waarschijnlijk altijd zo blijven :)

Dan moet ik hier pas op de plaats maken, ik ben pf toendertijd gejoined omdat je juist meerdere style hier had waarvoor je bij terecht kon komen, en ofcourse de agenda die je kon samenstellen, en kon zien of je vrienden ook naar die feesten gingen. En het is nou niet dat ik zo underground ben. Maar misschien begrijp ik je verkeerd nu.
nee .. denk dat je underground iets verkeerd ziet ..


housers houden niet van commercieel .. misschien snap je mij dan beter :)
zodra iets commercieel is/wordt .. haken housers af ...
laatste aanpassing
ja snap je nu wel, zoiets als dat achterlijke pussy house
:cheer: .. fijn dan kan ik naar huis :bye:
 
Artiest Synthopia
Uitspraak van Karian op dinsdag 15 maart 2011 om 09:18:
Behalve het beleid overtreden. Er zijn 7 (!!) meldingen door leden gedaan over dat profiel. Net twee weekjes lid, aangemeld vlak voordat je eigen account verbannen werd....beetje teveel toevalligheden Maar je bericht staat in de inbox bij degene die je vriendin heeft verbannen

Ik snap ook wel dat je het toevallig vind, toevallig is het ook toevallig! Maar ik lieg niet, dat profiel was gewoon echt :D! Maar weet jij wat ik er aan kan doen om te zorgen dat ze gewoon weer een account aan kan maken? Meteen blacklisten is ook een beetje flauw hoor ..
 
Uitspraak van Karian op dinsdag 15 maart 2011 om 09:18:
In plaats van alleen te zeiken, nodig ik je uit om daadwerkelijk een oplossing te verzinnen om leden te werven en behouden

2 topics per week per persoon :D!
@ DA .. ik kan zeiken he ... maar jij spant de kroon :S
 
Uitspraak van Karian op dinsdag 15 maart 2011 om 09:18:
In plaats van alleen te zeiken, nodig ik je uit om daadwerkelijk een oplossing te verzinnen om leden te werven en behouden.

:lol: sorry hoor dat ik lach, maar wat denken jullie nou zelf? dat we nu nog leden voor jullie gaan werven om er zelf beter uit te komen :roflol: besef wel, tis nog niet eens 1 april...

Uitspraak van Karian op dinsdag 15 maart 2011 om 09:18:
Dat heb jij nooit gemeld. En jouw vriendje is niet verbannen om eenmaal zeggen dat een artiest niet kan draaien. Dat weet je zelf dondersgoed. Als jouw vriendje problemen heeft met een dj dan kan hij dat offline oplossen en niet als een kleuter gaan zitten schelden. Dat toont alleen maar zijn incompetentie.

houden jullie die plaat maar voor jullie hoofd!! verder kijken dan je neus lang is is ook erg moeilijk. En als er alleen word gezegd dat die dj een prutser is en dat hij niet kan draaien zijn gewoon normale opmerkingen, of kan er op Partyflock alleen maar positieve feedback geplaatst worden????? Vind het belachelijk!!! Alle opmerkingen die wij geplaats hebben kunnen wij hier zo plaatsen en dan kunnen de leden wel even gaan beoordelen of jullie daadwerkelijk gelijk hebben....

Belachelijk!!!
laatste aanpassing door een beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 maart 2011 om 08:59:
sorry hoor dat ik lach, maar wat denken jullie nou zelf? dat we nu nog leden voor jullie gaan werven om er zelf beter uit te komen :roflol: besef wel, tis nog niet eens 1 april...

je klaagt maar blijft wel aanwezig, dus wil je verandering
verzin dan wat als je t beter weet

daar komt t op neer :aai:
je moet t niet meteen te serieus opvatten dat je de straat op moet leden gaan lokken o.i.d
laatste aanpassing
 
Uitspraak van THP op woensdag 16 maart 2011 om 09:01:
je moet t niet meteen te serieus opvatten dat je de straat op moet leden gaan lokken o.i.d

wilde net de straat opgaan met me home made flyers :rot:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 maart 2011 om 08:59:
Is dit nou zo'n erge opmerking????

Belachelijk!!!

is verwijderd zonder strafpunt :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 maart 2011 om 08:59:
Lid: G.I.T. De Dwazin
Datum: dinsdag 15 maart

snap sws niet waarom je dat nog een keer plaatst aangezien een eerdere opmerking van je vriend ook verwijderd is
laatste aanpassing
Uitspraak van Jaapieee op dinsdag 15 maart 2011 om 16:06:
like fuckbook of hivs ?

Heb jij daar ooit een conversatie met een medewerker gehad? Heb jij daar ooit een medewerker mogen/kunnen uitschelden? Heb jij daar ooit antwoord gekregen op je vragen?


Uitspraak van VageJetje op dinsdag 15 maart 2011 om 17:12:
underground

Dat is de dance al jaren niet meer. Toen Partyflock begon was dance iets waar mensen zich mee identificeerde. Er was in de gehele scene een gevoel van saamhorigheid. Die is er nu niet meer. Er zijn 900 hokjes bijgekomen en die 900 hokjes maken elkaar het leven zuur. Dance is niet meer speciaal of underground. Het is gewoon geworden. Net zoals internet gewoon is geworden en er veel meer sites zijn die allemaal strijden om online tijd.



Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 maart 2011 om 08:59:
Is dit nou zo'n erge opmerking????

Ik heb net je contactbericht gelezen. Sorry, maar de manier waarop jij communiceert is bij de beesten af. Ik ga dus niet in op jouw agressieve schreeuwgedrag.

Uitspraak van VageJetje op dinsdag 15 maart 2011 om 17:21:
dus die site is ook niet geschikt om relletjes te trappen :no: ...

Misschien moet je ook eens kijken naar je eigen instelling. Vind je het heel raar dat het niet leuk is op Partyflock als er alleen maar mensen met jouw instelling overblijven? Elk topic dat wordt geopend wordt door mensen als jij direct kapotgemaakt door gerel en geetter. Mensen willen hierdoor niet meer actief zijn op het forum. Er komt geen vers bloed en vervolgens ga jij roepen dat er geen hond meer komt. Daar heb jij zelf natuurlijk geen enkele aandeel in!
 
:lol: ik kap met heel dit domme geflock, kansloze site zeg!!!

stelletje mierenneukers!!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 maart 2011 om 11:07:
ik kap met heel dit domme geflock, kansloze site zeg!!!

Lijkt mij heel goed idee als ik zo zie welke meldingen er worden gedaan over pb-tjes die jij verstuurt. Er zit een steekje bij je los :yes:
 
HALT :D
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 maart 2011 om 11:07:
ik kap met heel dit domme geflock, kansloze site zeg!!!

:bye:
 
Uitspraak van VageJetje op woensdag 16 maart 2011 om 07:41:
@ DA .. ik kan zeiken he ... maar jij spant de kroon

Ik voel me vereerd (h) Maar Karian, zou je antwoord kunnen geven op mn vraag:D?
 
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 maart 2011 om 18:45:
Ik voel me vereerd (h) Maar Karian, zou je antwoord kunnen geven op mn vraag:D?

Volgens mij hebben wij gisteren een aantal pb's gewisseld waarin ik je het één en ander heb uitgelegd. (Kan me vergissen hoor)
Uitspraak van Karian op woensdag 16 maart 2011 om 09:27:
Heb jij daar ooit een conversatie met een medewerker gehad?

Ja zowel op hyves als op facebook
Uitspraak van Karian op woensdag 16 maart 2011 om 09:27:
Heb jij daar ooit een medewerker mogen/kunnen uitschelden?

Wat noem je uitschelden en hoe ? direct indirect ? beide is mogelijk, maar goed schelden kan toch hoeft niet perse in een communitie ;)
Uitspraak van Karian op woensdag 16 maart 2011 om 09:27:
Heb jij daar ooit antwoord gekregen op je vragen?

Ja hoor en nog mooi geformuleerd ook.
Heb jij dit niet mee gemaakt op zulke communities ?
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 maart 2011 om 11:22:
HALT :D

jij snapt hem (L)
Uitspraak van Karian op woensdag 16 maart 2011 om 09:27:
Misschien moet je ook eens kijken naar je eigen instelling. Vind je het heel raar dat het niet leuk is op Partyflock als er alleen maar mensen met jouw instelling overblijven? Elk topic dat wordt geopend wordt door mensen als jij direct kapotgemaakt door gerel en geetter. Mensen willen hierdoor niet meer actief zijn op het forum. Er komt geen vers bloed en vervolgens ga jij roepen dat er geen hond meer komt. Daar heb jij zelf natuurlijk geen enkele aandeel in!

:yes: allemaal mijn schuld :roflol: bedankt voor de credit


:bye:
Aantal jaar geleden was ik hier redelijk actief op de fora tot er mensen kwamen die dingen zoals hong gingen typen, krijsen dat iemand fake was en de topics vol kwamen te staan met bullshit. Afgelopen 2 dagen lees ik weer wat mee en ben nog geen enkel serieus topic tegen gekomen. Het is hier allemaal zo kinderlijk..
Uitspraak van Jaapieee op woensdag 16 maart 2011 om 20:19:
Heb jij dit niet mee gemaakt op zulke communities ?

Nope :) En Hyves en Facebook zijn natuurlijk geen echte communities :)


Uitspraak van VageJetje op woensdag 16 maart 2011 om 22:17:
:yes: allemaal mijn schuld :roflol: bedankt voor de credit

Het feit dat je op deze manier reageert laat al zien dat je niet in staat bent om een conceptuele discussie te voeren. Schreeuw, schreeuw, maar meer zit er gewoon niet in bij je. Geeft niets, maar geef dan niet aan dat Partyflock niet leuk is omdat er alleen maar schreeuw schreeuw is.


Uitspraak van breezy302 op donderdag 17 maart 2011 om 00:21:
Afgelopen 2 dagen lees ik weer wat mee en ben nog geen enkel serieus topic tegen gekomen.

Probleem is dat de helft van de leden roept dat dit juist de charme is van Pf en de andere helft zegt van niet. En hoe ver ga je om alles weg te halen? Is het concept forum niet gewoon achterhaald?
laatste aanpassing
Forum is zeker niet achterhaalt, elke dag ploppen er weer nieuwe fora bij die het zeker niet verdienstelijk doen. Het verschil tussen die fora en partyflock is... Het is serieus.
Even wat rechtzetten...Heb wat oude posts van mij doorgelezen en ik zat ook te krijsen om fakers maar de topics en de reacties waren wel serieus!
Uitspraak van Karian op donderdag 17 maart 2011 om 11:32:
conceptuele discussie te voeren. Schreeuw, schreeuw

als er iemand van het discussie voeren ben ik dat wel .. om sws al het laatste woord te hebben ;)


maar ik zal eens schreeuwen omdat je dat zo graag wil ..


heb je boter op je hoofd?


enige wat je met je oordeel bereikt hebt .. is weer een flocker minder, maar dat zal je geen reet boeien

:bye:
Uitspraak van VageJetje op donderdag 17 maart 2011 om 15:25:
enige wat je met je oordeel bereikt hebt .. is weer een flocker minder, maar dat zal je geen reet boeien

Dat boeit me zeker wel. Maar als je geen argumenten hebt en niet bereid bent om mee te denken dan is een gesprek toch dood? Als jij je eigen reactie hierboven echt een positieve bijdrage vindt....tja.


Uitspraak van breezy302 op donderdag 17 maart 2011 om 13:23:
Het is serieus.

Waarom is het daar wel serieus? En op Partyflock niet? Wat kun je eraan doen?
Daar is het serieus omdat je ow's of een ban krijgt voor offtopic gaan, gescheld niet wordt toegestaan en er wat oudere mensen zitten als hier.

Wat ook een heel verschil is (no offence) is dat de mods niet meewerken in zuigend gedrag, ik heb wat posts van je gelezen en sommige dingen werk je zelf in de hand..

Ook is msntaal op andere fora niet toegestaan, weet niet wat mensen hier bedoelen met mang, hong, neuqen en what ever maar dat draagt ook echt niet bij aan een goede discussie.

En de mensen die ik hier vroeger "kon" en die zeer actief waren op het forum zijn een andere richting in geslagen en zitten nu op andere sites. Tekno is bijvoorbeeld de laatste jaren steeds groter geworden en die scene groeit alleen maar groter maar hier op pf is er geen topic over tekno te zien voor zover ik heb gezien.

Ik stel voor om:

* Zuigers en malloten te bannen ook een IP ban dan ben je van de fakers af, zo werkt het op elk forum.
* Ga ook op de schrijfwijze van mensen letten en op het offtopic gaan.
* Als er een serieus topic wordt geopend, verwijder dan de niet- serieuze reacties.
* Maak een aparte sub aan voor hong en mang sukkels dat was er vroeger ook een soort van en zorg dat ze daar blijven.
* Maak meer subs voor verschillende muziekstijlen aan dat trekt meer mensen die nu wel op PF zitten maar niet op de fora.
* En als laatste.. Zorg dat mods zelf niet gaan zuigen of meewerken aan het offtopic domme geleuter wat ze nu wel doen, als mods er niet zelf aan meewerken zal je ff gerel hebben maar daarna een prettig forum.
Uitspraak van breezy302 op donderdag 17 maart 2011 om 18:23:
mang, hong, neuqen

neuqen is niet zo lastig in te vullen lijkt me :lol:

mang = man
hong = hond


Uitspraak van breezy302 op donderdag 17 maart 2011 om 18:23:
Zuigers en malloten te bannen ook een IP ban dan ben je van de fakers af, zo werkt het op elk forum.

ip ban is ook te omzeilen ;)
ben overigens wel voor hoor :yes: uiteindelijk geeft zo iemand wel op als je blijft bannen

verder (gewoon een tip) kun je zulke opmerkingen beter hier plaatsen

http://partyflock.nl/topic/607872:Wat_klopt_niet_zou_anders_beter_kunnen.html#pgcntrl

http://partyflock.nl/topic/1062456:Kritiek_op_het_hedendaagse_beleid_van_PF.html#pgcntrl

vooral de eerste dan.
THP ik weet wel wat het betekend maar snap niet waarom mensen hier dat zeggen. En IP ban kun je met een programmatje ook heel simpel waterdicht maken zonder proxy's. Zal het voortaan in 1 van je links plaatsen en ga die topics nu even doorlezen.
Uitspraak van breezy302 op donderdag 17 maart 2011 om 18:35:
maar snap niet waarom mensen hier dat zeggen

zelfde idee als straattaal...
zogenaamd hip :lol:


Uitspraak van breezy302 op donderdag 17 maart 2011 om 18:35:
En IP ban kun je met een programmatje ook heel simpel waterdicht maken zonder proxy's.

waterdicht sws niet :d
geef me maar een ip ban en ben direct weer online :yes:
zijn meerdere wegen...
Dat ben ik ook heb meerdere IP's en internetverbindingen omdat ik overal en nergens zit maar zoveel computernerds zullen hier niet zitten.
zal je nog heel raar van opkijken :lol:
Artiest DanM
Uitspraak van THP op donderdag 17 maart 2011 om 18:38:
geef me maar een ip ban en ben direct weer online :yes:

Mobieltje doet wonderen :p
 
whe ip ban :') Flock on!!!
Uitspraak van DanM op donderdag 17 maart 2011 om 18:47:
Mobieltje doet wonderen :p

06-ban b)


Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 maart 2011 om 18:48:
whe ip ban :') Flock on!!!

zouden ze jou ook moeten geven :lol:

ze moeten eigenlijk je pc afpakken