Partyflock

Forumonderwerp · 1113017
Waarschuw beheerder
+1
Respect voor ouderen is één ding, maar meisjes laten trappen door een asociale oude man is wat anders.

Ik vind dit een typisch beeld van de Nederlandse maatschappij. Deze jongens hebben later op internet een grote mond, dat ze wel in hadden gegrepen als ze hun teen niet hadden gestoten of een andere rotsmoes.
Maar niemand in de trein grijpt in.

Ze laten die man een paar meisjes trappen en roepen alleen "hey hey!" of ze gaan er dom bij lachen.

Hoe kan het, dat volgens de internetpolls 95% van de Hollanders in zou grijpen, maar in praktijk zitten ze er bij te lachen om dat ze te bang zijn?

Bang volk, en maar Geert Wilders stemmen. Die lost het wel even op ja.
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
+1
Filmers zijn kneuzen :s
Waarschuw beheerder
donateur
Zielige gasten
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Maarre als Nederlanders toch zo kut zijn en de Nederlandse maatschappij om te huilen en die Hollanders toch maar lafbekkken zijn...Wat let je om dan niet met je knapzak richting sahara te trekken? Geen Nederlanders, geen zeikerds, geen mensen die niet trots zijn op hun land of mensen die lafbekken zijn, maar alleen zand, jij, een paar kamelen en te weinig water :')

:bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mr.Knots op vrijdag 4 maart 2011 om 17:29:
Jij gaat denk ik met de verkeerde mensen om Koike, de vrouwen die ik ken zijn gewoon hot. Klaar.

Ik heb niks over uiterlijk gezegd. Alleen gezegd dat vrouwen hier vaak meer ballen hebben dan de mannen zelf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op vrijdag 4 maart 2011 om 17:30:
Alleen gezegd dat vrouwen hier vaak meer ballen hebben dan de mannen zelf.

3 dus?! of snap ik het weer eens niet! :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op vrijdag 4 maart 2011 om 17:11:

Waarom denk je dat men geert wilders stemt? Als je te bang bent voor klappen als je je buurtgenoot in een dreigende situatie helpt, wil je toch iets... je andere buren (die overigens merendeels geen PVV stemmen) doen ook geen ene kut.

De essentie is juist: Nederlanders klagen steen bij been, maar als puntje bij paaltje komt word er nooit iets gedaan.

Artiest The Carcass
Waarschuw beheerder
donateur
ik zie 1 trap in de lucht en 1 trap tegen der kont ....
erna is die kerel in paniek want hij loopt maar snel weg ,bang voor de conducteur

typisch gevalletje drink teveel

beetje opgeblazen titel met weinig vuurwerk erin
Waarschuw beheerder
godsamme man, dan pleur je toch lekker op joh!

sjenkert

Ajuuu, toedeledokiee,, toedeloeeeeee,, daaaaaaaaaaag, :bye:
Waarschuw beheerder
Hihihi...hahaha...stond er bij en ik keek ernaar... :cheer:
Waarschuw beheerder
Dat ze die man erachter aan laten gaan verbaasd me... En nog zitten klappen ook... Sukkels...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ieddereen is anders :cammy:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Ibu op vrijdag 4 maart 2011 om 17:16:
Jullie zijn gewoon een stel laffe hazen bij elkaar. Zelfs als groep treden jullie niet eens op.

Volledig mee eens. Nederlanders zijn zo laf als de pest. Mensen komen niet vopor elkaar op. een soort doorgeschoten individualisme denk ik. Het imago gaat voor alles. Ook loyaliteit naar familie en cultuur is ver te zoeken.

Je moet wel oppassen Ibu dat je niet iedereen over één kam scheert want er zijn ook zat Nederlanders die hier een gruwelijke hekel ana hebben. En dan bedoel ik ook echt serieus een hekel.

Waarschuw beheerder
+1
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
de foto's zijn klaar :d
zoek die gek en sluit hem op :lol:
[img width=500 height=217 cacheid=00019a9f0003a86ac25e98661a02bf62de]http://www.mijnalbum.nl/Foto-HEH43GJD.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
@.dennis Opsluiten inderdaad. Als je dit al doet in een volle trein wat doe je dan als je alleen bent met iemand...
Ik weet niet of ik ertussen zou zijn gesprongen, ik zou er wel achteraan zijn gegaan voor het geval hij achter de meisjes aan gaat.
Waarschuw beheerder
die kerel moet trouwens echt op zn hoofd gestompt worden, stinkende alco
vreselijk, zulke mensen :rot:

snap ook eigenlijk niet dat die ballen er nix van zeiden en als een stel domme kleuters zaten te giechelen
Waarschuw beheerder
De reden waarom niemand wat doet zou de gedeelde verantwoordelijkheid kunnen zijn. Wel eens over gelezen.
Als 1 iemand dit ziet voelt diegene zich 100% verantwoordelijk, als 100 mensen iets zien voelt ieder zich 1% verantwoordelijk en doen ze niks.

Aanpassing: Dit verklaart echter niet waarom ze klappen en zelfs na de trap nog lachen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van bloodcore op vrijdag 4 maart 2011 om 20:31:
Aanpassing: Dit verklaart echter niet waarom ze klappen en zelfs na de trap nog lachen.

Ik weet het antwoord wel. Series als 'Oh Oh ..' en meer van zulk spul geven heel goed de instelling van de samenleving weer.
Waarschuw beheerder
donateur
koike ik ben het helemaal met je eens man. als er weer zo`n filmpje opduikt schaam ik me telkens diep voor ons volk. die jongens die daar zaten hadden het moeten opnemen ipv beetje wijverig lopen lachen. gatverdamme. wel mooi trouwens dat dit een typisch gevalletje is van wie het laatst lacht lacht het best
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mouse:[ op vrijdag 4 maart 2011 om 20:53:
Ik weet het antwoord wel. Series als 'Oh Oh ..' en meer van zulk spul geven heel goed de instelling van de samenleving weer.

Mee eens en zowaar ook met Koike, het merendeel kijkt toe en doet geen klote...
Waarschuw beheerder
Ik vond het nog we humor totdat hij dat wijf een trap gaf 8)
Waarschuw beheerder
geen mensen die niet trots zijn op hun land of mensen die lafbekken zijn, maar alleen zand, jij, een paar kamelen en te weinig water

PVV stemmer?
Waarschuw beheerder
Ik had 't iets genuanceerder kunnen brengen, maar de strekking komt beter over.

Overal zijn klootzakken, maar dezelfde mensen die niet ingrijpen, zijn dezelfde mensen die op de pvv stemmen.

Zonder zelf in te grijpen verandert er niks in de maatschappij. Niet ten goede tenminste. Het enige dat verandert, is dat het vertrouwen in elkaar nog minder wordt. Als je je als volk of groep niet kan vertrouwen, zul je nooit een band kunnen bouwen en zal saamhorigheid nooit kunnen bestaan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 maart 2011 om 01:05:
wie lachte er zoo hard naast die oude gozer

deze ?
[img width=1024 height=490 cacheid=0011a9e9002f310f7cd2f1a11a02bf6a40]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-VQTTTWQL.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tenenkrommend idd dat niemand hem ff op ze plek zet met woorden of desnoods een paar beuken... bange nerdjes

maar genoeg Hollanders die dat wel gedaan zouden hebben, maar dat is zeker geen meerderheid, helaas

Waarschuw beheerder
Tering, wat een mongool die vent.. :s

Daar hadden ze best ff met z'n allen op mogen springen. :[
Waarschuw beheerder

Als je het volk hier niet moet, dan flikker je toch gewoon op?

Overigens denk ik dat je zelf de bui al had zien hangen toen die gek zijn sigaret aanstak, en gelijk pleite zou zijn geweest.

"moet even naar de wc" :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verre neef op zaterdag 5 maart 2011 om 17:36:
Als je het volk hier niet moet, dan flikker je toch gewoon op?

Nee dat zou veeel gemakkelijk zijn :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van IndiGo Donderjager op zaterdag 5 maart 2011 om 18:18:
Nee dat zou veeel gemakkelijk zijn

Nja, maar dat is deze 'topic' ook. Een filmpje selecteren waarvan bij de meeste mensen de handen gaan jeuken, en dan zeiken dat er niks gedaan wordt. Een tokkie die een paar meiden wegtreitert interesseert inderdaad niemand. Ook al is die gast hartstikke fout. Zou de OP nou echt denken dat als die ouwe er eentje gegrepen had en begonnen was met haar af te tuigen, dat er dan niemand zou zijn geweest die hem een paar vingers zou hebben gebroken?

Ik denk in elk geval dat er andere manieren zijn om met de politiek-gerelateerde frustraties die Ibu overduidelijk heeft af te rekenen. Psychiatrie, medicatie, of een combinatie daarvan bijvoorbeeld.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op vrijdag 4 maart 2011 om 17:23:
In dit filmpje zie ik alleen Hollanders.

Als je filmpje uitkijkt zie je in de laatste seconde dat er een kleurling achter het meisje zat die een schop kreeg dus niet huilen.
Maatschappij is verhard en de agressor wint, niemand die ingrijpt blank of zwart. (uitzonderingen zijn er altijd)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verre neef op zaterdag 5 maart 2011 om 17:36:
Overigens denk ik dat je zelf de bui al had zien hangen toen die gek zijn sigaret aanstak, en gelijk pleite zou zijn geweest.

Niet denken.:aai:

Uitspraak van verre neef op zaterdag 5 maart 2011 om 18:25:
Nja, maar dat is deze 'topic' ook. Een filmpje selecteren waarvan bij de meeste mensen de handen gaan jeuken, en dan zeiken dat er niks gedaan wordt. Een tokkie die een paar meiden wegtreitert interesseert inderdaad niemand. Ook al is die gast hartstikke fout. Zou de OP nou echt denken dat als die ouwe er eentje gegrepen had en begonnen was met haar af te tuigen, dat er dan niemand zou zijn geweest die hem een paar vingers zou hebben gebroken?

Dat denk ik. Alleen Hollanders van de oude stempel hadden ingegrepen. Een man van 50+ zou dit niet hebben laten gebeuren, jongeren wel.
Generatie zonder ruggengraat. Verder gaat deze topic over de eigenschappen van dit volk, niet of ik er van houd.

Uitspraak van verre neef op zaterdag 5 maart 2011 om 18:25:
Ik denk in elk geval dat er andere manieren zijn om met de politiek-gerelateerde frustraties die Ibu overduidelijk heeft af te rekenen. Psychiatrie, medicatie, of een combinatie daarvan bijvoorbeeld.

:lol: Niet de wereld omdraaien hè? Dat iemand hier nog principes heeft, betekent niet dat díe persoon ziek is, maar simpelweg dat jij en je gevolg principeloos zijn.
Waarschuw beheerder
maar meisjes laten trappen door een asociale oude man

dit is niet mijn opa vriend

Waarschuw beheerder
+1
Ibu, respect voor jouw ideeën en jouw heldere visie! Leer die Hollanders hier maar eens een goed lesje in moraal. Breng het ze allemaal maar bij.
Box ouwe! _O_
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Op de vaak belachelijke dingen die Ibu normaal zegt 'na' dan. Betreft dit onderwerp heeft ie groot gelijk. Het is gewoon een vuil rotland geworden. Alleen imago en geld telt. Smakeloosheid en platheid. Naar Angelsaksisch model ook nog.

Waarschuw beheerder
+1
dat is wel heel erg negatief...

Waarschuw beheerder
zeer negatief jah...
Waarschuw beheerder
-1
Ik vind dit een typisch beeld van de Nederlandse maatschappij. Deze jongens hebben later op internet een grote mond, dat ze wel in hadden gegrepen als ze hun teen niet hadden gestoten of een andere rotsmoes.

gast dat wijf vroeg er om, ze had vele hardere trappen moeten hebben (Y)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Valentijn:mixje: op vrijdag 4 maart 2011 om 20:57:
als er weer zo`n filmpje opduikt schaam ik me telkens diep voor ons volk. die jongens die daar zaten hadden het moeten opnemen ipv beetje wijverig lopen lachen.

joehoe valentijn :')
ze namen het toch ook op blinde anders had je toch nooit dat filmpje kunnen kijken :Dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op vrijdag 4 maart 2011 om 17:16:
Hetzelfde geldt voor dit filmpje;

:lol: potti

Hij is gewoon niet wijs en schreeuwt alleen maar wat, gewoon negeren of ergens anders gaan zitten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 6 maart 2011 om 13:47:
Internet-praatjes, zijn geen praatjes.

Precies, dus alles wat jij beweert is ook complete onzin. Maar wel leuk dat iedereen er zo naar hapt :lol: (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de maatschappij dat ben jij ibu
Waarschuw beheerder
donateur
Wat verschrikkelijk sneu ben je als je indruk wilt maken op een paar van die stomme kereltjes :')

Nekschot.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 6 maart 2011 om 11:15:
:respect: Respect voor deze man en zijn visie.
Nogmaals :respect: RESPECT.

Waarschuw beheerder
hahahaha die gast is een beetje gek.
Waarschuw beheerder
ja wat doe je als meisje zijnde tegen zo'n ontspoorde gestoorde ouwe gek, zij zijn 16 jaar ofzo :S
die gasten zijn echt uber sukkels :kots: die hadden met z'n alle die megaul op zn bek moete rossen
mja zo gaat dat hea, iedereen staat erbij en kijkt ernaar :looser:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lilly_O:) op zondag 6 maart 2011 om 21:57:
die hadden met z'n alle die megaul op zn bek moete rossen
mja zo gaat dat hea, iedereen staat erbij en kijkt ernaar :looser:

Jaja, opknopen, doodschoppen, echte oplossingen die realistisch en haalbaar zijn binnen deze rechtstaat, donder toch op, enige wat je kan doen is hem tegenhouden en hem de trein uit laten flikkeren.

Hij raakte hun amper en doet een beetje popi jopi terwijl hij aldanniet onder invloed is, :gaap:

Ibu, ik wil filmpjes met echte rellen man, dit is te mild :(

Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
en hij krijgt nog echt een vette schop ook :') fuck the police? dacht het niet... stelletje mietjes!
Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van Ibu op zaterdag 5 maart 2011 om 18:58:
Dat denk ik. Alleen Hollanders van de oude stempel hadden ingegrepen. Een man van 50+ zou dit niet hebben laten gebeuren, jongeren wel.
Generatie zonder ruggengraat. Verder gaat deze topic over de eigenschappen van dit volk, niet of ik er van houd

Deze 88 kilo wegende dertiger had er gewoon op geslagen als hij een van die meiden had gegrepen hoor. Ik zie geen enkele reden waarom ik bang zou moeten zijn voor een grijsaard met rokerslongen. Maar er valt niks in te grijpen want er gebeurt niks. Goed, die aap is natuurlijk enorm irritant, maar binnen twee seconden zit hij weer op z'n reet want hij schrok er volgens mij zelf enigzins van. Moet je daarna naar hem toe lopen en je hiel op zijn gezicht zetten? Dacht het niet. Als je alle tokkies die je op een dag tegenkomt op hun gezicht moet gaan slaan heb je sowieso al heel snel geen vel meer op je knokkels in Nederland. Bovendien haalt die meid eerst uit naar hem.

Het probleem met deze topic is ten eerste dat je eigenschappen aan de Nederlander probeert toe te kennen die nagenoeg overal ter wereld voorkomen (waarom doe je dat eigenlijk?), en vervolgens met een slap filmpje over een asociale ouwe lul versus schooljeugd komt om je punt dat je eigenlijk niet hebt te ondersteunen. Eigenlijk ben je gewoon een druiloor wiens greep op de realiteit niet al te stevig is.

Waarschuw beheerder
-1
Dit filmpje vind ik vrij weinig voorstellen, hij is gewoon irritant. En verder weet je niet wat ervoor is gebeurd, misschien hadden ze wel een grote bek. Die kerel gaf trouwens een trap na, nadat die chickies iets gooiden naar hem toen ze wegliepen, dus was een reactie van hem.
Niet goed te praten wat hij deed maar verder niet echt schokkend.

Maar de meeste mensen doen gewoon niks omdat ze idd bang zijn. Koike je probeert gewoon de boel op te naaien hiero.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
(permanent verbannen)
Tuig, weg ermee!

Waarschuw beheerder
-1
Zo'n gozer zou je toch helemaal de tyfus inslaan, kan je nog je frustratie en agressie kwijt na een dag werken ook en dat met een ""geldige" reden

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 maart 2011 om 10:27:
Zo'n gozer zou je toch helemaal de tyfus inslaan, kan je nog je frustratie en agressie kwijt na een dag werken ook en dat met een ""geldige" reden

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
En terecht die trap onder hun reet hadden ze al veel eerder moeten krijgen, maar dan van hun ouders.
Een beetje een grote bek hebben, die bitches gooide zelf toch eerst met naar mijn mening iets van glas?
Nee dan ben je pas ziek in je hoofd om met glas te gooien, ik hoop dat ze hun lesje hebben geleerd en die grote muil voortaan voor zich houden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 maart 2011 om 11:33:
En terecht die trap onder hun reet hadden ze al veel eerder moeten krijgen, maar dan van hun ouders.
Een beetje een grote bek hebben, die bitches gooide zelf toch eerst met naar mijn mening iets van glas?
Nee dan ben je pas ziek in je hoofd om met glas te gooien, ik hoop dat ze hun lesje hebben geleerd en die grote muil voortaan voor zich houden.

Jij hoort er niet bij, en je hebt een hekel aan je medewijven gekregen waardoor je ervan geniet dat ze geschopt worden.
Waarschuw beheerder
+1
Vakantie is weer voorbij. Belachelijk dat ik een ban kreeg omdat ik het feit benoemde dat Nederlanders niks om hun medelanders geven. En normen en waarden in de praktijk niet willen verdedigen.

Waarschuw beheerder
Respect voor ouderen is één ding, maar meisjes laten trappen door een asociale oude man is wat anders.

Ze laten die man een paar meisjes trappen en roepen alleen "hey hey!" of ze gaan er dom bij lachen.

Hoe kan het, dat volgens de internetpolls 95% van de Hollanders in zou grijpen, maar in praktijk zitten ze er bij te lachen om dat ze te bang zijn?

Ibu :lief:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Ibu op donderdag 10 maart 2011 om 14:47:
Belachelijk dat ik een ban kreeg omdat ik het feit benoemde dat Nederlanders niks om hun medelanders geven.

Geen feit, jouw eigen fantasiewereld :aai:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 maart 2011 om 13:49:
Jij hoort er niet bij, en je hebt een hekel aan je medewijven gekregen waardoor je ervan geniet dat ze geschopt worden.

Ja dat zal het vast zijn, bedankt dat je het me even in liet zien.
Als je het niet erg vind ga ik nu even op mijn kamertje huilen omdat ik zo alleen ben....

Waarschuw beheerder
Hoe kan het, dat volgens de internetpolls 95% van de Hollanders in zou grijpen

mischien zit deze situatie bij de andere 5 % :lol:
nee je ziet dit filmpje van een paar pubers die niet ouder zijn als 15 en gelijk iedere NL'er is zo.

Waarschuw beheerder
-1
hahah grappig..

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 maart 2011 om 17:08:
mischien zit deze situatie bij de andere 5 %
nee je ziet dit filmpje van een paar pubers die niet ouder zijn als 15 en gelijk iedere NL'er is zo.

praat voor jezelf...

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Jantje trammelantje op vrijdag 4 maart 2011 om 19:43:
een soort doorgeschoten individualisme denk ik. Het imago gaat voor alles. Ook loyaliteit naar familie en cultuur is ver te zoeken.

Als ik kijk hoe ik mijn ouders behandel en dat vergelijk met mijn vrienden....... ouders gaan altijd voor, hoe dan ook. Familie komt op 2, dat zij altijd de mensen die er voor je zullen staan, vooral in slechte tijden... Valt mij op dat iedereen zoveel geeft om zijn/haar zogenaamnde vrienden. Vrienden zijn toch echt de mensen die als eerst bij je weglopen wanneer je hulp nodig hebt, op enkele zeldzame uitzonderingen na.

Ik dwaal af...

Nederlanders zijn inderdaad redelijke angsthazen...zelfs in groepverband...
Waarschuw beheerder
-1
Die jongens hebben het juist goed gedaan!

Het lijkt laf, maar door te lachen en die kant op te kijken laten ze wel zien dat ze 'het in de gaten hebben'.

Echt wegkijken, doen alsof je niets ziet zou erg zijn. De andere optie die iedereen oppert, ingijpen bij de schop kan een volledige escalatie teweeg brengen. En zeg nou zelf, zo heftig was de situatie niet, alleen een schop na verbaal geweld en een tas die werd gegooid. (wat was er gebeurd als de dames alleen opgestaan waren?)

En wat was er gebeurd als de man wel die vrouwen had aangevallen? Ik denk dat ze dan wel hadden ingegrepen..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 10 maart 2011 om 19:20:
praat voor jezelf...

???
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Delta op vrijdag 11 maart 2011 om 17:27:
En wat was er gebeurd als de man wel die vrouwen had aangevallen? Ik denk dat ze dan wel hadden ingegrepen..

Dat is een andere situatie, en alles wijst erop dat ze dat juist niet zouden doen.

Ze hadden een boodschap moeten overbrengen en die had moeten zijn; "dit accepteren wij niet". En dat is niet gebeurd.
Waarschuw beheerder
Die meisjes zitten toch zelf ook te zeiken. Praat dan gewoon niet met elkaar.
En zij begon toch met gooien! Nou een trap onder haar reet vind ik dan geen ramp hoor.
Waarschuw beheerder
-1

En niemand in de maatschappij grijpt in als het echt slecht gaat.
"Zinloos geweld".

Welkom in de 21e eeuw.
Waarschuw beheerder
-1
donateur
Is algemeen bekend dat dit gebeurt in de trein.
Zodra je de grote rivieren over bent weet je niet wat je te wachten staat onvoorspelbaar da volk boven de grote rivieren !

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Ibu op vrijdag 11 maart 2011 om 19:48:
en alles wijst erop dat ze dat juist niet zouden doen.

Dr. phil :lol:

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Delta op vrijdag 11 maart 2011 om 17:27:
Het lijkt laf, maar door te lachen en die kant op te kijken laten ze wel zien dat ze 'het in de gaten hebben'.

Door te lachen maken ze het nog erger. Die ouwe denkt dat hij daardoor heel grappig is.
laatste aanpassing