Partyflock

Forumonderwerp · 1113017
Waarschuw beheerder
+1
Respect voor ouderen is één ding, maar meisjes laten trappen door een asociale oude man is wat anders.

Ik vind dit een typisch beeld van de Nederlandse maatschappij. Deze jongens hebben later op internet een grote mond, dat ze wel in hadden gegrepen als ze hun teen niet hadden gestoten of een andere rotsmoes.
Maar niemand in de trein grijpt in.

Ze laten die man een paar meisjes trappen en roepen alleen "hey hey!" of ze gaan er dom bij lachen.

Hoe kan het, dat volgens de internetpolls 95% van de Hollanders in zou grijpen, maar in praktijk zitten ze er bij te lachen om dat ze te bang zijn?

Bang volk, en maar Geert Wilders stemmen. Die lost het wel even op ja.

Waarschuw beheerder
Tering, wat een mongool die vent.. :s

Daar hadden ze best ff met z'n allen op mogen springen. :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op vrijdag 4 maart 2011 om 17:11:
Bang volk, en maar Geert Wilders stemmen. Die lost het wel even op ja.

Als je het volk hier niet moet, dan flikker je toch gewoon op?

Overigens denk ik dat je zelf de bui al had zien hangen toen die gek zijn sigaret aanstak, en gelijk pleite zou zijn geweest.

"moet even naar de wc" :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verre neef op zaterdag 5 maart 2011 om 17:36:
Als je het volk hier niet moet, dan flikker je toch gewoon op?

Nee dat zou veeel gemakkelijk zijn :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van IndiGo Donderjager op zaterdag 5 maart 2011 om 18:18:
Nee dat zou veeel gemakkelijk zijn

Nja, maar dat is deze 'topic' ook. Een filmpje selecteren waarvan bij de meeste mensen de handen gaan jeuken, en dan zeiken dat er niks gedaan wordt. Een tokkie die een paar meiden wegtreitert interesseert inderdaad niemand. Ook al is die gast hartstikke fout. Zou de OP nou echt denken dat als die ouwe er eentje gegrepen had en begonnen was met haar af te tuigen, dat er dan niemand zou zijn geweest die hem een paar vingers zou hebben gebroken?

Ik denk in elk geval dat er andere manieren zijn om met de politiek-gerelateerde frustraties die Ibu overduidelijk heeft af te rekenen. Psychiatrie, medicatie, of een combinatie daarvan bijvoorbeeld.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op vrijdag 4 maart 2011 om 17:23:
In dit filmpje zie ik alleen Hollanders.

Als je filmpje uitkijkt zie je in de laatste seconde dat er een kleurling achter het meisje zat die een schop kreeg dus niet huilen.
Maatschappij is verhard en de agressor wint, niemand die ingrijpt blank of zwart. (uitzonderingen zijn er altijd)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verre neef op zaterdag 5 maart 2011 om 17:36:
Overigens denk ik dat je zelf de bui al had zien hangen toen die gek zijn sigaret aanstak, en gelijk pleite zou zijn geweest.

Niet denken.:aai:

Uitspraak van verre neef op zaterdag 5 maart 2011 om 18:25:
Nja, maar dat is deze 'topic' ook. Een filmpje selecteren waarvan bij de meeste mensen de handen gaan jeuken, en dan zeiken dat er niks gedaan wordt. Een tokkie die een paar meiden wegtreitert interesseert inderdaad niemand. Ook al is die gast hartstikke fout. Zou de OP nou echt denken dat als die ouwe er eentje gegrepen had en begonnen was met haar af te tuigen, dat er dan niemand zou zijn geweest die hem een paar vingers zou hebben gebroken?

Dat denk ik. Alleen Hollanders van de oude stempel hadden ingegrepen. Een man van 50+ zou dit niet hebben laten gebeuren, jongeren wel.
Generatie zonder ruggengraat. Verder gaat deze topic over de eigenschappen van dit volk, niet of ik er van houd.

Uitspraak van verre neef op zaterdag 5 maart 2011 om 18:25:
Ik denk in elk geval dat er andere manieren zijn om met de politiek-gerelateerde frustraties die Ibu overduidelijk heeft af te rekenen. Psychiatrie, medicatie, of een combinatie daarvan bijvoorbeeld.

:lol: Niet de wereld omdraaien hè? Dat iemand hier nog principes heeft, betekent niet dat díe persoon ziek is, maar simpelweg dat jij en je gevolg principeloos zijn.
Waarschuw beheerder
maar meisjes laten trappen door een asociale oude man

dit is niet mijn opa vriend

Waarschuw beheerder
+1
Ibu, respect voor jouw ideeën en jouw heldere visie! Leer die Hollanders hier maar eens een goed lesje in moraal. Breng het ze allemaal maar bij.
Box ouwe! _O_
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Op de vaak belachelijke dingen die Ibu normaal zegt 'na' dan. Betreft dit onderwerp heeft ie groot gelijk. Het is gewoon een vuil rotland geworden. Alleen imago en geld telt. Smakeloosheid en platheid. Naar Angelsaksisch model ook nog.

Waarschuw beheerder
+1
dat is wel heel erg negatief...

Waarschuw beheerder
zeer negatief jah...
Waarschuw beheerder
-1
Ik vind dit een typisch beeld van de Nederlandse maatschappij. Deze jongens hebben later op internet een grote mond, dat ze wel in hadden gegrepen als ze hun teen niet hadden gestoten of een andere rotsmoes.
Maar niemand in de trein grijpt in.

gast dat wijf vroeg er om, ze had vele hardere trappen moeten hebben (Y)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Valentijn:mixje: op vrijdag 4 maart 2011 om 20:57:
als er weer zo`n filmpje opduikt schaam ik me telkens diep voor ons volk. die jongens die daar zaten hadden het moeten opnemen ipv beetje wijverig lopen lachen.

joehoe valentijn :')
ze namen het toch ook op blinde anders had je toch nooit dat filmpje kunnen kijken :Dood:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op vrijdag 4 maart 2011 om 17:16:
Hetzelfde geldt voor dit filmpje;

:lol: potti

Hij is gewoon niet wijs en schreeuwt alleen maar wat, gewoon negeren of ergens anders gaan zitten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 6 maart 2011 om 13:47:
Internet-praatjes, zijn geen praatjes.

Precies, dus alles wat jij beweert is ook complete onzin. Maar wel leuk dat iedereen er zo naar hapt :lol: (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
de maatschappij dat ben jij ibu
Waarschuw beheerder
donateur
Wat verschrikkelijk sneu ben je als je indruk wilt maken op een paar van die stomme kereltjes :')

Nekschot.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ibu op zondag 6 maart 2011 om 11:15:
:respect: Respect voor deze man en zijn visie.
Nogmaals :respect: RESPECT.

Waarschuw beheerder
hahahaha die gast is een beetje gek.