Partyflock
 
Forumonderwerp · 1112625
­ Nederland
 
Poll, geopend op vrijdag 25 februari 2011, looptijd van 4806.4 dag.
Iedereen · Mannen · Vrouwen

Is er een illuminati.

11356%
Ja
7135%
Nee
189%
Anders

Illuminati, laatste paar jaren (eeuwen)denken mensen dat er een soort van bepaalde macht is wat boven iedereen staat en dat we in de gaten worden gehouden door de overheid of juist mensen die daar boven staan. Alles is gebaseerd op complottheorieën.
Voorbeelden.
Chemtrails..Volgens sommige mensen gewoon rook/water wat uit het vliegtuig komt, volgens andere weer Chemicaliën die in de lucht worden vrij gelaten.

Het wel bekende 9/11 crap. Of het is een aanslag of het is vanuit Amerika zelf geregeld.

Satan is schijnbaar ook overal :S

En schijnbaar is zelfs de dollar geen veilig geld omdat er een uil ofzoiets op zit en nog meer onverklaarbare dingen.

De spannende uil op de dollar (uil staat voor nachtdier dus kan dingen zien die wij niet kunnen zien :S )


Zijn de mensen nou gewoon gek aan het worden, om overal maar iets achter te willen zoeken en alles te moeten verklaren..?? Of is er echt iets aan de hand.
Schijnbaar zit het overal in en komt het overal in voor in games,serie, reclame`s enz enz
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Chemical Sister op vrijdag 25 februari 2011 om 03:14:
de onzekere bange jongetjes

wat heeft dat er nou mee te maken :s
mischien is het interesse van iemand achter complottheorieen te gaan.
jij loopt 24/7 :vaag: van de dope ieder zn ding toch (Y)
 
Uitspraak van actief op vrijdag 25 februari 2011 om 01:56:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Nee"

ik denk dat de Illuminati hetzelfde is als bijv. de vrijmetselaars of de orde van de tempeliers.
niets meer dan een orde of broederschap.
zit verder geen donkere macht aan vast :D
laatste aanpassing
 
Iedereen die er een werkelijk gegronde mening over wilt vormen, moet de protocollen gewoon gaan lezen. Daarna is 't aan jezelf of je het realistisch vindt, of niet. Eerder kun je geen fatsoenlijk oordeel vellen en is je mening gebaseerd op lucht.
 
ander topic voor de TO:
is er een Annunaki ?
 
Komt door het tijdperk waar we in leven; geen grote oorlogen, geen verschrikkelijke crises, veel vrije tijd, internet voor iedereen toegankelijk (1 idioot hoeft maar iets op internet te zetten en de hele wereld kan het lezen). Complottheorieën = welvaartsziekte.
 
Uitspraak van actief op vrijdag 25 februari 2011 om 01:56:
dat we in de gaten worden gehouden door de overheid of juist mensen die daar boven staan. Alles is gebaseerd op complottheorieën.

laatst hier toch een topic dat al je internet shit bewaard wordt en traceerbaar is enz.. hoezo complot? is toch een feit dang :/ (telefoons die worden afgetapt enz)

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 februari 2011 om 17:12:
internet voor iedereen toegankelijk (1 idioot hoeft maar iets op internet te zetten en de hele wereld kan het lezen).

iemand toevallig donderdag bij de wereld draait door (meen ik) die 3dprinter gezien?
straks kunnen mensen gewoon wapens uitprinten :/
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 februari 2011 om 17:49:
emand toevallig donderdag bij de wereld draait door (meen ik) die 3dprinter gezien?
straks kunnen mensen gewoon wapens uitprinten :/

Leipe shit of niet dan :d

Wat een uitvinding zeg... had niet verwacht dat het ooit zó gek zou worden :lol:
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 februari 2011 om 17:54:
Leipe shit of niet dan

Wat een uitvinding zeg

geniaal wel maar aan de andere kant.. vind het ook een behoorlijk eng idee..
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 februari 2011 om 17:49:
iemand toevallig donderdag bij de wereld draait door (meen ik) die 3dprinter gezien?
straks kunnen mensen gewoon wapens uitprinten

Was laatst ook bij discovery ofzo hadden ze van Transformers zo`n super grote bumbelbee (geel groot gevaarte haha)ofzoiets gemaakt. Ook gewoon alles met zo`n 3D printer.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 februari 2011 om 17:54:
Wat een uitvinding zeg... had niet verwacht dat het ooit zó gek zou worden

Niet....?? Wacht maar het word alleen maar erger en erger.
 
Is 't ook... er zit ook idd een flinke schaduwzijde aan...
Had zelf nooit verwacht dat er ooit eens zo iets daadwerkelijk uitgevonden zou worden. Maakte vroeger wel eens grapjes op msn tegen mensen als ze zeiden dat ze een jointje aan het roken waren: 'stuur er eens 1 door joh, dan print ik 'm wel ff uit', en dat lijkt gewoon nog werkelijkheid te gaan worden ook 8)
Gekke shit.. zitten ook zeker gevaarlijke kanten aan...
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 februari 2011 om 17:59:
'stuur er eens 1 door joh, dan print ik 'm wel ff uit'

:lol: ja kijk das dan wel weer ideaal O:) maaruhm wapens? :s
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 februari 2011 om 20:20:
is er een Annunaki ?

Was.. ;)
 
Uitspraak van actief op vrijdag 25 februari 2011 om 01:56:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Anders"

weet k niet.
 
Uitspraak van |Prod!gy| op zaterdag 26 februari 2011 om 18:17:
Was..

mischien nog steeds ;)
 
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 februari 2011 om 20:20:
is er een Annunaki ?

Wat is het?(of was)
 
Gaan ze allemaal zitten zweven met de annunaki en alles erin. Heel de poppekast gelijk weer open :roflol:
 
Doet mij denken aan south park hahaha, maar zal wel aan mij liggen
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 februari 2011 om 19:10:
Gaan ze allemaal zitten zweven met de annunaki en alles erin.

je weet anders wel waar het over gaat ;)
en wie gaat er zweven zie mijn post op de vraag van de TO :)
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 februari 2011 om 17:12:
Complottheorieën = welvaartsziekte

Dit dus. (y)
 
Uitspraak van actief op vrijdag 25 februari 2011 om 01:56:
en dat we in de gaten worden gehouden door de overheid of juist mensen die daar boven staan

Worden we ook.


Alle domme mensen weer verzamelen en hun 'kennis' ( :roflol: ) delen met ons :')




Uitspraak van TYHARO op vrijdag 25 februari 2011 om 12:46:
Niet helemaal correct... ;)
Freemasons...Rosicrucians etc. etc. bestaan...dat zijn bestaande ordes...
De Bavarian Illuminati (van Adam Weishaupt) heeft iig ook zeker bestaan...
Maar met Illuminati wordt in deze context een overkoepelend iets bedoeld...een verzamelnaam voor al die ordes tezamen...die samenwerken aan een gemeenschappelijk doel...en dat doel zou dan werelddominantie zijn...
Of die/dat bestaat is een andere vraag... :)

(Y)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 februari 2011 om 18:57:
mischien nog steeds ;)

Zouden ze dan toch terugkomen? Of zijn ze gewoon onder ons en hebben ze een soort van basis gebouwd overal op de planeet, diep in de oceanen..
Wachtend totdat ze zich revealen in 2012.. Zou wel 'n ironisch zijn voor al die negeerders hier :D
 
Uitspraak van |Prod!gy| op zondag 27 februari 2011 om 01:16:
Wachtend totdat ze zich revealen in 2012

2012 gaat er niks gebeuren :lol:
de Maya Kalender loopt gewoon af op 21-12-2012
men kan maar voorspellingen doen over een bepaalde tijd.
de ene gek en theorie zegt de planeet Nibiri passeerd de aarde en door de aantrekkingskracht van deze planeet die tig maal groter is als de aardewaaronder ook de oorspronkelijke bewoners de planeet bewonen.
de ander zegt weer zondvloed, de aarde gaat eraan :rot:
nog een andere theorie is dat we in een ander in het Aquarius tijdperk komen in een het heelal en dat we meer regen en storm kunnen verwachten.
Een andere theorie is wat er laatst is gebeurd met de uitstoot van de zon, neutronen uitstoot zou de aarde wel kunnen beinvloeden met een superflare/flam
vind ik nog wel de meest aanneemlijke theorie
allemaal theorieen van smokers :smoke: en fakking depressievelingen :D


ik zeg blablabla :lol:
er gaat gewoon niks gebeuren zeg ik (Y)
gewoon evolutie we gaan onderbewust een stapje verder.
evolutie bestaat en zal nooit stoppen zolang dit bestaat.
anders hadden we nu nog in een grot met een knuppel gezeten :lol:
Boondock Saint, koop interpunctie. Je posts die toch al geen inhoud hebben zijn nu ook nog eens onleesbaar.
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 februari 2011 om 12:49:
evolutie bestaat en zal nooit stoppen zolang dit bestaat.

:roflol:
 
zoek je ruzie...?
kom eens met iets goed dan en ga niet zo beginnen, post eens een goeie uitlokker want dit slaat nergens op :lol:
laatste aanpassing
 
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 februari 2011 om 17:12:
Complottheorieën = welvaartsziekte.

Deze theorieën leven wereldwijd, behalve onder volkeren die geen toegang hebben tot vrije informatie. Zo leeft 't ook vrij sterk in het Midden-Oosten bijvoorbeeld.
 
"Waarom zoekt gy de levenden onder de doden ?"
 
"Zij zijn als de levenden(gelovigen) en de Doden(ongelovigen)"
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 februari 2011 om 14:18:
Deze theorieën leven wereldwijd, behalve onder volkeren die geen toegang hebben tot vrije informatie. Zo leeft 't ook vrij sterk in het Midden-Oosten bijvoorbeeld.

Omdat dat voortkomt vanuit indoctrinatie en propaganda. Net als dat het leefde in de aanloop naar WOII.

Vreemd eigenlijk, dat mensen zichzelf nu propaganda en indoctrinatie van toen aanleren. :/
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 februari 2011 om 13:01:
kom eens met iets goed dan en ga niet zo beginnen, post eens een goeie uitlokker want dit slaat nergens op :lol:

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 februari 2011 om 12:49:
evolutie bestaat en zal nooit stoppen zolang dit bestaat.

:lol: Evolutie was op jou niet van toepassing.
 
Uitspraak van actief op vrijdag 25 februari 2011 om 01:56:
Je hebt gestemd, jouw keuze was: "Anders"

wel een iluminomi :jaja:

 
Uitspraak van Ibu op zondag 27 februari 2011 om 15:31:
Evolutie was op jou niet van toepassing.

jij bent een klein onzeker ventje, dat iedere ochtend bang en eenzaam wakker word.
daarom ga je de grote jongen uithangen op internet, en ruzie lopen zoeken, jammer jongen hier vind je het niet :lol:
jammer dat er vaak geen gezonde discussie kan plaatsvinden over een onderwerp
telkens op elkaar zitten bitchen, wat je steeds verder van het onderwerp brengt en mi totaal geen meerwaarde.

ik vind het wel goed dat dit soort theorieën eens in twijfel worden getrokken.
want men is snel geneigd om er maar klakkeloos in mee te gaan met wat er wordt gezegd / geschreven.
wat ik me dus eigenlijk afvraag, wie heeft de theorie van bijv. de illuminatie in de wereld gebracht
niej dat je daar achter komt, maargoed, trek je het verhaal in twijfel moet je ook kunnen onderbouwen waarom
toch.?
nja whatever :P ik lees nog ff mee ;)
 
Uitspraak van Lilly_O:) op maandag 28 februari 2011 om 00:34:
jammer dat er vaak geen gezonde discussie kan plaatsvinden over een onderwerp
telkens op elkaar zitten bitchen, wat je steeds verder van het onderwerp brengt en mi totaal geen meerwaarde.

ik vind het wel goed dat dit soort theorieën eens in twijfel worden getrokken.
want men is snel geneigd om er maar klakkeloos in mee te gaan met wat er wordt gezegd / geschreven.
wat ik me dus eigenlijk afvraag, wie heeft de theorie van bijv. de illuminatie in de wereld gebracht
niej dat je daar achter komt, maargoed, trek je het verhaal in twijfel moet je ook kunnen onderbouwen waarom
toch.?
nja whatever ik lees nog ff mee

(Y)

Ik denk dat er wel iets is maar niet zoals die Iluminatie. Bij heel de mensheid draait het om geld macht status en geloof en met bangmakerij enz kom je een heel eind.
We zijn tenslotte allemaal pionnetjes.

*Edit
http://partyflock.nl/topic/1070922:Illuminati_en_freemasons_in_de_nederlandse_dance
laatste aanpassing
Uitspraak van Lilly_O:) op maandag 28 februari 2011 om 00:34:
ik vind het wel goed dat dit soort theorieën eens in twijfel worden getrokken.
want men is snel geneigd om er maar klakkeloos in mee te gaan met wat er wordt gezegd / geschreven.
wat ik me dus eigenlijk afvraag, wie heeft de theorie van bijv. de illuminatie in de wereld gebracht
niej dat je daar achter komt, maargoed, trek je het verhaal in twijfel moet je ook kunnen onderbouwen waarom
toch.?

Als wilt weten waarom zaken in de wereld gebeuren, moet je het geldspoor volgt. Als dat spoor keer op keer op dezelfde plaats eindigt...
Het gaat werkelijk nergens over, dat men denkt dat een geheime lobby van krokodillenmensen en blonde mensen, ons willen controleren om zo een nieuwe wereldorde te creëeren.

Overal waar geld is wordt achterkamertjespolitiek bedreven, maar niet door krokodillenmensen en blonde lichtgevende mensen.
Dat bedrijven af en toe wat druk uitoefenen, okay. Chantage, okay. Afpersing, tsja. Maar niet door krokodillenmensen.

Peace.
niemand zegt iets over krokodillenmensen, dat haal jij er bij om je eigen wereldbeeld te verstevigen (y)

Dit terwijl jij toch zoumoeten weten wat het kapitalisme aanricht, je komt zelf uit een derdewereldland (Y)
 
Uitspraak van point blank op maandag 28 februari 2011 om 10:48:
Dit terwijl jij toch zoumoeten weten wat het kapitalisme aanricht, je komt zelf uit een derdewereldland (Y)

Je bedoelt dat het kapitalisme banen en welvaart biedt, zelfs voor de allerkleinste? (Y)
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 februari 2011 om 11:02:
Je bedoelt dat het kapitalisme banen en welvaart biedt, zelfs voor de allerkleinste?

:aai:

beperkte view heb jij toch.

als jij het leegroven van landen dmv omkopen van staathoofden door bedrijven, waarbij de lokale bevolking wordt geslaafd met een hongerloontje per dag als banen en welvaart bieden, ja Reckoner, dan heb je helemaal gelijk :lol:

Weet je wanneer wij elkaar eensmoeten spreken? Als de ponsi scam ophoudtte bestaan. Won't be long now..
laatste aanpassing
 
Uitspraak van point blank op maandag 28 februari 2011 om 11:05:
beperkte view heb jij toch.

Bijna alle derdewereld landen zijn de afgelopen 25 jaar vooruit gesprongen in welvaartsniveau. Veel derdewereldlanden zijn dat tegenwoordig niet meer, vooral in Z-Amerika, Azië en Zuid-Afrika.

Allemaal door kapitalisme en een positieve ondernemersgeest. (Y) Er is geen andere, bewezen, betere manier van economie-inrichting.

Het is niet perfect, maar hé, je koelkast ligt er wel al je complete zorgeloze leventje vol door. Ik pis niet op het bord waarvan ik eet, jij wel? Hypocriet.
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 februari 2011 om 11:14:
Bijna alle derdewereld landen zijn de afgelopen 25 jaar vooruit gesprongen in welvaartsniveau. Veel derdewereldlanden zijn dat tegenwoordig niet meer, vooral in Z-Amerika, Azië en Zuid-Afrika.

:lol: vooruitgesprongen in welvaart niveau? Are you fucking serious? Die landen hebben niets, maar dan ook echt helemaaln iets meer wat van hunzelf is. Alles is in handen van Westerse en Chinese bedrijven... De echte rijkdom vloeit maar 1 kant op.

En als Zuid Amerikaanse landen (Bolivia, Venezuela) hun grondstoffen voor zichzelf opeisen, horen ze opeens tot de "evil do-ers". Right...

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 februari 2011 om 11:14:
Allemaal door kapitalisme en een positieve ondernemersgeest. Er is geen andere, bewezen, betere manier van economie-inrichting

Kapitalisme + globalisatie zijn de nummer 1 reden van alle ellende in de wereld. Niets is zwart wit. En hoezo: er is geen andere, bewezen, betere manier van economie-inrichting? Het kapitalisme heeft de wereld zo in de macht dat het onmogelijk is een ander systeem in te voeren.

Ondertussen sturen we spullen en eten over de hele wereld, van landen weg waar ze honger hebben, naar de zwijntjeslanden in het westen, waar de bevolking zich letterlijk dood eet. Het kapitalistische systeem zou in theorie tot efficiency moeten leiden, maar doet dit totaal niet. Het zou efficienter zijn lokaal zoveel mogelijk te regelen, en niet globaal zoals nu gebeurt. De enige efficiency die kapitalisme ten gevolge heeft is geld-efficiency, resource efficiency is totaal uit balans. Dit terwil resources hetgeen is waar het om gaat.


Uitspraak van verwijderd op maandag 28 februari 2011 om 11:14:
Het is niet perfect, maar hé, je koelkast ligt er wel al je complete zorgeloze leventje vol door. Ik pis niet op het bord waarvan ik eet, jij wel? Hypocriet.

Doe niet zo huilie huilie, man, met je hypocriet. Hetis pas hypocriet om niet kritisch naar je eigen economische systeem te kijken, het klakkeloos tot superieur te dopen en iedereen te ridiculiseren die het niet met je eens is. Ben liever een hypocriet dan een economische facist zoals jij :loser:
laatste aanpassing
 
Zoiezo, net als giro 555 enz daar gaan miljoenenen heen ik denk niet dat daar de bevolking veel van terug ziet :no: De regering enzo moet natuurlijk wel s`avonds in hun warme bedje kunnen liggen.
Goederen zouden de mensen op dat moment veel meer aan hebben. Dekens, water, voedsel medicijnen enz enz.

En in 3de wereld landen worden de rijker alleen maar rijker en de armen alleen maar armer. Mede door ons !
 
Uitspraak van point blank op maandag 28 februari 2011 om 11:23:
:lol: vooruitgesprongen in welvaart niveau? Are you fucking serious? Die landen hebben niets, maar dan ook echt helemaaln iets meer wat van hunzelf is. Alles is in handen van Westerse en Chinese bedrijven... De echte rijkdom vloeit maar 1 kant op.

En als Zuid Amerikaanse landen (Bolivia, Venezuela) hun grondstoffen voor zichzelf opeisen, horen ze opeens tot de "evil do-ers". Right...

Toch is het gezondheidsniveau, het welvaartsniveau, het aantal miljonairs, de koopkracht toegenomen in veel Zuid-Amerikaanse, Afrikaanse en Aziatische landen ontzetten toegenomen.

Natuurlijk is een groot deel van de bedrijven in buitenlandse handen, maar belastingen, lonen etc. worden allemaal lokaal uitgegeven en gaan niet mee de grens over.

Uitspraak van point blank op maandag 28 februari 2011 om 11:23:
Kapitalisme + globalisatie zijn de nummer 1 reden van alle ellende in de wereld. Niets is zwart wit. En hoezo: er is geen andere, bewezen, betere manier van economie-inrichting? Het kapitalisme heeft de wereld zo in de macht dat het onmogelijk is een ander systeem in te voeren.

Ondertussen sturen we spullen en eten over de hele wereld, van landen weg waar ze honger hebben, naar de zwijntjeslanden in het westen, waar de bevolking zich letterlijk dood eet. Het kapitalistische systeem zou in theorie tot efficiency moeten leiden, maar doet dit totaal niet. Het zou efficienter zijn lokaal zoveel mogelijk te regelen, en niet globaal zoals nu gebeurt. De enige efficiency die kapitalisme ten gevolge heeft is geld-efficiency, resource efficiency is totaal uit balans. Dit terwil resources hetgeen is waar het om gaat.

Nummer 1 reden van alle ellende in de wereld is menselijke hebzucht. Die zich zou manifesteren in elke economische vorm die je voor jezelf kan bedenken. In de trant van 'guns don't kill people, people kill people.'

Uitspraak van point blank op maandag 28 februari 2011 om 11:23:
Doe niet zo huilie huilie, man, met je hypocriet. Hetis pas hypocriet om niet naar je eigen economische systeem te kijken, het klakkeloos tot superieur te dopen en iedereen te ridiculiseren die het niet met je eens is. Ben liever een hypocriet dan een economische facist zoals jij :loser:

Ik roep niet dat er superieur is, waar haal je dat vandaan?

Ik geef zelf toe dat er voldoende flaws in het systeem zitten. Maar om daardoor gelijk het hele systeem als 'moorddadig-beestachtig' weg te zetten, terwijl alles wat jij bent geworden in je leven gefaciliteerd is door datzelfde systeem, dat is hypocriet. (Y)

Dat is vies kijken naar de lepel die je voert, terwijl je het maar wat graag doorslikt. (N)
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 februari 2011 om 11:51:
Toch is het gezondheidsniveau, het welvaartsniveau, het aantal miljonairs, de koopkracht toegenomen in veel Zuid-Amerikaanse, Afrikaanse en Aziatische landen ontzetten toegenomen.

Natuurlijk is een groot deel van de bedrijven in buitenlandse handen, maar belastingen, lonen etc. worden allemaal lokaal uitgegeven en gaan niet mee de grens over.

Right, right... Maar wie bepaalt dan het welvaartsniveau? De regering? De omgekochte lokale ambtenaren? De bedrijven? Wordt de bevolking er wel echt beter van? Waar vloeit de echte winst heen? Dus wie zal er altijd op een hoger niveau blijven?


Uitspraak van verwijderd op maandag 28 februari 2011 om 11:51:
Nummer 1 reden van alle ellende in de wereld is menselijke hebzucht. Die zich zou manifesteren in elke economische vorm die je voor jezelf kan bedenken. In de trant van 'guns don't kill people, people kill people.'

agreed, daarom zou het handig zijn om een andere incentive te hebben dan geld. En geld blijft het main doel van kapitalisme... Niet sociaal maatschappelijke- en economische vooruitgang, maar geld. Geld en economie zijn twee verschillende dingen.


Uitspraak van verwijderd op maandag 28 februari 2011 om 11:51:
Ik roep niet dat er superieur is, waar haal je dat vandaan?

ehm hier:

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 februari 2011 om 11:14:
Er is geen andere, bewezen, betere manier van economie-inrichting.

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 februari 2011 om 11:51:
Ik geef zelf toe dat er voldoende flaws in het systeem zitten. Maar om daardoor gelijk het hele systeem als 'moorddadig-beestachtig' weg te zetten, terwijl alles wat jij bent geworden in je leven gefaciliteerd is door datzelfde systeem, dat is hypocriet.

Ik ben geen product van de economie, maar de maatschappij. Mijn ouders hebben mij gestimuleerd kritisch te blijven, niet alleen naar de buitenwereld, maar ook naar mezelf. Dus ik ga niet achter een of ander door iemand bedacht economisch modelletje aanwandelen zonder na te denken wat er beter kan. het feit dat maatschappelijk verantwoord ondernemen een nieuwe trend is, impliceert al dat de jaren er voor niet zo verantwoordelijk werd gehandeld. Het feit dat mensen zwaar onetisch zijn en de maatschappelijke verantwoordelijkheid maar wat graag inruilen voor centjes, maakt hun meer hypocriet dan dat het mij doet. Ik weiger dan ook als een schaapje mee te gaan in een systeem waar ik niet 100% achetr sta. Sterker nog, ik probeer het zelfs te veranderen door te doen wat ik doe qua werk. Dan maar micro-ethiek in een onethische bende. Beetje don quichot, snap ik ook wel, maar ik kan tenminste wel zeggen dat ik er iets tegen doe.

Uitspraak van verwijderd op maandag 28 februari 2011 om 11:51:
Dat is vies kijken naar de lepel die je voert, terwijl je het maar wat graag doorslikt

Wat een nare opmerking is dit toch van jou. Het is onmogelijk om er niet aan mee te doen, waar ik ook ga of sta. Ikmoetook eten/drinken overleven... maar ik haal wel mijn groente en vlees lokaal, eet geen pakjes voer, eet geen GMO's, heb mn moestuin, koop niet om het kopen, werk aan verantwoorde manier van ondernemen etc. Ofwel: stimuleer de dingen die ok zijn in het systeem, en ik ontrekme zoveel mogelijk aan de rest. Dus dat jij deze opmerking maakt, zonder dat jij mekent, weet wat ikdoe, zegtmeer over jouw beperkte kijk op de wereld, dan over evt hypcrisie van mij. Maar goed, dat is niets nieuws, geloof ik.
 
Uitspraak van point blank op maandag 28 februari 2011 om 12:17:
Wat een nare opmerking is dit toch van jou. Het is onmogelijk om er niet aan mee te doen, waar ik ook ga of sta. Ikmoetook eten/drinken overleven... maar ik haal wel mijn groente en vlees lokaal, eet geen pakjes voer, eet geen GMO's, heb mn moestuin, koop niet om het kopen, werk aan verantwoorde manier van ondernemen etc. Ofwel: stimuleer de dingen die ok zijn in het systeem, en ik ontrekme zoveel mogelijk aan de rest. Dus dat jij deze opmerking maakt, zonder dat jij mekent, weet wat ikdoe, zegtmeer over jouw beperkte kijk op de wereld, dan over evt hypcrisie van mij. Maar goed, dat is niets nieuws, geloof ik.

Jouw huidige gezondheid is gevormd door een gezond, weldadig klimaat om in op te groeien. Regelmatige controles, makkelijk toegankelijke gezondheidszorg, hoog kennisniveau etc. Jouw scholing en opleiding is mogelijk gemaakt door een economie die vanuit een ondernemersgeest veel geld in het laatje heeft weten te brengen. Jouw vrije kennisvergaring, de mogelijkheid een bieb binnen te lopen en 25 MB/s internet tot achter je voordeur te laten lopen is allemaal ten baten van het kapitalistische systeem wat je blijkbaar uitkotst.

Dit bedoel ik. Dat jij een bakje tuinkers in je keuken heb staan, doet niks af aan dat alles wat je bent, fysiek, geestelijk en op papier, is mogelijk gemaakt door een duivels-moorddadig kapitalistisch systeem.

Het feit dat jij zelfs op dit systeem aan het afgeven bent, geeft aan hoe verweven je ermee bent. Het is een voorrecht te mogen/kunnen afgeven op je systeem zonder dat daar represailles aanhangen. Wees daar eens wat zuiniger op en dankbaarder voor. (Y)

Wat jij hier doet, is hetzelfde als obesitas-kinderen; een luxe probleem.
 
Uitspraak van point blank op maandag 28 februari 2011 om 12:17:
Ofwel: stimuleer de dingen die ok zijn in het systeem, en ik ontrekme zoveel mogelijk aan de rest.

(Y)

Perfect, doen! Maar benoem de rotte kiezen, en niet het complete beenderenstelsel als je de problemen wil opsommen.

Kapitalisme is niet het probleem, de menselijke hebzucht die zichzelf makkelijk kan faciliteren via dit systeem. Dát is uiteindelijk het gezwel binnen het kapitalistisch systeem.
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 februari 2011 om 15:11:
Vreemd eigenlijk, dat mensen zichzelf nu propaganda en indoctrinatie van toen aanleren.

of toch niet? ik denk zelf dat er weer 'iets' aan zit te komen.. kijk bv naar wat er in egypte libie etc. gebeurt..


Uitspraak van verwijderd op zondag 27 februari 2011 om 15:05:
"Zij zijn als de levenden(gelovigen) en de Doden(ongelovigen)"

bedoel je niet andersom?


Uitspraak van verwijderd op maandag 28 februari 2011 om 11:02:
het kapitalisme banen en welvaart biedt, zelfs voor de allerkleinste?

onzin, kapitalisme verkracht de natuur en de mensen zelf, die denken dat het normaal is om geld over de rug van een ander te verdienen.. hier zijn betere manieren voor.
wat je met welvaart bedoelt heeft met de vergroting van de geldvoorraad in een land te maken en is een illusie, aangezien er in een ander land de geldvoorraand moet slinken, of ze moeten geld bijdrukken wat weer inflatie tot gevolg heeft, waardoor de koopkracht afneemt..

welvaart is voor mij verbetering van de leefsituatie in ALLE landen

Uitspraak van point blank op maandag 28 februari 2011 om 12:17:
Geld en economie zijn twee verschillende dingen.

:yes:
economie betekent letterlijk efficient omgaan met eten/goederen/grondstoffen etc. wat hier en in andere kapitalistische landen duidelijk NIET gebeurt..


kheb trouwens ja gestemd, de mensen met het meeste geld hebben de meeste macht, en voeren dit uit achter de rug van en op de regering
laatste aanpassing
Uitspraak van actief op vrijdag 25 februari 2011 om 01:56:
Illuminati, laatste paar jaren (eeuwen)denken mensen dat er een soort van bepaalde macht is wat boven iedereen staat en dat we in de gaten worden gehouden door de overheid of juist mensen die daar boven staan. Alles is gebaseerd op complottheorieën.

Volgens mij lopen al die complottheorieën ook een btje door elkaar,
maar met veel hetzelfde einde eigenlijk en dat is de wereldpopulatie terug brengen naar 10%.

Neem dan bijv. ook het verhaal idd over Annunaki en reuzenmensen.
Daar stammen wij van af, en hun komen uit de ruimte van andere planeten, hebben ons gedropt op aarde,
en zo schijnt het ook dat blanken en afrikanen helemaal niej hetzelfde soort mens zijn.
Dwz we hebben een afwijking in DNA wat eigenlijk betekend dat we helemaal niej van hetzelfde kunnen afstammen.
Dus vergeet het hele Adam en Eva verhaal en dat wij afstammen van de apen sowieso ook maar.
En zo zouden de Reptilians over de wereld heersen. Ons koninklijk huis is daar ook familie van, zeggen 'ze'.
De anti-christ is prins William en hij zal heerser over de wereld zijn in 2015..

Nou dan hebben we nog het verhaal over Niburu natuulk. De één zegt dat ie langs ons heen gaat, de ander zegt dat ie ons raakt in december 2012, maar weer een ander zegt dat 'ze' ons voorliegen om paniek te voorkomen en dat het niet gebeurd in 2012 maar in 2011, dit jr dus :o

I'm freakin' confused :rot: :P
 
Uitspraak van Lilly_O:) op maandag 28 februari 2011 om 16:20:
dat het niet gebeurd in 2012 maar in 2011, dit jr dus

Wie geeft jou de verzekering dat je dan überhaupt nog leeft ? Waarom zou je je druk maken over iets waarop zelfs wetenschappers geen eenduidig antwoord kunnen geven ? Je bent gecreëerd uit Liefde, probeer die zoveel mogelyk te volgen en je hoeft je nergens zorgen over te maken :)
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 februari 2011 om 12:28:
Jouw huidige gezondheid is gevormd door een gezond, weldadig klimaat om in op te groeien. Regelmatige controles, makkelijk toegankelijke gezondheidszorg, hoog kennisniveau etc. Jouw scholing en opleiding is mogelijk gemaakt door een economie die vanuit een ondernemersgeest veel geld in het laatje heeft weten te brengen. Jouw vrije kennisvergaring, de mogelijkheid een bieb binnen te lopen en 25 MB/s internet tot achter je voordeur te laten lopen is allemaal ten baten van het kapitalistische systeem wat je blijkbaar uitkotst.

duis omdat het goed is, moeten we onze ogen maar sluiten voor de rest? Nazi duitsland heeft ook veel goed voor haar burgers gebracht, dus als we jouw trant vanredeneren verder doorzetten, zou jij als duitser stellen dat die 6 miljoen joden slechts een bijproduct zijn :devil:


Uitspraak van verwijderd op maandag 28 februari 2011 om 12:28:
Dit bedoel ik. Dat jij een bakje tuinkers in je keuken heb staan, doet niks af aan dat alles wat je bent, fysiek, geestelijk en op papier, is mogelijk gemaakt door een duivels-moorddadig kapitalistisch systeem.

Ik kan moeilijk in een hutje op de hei gaan zitten, inderdaad. Betekent alsnog niet dat ik mijn ogen sluit voor wanpraktijken, laat staan dat ik ze goed ga praten. Daar meot je echt jouw manier van denken voor hebben, wil je dat goed praten voor jezelf.


Uitspraak van verwijderd op maandag 28 februari 2011 om 12:28:
Het feit dat jij zelfs op dit systeem aan het afgeven bent, geeft aan hoe verweven je ermee bent. Het is een voorrecht te mogen/kunnen afgeven op je systeem zonder dat daar represailles aanhangen. Wees daar eens wat zuiniger op en dankbaarder voor.

Wat jij hier doet, is hetzelfde als obesitas-kinderen; een luxe probleem.

Je vergelijking gaat mank op zoveel fronten....


Uitspraak van verwijderd op maandag 28 februari 2011 om 12:30:
Perfect, doen! Maar benoem de rotte kiezen, en niet het complete beenderenstelsel als je de problemen wil opsommen.

Kapitalisme is niet het probleem, de menselijke hebzucht die zichzelf makkelijk kan faciliteren via dit systeem. Dát is uiteindelijk het gezwel binnen het kapitalistisch systeem.

lekker makkelijk... Intussen is het systeem zo doorgerot dat degene diemoeten controleren in rpincipe niet in staat zijn te controleren door verschillende internationale regelgeving etc etc. Door de globalisering is controle haast onmogelijk, want als het in het ene land niet kan, ga je daarna naar een ander land waar je ze wel kan omkopen. Neem een shell en nigeria (y) Kun je zeggen: ja, benoem die rotte kiezen, maar het probleem is dat ik die wel kan benoemen, maar er neits tegen doen... Omdat iedereen zich er maar bij neerlegd...