Partyflock

Forumonderwerp · 1111388
9 volgers · 71454x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
[img width=600 height=800 cacheid=00121757002fb10635e1bcf91a02bd6fe6]http://img.budgetgaming.nl/boxarts/106601_Battlefield_3_Back_To_Karkand.jpg[/img]

Teaser Trailer:

Feel The Battle! This fall, prepare to feel the most physical shooter ever created, powered by the all-new Frostbite 2 gaming engine.

Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.

In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York

Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

Partyflock platoon
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391361746404/

PC
----------------------------------
-Wo®®eL- = JakHalz
Andy! = Andeehh
Daffy Fuck = Konflict_179
Z1ppo(f) = Z1ppoNL
Stuuut = Stuuut
RTD = wijthoef
][ Tim ][ = Viper810
Psychonaut = zgupsycho
Lorenzo :) = lorodale

Xbox

Ps3

DanM - DanM2008
PEBRU = PEBRU88
Simon Raw = Waytoobad_nl
Soon. = SoonTiel
!kaluh! = wodan123dtc
Jan des Boevie = CRPTC
:[ Hate on Yourself :loser: (L) Ellen = PitbullTerror
marthijn(L)yvonne = Flock_
Quido = Quido-25
:cheer: Jelmer :Cheer: = Belial_black

Staat je naam er niet bij? post hem even in dit topic en hij zal er bij gezet worden! :)

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
@tim. eindelijk die campers pakken
Waarschuw beheerder
Ik pak ze meestal gewoon met mortar ;)
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Pwd, personal defense weapon, enkel goed voor close combat, erg close.....wel fijn wapen. :0

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Andy! op maandag 9 januari 2012 om 21:55:
Ik pak ze meestal gewoon met mortar ;)

Ik sniper ze ook gewoon. Silenced met me M98
Waarschuw beheerder
ik mortar that feeeeeeeellllsss good

Waarschuw beheerder
Moet ik nog steeds vrijspelen :lol;
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frisko in den D=co op maandag 9 januari 2012 om 21:09:
Dat zijn inderdaad de voordelen.
Daarintegen maar 21 kogels in het magazijn.
Waardoor ik soms net te kort aan kogels kom voor de 2e man.

effe verder spelen heb je er 31 externed mags ofzo
Waarschuw beheerder
moet mortieren nogal vrij spelen geloof ik
op welk niveau krijg je die ?!

ben sinds 2 dagen aant spelen 8)
Waarschuw beheerder
bij de support class... eerst krijg je nog een wapen, c4 en claymores, dan nog een wapen en dan pas mortieren geloof ik! heb ze ook pas 2 dagen... na ruim 135 uur ;) maar heb bijna niet met support gespeeld... denk dat je binnen een paar uur die mortieren wel hebt vrijgespeeld!
Waarschuw beheerder
donateur
Mortar speel je vrij door met support te spelen, eerst krijg je C4, dan claymore en dan mortar geloof ik.

Vind het juist wel grappig wat die gast doet met die MAV, moet je toch maar weer opkomen.
En een sniper die op eeen verdekte plek ligt en wel zijn team helpt door gasten te spotten en af te knallen is geen camper imo.
Waarschuw beheerder
donateur
heb juist vet veel met support gespeeld, al op weg naar service star 4 :D

nu wat meer concentreren op assault en recon

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op dinsdag 10 januari 2012 om 10:15:
ik mortar that feeeeeeeellllsss good

hoe gaat dat met mortars eigenlijk in zn werk?

Moet je dan coordinaten aangeven op de map ofzo?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quido op maandag 9 januari 2012 om 16:00:
Famas

Redelijk wapen idd, iron sight is zo kut in het begin.

echt kut ja. is dat weg als je reflex/holo unlocked?

famas verder wel toffe gun was met Black ops ook mijn favoriet.

Ik speel nu met die AEK-971 die ook wel relax alleen zwabbert soms een beetje

Waarschuw beheerder
Gisteren een vol potje gevlogen in een helicopter (wake island). Toch wel dik als je met een goede boordgunner zit en je alle tanks sloopt :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 januari 2012 om 12:16:
Moet je dan coordinaten aangeven op de map ofzo?

je ziet gewoon een deel van de map waar jij de mortars kan droppen

Uitspraak van Joey Buttafucko op dinsdag 10 januari 2012 om 12:19:
echt kut ja. is dat weg als je reflex/holo unlocked?

volgens mij unlock je de ACOG al als eerst, die is al relaxed, iron sights idd superkut :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 januari 2012 om 15:54:
Ja, USAS-12 Slug shot + rifle scope is echt baas

ja wordt daar ook echt vaak door omgelegd :)

Zal wel dat ik die 12G moet unlocken dan denk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op maandag 9 januari 2012 om 12:03:
daarom moet je ook rambo zijn! komt het allemaal goed!

Ik ook altijd rambo mode! :D Altijd voorop in de strijd. Mijn k/d ratio is ook precies 1 :respect:
Waarschuw beheerder
beter passen ze die usas aan! als je het van afstand aflegt tegen een shotgun, dan klopt er gewoon iets niet!

Waarschuw beheerder
Rifle scope op je USAS12? :lol: Prachtig weer
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 januari 2012 om 12:26:
Rifle scope op je USAS12? :lol: Prachtig weer

en dan die 1 bullit in shell?
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Rob. op dinsdag 10 januari 2012 om 12:21:
volgens mij unlock je de ACOG al als eerst, die is al relaxed, iron sights idd superkut

ja klopt na 10 kills, moet nog 1 kill voor die zag ik net. Maar vind dat kut met zoom, heb liever red dot.

Uitspraak van Rob. op dinsdag 10 januari 2012 om 12:12:
En een sniper die op eeen verdekte plek ligt en wel zijn team helpt door gasten te spotten en af te knallen is geen camper imo.

nee vind ik ook, goeie sniper mag ook wel beetje een camper zijn. Hoezeer ik ze ook haat als ze tegen me zijn...
Maar uiteindelijk heb ik toch wel zijn dogtag :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joey Buttafucko op dinsdag 10 januari 2012 om 12:32:
heb liever red dot

ja maar als je rush of conquest speelt heb je zoom echt wel nodig...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op dinsdag 10 januari 2012 om 13:11:
ja maar als je rush of conquest speelt heb je zoom echt wel nodig...

:nee: mii noh, gebruik wel veel select om te marken en dan gewoon met normaal vizier knallen jwt of raketje sturen

of spot bonus pakken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op dinsdag 10 januari 2012 om 12:12:

Niet helemaal mee eens

Persoonlijk heb ik dat soort lui liever niet in me squad
Want eerlijk gezegd voegen ze helemaal niets toe!

Leuk dat ze spotten en heel sporadisch een savior kill halen bij je.. (zeg eerlijk. 9 vd 10 x is de sniper te laat om je hachje te redden)
Ik heb liever een maatje dicht bij, die me ammo/health geeft of kan supporten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op dinsdag 10 januari 2012 om 12:09:
bij de support class... eerst krijg je nog een wapen, c4 en claymores, dan nog een wapen en dan pas mortieren geloof ik

ok :D
Waarschuw beheerder
Onlangs die MAV is getest, krijg da ding ni omhoog ?

Alleen als ik naar achtere duw, dan gaat ie achteruit en dan beweegt ie, das enigste wa me lukt :s

Mortar heb ik ook geprobeerd, lukt mij ook echter niet zo ... denk echt wel soort tactiek moet voor zijn ?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op dinsdag 10 januari 2012 om 13:11:
heb je zoom echt wel nodig...

Nooit, alleen bij sniperen, op alles heb ik de reflex cobra staan, zo zalig als je knald en gelijk mee opzij gaat, verticale accuraatheid is zo stabiel, in combi met dat handvat item.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 10 januari 2012 om 15:20:
Alleen als ik naar achtere duw, dan gaat ie achteruit en dan beweegt ie, das enigste wa me lukt :s

spatie omhoog schift omlaag volgens mij

Mortar heb ik ook geprobeerd, lukt mij ook echter niet zo ... denk echt wel soort tactiek moet voor zijn ?

je moet een beetje inschatten waar de vijand naar toe loopt
Waarschuw beheerder

mortieren is makkelijk zolang je teamgenoten een beetje spots maken. En duurt effe voor ze landen dus tegenpartij moet wel stilzitten.

Zijn nog wel wat trucs bv bij rush in aanval op geactiveerde mcoms schieten
Waarschuw beheerder
en volgens mij landen die mortieren ook niet precies op het punt waarop je mikt... dus een beetje voor of achter je doel richten wil wel eens helpen!
Waarschuw beheerder
Maar dan moeje zo echt van die maps wete waar altijd veel mense bijéén staan denk ik om echt goed te scoren ... maar op meeste mappen is iedereen ver verspreid toch,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 10 januari 2012 om 16:04:
Maar dan moeje zo echt van die maps wete waar altijd veel mense bijéén staan denk ik om echt goed te scoren ... maar op meeste mappen is iedereen ver verspreid toch

Klopt, multikills maak je sws zelden. Het is wel handig tegen snipers of soms tegen tanks (vooral tanks met engineers eromheen:) )

Of op drukke punten bijvoorbeeld bij grand bazaar in dat gangetje
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Soul collector op dinsdag 10 januari 2012 om 14:39:
Leuk dat ze spotten en heel sporadisch een savior kill halen bij je.. (zeg eerlijk. 9 vd 10 x is de sniper te laat om je hachje te redden)
Ik heb liever een maatje dicht bij, die me ammo/health geeft of kan supporten

Ja ok, maar een sniper kan ook van pas komen om een vlag van afstand te defenden, goede spawnpoints neer te zetten etc. Een squad vol snipers is inderdaad kansloos. Als je echt hardcore op afstand gaat snipen kun je sws beter niet in een squad gaan.
Waarschuw beheerder
+1
Bij Bad company 2 altijd tracer darts op snipers schieten :lol: :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op dinsdag 10 januari 2012 om 16:16:
hardcore op afstand gaat snipen

Maar tiz altijd een end wachten op vijanden... daarom ik ni zo graag snipe,
Ekte Hardcore is in metro aan die traphal, alleen het geluid al :p

Maar voor zij die kunnen snipe en het gedult ervoor hebbe, chapeau :D
Ik persoonlijk vind dat saai, gewoon omdat zo lang duurt eer r een vijand is. Daarom die MAV en Mortar en andere aanverwante bij mij maar amper gebruik. Er zit zo geen drive in :s

In BF2 vond ik dan bv comando leuker als snipe algemeen. Als je comando was, dat was ook wel passief game, maar toch minder saai vond k persoonlijk.
Ieder zijn goesting natuurlijk :beer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 10 januari 2012 om 16:04:
Maar dan moeje zo echt van die maps wete waar altijd veel mense bijéén staan denk ik om echt goed te scoren ... maar op meeste mappen is iedereen ver verspreid toch,

Kwam laatst op Seine Crossing in het verliezende team, alle vlaggen waren door de vijand veroverd.
Je kon er hoe dan ook amper uit, of je werd alweer gepopt.

Ging lekker sneaky achter een fontijn zitten met me mortar B)
En je moet het zeker hebben van spotten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joey Buttafucko op dinsdag 10 januari 2012 om 15:35:
mortieren is makkelijk zolang je teamgenoten een beetje spots maken.

Zodra iemand schiet die niet gespot is, kun jij em al zien op je mortarmap.. Tenzij iemand een suppressor heeft b)
Waarschuw beheerder

Hierbij zié je dus dat het best teamplay-orientated is, als je teammate op locatie aangeeft waar de vijand zich begeeft [ spot mode ] dan zie jij dat op je minimap en op je mortar-map, eventjes inschatten en de omgeving kennen is handig ivm steegjes met dak enzo :p
Sommige maps zijn heel goed te doen met mortar, Bazaar is er zo 1....véél kills gemortard in die steeg met die vlag :respect: en veilig vanuit je homebase...:p
Anyway, sinds de laatste update is het er niet beter/easier op geworden, de reload-tijd van de mortar is dik verdubbeld, voorheen wel rondes meegemaakt met 3 man op een rijtje mortars schieten....beetje kermis-idee....:p
Waarschuw beheerder
Ohja, als je de maps een beetje kent kan je met mortar blindelings moorden doordat je weet wat spawnplekken zijn en plekken waar men vaak bij elkaar zit op een kluitje....easy kills! :D
denk wel aan het beriek, en als je tegenstander ook mortars knalt pak je hem eerst en ga je meteen weer weg....je ziet áltijd de mortar-locatie van je opponent in je minimap...;) opgeruimd staat netjes zeggen we maar....:p
Waarschuw beheerder
donateur
Dat gangetje in Bazar is inderdaad mooi met de mortar. Had daar tevens ook zo die 20 kills met die M320 binnen hehe

Waarschuw beheerder
Silenced Famas is echt een bazenwapen :lol: Had gisteren 14-0 gemaakt op Gulf of Oman :lol:
Waarschuw beheerder
flash supressor > silencer

Waarschuw beheerder
Tenzij je niet gehoord wilt worden
Waarschuw beheerder
dan is hij nogsteeds beter. of je schiet gewoon niet raak.
Waarschuw beheerder
ik zet eigenlijk alleen maar dezelfde attachment op elk wapen.. supressor, foregrip en holograpic sight! :)
Waarschuw beheerder
supressor gebruikt low velocity rounds. maar blijf vooral lekker ermee spelen. beter voor mijn k/d ratio :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van anders op woensdag 11 januari 2012 om 13:04:
supressor gebruikt low velocity rounds. maar blijf vooral lekker ermee spelen. beter voor mijn k/d ratio :)

Speel je ps3?

Uitspraak van Soon. op woensdag 11 januari 2012 om 13:01:
ik zet eigenlijk alleen maar dezelfde attachment op elk wapen.. supressor, foregrip en holograpic sight! :)

Vind het vooral op de Famas een goede keuze.
Waarschuw beheerder
nee speel pc. komop! schietgames speel je op de pc ;)

Waarschuw beheerder
Dan haal ik je k/d niet omhoog :lol:

Maarre vroeger genoeg op de pc gespeeld. Vind het op consoles ook goed gaan ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 10 januari 2012 om 17:32:
Ieder zijn goesting natuurlijk

:D

Uitspraak van DanM op dinsdag 10 januari 2012 om 21:59:
veilig vanuit je homebase...

alleen te pakken door andere mortars dan. Zelf vaak gemaakt ook die kills :)