Partyflock

Forumonderwerp · 1111388
9 volgers · 70198x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
[img width=600 height=800 cacheid=00121757002fb10635e1bcf91a02bd6fe6]http://img.budgetgaming.nl/boxarts/106601_Battlefield_3_Back_To_Karkand.jpg[/img]

Teaser Trailer:

Feel The Battle! This fall, prepare to feel the most physical shooter ever created, powered by the all-new Frostbite 2 gaming engine.

Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.

In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York

Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

Partyflock platoon
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391361746404/

PC
----------------------------------
-Wo®®eL- = JakHalz
Andy! = Andeehh
Daffy Fuck = Konflict_179
Z1ppo(f) = Z1ppoNL
Stuuut = Stuuut
RTD = wijthoef
][ Tim ][ = Viper810
Psychonaut = zgupsycho
Lorenzo :) = lorodale

Xbox

Ps3

DanM - DanM2008
PEBRU = PEBRU88
Simon Raw = Waytoobad_nl
Soon. = SoonTiel
!kaluh! = wodan123dtc
Jan des Boevie = CRPTC
:[ Hate on Yourself :loser: (L) Ellen = PitbullTerror
marthijn(L)yvonne = Flock_
Quido = Quido-25
:cheer: Jelmer :Cheer: = Belial_black

Staat je naam er niet bij? post hem even in dit topic en hij zal er bij gezet worden! :)

laatste aanpassing door een beheerder
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quido op donderdag 29 december 2011 om 19:48:
Even aanknop op Ps3 ingedrukt houden TOT ie piept en overnieuw!

Dat werkt dus niet bij m ij, imagefreeze = dode ps3....:(
Heb net een account aangemaakt op battlelog, platoon opgezocht, en application gedrukt, hij blijft nu 'hangen' op application sent.....
Zal wel ongeduldig zijn ofzo....maar ff afwachten wat nu verder....:p zie igg nog geen clantag voor mijn naam ;)
Waarschuw beheerder
Of heeft het te maken met mijn Xp-gebruik? :o

Windows XP is not fully supported
You will be able to look around and talk to your friends, but not join their game.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op donderdag 29 december 2011 om 20:16:
worden we gekickt... vanwege cheaten... ergste is!!!! killsteak is niet gerecord

Normaal al wat geregistreerd is komt er op, ook na een kick of ban. Even wachte, en dan zou hij na +/- 5 min toch moete bij kome in je logs. "normaal gezien" bij mij is er nog niks verloren gegaan :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Joey Buttafucko op donderdag 29 december 2011 om 19:20:
weet ik jonguh, ik heb je dogtag

hahaha ja je had me daar goed tepakken:P maargoed soms let je ff niet op wanneer je aan het :smoke: bent ;)

Uitspraak van DanM op donderdag 29 december 2011 om 19:23:
Is dat vooral bij grafisch zeer drukke momenten?

het is al als je de cd erin doet,dan blijf alles zwart
en als je wel iets verder bent met opstarten dan laat die niet door ( bvb EA komt niet in beeld)

BTW joey krijg jouw dogtag ook nog wel hoor wees maar nie bang :D

:smoke:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op donderdag 29 december 2011 om 21:16:
Normaal al wat geregistreerd is komt er op, ook na een kick of ban. Even wachte, en dan zou hij na +/- 5 min toch moete bij kome in je logs. "normaal gezien" bij mij is er nog niks verloren gegaan :)

soms duurt het langer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 30 december 2011 om 07:30:
soms duurt het langer.

Maar het komt er zowizo op, trust me :)
Waarschuw beheerder
Vandaag weer es koste, gedaan, heb zo'n BF3 mouse surface en komende weken die BF3 mouse. Allemaal van Razer. Je kan via die mouse surface de Razer DogTag op BF3 bekomen, hoe moe ik nog uitvissen. Maar iig het is dan zo'n Tag met het Razer symbool op, wel nice :p

Waarschuw beheerder
[img width=460 height=100 cacheid=00120cbe002f989a5abd1d6b1a02ccc815]http://g.bf3stats.com/ps3/3FLa01Pg/CRPTC.png[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mensen hier ook battlelog app op telefoon? Handig om even te comparen met vrienden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quido op vrijdag 30 december 2011 om 17:47:
Mensen hier ook battlelog app op telefoon?

is die dr al dan???
Waarschuw beheerder
Link, das wel handig inderdaad....al is mobiel inloggen op de normale website ook geen probleem (Y)
Waarschuw beheerder
Even zoeken op battlelog in market. Wel leuke app!
Waarschuw beheerder
Iphone heeft iig (nog) geen officiele battlelog app
Waarschuw beheerder
Beste wensen alvast allemaal !

Waarschuw beheerder
En een knallend 2012
Waarschuw beheerder
donateur
Heb de C4-tjes klaarliggen voor 0.00 uur. Goed uiteinde! :bier:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RTD op zaterdag 31 december 2011 om 10:49:
lekker potje!!! zal erg spannend geweest zijn

joah was wel spannend op einde maar was oplaatste ook wel mega vervelend!

Wel was er een gast eerst die huilie huilie deed, alles wat hem zowat dood schoot zei die: hax
Ik was bij zo'n container en liep om het hoekje en deed een headshot (wist al dat deze gozer hier rond liep)
Die gast: hax Instant headshot. oplaatst hadden we hem er maar uit gedonderd want hij begon erg vervelend te worden. Helaas moest potje nog lang duren, nu hadden we een hele zooi snipers en mensen die in voertuigen gingen rijden, heel vervelend vooral die snipers.. maar ik was ze gelukkig sneller af dan dat ze mij wouden killen :lol:

Stonden ook mensen op gebouw van b c4 naar beneden te gooien, zag er best wel grappig uit. :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op zaterdag 31 december 2011 om 14:54:
Beste wensen alvast allemaal !

Idem dito (y)

Happy 2012 ... en dat er nog betere updates moge kome :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 31 december 2011 om 18:55:
Happy 2012

Een knallend 2012!!

Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 31 december 2011 om 18:55:
en dat er nog betere updates moge kome

IIG nieuwe mappen! En ik hoop toch wel dat ze eens van die wapens afblijven.. Die huilies verzieken alles met hun generf en alles :')
Waarschuw beheerder
Ik hoop dat ze iets doen aan al die rommel op het terrein, soms zit je zelf vast, en maar jumpen en niet weg geraken en dan gekilled worden :/ soms zie je andere ergens tussen rommel vast zitte en kan je ze lekker afknallen, maar laatste tijd gebeurd wel erg vaak. Vind op den duur beetje storend, ook gelijk hekjes, ballustrades etc waar je soms niet overgeraakt, dan plaatsje verder weer wel ... volgens mij allemaal soort van bugs.

Wat ook wel vervelend is, is als er drie a vier in een hoopje aan een deurgat staan, of ergens een ingang, je ziet dan een aanval aankomen (tank/calvary) en niemand of heel moeizaam gaan die personen dan in die deurgang uit de weg. Dus soms wel deaths door dat je niet doorkan, ... dat was in BF toch niet zo, leek wel als er een groep mense bijéén stonden, je er los doorheen kon lopen. Nu gaat da precies nimeer en moe je wachte tot ie opzij gaat. Begint ook wel irritant te worden.

Dit zijn gewoon deaths die je krijgt niet door je kunnen of onkunnen maar gewoon deaths die te vermijden zijn normaal.

Voor de rest vind ik het nog steeds een top spel. Maar da wil ni zegge da we de nadelen achter stoelen of banke moete wegsteken ;)

Dus hopelijk doet Dice er iets aan, of hopelijk zijn er mense op forums die er aan werken om gehele intel door te geven aan Dice admins.

:flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Ekte USAS 12 madness _O_
Dam what gun!

(Jammer die gast teveel show verkoopt en totaal niet kan schiete, check de schietschijf op einde, maar neem ni weg dat het een machtige shotgun is, voor een Koreaans product. Eén van men favo voor TDM container mappen (y)

Leuk om het is in echt te zien :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wtf :s ik zag dit net in het mw3 topic :rot:

http://inthegame.nl/nieuws/anonymous-kondigt-aanval-op-sony-netwerk-aan/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op zondag 1 januari 2012 om 02:16:
Jammer die gast teveel show verkoopt en totaal niet kan schiete, check de schietschijf op einde, maar

Niks mis mee naar mijn inzien. Een zeer krachtig wapen wat hij nauwelijks kent in hoog tempo afgevuurd....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :[ Hate is Healthy :[ op zondag 1 januari 2012 om 02:52:
wtf ik zag dit net in het mw3 topic

http://inthegame. nl/nieuws/anonymous-kondigt-aanval-op-sony-netwerk-aan/

Denk niet dat de actie door gaat omdat de gamedivisie van sony heeft aangekondigd SOPA niet langer te steunen

Wat een goede zaak is!

Voor de rest steun ik anonymous over het algemeen wel (y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op zondag 1 januari 2012 om 12:41:
Voor de rest steun ik anonymous over het algemeen wel (y)

:O ZIjn toch grotendeels hackers die beetje alles en iedereen offline gooien?
Waarschuw beheerder
Kortgezegd wel, alleen zit er wel degelijk een denkwijze achter, waar ik mezelf redelijk in kan vinden, hetgeen ik me niet kan in de manier waarop ze hun ideeën uitvoeren.....kan beter, en anders.
Waarschuw beheerder
donateur
Gelukkig nieuw jaar mensjes! :D
Waarschuw beheerder
speelt er iemand in clan verband? een clan lijkt me wel leuk!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit nog niet bij de clan, maar heb al wel betaald enzo ik hoop ook erg binnenkort de clan te joinen. ga namelijk naar de clan got :) en die heeft een publieke ts dus altijd wel gezellig daar omdat je ook samen speel.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RTD op zondag 1 januari 2012 om 17:37:
speelt er iemand in clan verband? een clan lijkt me wel leuk!

http://www.thirdhonourcell.co.uk/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Ressurection op zondag 1 januari 2012 om 18:32:
betaald voor wat?

contributie, got heef veel servers en die moeten betaald worden dus betaal je er gewoon aan mee 9 euro per 3 maanden wat minder gaat worden had ik gehoord

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Z1ppo(F) op zondag 1 januari 2012 om 18:18:
got

Hebben ze nog steeds die bad language filter aan waarbij je gekicked wordt als je zelfs fuck zegt? :LOL: :')
Ik lees regelmatig het forum daar, maar op een gotserver spelen zou niet eens in mijn hoofd opkomen met de verhaaltjes daar soms. Ik zou helemaal geen geld betalen om bij zo'n "clan" te mogen..
Tenzij je wilt gaan spelen naar de regels die ze je gaan opleggen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 januari 2012 om 22:21:
Hebben ze nog steeds die bad language filter aan waarbij je gekicked wordt als je zelfs fuck zegt? :LOL: :')

Geen idee want ik praat vrijwel nooit in chat, ik zit altijd op teamspeak als ik bf3 speel, veel handiger :)

Ik lees regelmatig het forum daar, maar op een gotserver spelen zou niet eens in mijn hoofd opkomen met de verhaaltjes daar soms.

Ik lees het forum nooit want mij gaat het totaal niet om de verhalen mij gaat het er meer om wat ik persoonlijk van vind. Ik vind het geweldig om met hun op een van die servers daar te spelen.

Ik zou helemaal geen geld betalen om bij zo'n "clan" te mogen..
Tenzij je wilt gaan spelen naar de regels die ze je gaan opleggen ;)

Zo zie ik het dus echt totaal niet :o 9 euro per 3 maanden kan ik echt wel missen :) daarvoor terug krijg je die vele servers die ook betaald moeten worden.. maarja regels denk niet dat er strenge regels zijn maar ja ik zie het eerst wel zelf voordat ik een conclusie trek want ik leef totaal niet op verhalen van andere want 9 van de 10 keer is het gewoon gelul
Waarschuw beheerder
als je zelfs fuck zegt

Ook als je noob zegt of dergelijke.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op maandag 2 januari 2012 om 02:25:
[img width=100 height=135 cacheid=00121984002fb370864bdf1f1a02ccdb37]http://g.bf3stats.com/pc/HA1RCIbq/konflict_179.png[/img]

je wou eerst niet bf2 omruilen voor dit spel :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op maandag 2 januari 2012 om 02:25:
[img width=100 height=135 cacheid=00121984002fb370864bdf1f1a02ccdd86]http://g.bf3stats.com/pc/HA1RCIbq/konflict_179.png[/img]

Dacht dat ik een ruime voorsprong had qua speeltijd enzo , maar je hebt me echt ruimschoots ingehaald.
Hoeveel uur speel je wel niet per dag?
Waarschuw beheerder
donateur
Die jonge speel veel :lol: kom ik op battelog kijken en wie speel er? jahoor tis konflict haha maar goed het is ook zo verslavend bf3
Waarschuw beheerder
+1
waarom betaal je om op een server te spelen? raar
Waarschuw beheerder
donateur
Naja goed om het duidelijk te maken wat betaald member is van got:

De voordelen voor betalende leden zijn als volgt:

Toegang tot prive kanalen op Teamspeak
Toegang tot het forum
Mogelijkheid deel te nemen aan clanwars
Instemmingsrecht met betrekking tot alle clan-gerelateerde zaken (gameservers, voip servers,…)
Recht op directe toegang tot de gameservers indien deze vol zijn
Recht om gebruik te maken van de private server als deze niet voor clanwars gebruikt word

Niet leden hebben enkel toegang tot de publieke gameservers en moeten wachten als deze vol is. Ook hebben niet leden enkel toegang tot de publieke Teamspeak server kanalen.

Via dit formulier is het mogelijk je aan te melden voor de clan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RTD op donderdag 29 december 2011 om 20:16:
worden we gekickt... vanwege cheaten... ergste is!!!! killsteak is niet gerecord

Dat is zuur..

Hoe maak je zoon signature??
Waarschuw beheerder
Nou ben ik lid van platoon maar staat geen pf voor mijn naam... Ook al op dat knopje geklikt naast word fan oid.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Quido op maandag 2 januari 2012 om 21:29:
Nou ben ik lid van platoon maar staat geen pf voor mijn naam... Ook al op dat knopje geklikt naast word fan oid.

heb net even gekeken voor je, probeer het is bij Edit profile? (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 januari 2012 om 21:16:
Hoe maak je zoon signature??

via dit: http://bf3stats.com/

[img width=460 height=100 cacheid=001219f4002fae9366cc07111a02cce60d]http://g.bf3stats.com/ps3/O1GRXmRs/PitbullTerror.png[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Z1ppo(F) op maandag 2 januari 2012 om 19:51:
De voordelen voor betalende leden zijn als volgt:

Toegang tot prive kanalen op Teamspeak
Toegang tot het forum
Mogelijkheid deel te nemen aan clanwars
Instemmingsrecht met betrekking tot alle clan-gerelateerde zaken (gameservers, voip servers,…)
Recht op directe toegang tot de gameservers indien deze vol zijn
Recht om gebruik te maken van de private server als deze niet voor clanwars gebruikt word

die voordelen heb je al bij veel clans voor niks.