Partyflock

Forumonderwerp · 1111388
9 volgers · 70198x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
[img width=600 height=800 cacheid=00121757002fb10635e1bcf91a02bd6fe6]http://img.budgetgaming.nl/boxarts/106601_Battlefield_3_Back_To_Karkand.jpg[/img]

Teaser Trailer:

Feel The Battle! This fall, prepare to feel the most physical shooter ever created, powered by the all-new Frostbite 2 gaming engine.

Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.

In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York

Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

Partyflock platoon
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391361746404/

PC
----------------------------------
-Wo®®eL- = JakHalz
Andy! = Andeehh
Daffy Fuck = Konflict_179
Z1ppo(f) = Z1ppoNL
Stuuut = Stuuut
RTD = wijthoef
][ Tim ][ = Viper810
Psychonaut = zgupsycho
Lorenzo :) = lorodale

Xbox

Ps3

DanM - DanM2008
PEBRU = PEBRU88
Simon Raw = Waytoobad_nl
Soon. = SoonTiel
!kaluh! = wodan123dtc
Jan des Boevie = CRPTC
:[ Hate on Yourself :loser: (L) Ellen = PitbullTerror
marthijn(L)yvonne = Flock_
Quido = Quido-25
:cheer: Jelmer :Cheer: = Belial_black

Staat je naam er niet bij? post hem even in dit topic en hij zal er bij gezet worden! :)

laatste aanpassing door een beheerder
Artiest Z1ppo
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RTD op maandag 28 november 2011 om 15:40:
kwa speelstijl speel ik z'n beetje zoals die gast in dit filmpje! zoals bf gespeelt hoor te worden IMO :)

Wat een gruwelijk vet filmpje :9

@andy heb platoon requestje gedaan :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Toine [Break Zero] op maandag 28 november 2011 om 15:04:
Battlefield 3: Gulf of Oman Gameplay Trailer

Kijk hier dus wel naar uit! Beter dit keer eens PC gameplay footage (y)
Hopen dat die nieuwe mappen voor mij wat meer herspeelbaarheid hebben dan de mappen die er nu zijn :$
Ik kon met BC2 uren achter elkaar knallen, dat gevoel heb ik met Bf3 nog niet echt gehad :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2011 om 16:43:
hier nog één. Alleen nog meer chaotisch rennen en vijanden flanken.

Juist en dogtags verzamelen :D

Waarschuw beheerder
Ik speel nu al een tijdje als Support met Strikt de M249 - Grib - Laser Sight - Squad Suppression Perk.
Voor iedere map lijkt dat wapen wel een Uitstekende Uitkomst te hebben :)

Kan iemand mij overtuigen de Infrarood Scope (IRVN) te gebruiken? :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor irnv = easy killen. Je ziet een gele vlek en je begint al te knallen, het werkt gewoon erg goed. begint alleen wel een keer te vervelen en op korte afstand is het minder fijn.

Waarschuw beheerder
Ik zit vaak in de "Hot Spots" En speel alleen maar Rush,TDM,SQTDM. Is het daar ook zo Effectief in? aangezien je niet makkelijk om je heen kan kijken. En zoals je zelf al aangaf op korte afstand goed kan richten :)

Edit: Waar het dus op neer komt, Is die in Andere Modes ook zo fijn als in Conquest? :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 28 november 2011 om 19:52:
Ja hoor irnv = easy killen. Je ziet een gele vlek en je begint al te knallen, het werkt gewoon erg goed. begint alleen wel een keer te vervelen en op korte afstand is het minder fijn.

ik irriteer me der niet echt aan dat mensen heb gebruiken. gebruik hem zelf ook
zou wel willen dat die gernerfd word...

maarja... cant beat them join them ik RPG ook geregeld mensen als het heet onder me voeten word

alles voor een win 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Z1ppo(F) op maandag 28 november 2011 om 17:27:
@andy heb platoon requestje gedaan :)

Accepted :)
Waarschuw beheerder
loool campen, tot één iemand met zijn M230 voorbij komt, BOEM gebouw weg en gedaan met campen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RTD op maandag 28 november 2011 om 20:05:
ik irriteer me der niet echt aan dat mensen heb gebruiken. gebruik hem zelf ook

Same here maar wil toch echt allemaal wapens tot 100 kills krijgen zodat ik een mooie server star erbij heb wat ook sneller maakt met levelen :woop:

Uitspraak van RTD op maandag 28 november 2011 om 20:05:
maarja... cant beat them join them ik RPG ook geregeld mensen als het heet onder me voeten word

alles voor een win 8)

Hoe herkenbaar :lol: ik heb dat in begin veel gedaan bij bepaalde mappen als je echt niet langs kwam.. tegenwoordig pak ik al snel me mortar en haal ik mensen neer 8)

Uitspraak van Andy! op maandag 28 november 2011 om 21:57:
Accepted :)

Thanks! :) weet men tenminste ook dat ik de Z1ppo van Partyflock ben 8) (mocht een nederlander me tegen komen)
Waarschuw beheerder
btw, soms zie ik dat iemand word uit gemaakt door RPG noob zoals U hierboven ook gebruikt, wat bedoelen ze met RPG ?? roll playing game noob ? ... ik zie de link er niet in :rot:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 29 november 2011 om 00:43:
btw, soms zie ik dat iemand word uit gemaakt door RPG noob zoals U hierboven ook gebruikt, wat bedoelen ze met RPG ??

De rocket launchers :) voor mij en net zoals vele andere is smaw ook een rpg

Heeft dus verder niks met roll playing game noob te maken. :lol: Ze hebben ook altijd wel wat te klagen is het niet de rpg dan is het wel de irnv mortar of weet ik veel wat.

Waarschuw beheerder
je hoort ze gelukkig nooit over motion sensors :p
Waarschuw beheerder
Ah, ok het is dus expliciet over een wapen-gebruik :rot:

Ty ;)

Maar welk exact ?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffy Fuck op dinsdag 29 november 2011 om 03:17:
Ah, ok het is dus expliciet over een wapen-gebruik :rot:

idd :lol: het is echt overal het zelfde verhaaltje. het is ook nooit goed wat je ook maar doet. alleen als je rpg meerdere mensen in 1 keer dood oei dan heb je oorlog :roflol:

Eindelijk twee classes helemaal klaar (co-op niet mee tellen dan natuurlijk), nu recon en support nog alleen vind ik recon niet zo geweldig in grote mappen en support mwa geen idee... geef mij toch maar engi of assault :yes: maar wil eigenlijk echt alles af hebben
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wooow, eindelijk ff dat filmpje van Gulf of Oman gekeken, hier is het allemaal begonnen voor mij, heb eerst heel lang op die BF2 demo gespeeld, als ik nu deze vernieuwde map bekijk, is dat battle aan het strand mega vet (y) al die vliegers en helikopers en wagens op het strand, één grote chaos :rot:

Ben is benieuwd naar de voices van Karkand en Oman, of die oneindig vele "coengoelas" gaan horen :)
Dat had soms wel iets bij het nade spammen, kan me nog herinneren dat er over de voice-mic aardig wat mense mee riepen en gek deden, (leuke tijden)

Vind alleen nu beetje jammer die ver-Amerikaniseerd Russisch acent bij de tegenpartij :s
Maar doch blijft het spel me dagelijks boeien, K/D 0.914 :p Meer als 4000 mannekes omver geknald.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Conquest vind ik echt ruk (sommige mappen dan)
Team Death match is eindelijk een keer hersteld :) Nu spawnen vijanden tenminste niet 1 meter bij je vandaan als je ze neer gemaaid heb. (dit was een foutje op de PS3)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van RTD op zaterdag 26 november 2011 om 18:17:
ik blijf crashen na de laatste update op de pc...
iemand hier ook last van?

Ja ik ook.. Hoorde dat over een weekje een nieuwe patch komt. ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2011 om 04:01:
Conquest vind ik echt ruk (sommige mappen dan)
Team Death match is eindelijk een keer hersteld

ik persoonlijk vind conquest bij BF3 horen :)

Met MW2 speelde ik vooral TDM, heb zelf MW3 ook gehaald maar ik blijf voorlopig lekker BF3 spelen (L)

[img width=650 height=150 cacheid=00144c0e002f98ed7db0ce151a02cb6a94]http://g.bf3stats.com/ps3/OSpHQ4Dc/PitbullTerror.png[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2011 om 20:01:
Waar het dus op neer komt, Is die in Andere Modes ook zo fijn als in Conquest?

geen idee, ik speel bijna alleen maar conquest, zou je dus ff moeten proberen.
en trouwens als het echt close combat is zoom ik nieteens in, gewoon vanuit de heupen schieten :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :[ Hate is Healthy :[ op dinsdag 29 november 2011 om 16:16:
ik persoonlijk vind conquest bij BF3 horen

:jaja: absoluut, alleen bij Bad Company speelde ik wat meer Rush, maar nu weer volop CQ b)

Waarschuw beheerder
Rush is Geweldig! Lekker met je mortar of MAV groepen mensen neer maaien :lol:
Waarschuw beheerder
rush is ook goed voor recon

mav pak ik echt niemand mee dan mag je echt goed kunnen vliegen.

Waarschuw beheerder
MAV is Easy! Gewoon Kamikaze op het hoofd afvliegen. Niet te dicht bij de grond want dan knallen ze hem kaduuk :p

Waarschuw beheerder
donateur
Ik krijg steets de foutmelding "Battlefield werkt niet meer" na de uptdate..
Meer die hier last van hebben???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2011 om 17:57:
"Battlefield werkt niet meer"

Die melding heb ik vanaf dag 1, telkens bij het eerste potje :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2011 om 18:14:
Die melding heb ik vanaf dag 1, telkens bij het eerste potje

Ik elke keer weer.. Speel ik even, en dan loopt die vast en krijg ik die foutmelding.

Waarschuw beheerder
Heb je misschien een OC videokaart? Probeer hem dan eens naar een standaard versie terug te klokken.
Of Punkbuster handmatig even updaten..
Waarschuw beheerder
ik speel ook even,,krijg wel een vastloper maar geen foutmelding..
als ze hem niet patchen binnen nu en een week verkoop ik het spel gewoon door.8-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Ressurection op dinsdag 29 november 2011 om 19:11:
als ze hem niet patchen binnen nu en een week

Zet em alvast maar te koop dan :P
Denk dat er een patch meekomt bij B2K maps.. dan is het weer wachten op de volgende patch. Nieuwe dingen, nieuwe huilers :LOL:
Waarschuw beheerder
gatverdamme wat gaat het slecht afgelopen 2 dagen... wat een noob team heb ik vaak! 7 potjes in a row verloren... en ik sta elke keer top3 (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2011 om 19:18:
Zet em alvast maar te koop dan

kan ik het beste wel doen idd:P
maar ik wacht nog even af..mw3 hou ik ook maar 2 potjes vol en dan ben ik het beu.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2011 om 19:08:
Heb je misschien een OC videokaart? Probeer hem dan eens naar een standaard versie terug te klokken.

Nee heb een ATI videokaart. Ik zal het eens proberen met Punkbuster. (Y) Thx
Waarschuw beheerder
verkoop je pc gewoon en haal een nieuwe

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Ressurection op dinsdag 29 november 2011 om 19:11:
als ze hem niet patchen binnen nu en een week verkoop ik het spel gewoon door.

Denk dat het met de patch die gaat komen ook niet goed komt. :)
Waarschuw beheerder
K/D is weer omhoog aan het gaan B)

[img width=460 height=100 cacheid=00120551002f9c2ca7c409821a02cb6e33]http://g.bf3stats.com/pc/3FLa01Pg/Andeehh.png[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Andy! op dinsdag 29 november 2011 om 20:51:
K/D is weer omhoog aan het gaan

Lekker bezig! (Y) Ik kan niet spelen.. Kut patch

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2011 om 19:08:

Gedaan. Werkt niet :( Even de nieuwe patch afwachten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2011 om 20:38:
Nee heb een ATI videokaart.

Die zijn er ook wel in OC varianten ;)

Uitspraak van RTD op dinsdag 29 november 2011 om 20:38:
verkoop je pc gewoon en haal een nieuwe

:LOL:

Lekker, maar beter je W/L omhoog harken :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2011 om 21:14:
Werkt niet :( Even de nieuwe patch afwachten.

Ik zou toch ff naar een oplossing zoeken. Anders neem contact op met EA/DICE en je geld terug vragen. Want je hebt nu een waardeloos product in handen.

Uitspraak van DJ Ressurection op dinsdag 29 november 2011 om 20:15:
hou ik ook maar 2 potjes vol en dan ben ik het beu.

Heb ik helaas nu ook met BF3, waar ik met BC2 na een jaar nog geen last van had.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2011 om 20:39:
Denk dat het met de patch die gaat komen ook niet goed komt.

voor de laatste patch had ik er geen last van..is pas sinds de laatste update:)

Waarschuw beheerder
Mijn stats worden langzaam aan ook weer positief nadat ik ze flink om zeep had geholpen dankzij 'het spelen met de vliegtuigjes' en alle ribbons scoren.. :P

[img width=460 height=100 cacheid=00120556002f94a746e094981a02cb6fb9]http://g.bf3stats.com/360/3FLa01Pg/Harry%20Rasing.png[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Hier ook, alle dage de progressieve lijn, KD van 0.918, ik wil de 1.0 :p

Concratz iig
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 november 2011 om 06:39:
een onboard geluidskaart (realtek?) driver probleem? Had ik namelijk met BC2..

Had t bij BC2 ook al gehad idd. Toen was t tok n PB probleem en kreeg ik t opgelost.
Ben al bijna level 40 en al die tijd om daar te komen had ik nergens last van.... :no:
Maar ga t ff proberen. Maat van mij zei dit ook al als tip.
Thanx!
Waarschuw beheerder
donateur
Hebben jullie ook fav servers waar jullie graag op zitten? [PC]
Waarschuw beheerder
Ik heb bij men favo staan,

al de Super@Infantry servers (SiC)
De Gotland TDM en ook de 24/24 Kargh Island TDM server

En dan de THC NL server (of zo iets) die ken ik iig van op BF2 :)

Ik heb er niet al te veel staan, paar is genoeg.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hoe doe je dat zo'n banner en je scores op forum posten ?
Waarschuw beheerder
donateur
via deze site.... http://g.bf3stats.com/

je maakt een account enz enz en vervolgens klik je op graphics, je ziet dan een hele waslijst aan Banners, klik op diegene die je wilt gebruiken en je ziet vervolgens een url, bb code en een url code (ik heb zelf al die codes opgeslagen in een tekstdocument)
hoop dat je hier wijzer van word:P

ik gebruik die site verders niet veel, alleen om afentoe updates uit te voeren o:) Battlelog ben ik vaker op (H) mn platoon is : Bikkelfield Bazen (H)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2011 om 21:36:
Die zijn er ook wel in OC varianten

Hoe kom ik daar achter?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 29 november 2011 om 21:36:
Ik zou toch ff naar een oplossing zoeken. Anders neem contact op met EA/DICE en je geld terug vragen. Want je hebt nu een waardeloos product in handen.

Het spel werkte altijd goed tot na de laatste update. ;)