Partyflock

Forumonderwerp · 1111388
9 volgers · 71106x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
[img width=600 height=800 cacheid=00121757002fb10635e1bcf91a02bd6fe6]http://img.budgetgaming.nl/boxarts/106601_Battlefield_3_Back_To_Karkand.jpg[/img]

Teaser Trailer:

Feel The Battle! This fall, prepare to feel the most physical shooter ever created, powered by the all-new Frostbite 2 gaming engine.

Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.

In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York

Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

Partyflock platoon
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391361746404/

PC
----------------------------------
-Wo®®eL- = JakHalz
Andy! = Andeehh
Daffy Fuck = Konflict_179
Z1ppo(f) = Z1ppoNL
Stuuut = Stuuut
RTD = wijthoef
][ Tim ][ = Viper810
Psychonaut = zgupsycho
Lorenzo :) = lorodale

Xbox

Ps3

DanM - DanM2008
PEBRU = PEBRU88
Simon Raw = Waytoobad_nl
Soon. = SoonTiel
!kaluh! = wodan123dtc
Jan des Boevie = CRPTC
:[ Hate on Yourself :loser: (L) Ellen = PitbullTerror
marthijn(L)yvonne = Flock_
Quido = Quido-25
:cheer: Jelmer :Cheer: = Belial_black

Staat je naam er niet bij? post hem even in dit topic en hij zal er bij gezet worden! :)

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
nice JamoZ :jaja:
hier de mijne dus:P

[img width=650 height=150 cacheid=0012027f002f98ed7db0ce151a02cb3c0a]http://g.bf3stats.com/ps3/OSpHQ4Dc/PitbullTerror.png[/img]

[img width=320 height=67 cacheid=00120280002f98ee98759af31a02cb3c0a]http://img16.imageshack.us/img16/4273/bikkelfieldsig2.png[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik kan me FPS niet meer zien sinds een nieuwe windows install

CTRL+ALT+S doet het bij mij niet meer enig idee waarom?

ik heb ook hele tijd crashen met opstarten. maar zodra hij opgestart is NP hmmm
Waarschuw beheerder
jij weet niet wat een ekte oorlog is, geweren, tanken, bommen, dikken boelshit, echte oorlog is een veldslag met zwaarden en pijl+bogen :d

Waarschuw beheerder
[img width=650 height=150 cacheid=0012028c002f9901f943a1461a02cb3d0b]http://g.bf3stats.com/ps3/OSpHQ4Dc/Benni_Venetti.png[/img]

hoop dat die nieuwe maps beetje vet zijn. Vind veel van deze behoorlijk kansloos. Vooral metro, seine en market gaat helemaal nergens over alleen maar elkaar bestoken lijkt net cod.

Verder vind ik veel van die attachments ook flink zuigen laser, flashlight, irnv, claymore (WTF????). Zou mooi zijn als ze een spelmode maken met alleen ironsights (speel ik meestal al) en geen attachments......
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2011 om 21:15:
metro, seine en market gaat helemaal nergens over alleen maar elkaar bestoken

Mijn favo velden, close combat, als ik in die maps echt een goedlopend team heb en alles zit mee, nou dan zit ik met adrenaline op de bank :P gewoon heel erg vet, vooral een beetje volume erbij kan geen kwaad, geluid is Dolby digital, dus dat zit goed...:D
De grotere maps scoor ik erg slecht, ik gebruik weinig tot geen voertuigen, dus loop je veel [ of liften als het uitkomt ]
Wel beter is dat ik engineer ben in die maps, en zo al het rollende materieel verwijder....:D met een beetje meedenkende munitiedelerts [ kutklasse ff vergeten :D ] heb je zo gewonnen... [ conquest ]
claymore (WTF????)

Is volgens mij een bescherming voor een sniper zodat ze je niet kunnen besluipen als je in dekking zit.
Ik gebruik in die closecombatmaps vaak de claymore, vooral als je in gebouwen kan, paar van die dingen op de trap uit zicht, punten stromen vanzelf binnen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op donderdag 24 november 2011 om 21:22:
Mijn favo velden, close combat, als ik in die maps echt een goedlopend team heb en alles zit mee, nou dan zit ik met adrenaline op de bank gewoon heel erg vet, vooral een beetje volume erbij kan geen kwaad, geluid is Dolby digital, dus dat zit goed...

Ja ik vind dat juist niks, wordt te oud (traag) voor die snelle actie haha. Moet het meer een beetje hebben van de tactische aanpak....

Met een helicopter over de map vliegen, bij de minst drukke vlag eruit springen, in een hoekje stil zitten en als er een vijand komt vooral niet schieten maar hopen dat ie me niet ziet want 1 op 1 verlies ik toch bij voorbaat :lol:

Is volgens mij een bescherming voor een sniper zodat ze je niet kunnen besluipen als je in dekking zit.

Ja hoe ergerlijk, heb je er eindelijk een gevonden, besluip je hem van achter om em te knifen, stap je op zo'n tering claymore.....:lol:
Orderbevestiging
Overzicht bestelling
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:
Aantal Omschrijving

1
PS3 Slim 320 GB + Battlefield 3 + HDMI-kabel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2011 om 21:29:
bij de minst drukke vlag eruit springen, in een hoekje stil zitten en als er een vijand komt vooral niet schieten

:/

sorry, maar ik vinnut lame

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2011 om 22:27:
sorry, maar ik vinnut lame

ja en? ik woon niet in ureterp....

Waarschuw beheerder
-1
Ik begin nu al een beetje genoeg te krijgen van die game. De "it" factor is nergens te bekennen. Bf2 en zelfs bfbc2 hadden dit wel. Als pc gamer voel ik me voorgelogen. Dice beloofde dat de pc het leading development platform was, maar duidelijk is dat het gewoon een console port is met wat grotere maps. Erg veel functies missen welke wel aanwezig waren in voorgaande bf games. Het lijkt op zeiken, maar als je jarenlang bf 1942, bf vietnam en bf2 heb gespeeld dan snap je wat ik bedoel. Dit voelt gewoon aan als call of duty met voertuigen. Teamplay is nergens te bekenen, en het lijkt alsof de intelligentie van je team met de jaren achteruit gegaan is. Iedereen zit maar stom in een hoekje rpg`s te spammen. Dice is gewoon voor het geld gegaan en heeft de doelgroep die ze groot heeft gemaakt gewoon laten vallen, net zoals elke developer heeft gedaan met de pc. Ik snap dat de console boys nu weer de fanboy toeter erbij pakken, maar verplaats jezelf eens in een pc gamer. Je wordt van alles beloofd, een echte bf2 sequal..en je wordt gewoon regelrecht in de poepert genomen. En niemand bij dice die reageert...heel battlelog staat vol met dit soort topics.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2011 om 22:34:
ja en? ik woon niet in ureterp....

alsof waar ik woon ertoe doet? is puur toevallig dat ik hier nu woon:/ maja... ieder zijn strategy zal ik maar zeggen ;)

en die van jou is LAME
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2011 om 22:57:
Iedereen zit maar stom in een hoekje

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2011 om 21:29:
in een hoekje stil zitten

i rest my case :bier:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
een fries die een fries ranzist...moet niet gekker worden :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 24 november 2011 om 09:46:
Battlefield lijkt ook echt zoveel op echte oorlog.. :lol:

de bedoeling is iig om het na te bootsen.

huilen omdat de tegenstander een ander vizier gebruikt doe je alleen wanneer jezelf de skills niet hebt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2011 om 23:45:
wanneer jezelf de skills niet hebt.

Bf3 is een no skill game. Camp, spray and spam them rpg`s. No skill involved.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2011 om 00:13:
Bf3 is een no skill game

MW3 is een no skill game ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :[ Hate is Healthy :[ op vrijdag 25 november 2011 om 00:22:
MW3 is een no skill game

Not really. Alhoewel iedereen daar ook campt, kan je met wat skill makkelijk 3 man wegblazen en iemand een throwing knife tussen zn ogen gooien. Of in je eentje een hele server ownen rambo style.
Waarschuw beheerder
donateur
ik had net een potje conquest met BF3 gedaan op de map caspian border..

19 kills en 1x gedood, allemaal met mn T90 tank, reactive armor, thermal vision, canister shell zonder ook maar 1 tank te verliezen 8)
ik was MVP met een score van 7148 en als ik mn awards erbij optel kom ik uit op 17900 o:)

en zo heb ik meer van dat soort potjes :lol:

I'm a Tank freak :kwijl:

Waarschuw beheerder
Teamplay is nergens te bekenen, en het lijkt alsof de intelligentie van je team met de jaren achteruit gegaan is. Iedereen zit maar stom in een hoekje rpg`s te spammen.

Leg mij nou is uit hoe de ontwikkelaar hier wat aan kan doen?

Dice is gewoon voor het geld gegaan en heeft de doelgroep die ze groot heeft gemaakt gewoon laten vallen, net zoals elke developer heeft gedaan met de pc.

Hoe verschilt het dan zo veel met BF2? Als je dat spel tot de release van BF3 Nog speelde dan had je een selecte groep gebruikers die allemaal tactisch speelden. Nu zijn er veel nieuwe mensen en kinderen bij die het nog niet snappen. Zulke dingen trekken zich na verloop van tijd weer recht.
Waarschuw beheerder
seine

geweldig level (L)
infantery :D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2011 om 06:27:
Teamplay is nergens te bekenen, en het lijkt alsof de intelligentie van je team met de jaren achteruit gegaan is. Iedereen zit maar stom in een hoekje rpg`s te spammen.

is vooral te merken hoe weinig moeite je hoeft te doen om een goeie kk/d ratio te hebben.
ik ren zelf voornamelijk alleen maar rond, heb geen k/d van 2.0 maar wel goed zat.

Ik begin nu al een beetje genoeg te krijgen van die game.

je hebt er al vies veel tijd in zitten :P maar ik had dat al na 2 weken 44 uur gespeeld. Toen kwam cod uit die gaan spelen.
nu switch ik tussen alle games. paar uur dit paar uur dat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 25 november 2011 om 12:03:
kk/d

:lol:

Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 25 november 2011 om 12:03:
ik ren zelf voornamelijk alleen maar rond, heb geen k/d van 2.0 maar wel goed zat.

Veel kills halen is wel tof en makkelijk idd. Maar als je echt wat gaat doen voor het team schiet ie naar beneden.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nou gister ging het me een partijtje beroerd :lol: van ellende maar uitgezet
Waarschuw beheerder
ik ga nu abknallen :p
Waarschuw beheerder
net een heerlijk potje 7-1 en bovenaan met 6000 punten en de vijand top 37 kills 4000 punten :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 25 november 2011 om 14:09:
net een heerlijk potje 7-1 en bovenaan met 6000 punten en de vijand top 37 kills 4000 punten

JEP
Waarschuw beheerder
donateur
tja campen én vlaggen halen lukt niet :lol:
Waarschuw beheerder
Ik gebruik in die closecombatmaps vaak de claymore, vooral als je in gebouwen kan, paar van die dingen op de trap uit zicht, punten stromen vanzelf binnen

Je hebt duidelijk dus nog niet goed in je classes gekeken , claymore behoort tot de Support groep.
Waarschuw beheerder
Als sniper heb je zo'n ding, een kastje en antenne ernaast ... daar moet je iets van 100 radio spots halen (ribbon)

maar hoe doe je dat en wat doe je met da ding ? Of heb ik het mis ?
Waarschuw beheerder
donateur
Da's een mobile spawn point waar je squad maten kunnen spawnen
Waarschuw beheerder
Maar wat is dan die ribbon van 100 radio dinges dan ?
Waarschuw beheerder
donateur
Denk dat je steeds punten krijgt als gasten daar spawnen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Andy! op vrijdag 25 november 2011 om 16:55:
Je hebt duidelijk dus nog niet goed in je classes gekeken , claymore behoort tot de Support groep.

Iets verder kijken dan je neus lang is, in andere delen van Battlefield en bijv. in MW2 gebruik je de claymore als sniper zijnde.
Ik doelde overigens gewoon op de 'realitiet'....

The Claymore fires steel balls, out to about 100 meters within a 60° arc in front of the device. It is used primarily in ambushes and as an anti-infiltration device against enemy infantry. It is also of some use against unarmored vehicles.

Zo ongeveer wat ik vermelde...

Waarschuw beheerder
En closecombat snipen schiet ook erg op :lol: [not! :p ]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2011 om 00:30:
Not really. Alhoewel iedereen daar ook campt, kan je met wat skill makkelijk 3 man wegblazen en iemand een throwing knife tussen zn ogen gooien. Of in je eentje een hele server ownen rambo style.

:lol:

mw kan werkelijk elke randebiel spelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2011 om 20:30:
mw kan werkelijk elke randebiel spelen.

Mee eens...spelen is wat anders dan er goed in zijn. En dan niet met tube, rog, en en de rest van die noobzooi.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op vrijdag 25 november 2011 om 19:00:
Zo ongeveer wat ik vermelde...

Gast , dit is het Battlefield 3 forum en ondanks je wijs gelul zit hij nog steeds in de support class ipv de recon class.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op vrijdag 25 november 2011 om 20:37:
akimbo

In de hoek, achter een claymore..jwt
Waarschuw beheerder
+1
sinds de update niks anders dan crashen...
leg hem weer een weekje of 3 weg (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op vrijdag 25 november 2011 om 18:32:

Dan gebruik je de T-UGS..

T-UGS
The Tactical Unattended Ground Sensor uses motion sensors to detect the presence of vehicles and infantry.
The sensor emits an audible beep on detection and can be avoided by moving at low speed.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2011 om 22:06:
Uitspraak van Daffy Fuck op vrijdag 25 november 2011 om 18:32:

Dan gebruik je de T-UGS..

T-UGS
The Tactical Unattended Ground Sensor uses motion sensors to detect the presence of vehicles and infantry.
The sensor emits an audible beep on detection and can be avoided by moving at low speed.

Gaat niet om de T-UGS maar om de Radio Beacon... Hier moeten 100 andere mensen op spawnen zeg maar.. Als je zo'n Radion Beacon tactics neerzet kan je team er heel veel voordeel uithalen. (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehe wat is het nu ?? ik hoor verschillende zaken :rot:
eigenlijk ik snap het nog niet, ... net zoals die mortor of mortir, je kan zo'n klein kannonnetje ergens zette en schieten, ben er alleen nog ni aan toe gekomen hoe je dat ding instelt en richt,

er zijn nog wel hier en daar vragen bij mij, net zoals je bij de medic kit die laatste twee wapens op één of andere manier moet bekomen, .. co-op ?
iemand al gedaan, en gelukt om aan die wapens te komen,

is oa een G3-achtig (hopelijk net zo zalig als in BF2, op einde gebruikte ik niets anders als de G3 :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik quote :

Unfortunately, I have to agree. I remember the days of bf1942. Half of the people here weren't even out of their single digit years when that game came out, so I only expect half of you to understand what I'm saying here.

bf1942, bfv and bf2 had that "sandbox" feel to them. BC, BC2 and now "BF3" didn't. They feel like console ports. Run'n'Guns. That's *not* what Battlefield's been about. The BC series was a cash grab aimed at console gamers, trying to make a dent in the MW monopoly. That's what it boils down to.

But, allow me to wax nostalgia here. bf1942 was, and still is in my opinion, the best game in the BF series. The rounds were hilarious. Modding was easy, and people used that capability to the nth degree, modding the game in just about every direction you could come up with. Multitudes of forums out there played host to links to bf1942 gag reels, showing off how a group of crazies weren't "playing the objective", but rather playing the 'game' itself. Gravity tweaks, vehicle tweaks, chute-a-thons, c4 stacking, riding around on the wings of a B52 thousands of feet in the air, Willy jeeps flying over mountains, flying formations and dog fights (with some lunatic walking around on the wing of your plane), or strapping a Willy down with 8 tons of C4 and driving that sucker into a nest of campers squatting on a flag. *That* was bf1942. It was a physics test, wrapped in WW2 glamour. And the players had free reign.

Then came DC 0.7. Those of you who don't know what I'm talking about, DC 0.7 was *the* mod of its day. Desert Combat. It was the proverbial father of BF2, and the team that created it was hired by DICE to work on BF2. You literally owe much of the fun you had with BF2 and following modern combat BF games to that group. And aside from the fact that mod was ridiculously fun to play, the maps were also ridiculously fun. Those of us who played it, we remember working all day, then coming home to sit down to a 3 hour binge of Lost Village, ferrying folks over from the landing pads on little birds, dropping them into the mix of tightly packed buildings on the other side, just to start getting hammered by a crew on the factory, hiding behind the smoke stacks, then mowing them all down with the miniguns attached. Or racing out of the gates on Medina Ridge, running down other players to get to those "secret planes" in the top left corner, only to be carpet bombed by an overhead A-10 as soon as you got there. But dammit, you *were* going to try again.

Then there was Battlefield Vietnam. Those misty maps with the draw distance set to 10 feet. Snipers hiding in mini-jungles we called bushes, picking you off without a clue where it was coming from. Legions of Hueys flying overhead, blaring Fortunate Son or Surfin Bird, carrying tanks over to the "s**t." Physics mods, free custom maps, just fun in its purest form.

EA and DICE have lost this magic. The console-ification of the BF series is killing it. They wanted to emulate their rival too badly, and we've all lost in the equation. BF3 just feels like BFBC3. You're limited to what the very limited engine *wants* you to do, not what you'd like to do with it and can get away with. Add on that you can't play half the time for the game-ending bugs and crashes, or 2 planes having to be shared between 32 players, and worthless weapons that do 1/10th of the damage they should, and now EA literally stealing your games you paid for back from you if you dare say a word that's in their games, or criticize them here.

This is not the BF I grew up with. Everything is so locked down now, they've pretty much sucked the fun out of the game. It's all about 'leveling up' now. It's all about 'playing the objective' now. The game just doesn't hold a candle to the sheer fun factor bf1942 had.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op vrijdag 25 november 2011 om 23:34:
hehe wat is het nu ?? ik hoor verschillende zaken
eigenlijk ik snap het nog niet, ... net zoals die mortor of mortir, je kan zo'n klein kannonnetje ergens zette en schieten, ben er alleen nog ni aan toe gekomen hoe je dat ding instelt en richt,

Radio Bacon is neerzetten (ergens waar mensen er ook iets aan hebben) en dan hopen dat er teammates spawnen op jou beacon. Simpel gezegd is het gewoon een extra spawn-point voor jou squad/team. :)

Voor de T-UGS is geen ribbon of medaille te verdienen, dit ding geeft alleen enemy's weer op de map wanneer deze zich bewegen binnen het bereik van dat apparaatje.

De mortar is niet meer als een cursor over je map links-onder bewegen zover ik weet.. Vind het zelf niet leuk met de mortar spelen, maar heb er wel al de nodige kills mee gemaakt.
Waarschuw beheerder
Ah, dank je (y)

Die Mortar ga ik wel eens uit testen als et pas geeft ;) maar is wel grappig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2011 om 00:36:
Ik quote :

klopt wel man. Maar wat hij vergeet is dat de wereld ook veranderd en ea daarom die shit meer dichttimmert
Waarschuw beheerder
Andy; beter ga je lekker spelen ipv zeiken over wat iemand zegt.....wijsneus spelen kan je beter doen als je team weer eens niet presteerd.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 26 november 2011 om 01:08:
Voor de T-UGS is geen ribbon of medaille te verdienen, dit ding geeft alleen enemy's weer op de map wanneer deze zich bewegen binnen het bereik van dat apparaatje.

Zeker wel.. De Surveillance Efficiency Ribbon + medaille(als je 50 ribbons hebt) ;)
Artiest {SHOWLIST artist 65701, 129028, 75193, 65637}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 26 november 2011 om 01:26:
Die Mortar ga ik wel eens uit testen als et pas geeft ;) maar is wel grappig.

Mortar is heel erg situatie-afhankelijk. Geweldig soms, totaal zinloos anders. Hij is vooral nuttig bij rush aanvallers, om campers te naaien en de mcom te bombaderen nadat je team hem gearmed heeft.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 november 2011 om 11:55:
Zeker wel.. De Surveillance Efficiency Ribbon + medaille(als je 50 ribbons hebt)

Surveillance ribbon kun je alleen maar halen met de MAV.. Die 'vliegende camera' waarmee je enemy's zelf moet spotten!

Heb deze ribbon zelf nu pas 2 keer, veels te saai alleen maar spotten en zien dat je teamgenoten nog niet iedereen uitgeschakeld krijgen.
laatste aanpassing