Partyflock

Forumonderwerp · 1111388
9 volgers · 70198x bekeken

Waarschuw beheerder
+1
[img width=600 height=800 cacheid=00121757002fb10635e1bcf91a02bd6fe6]http://img.budgetgaming.nl/boxarts/106601_Battlefield_3_Back_To_Karkand.jpg[/img]

Teaser Trailer:

Feel The Battle! This fall, prepare to feel the most physical shooter ever created, powered by the all-new Frostbite 2 gaming engine.

Battlefield 3 leaps ahead of the competition with the power of Frostbite™ 2, the next instalment of DICE’s cutting-edge game engine. This state-of-the-art technology is the foundation on which Battlefield 3 is built, delivering superior visual quality, a grand sense of scale, massive destruction, dynamic audio and incredibly lifelike character animations. As bullets whiz by, walls crumble, and explosions throw you to the ground, the battlefield feels more alive and interactive than ever before.

In Battlefield 3, players step into the role of the elite U.S. Marines where they will experience heart-pounding single player missions and competitive multiplayer actions ranging across diverse locations from around the globe including Paris, Tehran and New York

Features:
• Frostbite 2 – Battlefield 3 introduces Frostbite 2, the incredible technology that takes animation, destruction, lighting, scale and audio to new heights. Built upon this powerful game engine, Battlefield 3 immerses players physically and emotionally to the world around them like never before.

• Feel the Battle — Feel the impact of bullets and explosions, drag your fallen comrades into safety, and mount your weapon on almost any part of the terrain. Battlefield 3’s cutting edge animation, spectacular visuals and real as hell battle gameplay attack your senses and make you feel the visceral warriors experience like no other FPS.

• Unparalleled Vehicle Warfare — The best online vehicle warfare experience gets even better with a fitting sonic boom as fighter jets headline impressive lineup of land, air and sea vehicles.

• Urban Combat — Take the fight to iconic and unexpected places in the USA, Middle East, and Europe including claustrophobic streets, metropolitan downtowns, and open, vehicle-friendly landscapes as you fight your way through the war of tomorrow.

Partyflock platoon
http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391361746404/

PC
----------------------------------
-Wo®®eL- = JakHalz
Andy! = Andeehh
Daffy Fuck = Konflict_179
Z1ppo(f) = Z1ppoNL
Stuuut = Stuuut
RTD = wijthoef
][ Tim ][ = Viper810
Psychonaut = zgupsycho
Lorenzo :) = lorodale

Xbox

Ps3

DanM - DanM2008
PEBRU = PEBRU88
Simon Raw = Waytoobad_nl
Soon. = SoonTiel
!kaluh! = wodan123dtc
Jan des Boevie = CRPTC
:[ Hate on Yourself :loser: (L) Ellen = PitbullTerror
marthijn(L)yvonne = Flock_
Quido = Quido-25
:cheer: Jelmer :Cheer: = Belial_black

Staat je naam er niet bij? post hem even in dit topic en hij zal er bij gezet worden! :)

laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Vind het ook wel een vet spel :yes: geluid valt me ook enorm mee. Me vader vond het ook goed klinken twee verdiepingen lager :lol:
Waarschuw beheerder
Geluid is prima vind ik!

Enige waar ik me dood aan erger is het maken van squads en joinen van games op de PS3.
Wij zitten bijna nooit bij elkaar en moeten constant switch team enzo doen.
Daarbij werken de headsets ingame 9 van de 10 keer ook voor geen meter.

Das wel heel jammer bij een spel waarbij teamwork erg belangrijk is :facepalm:

Waarschuw beheerder
Heb ook regelmatig last van lag.

Dacht dat er geen jets in de console-versie zouden zitten maar dus wel.
Verder ziet het er goed uit. Het is ff wachten tot alle campers en mensen die niet snappen hoe bf werkt weggaan. Dan wordt de mp stukken leuker
Waarschuw beheerder
ja is irritant, als je eerst weer elkaar op moet zoeken terwijl je wil spelen, maar moet wel zeggen dat als je eenmaal bij elkaar in een squad zit, je ook gewoon bij elkaar blijft, dus dat werkt wel!

headset werkt bij mij en online "vrienden" ook gewoon goed, soms wat haperingen, maar niet meer als in andere games.

wel mijn K/D verneukt van het weekend met mijn lamme harses, van 1.21 naar 0.88 :lol: gistermiddag wel weer wat recht kunnen trekken! heerlijke game... begin ook steeds beter te worden met de tanks! gister wel wat lekkere tank potjes gespeeld! helikopter lukt me voor geen meter, terwijl in BFBC2 het me redelijk afging, nog ff oefenen! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Gaat bij mij ook lekker met de tank.

Gister ook wat jets neergehaald met de Stinger :p werkt goed
Waarschuw beheerder
donateur
Dat 2e level bij co-op kun je mooi oefenen met chopper vliegen.

Waarschuw beheerder
Krijg zowel met de jets als met de helicopters geen drol geraakt.. Vliegen gaat me goed af maar iets raken. ?? Zo krijg ik ja nooit xp voor die onderdelen. :frusty:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 31 oktober 2011 om 10:40:
Krijg zowel met de jets als met de helicopters geen drol geraakt.. Vliegen gaat me goed af maar iets raken. ?? Zo krijg ik ja nooit xp voor die onderdelen.

het is wel mogelijk met jets, check deze gast maar eens!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 31 oktober 2011 om 09:43:
Dat 2e level bij co-op kun je mooi oefenen met chopper vliegen.

Ga ik ook ff doen denk :lol: Dacht vliegen is net zo makkelijk als in BF2 maar het werkt helemaal anders, stortte gelijk als een noob neer :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 31 oktober 2011 om 10:40:
Krijg zowel met de jets als met de helicopters geen drol geraakt.. Vliegen gaat me goed af maar iets raken. ?? Zo krijg ik ja nooit xp voor die onderdelen. :frusty:

Helicopter vliegen stort ik ook telkens neer ja. Bij BFBC2 maakte je veel kills dr mee. Jets heb ik nog niet eens kunne proberen. Kan in die dingen spawnen of zo? wil ook wel is vliegen in caspian border
Waarschuw beheerder
ja je kunt in die jets spwanen! ff goed opletten helemaal in het begin! en een beetje geluk hebben!

heb nog geen "last" gehad van jets en eigenlijk ook nog niet echt van de helikopters! (y)
Waarschuw beheerder
Helikopters heb ik bijna alles al unlocked :D ehehe maar vind die helikopters te sterk eigenlijk met die heatseeking missiles en je gunner guided missiles als je een beetje goed kunt vliegen ben je niet uit zo'n helikopter te schieten en je kan zelf alles locken en neerschieten.
Waarschuw beheerder
bijna alles unlocked joh? ik maak drie bochten en klap tegen de grond, denk dat ik mijn instellingen moet aanpassen o.i.d.

nieuwe patch onderweg!

Eerste details nieuwe Battlefield 3 patch

Battlefield 3 is nu enkele dagen uit en bij de lancering kon je direct een patch downloaden. Deze patch maakte de game compleet, aldus DICE. Tevens gaf DICE aan dat de game verder geen bugs zou bevatten, maar dat namen ten tijde van de uitspraak al met een korrel zout en nu blijkt ook dat dit niet het geval is.

Kortom, er is een nieuwe patch in de maak die nog meer oneffenheden moet gaan gladstrijken en de eerste details over deze nieuwe patch zijn verschenen.

* Balans van de Stinger in contrast met helikopters zal aangepast worden.
* De UMP zal binnenkort meer schade aanrichten.
* Hetzelfde geldt voor de PP-2000.
* Bug op de Battlelog site die aangeeft dat de M39 EMR 20 kogels heeft zal aangepast worden.
* Spawnen zonder een wapen in je hand zal niet meer voorkomen.
* Pistolen zullen iets krachtiger worden.
* PS3 connectie problemen worden opgelost.
* PS3 input lag zal worden gefixt.
* Samen met een vriend spelen aan één kant zal beter opgezet worden.

Het zijn vooral subtiele fixes die de aankomende patch met zich mee zal brengen, maar ook wat simpele bugs zullen worden aangepakt. Zodra we een volledige changelog weten te bemachtigen, dan zullen we deze natuurlijk plaatsen. Helaas hebben we nog geen zicht op de datum waarop deze patch uitgebracht zal worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op maandag 31 oktober 2011 om 10:43:

Word dus weer flink oefenen... Dacht wel dat ik iets van mijn vliegtuig-skills uit Battelfield 1943 kon meenemen naar BF_3, maar dat valt dus tegen.

Alleen veel mogelijk tot oefenen krijg je niet echt, kom niet vaak op maps met jets, en als ik al op zo'n map speel staat er telkens een wachtrij bij het vliegveld.. :/
Bij enkele maps zie ik wel helicopters, maar weet begot niet waar ze die dingen vandaan halen. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op maandag 31 oktober 2011 om 09:09:
wel mijn K/D verneukt van het weekend met mijn lamme harses, van 1.21 naar 0.88 :lol:

K/D Ratio 1.679 is de mijne nu :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op maandag 31 oktober 2011 om 11:18:
* Samen met een vriend spelen aan één kant zal beter opgezet worden.

Wel beter dat ze dat gelijk maken! als ik nu met mn vrienden speel 9 van de 10 keer kan je niet eens samen in de squad terecht :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 31 oktober 2011 om 11:30:
wachtrij bij het vliegveld..

Ja en die wachtrijen verlopen nooit eerlijk :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
* Spawnen zonder een wapen in je hand zal niet meer voorkomen.

hier had een maat van me constant last van :lol: best irritant.

Uitspraak van Hippopotomonstroses op maandag 31 oktober 2011 om 11:31:
als ik nu met mn vrienden speel 9 van de 10 keer kan je niet eens samen in de squad terecht

Je kan wel van te voren een squad vormen via quickmatch - manage squad en dan proberen een server te joinen met weinig mensen. Werkte gister met 4 man aardig goed.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 31 oktober 2011 om 11:45:
Je kan wel van te voren een squad vormen via quickmatch - manage squad en dan proberen een server te joinen met weinig mensen. Werkte gister met 4 man aardig goed.

Ja werkt ook soms wel, want je kan gewoon een squad leaven en weer eentje joinen. Alleen af en toe is er een soort van bug dat ik elke squad kan joinen behalve die van mijn vrienden waar ze met z'n allen in zitten. Tevens met Squad Deatmatch dan is het niet mogelijk om van team/squad te wisselen. Dus als je via een party dan joint soms 1 van mn vrienden joint gewoon een andere team en kan niet switchen wat dus helemaal kut is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rob. op maandag 31 oktober 2011 om 11:45:
hier had een maat van me constant last van :lol: best irritant.

knifen!
Waarschuw beheerder
donateur
Had ie ook niet :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2011 om 11:39:
Ja en die wachtrijen verlopen nooit eerlijk :lol:

Uitspraak van Soon. op maandag 31 oktober 2011 om 10:43:
Uitspraak van Harry (H) op maandag 31 oktober 2011 om 10:40:
Krijg zowel met de jets als met de helicopters geen drol geraakt.. Vliegen gaat me goed af maar iets raken. ?? Zo krijg ik ja nooit xp voor die onderdelen.

moet je eerst alles vrij spelen.

als er een vijand achter je vliegt kun je diegene ook echt niet meer ontwijken.

dan kun je alleen nog maar dood.
Waarschuw beheerder
Balans van de Stinger in contrast met helikopters zal aangepast worden.

Vreemd ik vind juist dat die stinger wel sterker mag eigenlijk... als je goed kan vliegen en je gunner heeft ook die flairs geunlocked kun je niks met een stinger.

Pistolen zullen iets krachtiger worden.

Deze snap ik ook niet vond die pistolen al aardig krachtig nu.

Gaan ze die chat van de PS3 ook nog fixen ofzow want je kan elkaar amper verstaan.... :rot:
Waarschuw beheerder
met jet en heli stort altijd neer was de besturing maar als warhawk maar de tank en buggie zijn stoer

Waarschuw beheerder
@Psychonaut: dat ga ik vanavond proberen :respect:

hilarisch

Waarschuw beheerder
Eerste kills met een helicopter zijn gemaakt.. Gelijk een jet uit de lucht gehaald, schat dat het een noob-piloot was die dat ding bestuurde. :P

Wachten op een jet laat ik maar ff hangen, word je compleet nutteloos van voor je team. (n)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 30 oktober 2011 om 21:54:
Miss een PF platoon aanmaken?
Of is die er al?

mssn wel leuk idd... kenne we een beetje samen knallen met PF-ers. meer mensen interesse? dan maak ik er wel ff 1 aan...:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 31 oktober 2011 om 13:30:
Wachten op een jet laat ik maar ff hangen, word je compleet nutteloos van voor je team

Je ziet het snel genoeg als je dood bent.
Voertuigen staan dan gewoon tussen je spawnpoints :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op maandag 31 oktober 2011 om 13:36:
mssn wel leuk idd... kenne we een beetje samen knallen met PF-ers. meer mensen interesse? dan maak ik er wel ff 1 aan...:)

Prima , ik doe mee! Overigens hebben wij een Teamspeak server en kan wel even overleggen of er wat lui op mogen komen :)
Tevens zoeken we nog actieve spelers dus laat maar wat weten :)
Waarschuw beheerder
ik speel ps3, dus denk niet dat het zin heeft.. jij speelt PC als ik dat zo lees, of niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op maandag 31 oktober 2011 om 16:06:
ik speel ps3, dus denk niet dat het zin heeft.. jij speelt PC als ik dat zo lees, of niet?

Ja klopt , My bad :(
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Af en toe klopt er echt geen kut van, heel magazijn in iemands gezicht levend, en ik ga dood , vijand heeft 1% :'(
En veeeeel campers, gelukkig levert dat ook weer punten op...:d
Waarschuw beheerder
donateur
Gister TDM gespeeld @ Kharg Island, het was net COD :lol: spawnen naast enemies en constant rennen schieten killen/gekilld worden achter elkaar :lol:

Waarschuw beheerder
Heb momenteel wel veel potjes erbij waar alleen maar 'ego-trippers' lijken te spelen... :/
Ook vind ik de balans soms ver te zoeken met al die hoge rankings tegenover de mensen die net beginnen.

Uitspraak van CENSORED op maandag 31 oktober 2011 om 13:37:
Voertuigen staan dan gewoon tussen je spawnpoints :)

Daar ben ik nu ook achter, alleen kan ik meestal alleen voor de jets kiezen, en die wil ik juist niet.. Gaat momenteel lekker met de heli! :D Iemand mee aan boord scheelt ook een hoop volgens mij!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 31 oktober 2011 om 17:19:
Gaat momenteel lekker met de heli! :D Iemand mee aan boord scheelt ook een hoop volgens mij!

PC of niet? Ik ben altijd wel in voor een rondje gunner ;)

Waarschuw beheerder
Nee niet op de pc, moet het helaas met de 360-versie doen... ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stuuut op maandag 31 oktober 2011 om 12:46:
Vreemd ik vind juist dat die stinger wel sterker mag eigenlijk... als je goed kan vliegen en je gunner heeft ook die flairs geunlocked kun je niks met een stinger.

in het vliegtuig kun je ook een perk halen dat je niet meer door heatseeking missiles getagt kan worden :S

je bent bij voorbaat kansloos als je niet alles op het hoogste probeert te halen in het vliegtuig :lol:

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 oktober 2011 om 13:04:
@Psychonaut: dat ga ik vanavond proberen :respect:

helaas op pc geen nut. iedereen wacht in het start menu om een vliegtuig te kiezen.

Als je niet veel met voertuigen sowieso speelt ben je met een paar weken echt kansloos.
Waarschuw beheerder
het eerste slachtoffer is gesneuvelt! :cheer:
sinds ik bf 3 op de pc speel had mijn ps3 controller een keertje mazzel en kreeg mijn razor headset de volle lading.. 8-)

kk campers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op maandag 31 oktober 2011 om 16:59:
Af en toe klopt er echt geen kut van, heel magazijn in iemands gezicht levend, en ik ga dood , vijand heeft 1% :'(

Ineens heb je het! Je gaat beter mikken!
Waarschuw beheerder
ik speel ook op pc :) wat vind ik een chopper vet OMG met een gunner erbij :respect: lekker tank hunten :D
Waarschuw beheerder
PC-spelers die af en toe ffies willen knallen in squad-verband; voeg me toe @ DJPrankster
Waarschuw beheerder
@ andy, beter mikken, hoeveel wil je er in je hoofd hebben?
Ga mij nou niet vetellen hoe je moet schieten, :lol:
Ik zeg je, soms klopt er geen hout van....:p
Waarschuw beheerder
+1
Dat zijn meestal de argumenten van mensen die gefrustreerd raken als ze stiekem toch niet helemaal raak schieten..
Dan heeft het spel/connectie het gedaan:')
Waarschuw beheerder
Ja :yes:
Vliegen is BTW zooooo simpel, ff doorhebben en alles gaat vrijwel vanzelf....:d
Waarschuw beheerder
Partyflock platoon gecreeerd voor de pc zie ik door Andy :D

Heb me aangemeld, Toef28

Waarschuw beheerder
Zojuist in een potje op Caspian Border compleet van de kaart geveegd door het andere team. Schijnbaar twee clans die samenspeelden, allemaal rank 30 of hoger en bij ons was de hoogste rank 15.. Geen schijn van kans!

Toch wel jammer dat alles en iedereen samen en tegen elkaar speelt, aparte servers voor beginners en pro's zou niet verkeerd zijn.

Uitspraak van Psychonaut op maandag 31 oktober 2011 om 17:52:
Als je niet veel met voertuigen sowieso speelt ben je met een paar weken echt kansloos.

Als de snelheid waarmee sommige mensen ranken zo doorgaat wel ja. :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 31 oktober 2011 om 23:13:
Als de snelheid waarmee sommige mensen ranken zo doorgaat wel ja. :(

klopt zelf nu rank 16 maar alleen omdat als ik niet speel mee broertje dat wel doet.