Partyflock

Forumonderwerp · 1111080

Zondag, 30 januari 2011 om 21:03Bas Dost heeft bij de KNVB een spoedarbitrage aangevraagd tegen SC Heerenveen teneinde een transfer naar Ajax af te dwingen. Dat meldt de Friese club zondag via de officiële kanalen. Maandag zal in Zeist de spoedarbitrage bij de KNVB dienen. De winterse transfermarkt sluit maandag om 24:00 uur haar deuren.

Heerenveen-voorzitter Robert Veenstra liet vandaag weten dat beide clubs geen akkoord hadden bereikt over een transfer van de jeugdinternational. "Ik heb zaterdagavond met algemeen directeur Rik van den Boog onderhandeld en we zijn er niet uitgekomen", gaf de hoogste sportbestuurder van de Friezen aan. "Er is nog een duidelijk verschil tussen de vraagprijs en het bod."

Bovendien zit Heerenveen er niet op te wachten om de lange spits af te staan. "Wij willen hem niet kwijt. Maar alles kan gebeuren. Als zij aan de vraagprijs voldoen bijvoorbeeld." Als het aan Frank de Boer ligt komt er nog voor dinsdag in ieder geval één speler naar Amsterdam. De oefenmeester van Ajax verklaarde zondag na afloop van het duel met NAC Breda nog altijd te hopen op Dost dan wel Dries Mertens. FC Utrecht sloeg al een bod op de Belg af.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=136499
Uitspraak van actief op maandag 31 januari 2011 om 18:34:
We hebben Dost ook echt niet aangespoord om naar de arbitragecommissie te stappen.

:lol: en dat geloof jij :D
in dit geval snap ik het wel. hoezo wil je nou het dubbele hebben voor een speler die je toch op de bank zet, is gewoon niet reëel van heerenveen

Uitspraak van Gabriel Batistuta op maandag 31 januari 2011 om 18:38:
en dat geloof jij

Die Robinjo gelooft nog dat zijn eigen moeder een vent is

Tik tok ..... Nog5 uur
Uitspraak van Loden Loeki op maandag 31 januari 2011 om 18:41:
in dit geval snap ik het wel. hoezo wil je nou het dubbele hebben voor een speler die je toch op de bank zet, is gewoon niet reëel van heerenveen

5 jaar contract, mogen vragen wat ze willen.

Uitspraak van - Den= op maandag 31 januari 2011 om 18:49:
5 jaar contract, mogen vragen wat ze willen.

dat ontkent hij toch ook niet, feit blijft alleen wel dat deze vraagprijs totaal niet reeel is.
de transfersom ruim verdubbelen na een half jaar bankzitten :vaag:
bovendien lopen ze ook nog de kans dat Ajax zich bedenkt bij zo'n prijs en zit Heerenveen straks met een spits die totaal niet meer te motiveren is. en als hij straks weer een half jaar niet speelt, is hij alleen nog maar minder waard. hoezo kapitaalvernietiging?
Mooi ook dat ze aan ons minder vroegen, niet dat hij naar Feyenoord wil maar toch leuk dat die stugge stink friezen de joden een oor aan naaien:D
uiteindelijk vlak voor de deadline komen ze toch wel tot overeenstemming :D

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 januari 2011 om 18:56:
dat ontkent hij toch ook niet, feit blijft alleen wel dat deze vraagprijs totaal niet reeel is.
de transfersom ruim verdubbelen na een half jaar bankzitten

Niet reeël maar wel te begrijpen. Ze weten ook dat Ajax 26 miljoen heeft gekregen.
Uitspraak van Rooie Roy :woep: op maandag 31 januari 2011 om 18:59:
uiteindelijk vlak voor de deadline komen ze toch wel tot overeenstemming :D

Voor veel te veel weer natuurlijk:D

Of eind van de avond hebben we helemaal niemand, zou ook typisch Ajax zijn.
Beter halen ze gewoon Mertens en Gudjohnson, ben je beter af..
de transfersom ruim verdubbelen na een half jaar bankzitten :vaag:

wie zegt dat hij over 2 jaar geen vaste kracht van heerenveen is?

ajax gaat toch zelf voor deze bankzitter?

Het bewonderd me nog dat er toch mensen met voetbal verstand bij ajaks zitten..en dat ze nog twijfelen aan de kwaliteiten van Dost

Uitspraak van verwijderd op maandag 31 januari 2011 om 19:03:
Beter halen ze gewoon Mertens en Gudjohnson, ben je beter af..

Mertens is nog duurder..

En wat moet je met Gudjohnson?? 32 jaar en reserve bij stoke city.

HEERENVEEN - De arbitragecommissie van de KNVB heeft Bas Dost heeft in het ongelijk gesteld. De spits van SC Heerenveen had een arbitragezaak tegen zijn werkgever aangespannen om een transfer naar Ajax te bewerkstelligen. De commissie heeft de vorderingen van Dost afgewezen en gaat de kosten van de zaak op de aanvaller verhalen.

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 31 januari 2011 om 19:15:
De arbitragecommissie van de KNVB heeft Bas Dost heeft in het ongelijk gesteld.

:respect: Eindelijk een keer iets goeds.... Goed voor het voetbal dit :jaja:
feit blijft alleen wel dat deze vraagprijs totaal niet reeel is.

35 miljoen voor Suarez wel? :rot:

Uitspraak van actief op maandag 31 januari 2011 om 19:15:
Mertens is nog duurder..

En ook een stukkie beter

Dost en Mertens naar Ajax?En Vertongen naar man city voor 18 miljoen en Chivu terug
laatste aanpassing

heeft je vader je zeker in het oor gefluisterd

Uitspraak van - Den= op maandag 31 januari 2011 om 19:04:

Het mag duidelijk zijn dat Jans het niet ziet zitten in Dost, om wat voor reden dan ook. Als ze daar nu zeg 4,5/5 miljoen voor kunnen krijgen, doe je denk ik goede zaken. Maargoed, dat zal jij natuurlijk wel weer anders zien.

Mertens is nog duurder..

Dat schijnt ja, al heb ik nergens het bedrag gelezen dat Utrecht voor hem vraagt, jij wel? In Mertens heb ik alleen meer vertrouwen dat hij het niveau van Ajax aan kan. Ik zie ook liever hem op links, dan El Hamdaoui (wanneer Dost zou komen).

En wat moet je met Gudjohnson?? 32 jaar en reserve bij stoke city.

Kom op man, je ziet toch zelf ook wel dat ons team ervaring en kracht mist? Gudjohnson zou dit gat mooi kunnen opvullen voor 1,5 jaar, net zoals Pantelic dat heeft gedaan.

Gaat snel binnen een uur trouwens, arbitragezaak verloren, interesse naar Propper van Vitesse verlegd (wtf) en nu wordt Dost momenteel voor de zekerheid wel al gekeurd..

naar alle waarschijnlijkheid gaat Dost toch naar ajax...er zijn felle gesprekken gaande en heerenveen zou een slordige 5 miljoen voor Dost krijgen en als de prestaties van Dost goed zijn kan dat nog met een anderhalve miljoen oplopen
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 31 januari 2011 om 15:58:
e moet niet de rollen gaan omdraaien ..jouw clubje heeft deze staat van dienst

dat klopt maar als een tukker of iemand uit almelo daar wat over zegt oke maar jouw club is er slechter aan toe.
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 januari 2011 om 19:55:

Het mag duidelijk zijn dat Jans het niet ziet zitten in Dost, om wat voor reden dan ook. Als ze daar nu zeg 4,5/5 miljoen voor kunnen krijgen, doe je denk ik goede zaken. Maargoed, dat zal jij natuurlijk wel weer anders zien.

maakt mij dat allemaal uit, ik geef alleen aan dat heerenveen elk bedrag mag vragen en dat niemand weet hoe dost zich uiteindelijk gaat ontwikkelen.

ok ginger boai
Uitspraak van verwijderd op maandag 31 januari 2011 om 19:55:
Dat schijnt ja, al heb ik nergens het bedrag gelezen dat Utrecht voor hem vraagt, jij wel? In Mertens heb ik alleen meer vertrouwen dat hij het niveau van Ajax aan kan. Ik zie ook liever hem op links, dan El Hamdaoui (wanneer Dost zou komen).

Voor Mertens werd 7,5 miljoen gevraagd, ajax bood 3,5

Niet reeël voor die boi nee, maar als die boi sowieso lekker bij utreg wil blijven ook niet reeël om m daar weg te haleng.

Heb je toch geen ene kk aan dan....
Hij sprak gewoon uit dat 'ie naar ajax wilde omdat dat een "bekroning" zou zijn. Hij maakt er geen geheim van om gewoon hogerop te gaan..

Maar hij vond 't ook niet erg om te blijven, daarom ook z'n contract verlenging vorig seizoen..

Ken t best begrijpen dat ie gewoon wil blijven zitten en die transfer niet te forceren

Hardlopers zijn.....
Yep, kijk maar naar Dost, die mag nu lekker met tegenzin op de bank blijven zitten..
Denk niet dat Jans 'em uberhaubt nog aankijkt :lol:

Die gaat de rest vh seizoen echt niet normaal hard balen :Lol::lol:

Uitspraak van Richard op dinsdag 1 februari 2011 om 00:20:
Voor Mertens werd 7,5 miljoen gevraagd, ajax bood 3,5

wat een armoedzaaiers zijn die uit 020 toch

Je lelijke moeder op een fiets ja Montanna
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 februari 2011 om 07:43:
Je lelijke moeder op een fiets ja Montanna

een met zijwieltjes
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 1 februari 2011 om 00:54:
wat een armoedzaaiers zijn die uit 020 toch

spelen we omgekeerde wereld ? gast zonder groep blokland en anderen hadden jullie de eerstkomende 2 jaar nog niks kunnen kopen dus ga niet beginnen over armoedzaaiers. that's the pot calling the ketel black :roflol:
Het laatste aanbod van Ajax was vier miljoen euro inclusief een bonus als de Amsterdammers binnen vijf jaar een titel zouden halen.

:lol: snap dat ze daar niet in trappen

:lol:
Uitspraak van Loden Loeki op dinsdag 1 februari 2011 om 09:32:
inclusief een bonus als de Amsterdammers binnen vijf jaar een titel zouden halen.

:lol:!

Het wordt een gezellige boel daar in heerenveen.

:no: Nors volkje die friezen

Uitspraak van *Animaniac* op dinsdag 1 februari 2011 om 08:55:
that's the pot calling the ketel black :roflol:

:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S

Uitspraak van *Animaniac* op dinsdag 1 februari 2011 om 08:55:
that's the pot calling the ketel black

Je bent zelluf zwart :[
Uitspraak van Loden Loeki op dinsdag 1 februari 2011 om 09:32:
als de Amsterdammers binnen vijf jaar een titel zouden halen

:lol:
Uitspraak van - Den= op dinsdag 1 februari 2011 om 11:17:
inclusief een bonus als de Amsterdammers binnen vijf jaar een titel zouden halen.

:lol: 13 jaar geen optie

crisis joden :d